Oke Ilias vind je het dus ook goed dat Saddam honderdenduizenden "Sunni-Koerden" heeft vermoordt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef De_Ilias het volgende:
We zullen je missen Saddam! Enige oplossing is iemand met zijn mentaliteit.
Honderdduizenden?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:40 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Oke Ilias vind je het dus ook goed dat Saddam honderdenduizenden "Sunni-Koerden" heeft vermoordt.
Waarschijnlijk als een van de aller grootste helden ooitquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zou De_Ilias vinden van Adolf Hitler ?
kan primaquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:42 schreef De_Ilias het volgende:
Jullie overdrijven..... Saddam was een stabiele leider en Irak is een puinhoop omdat Saddam is afgezet, kan je gewoon niet ontkennen.
Ik vroeg je: wat vind je ervan dat Saddam in ruim 180.000 Koerden tijdens de al-anfal campagne had gedood.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:42 schreef De_Ilias het volgende:
Jullie overdrijven..... Saddam was een stabiele leider en Irak is een puinhoop omdat Saddam is afgezet, kan je gewoon niet ontkennen.
Dat is heel wat anders dan wat je eerst allemaal zegtquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:42 schreef De_Ilias het volgende:
De Ottomanenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:44 schreef De_Ilias het volgende:
Elke leider maakt wel fouten, als ik Saddam niet mag eren dan mogen we Willem van Oranje, de Ottomanen, Bush, Clinton, Perez en nog meer van dit soort gozers ook niet eren.... Doen we toch ook niet moeilijk om?
Is dat ook bewezen? Hoe dan ook dan is dat gruwelijk en een misdaad, maar dat gebeurt overal wel... Bashar Assad is verantwoordelijk voor duizenden doden en nog steeds wordt hij hier op FOK door sommige als een held gepresenteerd, who cares a fuck.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:43 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik vroeg je: wat vind je ervan dat Saddam in ruim 180.000 Koerden tijdens de al-anfal campagne had gedood.
Troll detectedquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Is dat ook bewezen? Hoe dan ook dan is dat gruwelijk en een misdaad, maar dat gebeurt overal wel... Bashar Assad is verantwoordelijk voor duizenden doden en nog steeds wordt hij hier op FOK door sommige als een held gepresenteerd, who cares a fuck.
Dit dus...quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:45 schreef sp3c het volgende:
van mij mag je hem eren maar lul alstjeblieft niet zo stom
En dat keur jij goed?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:47 schreef De_Ilias het volgende:
Saddam wist idd hoe je sjiieten moest aanpakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |