NIET!quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
HAHA dat zeg ik echt net tegen een matchBen jij dat dan?
Zeg eens terug:quote:
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Kloptquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het nog gedaan ook en ik geloof niet eens dat jij het bent.
NEE DE BRANDWEER HIER TATUTATUquote:Op woensdag 11 juni 2014 14:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg eens terug:
HALLO HALLO HIER DE POLITIE
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zinquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer preciesquote:Op woensdag 11 juni 2014 15:25 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Jongens, ik verveel me. Kan iemand een hele foute opmerking bedenken? Heb zin in de reacties.
ouwe vogelzoeker geile kikker haas koe penis hangoor ?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
Niet origineel.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb geen openingszin, maar jij hebt de opening en ik zin
quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hangoor penis stierenkl. Weet hem niet meer precies
*noteert*quote:Op woensdag 11 juni 2014 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het kan zowel positief als negatief zijn.
"hmmm lekker"
"hmmm weet het niet"
You had me at hello.
Heb je aardbei in huis? Dan kan ik die vanavond eten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 15:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoi strawberry. Heb je honger? Dan kunnen we vanavond pizza eten en daarna neuken. OF HEB JE GEEN TREK?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Niet geblokkeerd nog, ik wacht geduldig afquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Gezien je al langer dan een uur niet hebt gereageerd: heb je je pener al in haar gestoken?
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
Ik heb er ook 1quote:Op woensdag 11 juni 2014 19:46 schreef SonicVolcano het volgende:
Zal ik een duckface foto op Tinder zetten? Vinden vrouwen dat aantrekkelijk? #dtv
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja man. Op paiq heb ik een duckface foto (met zonnebril) die een score heeft van 8.2 met 90 beoordelingen. Ik heb gister een nieuwe gemaakt (zonder zonnebril) en deze ga ik op tinder zetten.
Ik ben overtuigd.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1veel leuke reacties op gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Conclusie: je bent een vrouw.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
ik heb momenteel 28 lopende gesprekken staan op tinder
#druk # ohwaterg
staat in m'n tagline jaquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
Heh? Wat is dat?quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je ze ook al een linkje gegeven naar je tumblr? Bam 100 gesprekken erbij.
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:53 schreef Grielen het volgende:
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok.quote:
Hier, een sticker.quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Veel plezier donderdag. Ik heb tinder er weer even af gegooid.quote:Op woensdag 11 juni 2014 06:51 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Ik ben er een heel topic niet geweest, waarom moet je mij weer hebben
Donderdag heb ik weer afleiding
Wie weet.quote:Op woensdag 11 juni 2014 09:51 schreef Stink-ui het volgende:
Huil en jank topic geworden ??
Meer dates, meer sex!
Yats, al geneuqt?
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sterkte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor jequote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwatergMany persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik heb een paar dagen terug een foto van mij met m'n kat toegevoegd aan Tinder, krijg ik ook leuke reacties op.Sorry, ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt haar zeker doodgereden lulquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zetquote:Op woensdag 11 juni 2014 20:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
even opscheppen
#druk # ohwaterg
Samequote:Op woensdag 11 juni 2014 21:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb tinder er weer even af gegooid.
Ik zag vorige week ook een dood poezebeest op de a1. Gelijk in shock achter het stuur als een eckte cat whisperer zijnde.quote:
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Bij jou?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Niet zo treuzelen en overal iets achter zoeken. Misschien heeft ze een andere woonplaats opgegeven omdat ze bang is voor rare mannen, want zeg nou eerlijk, tegenwoordigGa gewoon maar laat de motor van je auto draaien.
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:32 schreef kanovinnie het volgende:
Hmmmm. Date voor zondag via whatsapp. Bij haar thuis. Eerst was het vaststellen van de dag al moeilijk. Zij kon steeds niet en ik moest data voorstellen de hele tijd. En nu woont ze opeens in een andere stad dan voorheen. Ik geloof er niet zo in eigenlijk.
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik neem aan dat zij ook weet dat je zonder adres niet ver komt? Of ze moet in Eenhuizen wonen.
Paar keer succesquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
Dan moet je vragen "Wat is je adres".quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij jou?
Ja is goed
Waar woon je?
[naam stad noemt]
Euh, ja okay. Ik klop wel overal aan om te vragen of zij er woont
Niks. Ook maar iets van 5 matches en 1 kort gesprek, ondertussen ook alweer drie keer verwijderd, maar telkens weer gereinstalled omdat het swipen zo leuk is.quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vraag 't me af. Ze komt niet heel snugger over
[..]
Paar keer succesEn bij jou?
negerne en op naar de volgendequote:Op woensdag 11 juni 2014 22:56 schreef Jurrgirl het volgende:
Mijn match praat alleen maar over mijn werk, dit lijkt net linkedin
STOP MET AFVRAGENquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:58 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
ik vraag me af waarom ie daar zo in geïnteresseerd is?
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.quote:
niet in mij, maar in mijn werk...althans zo komt het overquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:59 schreef Basxt het volgende:
[..]
raar dat iemand geinteresseerd in je is. heel raar.
quote:
quote:
dat heeft toch ook met jou te maken?quote:
Ik vind het wel een geniale appquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:44 schreef Hyman het volgende:
[..]
Toe maar, werkt het een beetje voor jou, dat hele tindergebeuren?
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zou het tussen 12.00 - 16.00 nog een keer proberen en daarna afwachten.
Mwahquote:
snap je de grap wel?quote:
Heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:07 schreef Basxt het volgende:
Meid serieus je moet minder over dingen nadenken dan komt het allemaal wel goed
Mwahquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:09 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Grappig om die foto's te swipen en leuk en best makkelijk om dates te scoren.
ja ik moet ook telkens weer een stuk naar boven lezenquote:Op woensdag 11 juni 2014 22:38 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik nu met een stuk of 5 maar moet eerlijk zijn het is best kut. Ik weet niet meer wie ik welke vraag stelde en dus mezelf voor lul zet
Pardon? Lul niet zo stroef johquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
Let niet op yats. Die is sexueel gefrustreerd en daardoor een zure zeiksnor geworden.
duidelijk zag je m'n PI nietquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
duidelijk zag je m'n PI niet
Gefrustreerd? Wie?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Ik? Nee hoor..quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
yats is niet de enige die gefrustreerd is mensen
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met dequote:
quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Ja echtquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:35 schreef Stink-ui het volgende:
Even opscheppen..
Ik heb 30 gesprekken lopen..
#waterg
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzoquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dromenvangert. Geeft niet, kan ze niets aan doen. Daddy-issues, vroeger gepest, vriendje heeft d'r verlaten, kan niet klaarkomen, whatevs, in ieder geval iets waardoor d'r MOET AANDACHT NU-modus continu aanstaat. Met de. magische tumblr met superkinky stuff.
.
Maar het werkt voor mannen. Da's misschien nog een tikje treuriger.
Waarom voel jij de behoefte het naar een SC te quoten dan?quote:Op woensdag 11 juni 2014 23:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit dan? Hou je haar in de gaten ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |