Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik.
Die game wordt gruwelijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die gasten op de Twitch channel. Dus neem aan dat het de makers zijn ja
Pfff ik weet het niet, het blijft maar diezelfde shit keer op keer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Ligt meer aan jou dan aan Nintendo denk ik.
Dat hebben ze hopelijk expres gedaan maar de graphics zijn echt begin 360/ps3 tijdperk. Hopelijk wordt het watquote:
Wii U Wii U Wii U Wii U Wii U Wii Uquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Ondanks deze E3 twijfel ik nog steeds welke console het wordt
Als je de Wii U kiest kan je online tegen mij spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
daar zit ik op te wachtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Hopelijk laten ze ook nog meer Zelda zien.
Super Mario Bros. 2 flashback! Je kunt groente uit de grond trekken om Shy Guys te verslaan!quote:
Gewoon 15 euro vragen, BAMquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef GGMM het volgende:
Blijf het te karig vinden als op zichzelfstaande game.
Je kan wss alles later gewoon terugkijken. Je moet wel gek zijn om daar te gaan staan kijken als je op de beurs rond kan lopen.quote:
De fan-vertaling was toch net een week klaar. Zit je dan na wekenlang zwoegenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Final Fantasy Type-0 HD naar PlayStation Vita
Ook zomaar even tussendoor aangekondigd
Een week? Net een paar dagen. Ik heb 'm net werken gekregen via PPSSPPquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
De fan-vertaling was toch net een week klaar. Zit je dan na wekenlang zwoegen
Ik zit nog in faalangsttherapie door jouw opmerkingen richting mijn persoontje tijdens haxball.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je de Wii U kiest kan je online tegen mij spelen.
Iemand mét persoonlijkheid zou zich willen revancheren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zit nog in faalangsttherapie door jouw opmerkingen richting mijn persoontje tijdens haxball.
Ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Buitendam het volgende:
Is Bro Force iets in je eentje? Leukst lijkt me toch om met meerdere mensen te spelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:21 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb hem al (op de PC). Goede game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |