Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Is in principe gewoon een kopie van WA.
Dus alles is nog gewoon hetzelfde, alleen een iets andere vormgeving.
Ik alleen nog met paquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik SMS nog maar met een heel klein aantal mensen
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Ik moet even tegengas geven. Moment, opnamestudio in.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zie er zoveel binnen druppelen daarop maar spreek er nooit iemand op![]()
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?
Nou ik ook daarom inderdaadquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Ja heb ik ook.
Daarom heb ik nog beide apps op mijn telefoon staan.
Denk het nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar je kunt er zeker geen berichtjes mee sturen naar mensen die WA hebben?
Ja ik ook nog met mijn paquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:15 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik alleen nog met pa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Omdat het toen WA werd overgenomen ineens een "hype" werd om massaal over te stappen.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
Een van mijn katers ligt nu kopjes te geven tegen de laptop aan
Ja ik had het niet gelijk maar steeds meer mensen zeiden dat ze over gingen en dat ik dat ook moest doen en blabla maar spreek ze daar nooitquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Omdat het toen WA werd overgenomen ineens een "hype" werd om massaal over te stappen.
Maar dat viel vies tegen
Ik zit in 1 groep op Telegram en de rest doe ik ook alleen via WAquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik had het niet gelijk maar steeds meer mensen zeiden dat ze over gingen en dat ik dat ook moest doen en blabla maar spreek ze daar nooitalleen maar op WA
Ik niet eensquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:20 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zit in 1 groep op Telegram en de rest doe ik ook alleen via WA
quote:
Ben benieuwdquote:
Ik laat me verrassenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niet echt, maar het klinkt zo hip en gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |