tsja de hardware is nou niet bepaald high end, kijk naar ports voor de wiiquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat Nintendo ook kan doen, maar daar willen ze niet voor betalen. Want zonder een console met miljoenen verkoopcijfers ben je niet interessant voor de grote jongens.
als je maar niet kan landen zoals in star fox 64 dat was zo achterlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef Pheno het volgende:
AH, Miyamoto is bezig met Starfox. Weten we dat ook weer.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Die indie game heette toch Inside dacht ik
veel plezierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga mijn tas pakken, een broodje onderweg naar binnen werpen en alvast naar de beurs. Het zal er wel weer achterlijk druk zijn straks.
Succesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ik ga mijn tas pakken, een broodje onderweg naar binnen werpen en alvast naar de beurs. Het zal er wel weer achterlijk druk zijn straks.
GODVERDOMME ROT OP MET JE LAND VEHICLEquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, just came in:
o Star Fox (voorlopige titel) verandert de Wii U GamePad in de cockpit van Fox McClouds Arwing fighter. Terwijl de tv het perspectief van achter de Arwing toont, kunnen spelers de gyrosensors in de GamePad gebruiken om intuïtief en onafhankelijk vijanden onder vuur te nemen. Spelers kunnen met een druk op de knop onmiddellijk wisselen tussen de Arwing en de Landmaster-tank, terwijl het spel ook een nieuw helikopterachtig voertuig introduceert. Deze titel verschijnt in 2015.
Ik pak straks de benenwagenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
GODVERDOMME ROT OP MET JE LAND VEHICLE
quote:
Wii U is geredquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:14 schreef Pheno het volgende:
Oh, just came in:
o Star Fox (voorlopige titel) verandert de Wii U GamePad in de cockpit van Fox McClouds Arwing fighter. Terwijl de tv het perspectief van achter de Arwing toont, kunnen spelers de gyrosensors in de GamePad gebruiken om intuïtief en onafhankelijk vijanden onder vuur te nemen. Spelers kunnen met een druk op de knop onmiddellijk wisselen tussen de Arwing en de Landmaster-tank, terwijl het spel ook een nieuw helikopterachtig voertuig introduceert. Deze titel verschijnt in 2015.
Heb ik die gemist ofzo?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef Qunix het volgende:
http://www.gamespot.com/v(...)railer/2300-6419386/
[ afbeelding ]
wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef Qunix het volgende:
http://www.gamespot.com/v(...)railer/2300-6419386/
[ afbeelding ]
DOOM Teaser Trailer
Voor jou misschienquote:
quote:Sonic Boom (SEGA): De Sonic Boom-franchise komt in november exclusief naar de Nintendo-platformen met Sonic Boom: Rise of Lyric voor Wii U en Sonic Boom: Shattered Crystal voor Nintendo 3DS. In beide titels schittert de blauwe held als nooit tevoren. De twee nieuwe avonturen van Sonic en zijn vrienden draaien meer dan ooit om actie, verkenning en teamwerk.
die doom trailer dohwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Gh0stface het volgende:
MK X en Zelda hebben mijn attention.. zeg maar waar ik echt opgewonden van raakte bedoel ik dan
Dank Uquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook nog een nieuwe wallpaper nodig?
http://abload.de/img/wiiu_zelda_scrn01_e3uausf.png
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ook nog een nieuwe wallpaper nodig?
http://abload.de/img/wiiu_zelda_scrn01_e3uausf.png
http://www.ign.com/videos/2014/06/09/ign-live-presents-e3quote:
Toch is het soms anders als je zelf speelt, toen ik Madworld zag op youtube had ik ook niet zo van wow daar heb ik zin in vond het wel oke tot ik zelf speelde en nu heb ik hem allang uitgespeeld en vond hem vetquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:25 schreef gniffie het volgende:
[..]
http://www.ign.com/videos/2014/06/09/ign-live-presents-e3
Terugskippen naar ongeveer 25:30. Ziet er best matig uit
Ja, toch ben ik blij dat ze niet voor die art style gegaan zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef cherrycoke het volgende:
uit 2011
vind ik ook nog steeds indrukwekkend
Ik mis altijd als je niet mag springen in dat soort gamesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:33 schreef Cikx het volgende:
[..]
Zolang het tactische aspect maar helemaal gewaarborgd blijft ben ik blij.
Volgens Bioware?quote:
Vond het er de eerste keer nogal gay uit zien, maar dat komt ook omdat ik op de Zelda van 2 jaar geleden hoopte, die zag er gewoon zeer gruwelijk uit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
Man, die animaties zijn echt indrukwekkend. Zoals hij één vinger gebruikt om zijn ehh.. normale pijl in een techno pijl te veranderen.
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:34 schreef AQuila360 het volgende:
Nintendo viel me (zoals de laatste 8 jaar) weer tegen.
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik.
Die game wordt gruwelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gasten op de Twitch channel. Dus neem aan dat het de makers zijn ja
Pfff ik weet het niet, het blijft maar diezelfde shit keer op keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik.
Dat hebben ze hopelijk expres gedaan maar de graphics zijn echt begin 360/ps3 tijdperk. Hopelijk wordt het watquote:
Wii U Wii U Wii U Wii U Wii U Wii Uquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ondanks deze E3 twijfel ik nog steeds welke console het wordt
Als je de Wii U kiest kan je online tegen mij spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hopelijk laten ze ook nog meer Zelda zien.
Super Mario Bros. 2 flashback! Je kunt groente uit de grond trekken om Shy Guys te verslaan!quote:
Gewoon 15 euro vragen, BAMquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
Blijf het te karig vinden als op zichzelfstaande game.
Je kan wss alles later gewoon terugkijken. Je moet wel gek zijn om daar te gaan staan kijken als je op de beurs rond kan lopen.quote:
De fan-vertaling was toch net een week klaar. Zit je dan na wekenlang zwoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Type-0 HD naar PlayStation Vita
Ook zomaar even tussendoor aangekondigd
Een week? Net een paar dagen. Ik heb 'm net werken gekregen via PPSSPPquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
De fan-vertaling was toch net een week klaar. Zit je dan na wekenlang zwoegen
Ik zit nog in faalangsttherapie door jouw opmerkingen richting mijn persoontje tijdens haxball.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de Wii U kiest kan je online tegen mij spelen.
Iemand mét persoonlijkheid zou zich willen revancheren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nog in faalangsttherapie door jouw opmerkingen richting mijn persoontje tijdens haxball.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Is Bro Force iets in je eentje? Leukst lijkt me toch om met meerdere mensen te spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb hem al (op de PC). Goede game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |