SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
Poll: Wie wil jij eruit?
• Ruud
• Marije
• Dennis
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
Nou. ..quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Geen idee.
Bij Jimmy werd de racisme-kaart nooit getrokken, maar Jimmy was dan ook een hardwerkende en weldenkende vent.
Jij trok de racisme-kaart.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Omdat ze uit een of ander achterlijk land komt? Het is nog helemaal niet duidelijk dat zij dat kan of doet.
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeldquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:34 schreef floske het volgende:
[..]
Bij Jimmie niet EN bij Emil niet. Inderdaad wat je kleurtje is doet er niet toe, waar je vandaan komt wel want je brengt je cultuur met je mee en daar hoop ik juist op met de komst van Marceline.
Niemand, dat pikken ze niet van een Ron of Dennis.Een Vanessa is daar niet slim genoeg voor, Aika is te soft, te behoudend.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:35 schreef rico80 het volgende:
@TT: Nu Emil weg is, wie gaat hem aantikken?
Ook niet in Utopia?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racismequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:34 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dus een nwe bewoonster die je totaal niet kent al bijvoorbaat hekelen alleen vanwege het feit dat ze volgens jou uit een "achterlijk" land komt is volgens jou geen racisme? Denk eens na man!
Een hekel aan een cultuur heeft niets met racisme te maken, hoor nou zelf een wat je zegt Jan Lul, of ga lekker naar bed!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik zit niet op de Afrikaanse cultuur te wachten. Een hekel hebben aan een cultuur heeft niets met racisme te maken. Een kleurtje doet er inderdaad niet toe. Het fijne aan Jimmie en Emil was dat ze er ook niet mee te koop liepen en normaal deden. Die twee zijn een voorbeeld
Ook goed, dan noemen we het discriminatie, nou jij weer!quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Racisme gaat om ras, niet om cultuur. Een land "achterlijk" noemen heeft betrekking op cultuur niet op ras.
Mee eens. Nicoline zal het ook willen, maar die blijft te veel in haar eigen wereldje waar ze anderen niet vol in mee krijgt. Joey en Gio zullen het denk ik ook proberen. Het is mij niet duidelijk waar dit eindigt.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef floske het volgende:
[..]
Niemand, dat pikken ze niet van een Ron of Dennis.Een Vanessa is daar niet slim genoeg voor, Aika is te soft, te behoudend.
Racisme staat bij de wet vast dat het ook over culturen en landen kan gaan. Zelfs de Limburgers sukkels noemen is racismequote:Op woensdag 11 juni 2014 01:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Racisme
Racisme gaat om ras, niet om cultuur. Een land "achterlijk" noemen heeft betrekking op cultuur niet op ras.
Discriminatie is onderscheid maken tussen individuen op oneigenlijke gronden, zoals leeftijd, geslacht of religie. Een land of cultuur achterlijk vinden heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:40 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ook goed, dan noemen we het discriminatie, nou jij weer!
Als je dat doortrekt is zelfs een Belgenmop verwerpelijk. Nederland gaat kapot aan politieke correctheid. Ik ga hier niet verder op door, we gaan te ver offtopic.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:41 schreef lwmeffix het volgende:
[..]
Racisme staat bij de wet vast dat het ook over culturen en landen kan gaan. Zelfs de Limburgers sukkels noemen is racisme
Er is maar een achterlijk en dat ben je zelf als je een nieuwe bewoonster niet eens ook maar een schijn van kans wil geven omdat ze in jouw optiek uit een "achterlijk" land komt, man, man, kom jij wel eens de deur uit?quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Discriminatie is onderscheid maken tussen individuen op oneigenlijke gronden, zoals leeftijd, geslacht of religie. Een land of cultuur achterlijk vinden heeft daar niks mee te maken.
Waar liep Jimmy niet mee te koop? Dat ie zwart was? Want verder was het net als Emil een gewone Nederlander.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 juni 2014 01:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als je dat doortrekt is zelfs een Belgenmop verwerpelijk. Nederland gaat kapot aan politieke correctheid. Ik ga hier niet verder op door, we gaan te ver offtopic.
12:30 heb ik staanquote:Op woensdag 11 juni 2014 01:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe laat komen ze binnen, die nieuwen, uur of 13:00 uur?
Boeie, voor dat woord kreeg Ruud een stem van Rienkquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:09 schreef carlito2525 het volgende:
Hey begin een topic over racisme..begint nou al dat gezeikl.Kunt niks zeggen of we hebben een paar moraal ridders die weer daar over beginnen te zeiken...boeie..punt
Huh...echt?quote:Op woensdag 11 juni 2014 02:20 schreef formule het volgende:
[..]
Boeie, voor dat woord kreeg Ruud een stem van Rienk
En deze discussie ik Boeie..
Dat is het voordeel als je je eigen filmpjes af kunt spelen van HD...loopt even iets soepelerquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lekkere gifcombo, mooi gecapt en netjes geplaatst. Helemaal TOP!
Maar de elite stem boeide hem niet Ha Ha Wat liet hij zich kennenquote:Op woensdag 11 juni 2014 02:22 schreef carlito2525 het volgende:
[..]
Huh...echt?
Maar ik vind het nergens over gaan toch? Laten we het weer over o.a Ruud hebben
Wat een debiel gedrag tochquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit keer was het een nominatieruudje..
Billy is heel blij met hemquote:Op woensdag 11 juni 2014 03:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat een debiel gedrag toch![]()
Ik weet dat ie er niks aan kan doen maar ik zou stapelgek worden van zo'n gast in mijn bed
De Elitestem kon hem geen bal schelenquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
En nog een Ruudje...
"Hee...hoe is het jongen?"
[ afbeelding ]
Hij komt aandacht te kortquote:Op woensdag 11 juni 2014 04:09 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
De Elitestem kon hem geen bal schelenTwee Ruudjes in een nacht is wel meer dan gemiddeld.
Hopelijk weet de familie bij Nico door te dringen wbt Rienkquote:Op woensdag 11 juni 2014 07:05 schreef Hunter het volgende:
Jarige Nico ligt in bed met haar ogen open. Ze is vast bang wat haar familie vandaag over Rienk gaat zeggen.
Isa is bij de koeien
quote:Op woensdag 11 juni 2014 07:12 schreef Hunter het volgende:
Het is opvallend schoon
Isa: "gaan we dat ook meemaken als niet nomineren?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |