Onzin. Extremisme wordt hard aangepakt door de FSA.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:20 schreef vigen98 het volgende:
[..]
FSA streed in het begin voor wat goed was, nu zijn ze ook al geradicaliseerd. Niemand is nog te vertrouwen daar behalve Assad ( Als je welvaart wilt dan )
Oh ja. Vertel eens wat over zijn goede gedrag richting Koerden en Sjiieten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
WTF lees ik hier![]()
Ja Saddam heeft fouten gemaakt maar hoe je het ook ziet, het was een leeuw met grote eer en liefde voor Irak en is dood gegaan als een martelaar! Saddam is een leeuw die ik nooit zal vergeten, moge Allah hem barmhartig zijn.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
Saddam [..] is dood gegaan als een martelaar!
Ja oeps! Even zenuwgas gebruiken om een heel dorpje uit te roeien. Wat een leeuw zeg... Wat een eer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
WTF lees ik hier![]()
Ja Saddam heeft fouten gemaakt maar hoe je het ook ziet, het was een leeuw met grote eer en liefde voor Irak en is dood gegaan als een martelaar! Saddam is een leeuw die ik nooit zal vergeten, moge Allah hem barmhartig zijn.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:00 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Als je geen taart lust krijg je een nekschot?
In een stronthol verschuilen om er vervolgens door buitenlandse troepen uitgeplukt te worden om daarna opgehangen te worden door een rechtbank die je niet erkent. Sow, da's echt wel een hele stoere dood. Echt wel een martelaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
WTF lees ik hier![]()
Mensen monddood maken rust noemen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef De_Ilias het volgende:
Tenminste onder Saddam was er rust in Irak..... Liever dat dan elke dag bomaanslagen en duizenden doden....
Overdrijf niet manquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:24 schreef De_Ilias het volgende:
WTF lees ik hier![]()
goed voor de welvaart?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Overdrijf niet manSaddam is een crimineel maar hij was goed voor de welvaart.
Grotere gasaanvallen met duizenden doden als gevolg vind jij "rust"?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef De_Ilias het volgende:
Tenminste onder Saddam was er rust in Irak..... Liever dat dan elke dag bomaanslagen en duizenden doden....
Gast volgens ISIL is Saddam zelfs een taghut.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:26 schreef De_Ilias het volgende:
En het gedrag van die groepen toen ze bomaanslaagden pleegden met behulp van Iran om chaos te veroorzakenquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oh ja. Vertel eens wat over zijn goede gedrag richting Koerden en Sjiieten.
Nee zijn nickname moet De_Madkhalie zijn. Hij behoort namelijk tot de madkhalie sekte.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef kurd0w het volgende:
[..]
Ja oeps! Even zenuwgas gebruiken om een heel dorpje uit te roeien. Wat een leeuw zeg... Wat een eer.De_Malloot moet je nick zijn, niet De_Ilias. :")
Sorry hoor maar kan jij geen ban krijgen? Jij bent echt de weg kwijtquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef De_Ilias het volgende:
We zullen je missen Saddam! Enige oplossing is iemand met zijn mentaliteit.
Jij bent echt niet goed in je kop. Mafkees.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef De_Ilias het volgende:
Jij moet wel een trol zijn. Het kan haast niet anders.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:38 schreef De_Ilias het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |