Welke TU?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef Viezze het volgende:
Mag ik hier even klagenOndanks dat ik de een van de minst technische studies op de TU doe (TBK) is mijn vertrouwen in de (verplichte) bedrijfskundige vakken zojuist naar een dieptepunt gedaald.
Er was een ronde met een x aantal presentaties; vantevoren was gezegd dat je presentatie werd beoordeeld door de docenten (telt voor 10% mee) en dat de nummers 1 (+1), en 2&3 (+0,5) bonus zouden krijgen op dit cijfer n.a.v. de beoordelingen van studenten. Verschrikkelijk subjectief natuurlijk, maar omdat het om 10% gaat kon dit me weinig boeien. Tot ze na de presentaties ineens zeggen dat ze zojuist hadden besloten om deze bonus (+0,5 / +1) toe te kennen op het gehele eindcijfer_! WTF, zijn we hier bij Oprah Winfrey beland? Dus iemands eindcijfer wordt bv van een 8 naar een 9 opgehoogd omdat hij een presentatie heeft gehouden die zijn medestudenten wel leuk vonden, of misschien hem wel gewoon aardig vonden.
Tot zover mijn klachtIk had meer van de TU verwacht
Oh, daar is het dus even erg gesteld als in Delft.quote:
*meldt!quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:47 schreef Chemiu het volgende:
*komt binnenvallen* Is iemand hier toevallig nog op een uni (of vpn) die toegang heeft tot het blad 'Synthesis'?Ik heb vanaf de uva toegang vanaf 2008 (mn artikel is 1999) en als ik nu nog een verzoek ga indienen bij het bieb hier dan heb ik dinsdag ofzo pas mijn artikel en ik wil eigenlijk vooral weten of wat ik zoek er daadwerkelijk in staat
.
Ja schijnbaar. Het is echt in en in triest, zeker omdat de verhouding van percentages voor de verschillende onderdelen en werklast al helemaal zoek was, en ze dan aan het einde even met punten gaan lopen strooienquote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, daar is het dus even erg gesteld als in Delft.
Oh vandaar. Bij ons is het 9 weken en dan in week 10 tentamens, nu weekje langer idd.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Bij ons is het altijd 7 weken (nu 8 met al die vrije dagen) college, 1 witte week, 2 weken tentamens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De aanspreekvorm is 'De hoogwelgeboren heer'
Op vrijdag 13 juni 2014 16:43 schreef Anoonumos het volgende:
Je naam, ondertitel, handtekening, UI, profiel, en toekomstige studie irriteren me nu al mateloos.
Toevallig, ik denk dat ik een blad met aantekeningen in de trein heb laten liggen vandaag.. Stom.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 16:57 schreef Mitsu het volgende:
Ik ben m'n college-aantekeningen kwijt, dit is toch wel weer erg sneu want nu heb ik ze voor niets gemaakt
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:01 schreef Laurens-Jan het volgende:
Oh! Nog even een vraagje aan de fietsenmakers hier, ik neem aan dat m'n GR naar mijn nichtje kan?
(Daadwerkelijk familielid, niet Rezania)Je wil terug naar je eenregelige rekenmachine met een gaar geheugengebruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
En daar was wat mis mee? Geen probleem ook als je die kwijtraakt, ¤8,-. En mocht je meer nodig hebben, Wolfram Alpha kan het meeste wel.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wil terug naar je eenregelige rekenmachine met een gaar geheugengebruik?
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wil terug naar je eenregelige rekenmachine met een gaar geheugengebruik?
Goed, wie gaat dat tijdschrift even halen?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:11 schreef Rezania het volgende:
Hehe, ik sta in de laatste uitgave van het tijdschrift van mijn studievereniging. Ik wist nergens van.
Juist, dat wil ik wel. Exacte antwoorden.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zo'n eentje. Meerdere regels op het scherm, Mathprint en exacte antwoorden.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:01 schreef Laurens-Jan het volgende:
Oh! Nog even een vraagje aan de fietsenmakers hier, ik neem aan dat m'n GR naar mijn nichtje kan?
(Daadwerkelijk familielid, niet Rezania)Neen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn it. Houden dan maar. :\quote:
Jij, ga maar fietsen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:13 schreef Laurens-Jan het volgende:
[..]
Goed, wie gaat dat tijdschrift even halen?
[..]
Juist, dat wil ik wel. Exacte antwoorden.
Wtf is Origin?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:21 schreef Anoonumos het volgende:
Origin toch?
Volgende keer dat ik naar de uni ga ben ik dat toch alweer vergeten.
Eh bij de ingang van Gorleaus liggen tijdschriften Eureka en Origin.quote:
Op laptop aantekeningen maken lijkt me echt zo onhandig. Al kan je dan sowieso wel lezen wat je geschreven hebt.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 17:07 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Toevallig, ik denk dat ik een blad met aantekeningen in de trein heb laten liggen vandaag.. Stom.
Geeft mij weer aan dat ik gewoon via de laptop moet gaan werken, waar hier laatst discussie over was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |