quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onpraktischkeer meegemaakt, never again.
Hoezo? Juist mooi als z'n rug helemaal onder de krassen zit.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Onpraktischkeer meegemaakt, never again.
Sadistisch wijf.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Juist mooi als z'n rug helemaal onder de krassen zit.![]()
Ik ben m'n moeders kind toch?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het ging toch over gedrag van kinderen?
Ja best wel :Squote:
Honden krabben niet, kutkatten wel.quote:
Ja, jammer van die baby.quote:
Omg en mopshondjes en baby's..quote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek je over 3 jr. Wedden dat je dan zwanger geneukt bent.
Wil je van 'em af of zo?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef ntm het volgende:
[..]Zo reageerde m'n vriend ook toen ik die foto stuurde.
Is cuteeee, maar ik vind baby's gewoon heel schattig. Weet niet waaromquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg en mopshondjes en baby's..
quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Is cuteeee, maar ik vind baby's gewoon heel schattig. Weet niet waaromJij alleen baby diertjes geloof ik
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHAquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik spreek je over 3 jr. Wedden dat je dan zwanger geneukt bent.
Eicellen invriezen tot je 80e.quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHA
Nee, sowieso zal ik de komende drie jaar nog geen kinderen willen. Gewoon oprecht niet. Misschien de komende 10 jaar nog niet eens. Of 20. 40. 60. 80.
Ik wil wel, maar zit er denk niet meer inquote:Op woensdag 11 juni 2014 11:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 6 jaar geleden ook toen ik samenwoonde met m'n ex. LOOK AT ME NOW BITCHES HAHAHAHA
Nee, sowieso zal ik de komende drie jaar nog geen kinderen willen. Gewoon oprecht niet. Misschien de komende 10 jaar nog niet eens. Of 20. 40. 60. 80.
Zijn toch zat mensen die pas op hun 40e kinderen krijgen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar zit er denk niet meer in
Kan hoor. Ken iemand die dacht als jij. Kreeg op haar 40ste nog een mormel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |