abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140800322
Bij deze de mogelijke nieuwe inwoners: http://www.utopiatv.nl/participant

------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------

Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
Ivan (26jaar)
Amy (35jaar)
Marceline (40jaar)
Tussenstand:

Poll: Wie moet er in ieder geval NIET inkomen?
Ivan
Amy
Marceline
Tussenstand:

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2014 09:19:10 ]
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:07:00 #2
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_140800332
Marceline it is

[ Bericht 91% gewijzigd door HiDiHo op 07-06-2014 09:36:38 (dubbel) ]
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_140800379
Amy voor Vaness, Het lijkt of ze niet op haar mondje is gevallen. (LIJKT) }:|
Het leven is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!
pi_140800524
Ivan, die durft Ruud wel aan te pakken. En ik denk dat Ruud ook wel onder de indruk zal zijn van Ivan. Marceline wordt een vermoeiende deelnemer met onzinnige wijsheden die ook weer alles gaat weglachen, lijkt mij niks. En Amy is meer van hetzelfde.
pi_140800526
Amy zal gaan rellen met Vanas, ze vindt haar aanpak onprofessioneel en vindt dat ze het zelf beter kan
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:26:34 #6
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_140800528
Eerste indruk amy en marceline erin en amy dan naar huis.

Marceline gestemd dus. Straks even de video's kijken.
pi_140800593
Marceline verdient het enerzijds want sympathiek.

Amy is een walgelijke zelfingenomen bitch hetgeen voor leuke rellen kan zorgen

Hm... moeilijk
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:36:43 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140800661
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:26 schreef Paxcon het volgende:
Amy zal gaan rellen met Vanas, ze vindt haar aanpak onprofessioneel en vindt dat ze het zelf beter kan
Dus voor haar gaan de bewoners never en nooit niet. Verspilde moeite.

Ik ga voor Ivan. Lijkt mij de intelligentste van de drie en degene met het meest in zijn mars.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:40:16 #9
337860 bull1966
ES SE NIX PAX, HUB SE NIX
pi_140800714
dus ivan moet die dikke gaan pakken
uit irak.. islamiet ??
die houden toch niet van varkens
dat word knallen
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end
  † In Memoriam † zaterdag 7 juni 2014 @ 09:42:00 #10
137949 Disana
pi_140800731
Ivan. Niet ideaal, maar wel een serieuze vent die niet van lanterfanten houdt.
pi_140800751
Ik vind Ivan de eerste kandidaat sinds lange tijd die zich goed weet te presenteren en die op verschillende terreinen serieus een bijdrage kan leveren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:44:54 #12
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_140800772
Een Sloey is meer dan genoeg - Ons Vanes can handle the kitchen prima en we zijn toe aan een nieuwe Andrea!!
... en huiver mee
pi_140800799
Niet nog een sporter. Amy zou wel leuk zijn als confrontatie met Vanessa, maar dat is weer zo eentje die zich zelf de leukste thuis vindt. Marceline dus, past het beste in de Utopiagedachte, is vrolijk en wil de confrontatie aan gaan met Emil.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_140800888
Ik zit te denken aan Marceline, van alle markten thuis. Haar keukencapaciteiten liggen er niet zo dik bovenop als van Amy die waarschijnlijk als bedreiging voor Vanas wordt gezien. Ik zie die donkere ogen van Marceline al rollen als Vanas haar wil commanderen. Ze lijkt me ook iemand die niet over zich laat lopen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 09:54:31 #15
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_140800889
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:43 schreef pullup het volgende:
Ik vind Ivan de eerste kandidaat sinds lange tijd die zich goed weet te presenteren en die op verschillende terreinen serieus een bijdrage kan leveren.
Serieus? :O
... en huiver mee
pi_140800944
Marceline it is! De rest is niets zeggend, en willen allemaal hetzelfde doen als de huidige bewoners al zou Amy het Vanessa moeilijk kunnen maken. Maar vooralsnog ga ik voor Marceline.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:01:41 #17
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_140800986
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 09:54 schreef Giggio het volgende:

[..]

Serieus? :O
Zeker.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_140801228
Bij Ivan heb ik gelijk de gedachten "Niet weer zo'n een". We hebben genoeg van die jochies die wat rondhangen.

Amy heeft denk ik de beste "papieren", maar Marceline zal het denk ik ook wel goed doen. Ik denk dat de bewoners kiezen voor Ivan of Marceline. Gewoon een wat andere roots erin of een vent voor Charlotte.

Amy wil de keuken claimen en ik denk dat dat haar niet in dank zal worden afgenomen. Vanessa zal dat nooit toestaan en de anderen zullen haar daar wel in steunen. De kans is groot dat Amy een no no wordt.

quote:
Ik zie die donkere ogen van Marceline al rollen als Vanas haar wil commanderen. Ze lijkt me ook iemand die niet over zich laat lopen.
Negerinnen staan er bekend om dat ze niet op hun mondje gevallen zijn. :Y)

[ Bericht 6% gewijzigd door Hicham. op 07-06-2014 10:55:38 ]
pi_140801484
Denk dat Ivan e/o Amy (áls ze goede plannen hebben) een toevoeging kunnen zijn, Marceline voegt helemaal niets toe en kan je scharen in het rijtje van een Billy en een Lot.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_140801578
Ivan natuurlijk, een alpha man erbij gaat Ruud echt niet trekken ~O>
pi_140801783
Ik vind ze alle drie zo afwijkend met datgene dat er voorheen is geweest en datgene dat er nu rond luiert daar. Aan de ene kant misschien verfrissend maar ik twijfel of dit met één van deze drie bereikt kan worden.

- Marcelina die mij nog het meest doet denken aan Gerda Havertong. Ze heeft bij mij de gunfactor maar ik zie haar niet echt slagen in die loods daar. Te afwijkend op alle fronten met haar 'wassen op de hand" Onder welke brug heeft zij de afgelopen maanden gelegen? Het is pure luxe in Utopia tegenwoordig. Machine kapot, nieuwe erin.

- Ivan, de Badr Hari van Utopia. Een moslim, tsja.. we moeten niet teveel af gaan wijken van de dagelijkse samenleving in ons land blijkt. Lijkt mij alleen maar gaan botsen met mensen als Rienk, Ruud en Emil. Wat mij betreft totaal ongeschikt en dat heeft niks met zijn geloof of afkomst te maken.

- Amy -> daar wil ik niet teveel woorden aan vuil maken. Pure arrogantie waar ik een broertje dood aan heb. Komt niet eens door de voorronde heen denk ik. Hebben ze haar geselecteerd omdat ze vindt dat Joey 'the looks"heeft.... ?

Mijn keuze is... 'none of the above" Ik stem dus niet.

[ Bericht 5% gewijzigd door japie1971 op 07-06-2014 11:11:47 ]
pi_140801817
Ivan overduidelijk. Slimme gast, sportief, en is best knap :P Dat die moslim is ga je niet superveel van merken. Hooguit wat gesprekken met Rienk en dat die paar keer per dag bid. Nou big deal...
pi_140801851
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:55 schreef ThaRickah het volgende:
Ivan overduidelijk. Slimme gast, sportief, en is best knap :P Dat die moslim is ga je niet superveel van merken. Hooguit wat gesprekken met Rienk en dat die paar keer per dag bid. Nou big deal...
Vergeet de Ramadan niet. Dit is weer eens gezellig midden in de zomer. Dit betekent dat er eentje elke dag na 22.00 tot in de nacht gaat lopen bunkeren. Dat kan nog wel eens ellende opleveren als er mensen niet van kunnen slapen. En what about het halal gebeuren? Dat wordt een aparte slager regelen.
  zaterdag 7 juni 2014 @ 10:59:59 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_140801864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2014 10:58 schreef japie1971 het volgende:

Dit betekent dat er eentje elke dag na 22.00 tot in de nacht gaat lopen bunkeren.
Dat is daar echt geen vreemde gewoonte.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')