SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait DJ Guppy? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar Melting, LovelyLady, Zokunen., ACT-F of Symphonic
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Handige plugins voor Sam broadcaster? weet je er een paar? laat ons het weten!
Last.fm voor Sam broadcaster!
Volg de handige instructies op! Sam broadcaster Last.fm plugin!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Het is je vergevenquote:
ik zou het zelf gezegd kunnen hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Op deze manier klinkt mijn compliment opeens een stuk minder goed...
Don't get me wrong. Ik zal zelf nog onder het niveau van Lee zittenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Op deze manier klinkt mijn compliment opeens een stuk minder goed...
Corrigerende tik gevenquote:
Tja is nu van smoelenboek hè, dus ik moet ook snel gaan overstappenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Waren laatst ook al problemen mee, had ik gehoord.
Hahahaquote:
Ik wacht ff af welke andere app populair gaat worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja is nu van smoelenboek hè, dus ik moet ook snel gaan overstappen
Telegramquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wacht ff af welke andere app populair gaat worden.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja is nu van smoelenboek hè, dus ik moet ook snel gaan overstappen
quote:
Oldskool SMS en MMS werkt primaquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wacht ff af welke andere app populair gaat worden.
Ik SMS ook weer meerquote:
Zie er zoveel binnen druppelen daarop maar spreek er nooit iemand opquote:
Is in principe gewoon een kopie van WA.quote:
Ik SMS nog maar met een heel klein aantal mensenquote:
Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is in principe gewoon een kopie van WA.
Dus alles is nog gewoon hetzelfde, alleen een iets andere vormgeving.
Ik alleen nog met paquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik SMS nog maar met een heel klein aantal mensen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even tegengas geven. Moment, opnamestudio in.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zie er zoveel binnen druppelen daarop maar spreek er nooit iemand op![]()
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?
Nou ik ook daarom inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ja heb ik ook.
Daarom heb ik nog beide apps op mijn telefoon staan.
Denk het nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?
Ja ik ook nog met mijn paquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik alleen nog met pa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Omdat het toen WA werd overgenomen ineens een "hype" werd om massaal over te stappen.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Een van mijn katers ligt nu kopjes te geven tegen de laptop aan
Ja ik had het niet gelijk maar steeds meer mensen zeiden dat ze over gingen en dat ik dat ook moest doen en blabla maar spreek ze daar nooitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omdat het toen WA werd overgenomen ineens een "hype" werd om massaal over te stappen.
Maar dat viel vies tegen
Ik zit in 1 groep op Telegram en de rest doe ik ook alleen via WAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik had het niet gelijk maar steeds meer mensen zeiden dat ze over gingen en dat ik dat ook moest doen en blabla maar spreek ze daar nooitalleen maar op WA
Ik niet eensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit in 1 groep op Telegram en de rest doe ik ook alleen via WA
quote:
Ben benieuwdquote:
Ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt, maar het klinkt zo hip en gaaf
Volgens mij welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
Ik hoorde niet goed wat je zei, maar dit is Rob toch?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:27 schreef ToT het volgende:
Ik hoorde niet goed wat je zei, maar dit is Rob toch?
Radio ACT-F ?quote:
Ik ga Dan een mail sturenquote:
Whehehehe we hebben duidelijk niet het zelfde hekje genomen met hoogspringenquote:
quote:
Herkenbare stem, terwijl zijn stem wel vaak verdomd goed past bij de nummers die hij zingt!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Wat een leuke avond weer hier op en met de Radio
Absoluut!!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
Dat kan ik mij ook nog herinnerenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Herkenbare stem, terwijl zijn stem wel vaak verdomd goed past bij de nummers die hij zingt!
Zo goed zelfs dat ik hem een keer beschuldigde van gewoon het originele nummer te draaien!![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Niet liegen, je hebt met trefbal expres die bal vol in m'n noten gegooid
dat zouden we onderons houdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:29 schreef robdriessen het volgende:
Bastille met Pompeii of Naughty Boy met La La Laquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Welk nummer was dat ook al weer?
(Vanmiddag wist ik het nog.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |