Jij zit toch godverdomme wel voetbal te kijken mag ik hopenquote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat anders niet op de commissielijst op de site.
quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:44 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jij zit toch godverdomme wel voetbal te kijken mag ik hopen
Het is ook een eenmalig iets, ordecommissiequote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Staat anders niet op de commissielijst op de site.
Wat doet het dan?quote:Op vrijdag 13 juni 2014 22:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is ook een eenmalig iets, ordecommissie
In praktijk vooral het beschermen van het nieuwe bestuur, het boek, de pedel(staf) etc.quote:
Orde tijdens de overgang houden dus. Maar ik kan me zoiets helemaal niet herinneren van de laatste overgang.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 23:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
In praktijk vooral het beschermen van het nieuwe bestuur, het boek, de pedel(staf) etc.
Neuh de laatste cobo was ook echt heel lafjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Orde tijdens de overgang houden dus. Maar ik kan me zoiets helemaal niet herinneren van de laatste overgang.
Ik ben juist van Groningen naar Eindhoven overgestapt omdat ik veel meer geïnteresseerd ben in supply chain / logistiek dan de bètavakken die in Groningen in de TBK-master zitten.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 19:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zeg maar rustig niet-technisch in plaats van "een van de minst technische".
Waarom stap je niet over naar Groningen? In ieder geval krijg je dan wel echt technische bedrijfskunde dankzij een groter aantal bètavakken.
Dan had je beter gewoon kunnen blijven in Groningen maar dan overstappen naar bedrijfskunde. Logistics is een van de specialiteiten in Groningen bij bedrijfskunde.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 11:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik ben juist van Groningen naar Eindhoven overgestapt omdat ik veel meer geïnteresseerd ben in supply chain / logistiek dan de bètavakken die in Groningen in de TBK-master zitten.
Ik kom van de bedrijfskundige faculteit in Groningen (technologiemanagement). Logistics is juist geen specialiteit van de FEB in Groningen, ze zitten daar veel meer richting operations.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:38 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dan had je beter gewoon kunnen blijven in Groningen maar dan overstappen naar bedrijfskunde. Logistics is een van de specialiteiten in Groningen bij bedrijfskunde.
Maar sowieso: je stapt over naar de TU om juist minder bèta te doen om vervolgens te klagen over dat de niet-bètavakken van een dramatisch niveau zijn. Duh, vertel eens iets wat we niet weten/je niet hadden kunnen vertellen. Had je gewoon bèta moeten blijven doen.
TM heeft dan hier ook geen fuck meer met bèta te maken om mee te beginnen. Ik weet uit ervaring dat de plekken voor logistics afstudeerders echt super gewild zijn en de SCM master doet het ook niet echt bepaald slecht.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik kom van de bedrijfskundige faculteit in Groningen (technologiemanagement). Logistics is juist geen specialiteit van de FEB in Groningen, ze zitten daar veel meer richting operations.
Ik snap dat de klacht niet geheel terecht is, maar ik moest even klagen over het strooien met puntenVerder ben ik heel erg te spreken over de vakken hoor
TM had zeker wel met beta te maken; ik had daar juist wel beta vakken. Niet heel veel (denk rond de 30 ECTS), maar tegenwoordig is TM een track van bedrijfskunde en zijn de betavakken eruit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:46 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
TM heeft dan hier ook geen fuck meer met bèta te maken om mee te beginnen. Ik weet uit ervaring dat de plekken voor logistics afstudeerders echt super gewild zijn en de SCM master doet het ook niet echt bepaald slecht.
Klopt, wel beter dat ze de bèta's eruit hebben gegooid voor TM, ze waren er echt niet op hun plaats moet je maar TBK gaan doen denk ik dan. Lekker gezellig Fysische Transport Verschijnselen volgen terwijl ze nog amper wisten wat een integraal was bij wijze van spreken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
TM had zeker wel met beta te maken; ik had daar juist wel beta vakken. Niet heel veel (denk rond de 30 ECTS), maar tegenwoordig is TM een track van bedrijfskunde en zijn de betavakken eruit.
En de plekken kunnen best gewild zijn, maar een specialiteit wil ik het niet noemen. Ik ben naar Eindhoven gegaan omdat er vrij weinig kwantitatieve benadering van dit vakgebied is in Groningen (in de vakken in ieder geval, afstuderen is natuurlijk net wat je zelf wilt) en dat is in Eindhoven wel sterk aanwezig.
FTV is wel een leuk voorbeeld jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:51 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Klopt, wel beter dat ze de bèta's eruit hebben gegooid voor TM, ze waren er echt niet op hun plaats moet je maar TBK gaan doen denk ik dan. Lekker gezellig Fysische Transport Verschijnselen volgen terwijl ze nog amper wisten wat een integraal was bij wijze van spreken.
No offense, maar FTV1 is zelfs een struikelvak voor de scheikundig technologen en het vak is voor hun geschreven en zij hebben wél de juiste achtergrond!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 14:55 schreef Viezze het volgende:
[..]
FTV is wel een leuk voorbeeld jaZelf ook gevolgd, best moeilijk met een beperkte beta achtergrond. Er waren dan ook weinig mensen die PT deden en daarbinnen was FTV echt het struikelblok. Ik had FTV als laatste vak nog open staan, zo verschrikkelijk hard gestudeerd omdat ik het moest halen en een 10 gehaald
Maar je kon dan ook een 12 halen op dat tentamen.
Heel pittig inderdaadquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:30 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo moeilijk, echt, bijna onmogelijk gewoon.
rtquote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iemand, maak in de volgende OP een poll ofzo voor een zomermeet!
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
Iemand, maak in de volgende OP een poll ofzo voor een zomermeet!
1 van jullie 2, opgelost, slotje.quote:
Meesten termen worden wel in het Engels gebruikt, maar van Nederlands naar Engels en andersom is best wel lastig soms ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heel pittig inderdaad
Ben echt blij dat ik een Engelstalige studie volg trouwens, zou gek worden van al die gezochte Nederlandse termen. Zeker aangezien alle serieuze wetenschappelijke artikelen toch in het Engels zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |