SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
Poll: Wie wil jij eruit?
• Ruud
• Marije
• Dennis
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Nou. ..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij Jimmy werd de racisme-kaart nooit getrokken, maar Jimmy was dan ook een hardwerkende en weldenkende vent.
Jij trok de racisme-kaart.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat ze uit een of ander achterlijk land komt? Het is nog helemaal niet duidelijk dat zij dat kan of doet.
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:34 schreef floske het volgende:
[..]
Bij Jimmie niet EN bij Emil niet. Inderdaad wat je kleurtje is doet er niet toe, waar je vandaan komt wel want je brengt je cultuur met je mee en daar hoop ik juist op met de komst van Marceline.
Niemand, dat pikken ze niet van een Ron of Dennis.Een Vanessa is daar niet slim genoeg voor, Aika is te soft, te behoudend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
@TT: Nu Emil weg is, wie gaat hem aantikken?
Ook niet in Utopia?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racismequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus een nwe bewoonster die je totaal niet kent al bijvoorbaat hekelen alleen vanwege het feit dat ze volgens jou uit een "achterlijk" land komt is volgens jou geen racisme? Denk eens na man!
Een hekel aan een cultuur heeft niets met racisme te maken, hoor nou zelf een wat je zegt Jan Lul, of ga lekker naar bed!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeld
Ook goed, dan noemen we het discriminatie, nou jij weer!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Racisme gaat om ras, niet om cultuur. Een land "achterlijk" noemen heeft betrekking op cultuur niet op ras.
Mee eens. Nicoline zal het ook willen, maar die blijft te veel in haar eigen wereldje waar ze anderen niet vol in mee krijgt. Joey en Gio zullen het denk ik ook proberen. Het is mij niet duidelijk waar dit eindigt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef floske het volgende:
[..]
Niemand, dat pikken ze niet van een Ron of Dennis.Een Vanessa is daar niet slim genoeg voor, Aika is te soft, te behoudend.
Racisme staat bij de wet vast dat het ook over culturen en landen kan gaan. Zelfs de Limburgers sukkels noemen is racismequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Racisme gaat om ras, niet om cultuur. Een land "achterlijk" noemen heeft betrekking op cultuur niet op ras.
Discriminatie is onderscheid maken tussen individuen op oneigenlijke gronden, zoals leeftijd, geslacht of religie. Een land of cultuur achterlijk vinden heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook goed, dan noemen we het discriminatie, nou jij weer!
Als je dat doortrekt is zelfs een Belgenmop verwerpelijk. Nederland gaat kapot aan politieke correctheid. Ik ga hier niet verder op door, we gaan te ver offtopic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Racisme staat bij de wet vast dat het ook over culturen en landen kan gaan. Zelfs de Limburgers sukkels noemen is racisme
Er is maar een achterlijk en dat ben je zelf als je een nieuwe bewoonster niet eens ook maar een schijn van kans wil geven omdat ze in jouw optiek uit een "achterlijk" land komt, man, man, kom jij wel eens de deur uit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Discriminatie is onderscheid maken tussen individuen op oneigenlijke gronden, zoals leeftijd, geslacht of religie. Een land of cultuur achterlijk vinden heeft daar niks mee te maken.
Waar liep Jimmy niet mee te koop? Dat ie zwart was? Want verder was het net als Emil een gewone Nederlander.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je dat doortrekt is zelfs een Belgenmop verwerpelijk. Nederland gaat kapot aan politieke correctheid. Ik ga hier niet verder op door, we gaan te ver offtopic.
12:30 heb ik staanquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat komen ze binnen, die nieuwen, uur of 13:00 uur?
Boeie, voor dat woord kreeg Ruud een stem van Rienkquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef carlito2525 het volgende:
Hey begin een topic over racisme..begint nou al dat gezeikl.Kunt niks zeggen of we hebben een paar moraal ridders die weer daar over beginnen te zeiken...boeie..punt
Huh...echt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:20 schreef formule het volgende:
[..]
Boeie, voor dat woord kreeg Ruud een stem van Rienk
En deze discussie ik Boeie..
Dat is het voordeel als je je eigen filmpjes af kunt spelen van HD...loopt even iets soepelerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekkere gifcombo, mooi gecapt en netjes geplaatst. Helemaal TOP!
Maar de elite stem boeide hem niet Ha Ha Wat liet hij zich kennenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:22 schreef carlito2525 het volgende:
[..]
Huh...echt?
Maar ik vind het nergens over gaan toch? Laten we het weer over o.a Ruud hebben
Wat een debiel gedrag tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit keer was het een nominatieruudje..
Billy is heel blij met hemquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een debiel gedrag toch![]()
Ik weet dat ie er niks aan kan doen maar ik zou stapelgek worden van zo'n gast in mijn bed
De Elitestem kon hem geen bal schelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
En nog een Ruudje...
"Hee...hoe is het jongen?"
[ afbeelding ]
Hij komt aandacht te kortquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De Elitestem kon hem geen bal schelenTwee Ruudjes in een nacht is wel meer dan gemiddeld.
Hopelijk weet de familie bij Nico door te dringen wbt Rienkquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:05 schreef Hunter het volgende:
Jarige Nico ligt in bed met haar ogen open. Ze is vast bang wat haar familie vandaag over Rienk gaat zeggen.
Isa is bij de koeien
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:12 schreef Hunter het volgende:
Het is opvallend schoon
Isa: "gaan we dat ook meemaken als niet nomineren?"
Dat is altijd wel goed van Isa, ze doorziet dingen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:12 schreef Hunter het volgende:
Het is opvallend schoon
Isa: "gaan we dat ook meemaken als niet nomineren?"
Nog fijner is het dat ze ook als er niks te mekkeren valt ze nog even aan het natrappen gaatquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is altijd wel goed van Isa, ze doorziet dingen.
Mwah, zou verstandiger zijn als ze eens weet wanneer ze haar mond moet houden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog fijner is het dat ze ook als er niks te mekkeren valt ze nog even aan het natrappen gaat
Goedemorgen ik hoop dat de familie van Nicole Rienk totaal negeert wat een achterlijke gast is dat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:05 schreef Hunter het volgende:
Jarige Nico ligt in bed met haar ogen open. Ze is vast bang wat haar familie vandaag over Rienk gaat zeggen.
Isa is bij de koeien
Morgenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:18 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Goedemorgen ik hoop dat de familie van Nicole Rienk totaal negeert wat een achterlijke gast is dat.
Ja op zich wel leuk, maar ik denk dat Isa er meer aan heeft als ze het op mag nemen om dat te doen nadat ze uit Utopia ja, dan kan ze samen met Wolter haar dit overal promoten. Nu neemt ze het op, maar kan ze verder niets omdat ze in Utopia zit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
ja en das wel leuke tv opnamen in utopia LOL dag lotje
Kende hem ook niet nog nooit gehoord, hier zat hij helaas langer in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 23:18 schreef .Exe het volgende:
[..]
Had m nooit gehoord maar het zat een dag lang in mijn kop
Die Teylingse lamlul kan je niet hard genoeg trappen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog fijner is het dat ze ook als er niks te mekkeren valt ze nog even aan het natrappen gaat
Dat is dan ook weer waarquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die Teylingse lamlul kan je niet hard genoeg trappen.
Dat hebben ze haar toch al gezegd, en haar vriendin ook.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:18 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Goedemorgen ik hoop dat de familie van Nicole Rienk totaal negeert wat een achterlijke gast is dat.
En je bent altijd even welkomquote:
Eruit!quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:27 schreef Ebinas het volgende:
Lichamelijk geweld in Utopia
[ afbeelding ]
Nee sta er niet mee op gelukkigquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Morgen![]()
Moet even een beetje lachen om je binnenkomer, alsof je ermee opstaat![]()
Maar ben het helemaal met je eens hoor
Was geen kopstoot, was gewoon een duwtjequote:Op woensdag 11 juni 2014 07:28 schreef pullup het volgende:
Isa rost de zwarte koe af die het nu lijkt te gaan winnen
Jij mag het zeggen. Wat een debiel is het toch.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Waarom heeft die strontbaal dat halster er weer afgehaald bij Bief? Om te zieken?
Wie is ze??quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:24 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen![]()
Net shownieuws terug gekeken daar vonden ze dat Ruud er niet uit moest!
Dat is toch een asbak, die Rienk, ben benieuwd of hij zich kan gedragen tegenover Nico haar ouders vandaag!quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:32 schreef pullup het volgende:
Ow, Rienks gedrag is er ook bij betrokken blijkbaar.
Dat is Biefquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:33 schreef Ebinas het volgende:
Je weet wat dit betekent, Stuk.
Ik zeg........"ERUIT"!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch een asbak, die Rienk, ben benieuwd of hij zich kan gedragen tegenover Nico haar ouders vandaag!
De ene weegt een kilootje of 65 en de ander 700.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:31 schreef pullup het volgende:
Haha, Isa dacht even snel klaar te zijn maar de rellende koeien zijn nog steeds de baas tot nu toe.
Waarom die vent is toch matteklap!quote:
Die heeft hier niets mee te makenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waarom die vent is toch matteklap!
Ze was in een heel goed humeur, totdat Bief begon te rellenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:35 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gemopper toch altijd op de vroege morgen.
Helaas is het zo dat ze dan Nico nog dieper in zijn armen jagen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:18 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Werd als voorbeeld gebruikt!quote:
Ha oké, ik zet me stream af en hoor alleen maar mopperen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze was in een heel goed humeur, totdat Bief begon te rellen
waarom is die halster eraf vraagt Dennis
Hier ook altijd hoor. Ik kijk op mijn mobieltje en dat scheelt zo 30 seconden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:35 schreef Brabopapa het volgende:
Jullie stream loopt iig stik ver voor, ik lees het en even later zie ik beeld
En dat van Rienk op je nuchtere maagquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Ben benieuwd of Rienk ook iets voor Nico heeft gemaakt/gekocht/georganiseerd.
Of zal ze een cadeau uit eigen zak krijgen van haar lover?
Ja en dat slaat dus nergens opquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Werd als voorbeeld gebruikt!
Jonge jonge je kan wel op alle slakken zout leggen/
.
Quequote:Op woensdag 11 juni 2014 07:37 schreef Paule33 het volgende:
het is geen goed Frans ...een petit bon?
Ik heb de meest intelligente mensen op die manier kapot zien gaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze haar toch al gezegd, en haar vriendin ook.
Ze is zelf nog dommer dan Rienk door met deze man een relatie te beginnen voor de derde keer.
En de dingen die hij zegt, de manier waarop ze hem dan stilzwijgend aankijkt.
Nou ze gaat echt de boeken niet in als de voedselfilosoof maar als de gek die met Rienk een relatie nam.
Nee nominatieweek, de genomineerden gaan zichzelf uitsloven, al zeggen ze zelf van nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:38 schreef Hunter het volgende:
Nog een keer over Ruud, dat het zo opvallend schoon was
Dat zei Dennis.quote:
Ah mooiquote:
De spanning tussen Rienk en Isa gaat vandaag nog een stukje extra oplopen. Die zwerver trekt het heel slecht dat Isa zo goed met Nicoline is, dat is ongetwijfeld ook de oorzaak van zijn diepe afkeer. Dat wordt alleen maar erger als Isa er vandaag bij is als haar familie er is en Rienk niet welkom is.quote:
Nou vond het bespottelijk dat Isa excuus aan die lapjeslul moest aanbieden, hij heeft er geen moer mee te maken die Rienk, ik vind hem gevaarlijk!quote:
Frans is een mooie taalquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:40 schreef Paule33 het volgende:
[..]
ze zegt een petit bon..is geen Frans...ze moet zegen : een bonjour.
Even op "Ga Live" klikkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:35 schreef Brabopapa het volgende:
Jullie stream loopt iig stik ver voor, ik lees het en even later zie ik het gebeuren in beeld
Ik kan er altijd hartelijk om lachen. staat ze met het vingertje te wijzen *Eruit!* 0,0% overwicht, koe trekt zich nergens wat van aan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha oké, ik zet me stream af en hoor alleen maar mopperen.
Isa spreekt echt goed Frans hoor.quote:
Nico leek me in het begin een slim meisje, dat ze een keer de relatie met Rienk aanging oké, de tweede keer wallah, maar na alles en zijn uitspraken en gedachten gangen goed kennende er voor de derde keer in trapt snap ik echt niet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik heb de meest intelligente mensen op die manier kapot zien gaan.
Verliefdheid op de verkeerde kan iemand volkomen debiliseren. Met soms heel akelige gevolgen,
En hoe harder de omgeving waarschuwt, hoe koppiger ze aan die foute persoon blijven hangen.
Hij heeft een enorm mes hè en een bomgordel en gooit met kratten bier naar Nico's hoofdquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou vond het bespottelijk dat Isa excuus aan die lapjeslul moest aanbieden, hij heeft er geen moer mee te maken die Rienk, ik vind hem gevaarlijk!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik kan er altijd hartelijk om lachen. staat ze met het vingertje te wijzen *Eruit!* 0,0% overwicht, koe trekt zich nergens wat van aan.Dan komt de felle Ies te voorschijn en zet net zolang door tot die koe eruit is. Dan maar bont en blauw.
Lol . zou hem er nog voor aanzien ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm mes hè en een bomgordel en gooit met kratten bier naar Nico's hoofd
Ik hoop dat de familie die kutzwerver helemaal gaat afbranden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:05 schreef Hunter het volgende:
Isa is bij de koeien
Hoe hij ook reageerde op die ene stem van Isa. wat een kwal die vent joh. Hij zou zijn excuus wel eens mogen aanbieden. Zeker voor het provoceren die avond. Nou kun je lang wacht bij meneer hoogmoed.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou vond het bespottelijk dat Isa excuus aan die lapjeslul moest aanbieden, hij heeft er geen moer mee te maken die Rienk, ik vind hem gevaarlijk!
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:44 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lol . zou hem er nog voor aanzien ook
Daar opgesloten zitten helpt ook niet mee, denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nico leek me in het begin een slim meisje, dat ze een keer de relatie met Rienk aanging oké, de tweede keer wallah, maar na alles en zijn uitspraken en gedachten gangen goed kennende er voor de derde keer in trapt snap ik echt niet.
Wat dat waarschuwen betreft, ze heeft zelf om een mening gevraagd. Als er dan vervolgens niets mee doet dan ben je toch echt dom. Maar ja, die verdomde roze bril.
OT, hoe vaak heeft Isa nu gezegd dat ze au heeft?
Is ook niet zeker, hij zei gisteren dat de mol nog toestemming hier voor moest geven.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:39 schreef Ransjih het volgende:
ik heb shownieuws gekeken, wolter wil graag de prooi opnieuw opnemen, maar dat is helemaal nog niet zeker, laat staan of dat voor het weekend aan isa bekend gemaakt wordt toch?
Komt haar familie vandaag, ik dacht het weekend?quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De spanning tussen Rienk en Isa gaat vandaag nog een stukje extra oplopen. Die zwerver trekt het heel slecht dat Isa zo goed met Nicoline is, dat is ongetwijfeld ook de oorzaak van zijn diepe afkeer. Dat wordt alleen maar erger als Isa er vandaag bij is als haar familie er is en Rienk niet welkom is.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft een enorm mes hè en een bomgordel en gooit met kratten bier naar Nico's hoofd
Het gaat om Rienk's homofobe uitspraken. Daar heeft ze wel gelijk in.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:50 schreef pullup het volgende:
De vergelijking die Isa nu maakt omtrent het verschil in benadering van Rienk van Laura en Marcel slaat helemaal nergens op.
+ 1quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de familie die kutzwerver helemaal gaat afbranden.
dat verschilt? wat vindt jij anders dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:50 schreef pullup het volgende:
De vergelijking die Isa nu maakt omtrent het verschil in benadering van Rienk van Laura en Marcel slaat helemaal nergens op.
O, dat kan ook wel hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt haar familie vandaag, ik dacht het weekend?
Maar toch houdt ze van hemquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:51 schreef beequeen het volgende:
Isa vindt Rienk eng als hij boos is. Ik ook en niet alleen als hij boos is.
Wat een creep.
Dennis is vals hoopte dat Ron op de stoel kwam te zitten maar hij werd het zelfquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:47 schreef pullup het volgende:
Dennis gooit een balletje op om over Rienk te roddelen
Nee, daar ging het absoluut niet om. Ze verbaasde zich dat Rienk Laura niet afrekende op haar geaardheid en Marcel wel maar vergeet dat er andere dingen in iemands gedrag en uiten kunnen zijn waarom de antipathie kan ontstaan.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat om Rienk;s homofobe uitspraken. Daar heeft ze wel gelijk in.
Misschien is een homoman bedreigender voor Rienk?quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:53 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dat verschilt? wat vindt jij anders dan?
We zullen zien, heb liever dat ze vandaag komen heb ik meer tijd dan het weekendquote:
Dat zeggen ze allemaal tegen elkaar. Te verwaarlozen dus.quote:
Ik denk dat Rienk de discussie met Laura ook niet aan durft, want die tiert hem helemaal verrotquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee, daar ging het absoluut niet om. Ze verbaasde zich dat Rienk Laura niet afrekende op haar geaardheid en Marcel wel maar vergeet dat er andere dingen in iemands gedrag en uiten kunnen zijn waarom de antipathie kan ontstaan.
En dat was dan ook het verschil waarom Marcel wel die discussie om zijn oren kreeg
Ik niet, hoop die lui in Utopia wel, ze krijgen wel mensen over de vloer vandaag, de nieuwe bewoners, de monnik, de kapperquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
GoedemorgenGaan 'we' nog wat spannends doen vandaag?
Misschien omdat Marcel nogal verwijfd is. Maar Laura is een halve kerel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:54 schreef pullup het volgende:
Nee, daar ging het absoluut niet om. Ze verbaasde zich dat Rienk Laura niet afrekende op haar geaardheid en Marcel wel maar vergeet dat er andere dingen in iemands gedrag en uiten kunnen zijn waarom de antipathie kan ontstaan.
En dat was dan ook het verschil waarom Marcel wel die discussie om zijn oren kreeg
Haartjes knippen, tutten en nieuwe inwoners bekijkenquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Het verschil betrof niet zozeer een verschil tussen die twee maar een verschil in benadering.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien omdat Marcel nogal verwijfd is. Maar Laura is een halve kerel.
Ik zie het verschil niet.
Ik denk dat Rienk haar gewoon accepteerde met geaardheid en al.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Rienk de discussie met Laura ook niet aan durft, want die tiert hem helemaal verrot
2 nieuwe een monnik en Nicoline is jarig, GM omaquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat zou ik ook wel een aardig idee vindenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:02 schreef Hunter het volgende:
Ik schat in dat we Marceline en Ivan krijgen, maar het zou me niet verbazen als ze alle drie binnekomen en dat er twee mogen blijven
Klopt. Marcel vertoont stereotype homo-gedrag. Je hoeft geen homofoob te zijn om daar een hekel aan te hebben. Als je wel homofoob bent, dan heb je er zeker een hekel aan dus het lijkt mij duidelijk dat Rienk nooit op Marcel zou stemmen. Het macho-gedrag van Laura irriteert Rienk kennelijk minder, maar dat gedrag was in het begin ook minder aanwezig bij Laura.quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa heel goed begrijpt hoe Rienk denkt en dat levert geen mooie beelden op.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:00 schreef pullup het volgende:
Het verschil betrof niet zozeer een verschil tussen die twee maar een verschil in benadering.
Hoe je iemand benaderd is niet alleen een 1 op 1 resultante van iemands geaardheid want er spelen veel meer factoren mee en als Isa daar geen rekening mee houd dan is het niet raar dat ze de discrepantie in benadering van Rienk van die twee raar vond
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Helemaal juist.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:03 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Klopt. Marcel vertoont stereotype homo-gedrag. Je hoeft geen homofoob te zijn om daar een hekel aan te hebben. Als je wel homofoob bent, dan heb je er zeker een hekel aan dus het lijkt mij duidelijk dat Rienk nooit op Marcel zou stemmen. Het macho-gedrag van Laura irriteert Rienk kennelijk minder, maar dat gedrag was in het begin ook minder aanwezig bij Laura.
Zou kunnen, maar in dit geval zat ze compleet misquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Isa heel goed begrijpt hoe Rienk denkt en dat levert geen mooie beelden op.
Dennis zeker weer naar het buitentoilet. Snif en streamwissel.
Ik heb het niet meegekregen, maar ik ga er blindelings vanuit dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in dit geval zat ze compleet mis
Oeh sterkte dan vandaag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]´n monnik, verjaarsvisite voor Nico, en ik mag naar de oncoloog....
En hopelijk vandaag nog ´n flinke rel in die toko in Laren
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het niet meegekregen, maar ik ga er blindelings vanuit dat je gelijk hebt.
Ik wou net vragen... wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:09 schreef Ransjih het volgende:
huh? heeft bil in dr bed gepist?
huh? en lot ook?
Of Rienk zet zijn hakken in het zand, of hij is helemaal idolaat.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:10 schreef Jian het volgende:
Ik ben op voorhand toch wel enigszins benieuwd naar gesprekken tussen die monnik en Rienk. Kan best interessant zijn. Het zal in elk geval toch wel verder gaan dan Ooohaaaaheeuuuu.
Dat denk ik ook. Grijs bestaat niet voor hem.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Disana het volgende:
Of Rienk zet zijn hakken in het zand, of hij is helemaal idolaat.
reken maar dat ik er ook voor ga zitten maar toch heb ik zo gauw maar weinig enthousiasme van rienk gezienquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:10 schreef Jian het volgende:
Ik ben op voorhand toch wel enigszins benieuwd naar gesprekken tussen die monnik en Rienk. Kan best interessant zijn. Het zal in elk geval toch wel verder gaan dan Ooohaaaaheeuuuu.
Hij heeft er volgens mij gewoon niet zoveel verstand van.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:12 schreef Ransjih het volgende:
[..]
reken maar dat ik er ook voor ga zitten maar toch heb ik zo gauw maar weinig enthousiasme van rienk gezien
Goedemorgen. Ik gok erop dat hij idolaat zal zijn.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Grijs bestaat niet voor hem.
Ja, we kennen die monnik nog niet natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat ie wel wat te vertellen heeft, gezien zijn "dagelijkse" werkzaamheden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Disana het volgende:
[..]
De kapper komt zoquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik gok erop dat hij idolaat zal zijn.
Verbazingwekkend dat Lot al op is.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:13 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Ik gok erop dat hij idolaat zal zijn.
Verbazingwekkend dat Lot al op is.
Oh, dat denk ik ook wel. Het is in elk geval iemand die over het leven heeft nagedacht, en de kans is groot dat hij daarin wijzer is dan Rienk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, we kennen die monnik nog niet natuurlijk, maar ik ga ervan uit dat ie wel wat te vertellen heeft, gezien zijn "dagelijkse" werkzaamheden.
quote:
Kapper? Wie betaalt dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:14 schreef beequeen het volgende:
Tja, de kapper is onderweg. Billyboy is ook al wakker.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Pour toi aussi Jian,une bonne journee!
Lievquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:15 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Pour toi aussi Jian,une bonne journee!
Dan kan de kapper afgezegd worden, want Emil is niet mee in Utopiaquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:06 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh ja, de kapper, ook besteld onder het mom dat Emil hem nodig had voor de shoot. En dit wordt betaald uit de grote JdM geldbuidel, want geld heeft die lelijke aftandse puisterige vlinder nietof stort Huub een bijdrage voor zijn favo travo
Haha, dat was feller geworden waarschijnlijk alhoewel ik de monnik ook niet ken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:17 schreef Ransjih het volgende:
ik had ook graag de discussie emil/ monnik gevolgd, emil vond het maar niks zijn bezoek
De kapper komt, dan kunnen ze wel vroeg opstaanquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:09 schreef Ransjih het volgende:
huh? heeft bil in dr bed gepist?
huh? en lot ook?
Wie het weet mag het zeggen.quote:
Ja, ze zijn lui bezig in de regiekamer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen.
Er zitten buiten mensen te praten en wij kijken naar slapende mensen.
Ik denk het eerste, maar daar ben ik idd ook heel benieuwd naar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, wedden om een kratje pils?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het eerste, maar daar ben ik idd ook heel benieuwd naar.
Klamboe mag niet van achterquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:20 schreef Jian het volgende:
Domme mensen zijn het toch, bij dit en het wellicht komende weer zou ik als eerste geld uitgeven aan een aantal grote klamboe's om tijdens de slaap verlost te zijn van vliegen, muggen en ander ongedierte. Maar nee ze kopen liever kleding en gaan naar de kapper .....
of beide en in deze volgordequote:Op woensdag 11 juni 2014 08:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Klamboe mag niet ivm camera'squote:Op woensdag 11 juni 2014 08:20 schreef Jian het volgende:
Domme mensen zijn het toch, bij dit en het wellicht komende weer zou ik als eerste geld uitgeven aan een aantal grote klamboe's om tijdens de slaap verlost te zijn van vliegen, muggen en ander ongedierte. Maar nee ze kopen liever kleding en gaan naar de kapper .....
Je gaat er toch niet mee gooien hè?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:21 schreef Disana het volgende:
Ik vermoed het laatste, wedden om een kratje pils?
Krijgen we dat schorre niks van Nico te horen.
Het zijn petflesjes. Dat mag.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet mee gooien hè?
Klamboes geeft de bewoners te veel privacy...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd, kan het me niet voorstellen ....
Wie zegt dat? de redactie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:25 schreef Marysha het volgende:
[..]
Klamboes geeft de bewoners te veel privacy...
Lot, kon niet tegen de vliegen, allergisch oid. Mocht dus niet van achter. Kan ook zijn dat er geen tipi tent klamboes zijn natuurlijk :pquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Hebben ze dat gezegd, kan het me niet voorstellen ....
Ik zou compleet gillend gek worden van die vliegen,quote:
Maar ze wou het ook weer geverfd hebben, omdat er kleurverschil in zit. Ik vind het onbegrijpelijk dat het haar er nog op zit met zoveel blonderen. Vroeger viel je scalp er toch spontaan af met zoveel troepquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:26 schreef Toverheks het volgende:
De kapper gaat Billy haar nephaar opnieuw vast zetten, dit keer met wit garen, Marcel had het met zwart garen gedaan
"Begreep dat", ik heb het niet gehoord. Als ik daar zou zitten zou ik in dat geval ook zeggen, jullie bekijken het maar, of jullie zorgen dat het ongedierte vrij is of ik ga onder een klamboe. De vliegen kruipen over ze heen zeg. Trouwens zo'n klamboe is vrij doorzichtig en of je nu onder een klamboe of onder een deken ligt. En wat valt er verder te zien als ze slapen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:26 schreef Marysha het volgende:
[..]
Ik begreep dat het zo gezegd was door de bewoners.
We zullen zien ben wel heel benieuwdquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vermoed het laatste, wedden om een kratje pils?
Krijgen we dat schorre niks van Nico te horen.
Nog verven ook weer, en wie betaald dat allemaal.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar ze wou het ook weer geverfd hebben, omdat er kleurverschil in zit. Ik vind het onbegrijpelijk dat het haar er nog op zit met zoveel blonderen. Vroeger viel je scalp er toch spontaan af met zoveel troep
Ow wacht, het is de koe haar schuld!quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:36 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze was in een heel goed humeur, totdat Bief begon te rellen
waarom is die halster eraf vraagt Dennis
Daarom kan ze t niet kammen, en loopt ze de hele dag op der kop te jeuken. Ik had gezegd laat die matten er maar uit halen, niks nieuwe garenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar ze wou het ook weer geverfd hebben, omdat er kleurverschil in zit. Ik vind het onbegrijpelijk dat het haar er nog op zit met zoveel blonderen. Vroeger viel je scalp er toch spontaan af met zoveel troep
Ik zou ook gek worden van die vliegen, maar van de redactie mogen klamboes dus niet, omdat het problemen geeft met de camera's.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:30 schreef Jian het volgende:
[..]
"Begreep dat", ik heb het niet gehoord. Als ik daar zou zitten zou ik in dat geval ook zeggen, jullie bekijken het maar, of jullie zorgen dat het ongedierte vrij is of ik ga onder een klamboe. De vliegen kruipen over ze heen zeg. Trouwens zo'n klamboe is vrij doorzichtig en of je nu onder een klamboe of onder een deken ligt. En wat valt er verder te zien als ze slapen?
het heeft nog lang geduurd, dat ding iedereen zit erop en hij wordt maar overal mee gesleeptquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:38 schreef Paxcon het volgende:
Heeft Lot het nou over een gesprek met 'achter'?
Did hebben die agressieve blik bij het stemmen niet gezien danquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:41 schreef Jian het volgende:
Isa: Ik vond Ruud heel sterk gisteren.Billy vond dat ook.
ik vind dat juist gezellig zoquote:
Ik hoop dat ze hem compleet negeren, gewoon net doen of hij er niet is, daar krijg je hem pas echt kwaad mee!quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:45 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat de familie die kutzwerver helemaal gaat afbranden.
Dat vind ik ook goed hoor, maar deze "gezelligheid", zo op de ochtend, vind ik ook wel leukquote:
Die Isabella spoort voor geen meter, de hypocriete angsthaas. Ik snap Rienk wel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:41 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
Did hebben die agressieve blik bij het stemmen niet gezien dan
In dit geval wel terecht... Ze stond zondagavond te janken bij Ruud en Billy dat ze niet op hen zou stemmen en al die onzin...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:43 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen![]()
Marije gaat weer lekker over de tong daar
Wat zei ze?quote:
Heeft ze ook een stem op Billy gegeven? Ik weet het niet meer. Tegen Billy heeft ze inderdaad gezegd niet op haar te stemmen. Niet tegen Ruud.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
In dit geval wel terecht... Ze stond zondagavond te janken bij Ruud en Billy dat ze niet op hen zou stemmen en al die onzin...
Ik heb het niet helemaal gehoord.quote:
Dat durf ik niet te zeggen... zal eens terugkijken op de filmpjesquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heeft ze ook een stem op Billy gegeven? Ik weet het niet meer. Tegen Billy heeft ze inderdaad gezegd niet op haar te stemmen. Niet tegen Ruud.
ieuw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:48 schreef spapaars het volgende:
Een echte zwerver in je bed.
[ afbeelding ]
Billy, Ruud en Ronquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heeft ze ook een stem op Billy gegeven? Ik weet het niet meer. Tegen Billy heeft ze inderdaad gezegd niet op haar te stemmen. Niet tegen Ruud.
Ok, dank. Ik las iets in de SV over glaasje draaien. Daar had het wrs mee te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:47 schreef pullup het volgende:
Ik heb het niet helemaal gehoord.
Het ging over de grap van het hokje met die spooklampen van gisteren.
Ze scheen later achter gewoon gezegd te hebben dat ze niet moesten fucken met hun maar dat het wel een goede grap was. Achter scheen zich nog lang van de domme te hebben gehouden alsof ze daar niets van begrepen en niets mee te maken hadden
Oke. Dan snap ik dat Billy dat niet zo leuk vindt.quote:
T ging over Ruud ...quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Die Isabella spoort voor geen meter, de hypocriete angsthaas. Ik snap Rienk wel.
Billy moet niet janken, zij heeft ook 1 stem gegeven op Marijequote:Op woensdag 11 juni 2014 08:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke. Dan snap ik dat Billy dat niet zo leuk vindt.
Wat ging over Ruud? Isabella is een hypocriete angsthaas en Rienk heeft haar (eindelijk) een keer aangepakt, zo moeilijk is het niet.quote:
Ga toch weg, Rienk is een grote L*L met zijn stompzinnige opmerkingenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ging over Ruud? Isabella is een hypocriete angsthaas en Rienk heeft haar (eindelijk) een keer aangepakt, zo moeilijk is het niet.
Maar ze heeft niet gezegd dat ze niet op Marije zou stemmenquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef gereed het volgende:
[..]
Billy moet niet janken, zij heeft ook 1 stem gegeven op Marije
quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:54 schreef gereed het volgende:
[..]
Ga toch weg, Rienk is een grote L*L met zijn stompzinnige opmerkingen
Nee oké, maar ze wikte niet voor Ruud zijn dreigement, dat vind ik dan wel weer stoer.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet gezegd dat ze niet op Marije zou stemmenKlein verschil. Neemt niet weg dat het gejank ervoer wel weer mag ophouden.
Doet er niet eens toe, ik hoor haar nog blèren: Ruud, Ruud, wat doe je, Ruud beftekkel, 3 stemmen krijg je, ik ben er klaar mee, 3 stemmen. Het resultaat bij de stemming hebben we gezien en nu weerquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef formule het volgende:
[..]
ik begreept dat ze het over Rienk had Dennis begon er over
Dat aanpakken was op een idiote en belachelijke manier.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ging over Ruud? Isabella is een hypocriete angsthaas en Rienk heeft haar (eindelijk) een keer aangepakt, zo moeilijk is het niet.
Eens!quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef gereed het volgende:
[..]
Nee oké, maar ze wikte niet voor Ruud zijn dreigement, dat vind ik dan wel weer stoer.
Jammer dat ik dat mistte gisteren. Toen ik binnenliep was er weer een groot contingent Cossers aan het verkondigen dat Rienk gewoon een grote zak hooi was en was er verder nauwelijks doorheen te komen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn quote die je pakte, en over Isabella wat schreef, ging over Ruud. En ja ik vindt t jammer dat isa niet doorpakte van de weekquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft ten aanzien van Isabella wel gelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:54 schreef gereed het volgende:
[..]
Ga toch weg, Rienk is een grote L*L met zijn stompzinnige opmerkingen
Marije heeft een stem op Billy gegeven, en daar was Ruud niet blij mee, die noemde haar een leugenaar.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Marije heeft gezegd dat ze geen 3 stemmen op Billy zou doen, maar niet beloofd dat er helemaal geen stem die richting uitging. Zeg heeft geen beloftes gebroken. Klein verschil.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Maar ze heeft niet gezegd dat ze niet op Marije zou stemmenKlein verschil. Neemt niet weg dat het gejank ervoer wel weer mag ophouden.
Ha! Jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:57 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Marije heeft gezegd dat ze geen 3 stemmen op Billy zou doen, maar niet beloofd dat er helemaal geen stem die richting uitging. Zeg heeft geen beloftes gebroken. Klein verschil.
Was lachen, ze waren er over bezig en ineens ging het licht uit, o o wat een angsthazen die Laura en Lotje, ik lag in een deuk hierquote:Op woensdag 11 juni 2014 08:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, dank. Ik las iets in de SV over glaasje draaien. Daar had het wrs mee te maken.
Hij doorziet het hypocriete, stokerige gedrag van Isabella feilloos en hij is het zat. Wellicht dat zijn houding op de betreffende avond wat over de top, maar zijn boodschap was helder en wat mij betreft terecht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat aanpakken was op een idiote en belachelijke manier.
Maar moet hij dat dan doen? En op deze wijze, ten overstaan van iedereen?quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doorziet het hypocriete, stokerige gedrag van Isabella feilloos en hij is het zat. Wellicht dat zijn houding op de betreffende avond wat over de top, maar zijn boodschap was helder en wat mij betreft terecht.
Ik vond het jammer dat hij bleef door zeiken over de rum en niet wat meer op de werkelijke issue; het miepen, zeuren en stoken, dat ze nooit op een normale en volwassen manier kan communiceren. Maar goed, dat is teveel verwacht van Rienk.quote:Op woensdag 11 juni 2014 08:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij doorziet het hypocriete, stokerige gedrag van Isabella feilloos en hij is het zat. Wellicht dat zijn houding op de betreffende avond wat over de top, maar zijn boodschap was helder en wat mij betreft terecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |