Oh, nooit opgemerkt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:24 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Eh bij de ingang van Gorleaus liggen tijdschriften Eureka en Origin.
Eureka is van wiskunde/natuurkunde/sterrendekunde/informatica dus dan zal Origin wel van biologie, LST en zo zijn dacht ik.
Ze hebben je ongemerkt geïnterviewd oid?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Rezania het volgende:
Hehe, ik sta in de laatste uitgave van het tijdschrift van mijn studievereniging. Ik wist nergens van.
pics van jouquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Rezania het volgende:
Hehe, ik sta in de laatste uitgave van het tijdschrift van mijn studievereniging. Ik wist nergens van.
Zal wel eens aan Charlotte vragen als ik weer in Delft ben. Wat een werk..quote:
Daarom gewoon alles in het Engels doen. Nederlands is toch een inferieure taal.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:24 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Op laptop aantekeningen maken lijkt me echt zo onhandig. Al kan je dan sowieso wel lezen wat je geschreven hebt.
Heb de mijne al gevonden, maar kan mn handschrift niet meer lezen, en half engels half nederlands schrijven is ook geen succes om het te snappen
Stuk over de OC, maar een bestuurlid die niet in de OC zit heeft het geschreven.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze hebben je ongemerkt geïnterviewd oid?
Staan op FB.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Zal wel eens aan Charlotte vragen als ik weer in Delft ben. Wat een werk..
S.V. LIFE, toch? (Originele naam)quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuk over de OC, maar een bestuurlid die niet in de OC zit heeft het geschreven.
Ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:26 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
S.V. LIFE, toch? (Originele naam)
Huh, je bent sjaars toch? Hoe kan je dan al OC hebben gedaan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Stuk over de OC, maar een bestuurlid die niet in de OC zit heeft het geschreven.
Wacht, over welke OC denk jij dat ik het heb?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Huh, je bent sjaars toch? Hoe kan je dan al OC hebben gedaan?
De praeses van dat grapje.quote:
Volgend jaar maar s een poging wagen het bij engels te houden ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:25 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Daarom gewoon alles in het Engels doen. Nederlands is toch een inferieure taal.
Ordecommissie. Of had jij het over opleidingscommissie?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wacht, over welke OC denk jij dat ik het heb?
Hoe vaak je het vliegtuigje kan dubbelvouwen? Dat moet je als tweedejaars toch inmiddels wel weten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:32 schreef OllieWilliams het volgende:
Even een klacht tussendoor over de abstracte, wiskundige aard van het vak waar ik mee bezig ben.
O maar biomedisch etc. reken ik ook niet onder de beta-studies. :pquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:47 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat klopt maar hierbij speelt ook mee dat veel van die bèta-opleidingen halve bèta-opleidingen zijn of zelfs dat niet (aardwetenschappen, biomedisch, ...), desalniettemin zijn er inderdaad relatief meer meisjes bij de gewone wis- en natuurkunde-opleidingen dan bij de TU-varianten (bij de TU ongeveer 1/4de bij TW, daar zitten ook wat vrouwelijke meisjes tussen).
Mensen die dat zeggen moeten zichzelf als "TU-nerd" natuurlijk wel een spiegel voorhouden en beseffen dat de stereotype TU-ers ook niet de aantrekkelijkste mannen zijn.quote:Het is niet onaardig bedoeld, het is gewoon niet mogelijk om het anders te omschrijven. Ik ben de eerste niet en ik zal de laatste niet zijn die dit constateert en het daarom maar op deze manier uitdrukt.
cern is natuurlijk helemaal geen voorbeeld van toegepaste natuurkunde, daar wordt puur fundamenteel onderzoek uitgevoerd. (Het is experimenteel onderzoek ja, maar het is een misvatting dat natuurkunde aan een algemene universiteit gelijk is aan theoretische natuurkunde.) Het is in dit geval dus de vraag wat je interessanter vindt aan cern: De wetenschap erachter, of het bouwen/draaiend houden van de versneller en de detectors. Je voorbeeld van het modelleren van metaal is juist precies wat me niet aantrekt aan natuurkunde aan een TU. (Delft heeft ook in het introductiestukje op de website iets staan in de trant van: wil jij weten waarom staal sterker is dan gietijzer??!!! Nee, dat interesseert me echt niets.) Ik kan me niet voorstellen dat iemand het interessanter vindt om iets met een stukje metaal te modelleren dan zich bezig te houden met bijvoorbeeld de ontwikkeling van het vroege heelal.quote:Ik ben wat dat betreft een beetje een buitenbeentje wat tussen het fundamentele en het toegepaste in zit. Ik wil meer fundamentele stof dan de toepassingsgerichte mensen maar ik wil er ook uiteindelijk wel iets mee kunnen doen. Voor een deel is het natuurlijk ook een nogal kunstmatig onderscheid. Je kan gemakkelijk vanuit het theoretische toepassingsgericht gaan werken (beeldbuis, MRI, CERN) of juist vanuit de praktijk theoretisch gaan werken (modelleren van metaal wat bewerkingen ondergaat).
Haha, die eerste bestaat niet eens meer voor zover ik weet. Ik had het over de tweede ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ordecommissie. Of had jij het over opleidingscommissie?
Als ik kijk naar de typische TU-man in vergelijking met de typische TU-vrouw, IO'erst en mensen van bouwkunde even buiten beschouwing gelaten, vind ik de typische TU-man toch wel knapper dan de typische TU-vrouw. In delft dan.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef Gentianella het volgende:
Mensen die dat zeggen moeten zichzelf als "TU-nerd" natuurlijk wel een spiegel voorhouden en beseffen dat de stereotype TU-ers ook niet de aantrekkelijkste mannen zijn.
Voor mij als buitenstaander lijkt het trouwens alsof het voor IO'ers, en dan met name de mannelijke, een doel is om maar zo excentriek mogelijk te zijn. Altijd als ik op IO moet zijn zie ik alleen maar van die rare vogelsquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:41 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de typische TU-man in vergelijking met de typische TU-vrouw, IO'erst en mensen van bouwkunde even buiten beschouwing gelaten, vind ik de typische TU-man toch wel knapper dan de typische TU-vrouw. In delft dan.
Rare pluis is dan ook niet zomaar uit de lucht gegrepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Voor mij als buitenstaander lijkt het trouwens alsof het voor IO'ers, en dan met name de mannelijke, een doel is om maar zo excentriek mogelijk te zijn. Altijd als ik op IO moet zijn zie ik alleen maar van die rare vogels
Ja, vind ik ook. Zo hipster mogelijk moet 't allemaal geloof ik. Sommige chicks op io slaan daar ook in door.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Voor mij als buitenstaander lijkt het trouwens alsof het voor IO'ers, en dan met name de mannelijke, een doel is om maar zo excentriek mogelijk te zijn. Altijd als ik op IO moet zijn zie ik alleen maar van die rare vogels
Ik heb voor de TU-stereotype een beeld voor ogen van een broek waarvan de pijpen net wat te kort zijn, wandel/bergschoenen, een volle rugzak die opgetrokken is tot in de nek, een ietwat a-modieuze bril en een beetje vettig haar als mannelijke equivalent bij het onvrouwelijke TU-meisje. Het vrouwelijke beta-equivalent van de knappe TU-man bevindt zich op de algemene universiteiten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:41 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Als ik kijk naar de typische TU-man in vergelijking met de typische TU-vrouw, IO'erst en mensen van bouwkunde even buiten beschouwing gelaten, vind ik de typische TU-man toch wel knapper dan de typische TU-vrouw. In delft dan.
Ik ben echt tot nu toe heel weinig van dat soort typische mannen tegen gekomen, denk dat ze echt nog op twee handen te tellen zijn, maar dat kan komen door m'n studie. Terwijl het aantal vrouwen, die ik tegengekomen ben, wat daarbij hoort toch een stuk hoger ligt. Maar misschien is dat gewoon toeval ofzo.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:51 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ik heb voor de TU-stereotype een beeld voor ogen van een broek waarvan de pijpen net wat te kort zijn, wandel/bergschoenen, een volle rugzak die opgetrokken is tot in de nek, een ietwat a-modieuze bril en een beetje vettig haar als mannelijke equivalent bij het onvrouwelijke TU-meisje. Het vrouwelijke beta-equivalent van de knappe TU-man bevindt zich op de algemene universiteiten.(Dit is wel extreem zwart -wit natuurlijk, mijn punt is eigenlijk dat ik het niet nodig vind om de meisjes waarover het gaat dan onvrouwelijk te noemen. Dan doen er eindelijk een aantal meisjes een technische studie en dan worden ze daar weer op beoordeeld. Laat hen zich lekker zo kleden en verzorgen als ze willen. Kennelijk ligt daar hun prioriteit gewoon niet
Als het als een probleem wordt gezien dat er te weinig vrouwelijke meisje meisjes op de TU's zitten, dan moeten die meisje meisjes die er zitten zich tijdens de meeloopdagen wat meer inzetten om meer meisjemeisjes te enthousiasmeren. )
In september, ik wil ook komen, en ben nu nog geen eckte bèta.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Zullen we een keer een bètameet houden
Jaaaaa. Kan in de zomer wel!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
Agree, september is niet zo handig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jaaaaa. Kan in de zomer wel!In september moet toch iedereen weer aan de slag.
wauw discriminatie ten toppequote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:10 schreef OllieWilliams het volgende:
We gaan niet naar Groningen, leuke stad, maar om nou 3 uur door weilanden te moeten reizen...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Volgens mij zitten de meesten in Delft. Alleen beetje jammer dat het zo'n kutstad is
Eensquote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:30 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Jaaaaa. Kan in de zomer wel!In september moet toch iedereen weer aan de slag.
Er zijn bij ons opleidingen waarvan je 2-4 meisjes per jaar hebt en 0 meisjemeisjes. Dat wordt dus lastig.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:51 schreef Gentianella het volgende:
[..]
Ik heb voor de TU-stereotype een beeld voor ogen van een broek waarvan de pijpen net wat te kort zijn, wandel/bergschoenen, een volle rugzak die opgetrokken is tot in de nek, een ietwat a-modieuze bril en een beetje vettig haar als mannelijke equivalent bij het onvrouwelijke TU-meisje. Het vrouwelijke beta-equivalent van de knappe TU-man bevindt zich op de algemene universiteiten.(Dit is wel extreem zwart -wit natuurlijk, mijn punt is eigenlijk dat ik het niet nodig vind om de meisjes waarover het gaat dan onvrouwelijk te noemen. Dan doen er eindelijk een aantal meisjes een technische studie en dan worden ze daar weer op beoordeeld. Laat hen zich lekker zo kleden en verzorgen als ze willen. Kennelijk ligt daar hun prioriteit gewoon niet
Als het als een probleem wordt gezien dat er te weinig vrouwelijke meisje meisjes op de TU's zitten, dan moeten die meisje meisjes die er zitten zich tijdens de meeloopdagen wat meer inzetten om meer meisjemeisjes te enthousiasmeren. )
Bij TBK wel ja.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar is het dus even erg gesteld als in Delft.
Want?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 18:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
Volgens mij zitten de meesten in Delft. Alleen beetje jammer dat het zo'n kutstad is
Eh? Is de OC opgehevenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Haha, die eerste bestaat niet eens meer voor zover ik weet. Ik had het over de tweede ja.
Zeg maar rustig niet-technisch in plaats van "een van de minst technische".quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef Viezze het volgende:
Mag ik hier even klagenOndanks dat ik de een van de minst technische studies op de TU doe (TBK) is mijn vertrouwen in de (verplichte) bedrijfskundige vakken zojuist naar een dieptepunt gedaald.
Er was een ronde met een x aantal presentaties; vantevoren was gezegd dat je presentatie werd beoordeeld door de docenten (telt voor 10% mee) en dat de nummers 1 (+1), en 2&3 (+0,5) bonus zouden krijgen op dit cijfer n.a.v. de beoordelingen van studenten. Verschrikkelijk subjectief natuurlijk, maar omdat het om 10% gaat kon dit me weinig boeien. Tot ze na de presentaties ineens zeggen dat ze zojuist hadden besloten om deze bonus (+0,5 / +1) toe te kennen op het gehele eindcijfer_! WTF, zijn we hier bij Oprah Winfrey beland? Dus iemands eindcijfer wordt bv van een 8 naar een 9 opgehoogd omdat hij een presentatie heeft gehouden die zijn medestudenten wel leuk vonden, of misschien hem wel gewoon aardig vonden.
Tot zover mijn klachtIk had meer van de TU verwacht
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:01 schreef Laurens-Jan het volgende:
Oh! Nog even een vraagje aan de fietsenmakers hier, ik neem aan dat m'n GR naar mijn nichtje kan?
(Daadwerkelijk familielid, niet Rezania)Ja hoor, als je echt per se een computer het werk wil laten doen dan kan je daar software of aps op het internet en waarschijnlijk ook je smartphone voor gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ik vind het beide even interessant. Het een kan niet zonder het ander. Het vloeibaar maken van stikstof - waar de huidige instrumentenmakerschool in Leiden een direct gevolg van is - is ook een mooi voorbeeld van hoe het hand in hand gaat. Huygens was ook een meester op dit vlak met zijn pendulumklokken en golftheorie.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:37 schreef Gentianella het volgende:
cern is natuurlijk helemaal geen voorbeeld van toegepaste natuurkunde, daar wordt puur fundamenteel onderzoek uitgevoerd. (Het is experimenteel onderzoek ja, maar het is een misvatting dat natuurkunde aan een algemene universiteit gelijk is aan theoretische natuurkunde.) Het is in dit geval dus de vraag wat je interessanter vindt aan cern: De wetenschap erachter, of het bouwen/draaiend houden van de versneller en de detectors.
Dit is het werk van een technische wiskundige daar maar het had wellicht ook een natuurkundige kunnen zijn.quote:Je voorbeeld van het modelleren van metaal is juist precies wat me niet aantrekt aan natuurkunde aan een TU.
Het is allebei interessant, alleen is eerste concreter en gemakkelijker te onderzoeken waardoor je sneller resultaten krijgt terwijl je voor het tweede een lucky shot moet hebben. Hoe dan ook leiden goede theorieën tot knappe toepassingen (zeer duidelijk bij de LASER) en leiden de knappe toepassingen weer tot nieuwe theorieën. Ik zou het liefst op het grensvlak opereren. Ook Einsteins relativiteitstheorie die als ik me niet vergis de inleiding vormde van de quantummechanica valt in essentie te herleiden tot de eerste simpele mechanische experimentjes en hieruit ontstond gedeeltelijk de calculus zoals wij die vandaag de dag kennen al moet ik zeggen dat ik niet weet wat voor Leibniz de drijfveer was om dat te ontwikkelen. Riparius heeft hier eens uitgelegd dat beide heren dan weer waarschijnlijk het nodige hadden 'gejat' van weer andere genieën die daar niet direct de krediet voor kregen. En die quantummechanica blijkt nu praktisch relevant te zijn aangezien onze huidige chips op zo'n kleine schaal werken dat die verschijnselen daadwerkelijk een probleem vormen terwijl tegelijkertijd die kleine schaal het mogelijk maakt om die verschijnselen te gaan benutten. Prachtig hoe het allemaal samenhangt, nietwaar? Waarom zou je het een los willen zien van het ander? Het mag natuurlijk maar dan mis je m.i. een groot deel van de puzzel.quote:(Delft heeft ook in het introductiestukje op de website iets staan in de trant van: wil jij weten waarom staal sterker is dan gietijzer??!!! Nee, dat interesseert me echt niets.) Ik kan me niet voorstellen dat iemand het interessanter vindt om iets met een stukje metaal te modelleren dan zich bezig te houden met bijvoorbeeld de ontwikkeling van het vroege heelal.
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.quote:
Nee hèhè, bestuurswissel is in september pasquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
Ook toen heb ik er niet van gehoord.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 21:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee hèhè, bestuurswissel is in september pas
Nou toen waren ze er wel!quote:
Staat anders niet op de commissielijst op de site.quote:
Jij zit toch godverdomme wel voetbal te kijken mag ik hopenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat anders niet op de commissielijst op de site.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij zit toch godverdomme wel voetbal te kijken mag ik hopen
Het is ook een eenmalig iets, ordecommissiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat anders niet op de commissielijst op de site.
Wat doet het dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook een eenmalig iets, ordecommissie
In praktijk vooral het beschermen van het nieuwe bestuur, het boek, de pedel(staf) etc.quote:
Orde tijdens de overgang houden dus. Maar ik kan me zoiets helemaal niet herinneren van de laatste overgang.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In praktijk vooral het beschermen van het nieuwe bestuur, het boek, de pedel(staf) etc.
Neuh de laatste cobo was ook echt heel lafjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Orde tijdens de overgang houden dus. Maar ik kan me zoiets helemaal niet herinneren van de laatste overgang.
Ik ben juist van Groningen naar Eindhoven overgestapt omdat ik veel meer geïnteresseerd ben in supply chain / logistiek dan de bètavakken die in Groningen in de TBK-master zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg maar rustig niet-technisch in plaats van "een van de minst technische".
Waarom stap je niet over naar Groningen? In ieder geval krijg je dan wel echt technische bedrijfskunde dankzij een groter aantal bètavakken.
Dan had je beter gewoon kunnen blijven in Groningen maar dan overstappen naar bedrijfskunde. Logistics is een van de specialiteiten in Groningen bij bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik ben juist van Groningen naar Eindhoven overgestapt omdat ik veel meer geïnteresseerd ben in supply chain / logistiek dan de bètavakken die in Groningen in de TBK-master zitten.
Ik kom van de bedrijfskundige faculteit in Groningen (technologiemanagement). Logistics is juist geen specialiteit van de FEB in Groningen, ze zitten daar veel meer richting operations.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan had je beter gewoon kunnen blijven in Groningen maar dan overstappen naar bedrijfskunde. Logistics is een van de specialiteiten in Groningen bij bedrijfskunde.
Maar sowieso: je stapt over naar de TU om juist minder bèta te doen om vervolgens te klagen over dat de niet-bètavakken van een dramatisch niveau zijn. Duh, vertel eens iets wat we niet weten/je niet hadden kunnen vertellen. Had je gewoon bèta moeten blijven doen.
TM heeft dan hier ook geen fuck meer met bèta te maken om mee te beginnen. Ik weet uit ervaring dat de plekken voor logistics afstudeerders echt super gewild zijn en de SCM master doet het ook niet echt bepaald slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom van de bedrijfskundige faculteit in Groningen (technologiemanagement). Logistics is juist geen specialiteit van de FEB in Groningen, ze zitten daar veel meer richting operations.
Ik snap dat de klacht niet geheel terecht is, maar ik moest even klagen over het strooien met puntenVerder ben ik heel erg te spreken over de vakken hoor
TM had zeker wel met beta te maken; ik had daar juist wel beta vakken. Niet heel veel (denk rond de 30 ECTS), maar tegenwoordig is TM een track van bedrijfskunde en zijn de betavakken eruit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
TM heeft dan hier ook geen fuck meer met bèta te maken om mee te beginnen. Ik weet uit ervaring dat de plekken voor logistics afstudeerders echt super gewild zijn en de SCM master doet het ook niet echt bepaald slecht.
Klopt, wel beter dat ze de bèta's eruit hebben gegooid voor TM, ze waren er echt niet op hun plaats moet je maar TBK gaan doen denk ik dan. Lekker gezellig Fysische Transport Verschijnselen volgen terwijl ze nog amper wisten wat een integraal was bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
TM had zeker wel met beta te maken; ik had daar juist wel beta vakken. Niet heel veel (denk rond de 30 ECTS), maar tegenwoordig is TM een track van bedrijfskunde en zijn de betavakken eruit.
En de plekken kunnen best gewild zijn, maar een specialiteit wil ik het niet noemen. Ik ben naar Eindhoven gegaan omdat er vrij weinig kwantitatieve benadering van dit vakgebied is in Groningen (in de vakken in ieder geval, afstuderen is natuurlijk net wat je zelf wilt) en dat is in Eindhoven wel sterk aanwezig.
FTV is wel een leuk voorbeeld jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Klopt, wel beter dat ze de bèta's eruit hebben gegooid voor TM, ze waren er echt niet op hun plaats moet je maar TBK gaan doen denk ik dan. Lekker gezellig Fysische Transport Verschijnselen volgen terwijl ze nog amper wisten wat een integraal was bij wijze van spreken.
No offense, maar FTV1 is zelfs een struikelvak voor de scheikundig technologen en het vak is voor hun geschreven en zij hebben wél de juiste achtergrond!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
FTV is wel een leuk voorbeeld jaZelf ook gevolgd, best moeilijk met een beperkte beta achtergrond. Er waren dan ook weinig mensen die PT deden en daarbinnen was FTV echt het struikelblok. Ik had FTV als laatste vak nog open staan, zo verschrikkelijk hard gestudeerd omdat ik het moest halen en een 10 gehaald
Maar je kon dan ook een 12 halen op dat tentamen.
Heel pittig inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk, echt, bijna onmogelijk gewoon.
rtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iemand, maak in de volgende OP een poll ofzo voor een zomermeet!
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iemand, maak in de volgende OP een poll ofzo voor een zomermeet!
1 van jullie 2, opgelost, slotje.quote:
Meesten termen worden wel in het Engels gebruikt, maar van Nederlands naar Engels en andersom is best wel lastig soms ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heel pittig inderdaad
Ben echt blij dat ik een Engelstalige studie volg trouwens, zou gek worden van al die gezochte Nederlandse termen. Zeker aangezien alle serieuze wetenschappelijke artikelen toch in het Engels zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |