Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende: [..] ik ging er vanuit dat ze bedoelt hoe Roy zich zo bezeerd heeft
![]()
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je alles voor elkaar?
auquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
Vandaag was niet mijn dag.
Lekker lomp.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
je had dood kunnen gaan iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik denk altijd maar zo, het had nog veel erger kunnen zijn.
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker lomp.
Nu toch wel met pilsje op de bank he?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.
Oh en als klap op de vuurpijl toen ik even lekker met de brandslang wilde gaan spelen bleek dat ding van het merk ajax te zijn.
inclusief oude logo.
Aaawquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Uw mond staat open meneerquote:
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafelquote:
Correct mevrouw.quote:
Kusje op je hoofd Tijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Goed hequote:
Breng jij Tijn ff op ideeënquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.
Heb jij nog wat lekkers?quote:
Aauww, knietje gehad in mijn zak! Kusje?quote:
Vast welquote:
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aauww, knietje gehad in mijn zak! Kusje?![]()
Iets hartigs.quote:
Sorry alleen maar zoete dingen in huisquote:
quote:
Voor, tijdens of na?quote:
Als ik dat doe krijg ik straks ruzie met iemandquote:
Ow gaat het zo goed met je datemeisjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik straks ruzie met iemand
Ja, en het is geen datemeisje meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow gaat het zo goed met je datemeisje
Wat goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en het is geen datemeisje meermaar het is nu relatiemeisje
Thnxquote:
Hoppa nu op facebook officieel makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat komt nog welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoppa nu op facebook officieel maken
Feliquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxquote:
Vloeiden er tranen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WAT?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neequote:
Zag op fb nog iemand voorbij komen die in een relatie zat. Jeetje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd Tijn! Faxie, yats en ik zijn jaloers op je.
gr gr
Wtf? Kan ik zo slecht hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag op fb nog iemand voorbij komen die in een relatie zat. Jeetje.
Ik zou bijna een relatie met jou aan willen knopen, maar je zou helaas niet mijn eerste keuze zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wtf? Kan ik zo slecht hebbenhoeren!
Dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd Tijn! Faxie, yats en ik zijn jaloers op je.
gr gr
Nee, dat is Fas toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou bijna een relatie met jou aan willen knopen, maar je zou helaas niet mijn eerste keuze zijn.
Ik heb al spijt.quote:
Je maakt geen grapje?quote:
Wat tof! Zo blij voor je!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over mijn nagels? Nee.quote:
maak je je hier echt druk om?quote:
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.quote:
What happened to the celibaatlife?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.
Ik val niet op stalpootjes.
Nee, ik heb een andere waifu.
De celibaatlife is prima te combineren met iemand leuk vinden die bezet is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
What happened to de celibaatlife?
Waarom?quote:
Je moet een beetje in je eigen league daten, hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.
Ik val niet op stalpootjes.
Nee, ik heb een andere waifu.
Ja.quote:
Wie is uit mijn league? Mijn waifu of jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet een beetje in je eigen league daten, hè.
Hahaha dat is waarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De celibaatlife is prima te combineren met iemand leuk vinden die bezet is.
Er waren er een paar afgebroken nu is alles weer gelijk.quote:
het is je van harte gegund. Veel plezier en succes ermee!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
oh, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb altijd lange nagels met korte nagels laat ik dingen uit mn handen vallen, krijg ik geen peukie uit mn pakje krijgen, krijg ik geen kleingeld bij elkaar gepakt enz.
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is uit mijn league? Mijn waifu of jij?
Hoe brak je die af dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er waren er een paar afgebroken nu is alles weer gelijk.
Ik dus wel.quote:
In de rug van tinderslet.quote:
Owja. Was het even vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.
Fat people are funny.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.
Whehehequote:
Short men ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fat people are funny.
Of ben ik niet grappig?
Risico van het vak hoor.quote:
beter heeft 'ie je daar flink voor op je lazer gegeven.quote:
Nu maar een pauze tot je weer lange nagels hebt.quote:
Godverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja. Was het even vergeten.
Nouja, maar even vissen in KPD dan.
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
beter heeft 'ie je daar flink voor op je lazer gegeven.
Grapjas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu maar een pauze tot je weer lange nagels hebt.
quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wil ik ook wel zien komende maand.
quote:
Oh, ik dacht deze maand al.quote:
Helaas niet.quote:
twee minpunten voor tinderslet dan. Nou ja, vanuit mijn bekrompen visie dan.quote:
Hij staat genoeg in de plus hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
twee minpunten voor tinderslet dan. Nou ja, vanuit mijn bekrompen visie dan.
Nog genoeg vrije dagen opgespaard zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas niet.
Zou ik ook niet erg vinden hoor. Deze en volgende maand.
ik vermoede al zoiets,quote:
Ik keek vorige week even. Ik heb nog 520 uur staan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog genoeg vrije dagen opgespaard zeker?
Komt er nog iets na de komma?quote:
Damn! Dat wil de baas vast niet uitbetalen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik keek vorige week even. Ik heb nog 520 uur staan.
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik keek vorige week even. Ik heb nog 520 uur staan.
De belastingdienst wil dat wel graagquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn! Dat wil de baas vast niet uitbetalen.
Niet echt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Damn! Dat wil de baas vast niet uitbetalen.
Die wel ja.quote:
Nee, juist nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef Moeraskat het volgende:
Is kaneel weer Fas aan het versieren? HM?
O.A. veel werken op feestdagen.quote:
Echt wel. 50 52%quote:
Haar beantwoorden met de planning in de cc en het verzoek of ze het aub samen uit willen vechten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt.
Elke week wel een mail dat ik mijn verlof op moet nemen. Want dat is gezond.
Maar die muts van die mail wil maar niet begrijpen dat de planning niet mee wil werken.
Oh ja dan gaat het hardquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar beantwoorden met de planning in de cc en het verzoek of ze het aub samen uit willen vechten.
Tinder?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ga ook even proberen iemand te versieren
Nee, Fas zou mij alleen raken dichter bij Feer te komen.quote:
Mijn hart ligt elders.quote:
Que?quote:
De laatste keer, afgelopen donderdag, heb ik de directeur in de cc gezet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Haar beantwoorden met de planning in de cc en het verzoek of ze het aub samen uit willen vechten.
Goed zoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ga ook even proberen iemand te versieren
Geen idee hou jouw quote daar komt.quote:
Spannend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De laatste keer, afgelopen donderdag, heb ik de directeur in de cc gezet.
plsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, Fas zou mij alleen raken dichter bij Feer te komen.
Daar laat ik me niet voor gebruiken.
waar?quote:[..]
Mijn hart ligt elders.
Bejaarden en moderne technologie, blijft grappig.quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bejaarden en moderne technologie, blijft grappig.
Alsof jij boos op mij kan zijn.quote:
Nee he?quote:
Bij een andere FOK!ster, dus ga uiteraard geen naam noemen.quote:
Maar leuke poging hoor opa.quote:
ooit wel?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij een andere FOK!ster, dus ga uiteraard geen naam noemen.
Ik dacht dat jij er juist fel op tegen was om een FOK!ster te daten ofzo.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog geen reactie.quote:
Uiteraard niet. En morgen krijg je gewoon weer een mail van die muts.quote:
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gezegd eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er juist fel op tegen was om een FOK!ster te daten ofzo.
natuurlijkquote:
Ik dacht dat gewoon. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat ooit heb gezegd eigenlijk.
Vast wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uiteraard niet. En morgen krijg je gewoon weer een mail van die muts.
Dan hoop ik niet dat we voor dezelfde vallenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow wat kan je van een korte douche opknappen zeg
Proost dan maar.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me en twijfel of ik pilsje zal pakken of niet.
Lange douche ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow wat kan je van een korte douche opknappen zeg
Krijg je die wel open met korte nagels?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me en twijfel of ik pilsje zal pakken of niet.
quote:
Ik mag niet van Jules.quote:
quote:
Lekker soppenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]I know, ben echt verslaafd aan douchen
Ik ontdekte van het weekend dat ik te warm douche.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]I know, ben echt verslaafd aan douchen
Heet je tinderslet zo?quote:
Samen douchen is zeker lekkerderquote:
Jules niet kennen hier.quote:
Nou nou nou wat een taalgebruik.quote:
Flesje, geen blik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Krijg je die wel open met korte nagels?
Hoezo te warm? dat kan toch nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ontdekte van het weekend dat ik te warm douche.
Doe eens een hint of 2 danquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet dat we voor dezelfde vallen
Fas weet het wel. Die wil het vast wel met je delen.quote:
Proost dan.quote:
Jaquote:
Nee.quote:
oke even vragenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doe eens een hint of 2 dan
[..]
Fas weet het wel. Die wil het vast wel met je delen.
Zekers.quote:
Oh ja je terrorpoesquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Je weet toch wel wie Jules is Tijn?
Ik dacht ook dat dat onmogelijk was.quote:
Ligt echt aan hem hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat onmogelijk was.
Maar mijn douche was veel te warm voor tinderslet en zijn douche vind ik alsof je naakt in een sneeuwbui staat.
Stijve tepels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat dat onmogelijk was.
Maar mijn douche was veel te warm voor tinderslet en zijn douche vind ik alsof je naakt in een sneeuwbui staat.
Die ja.quote:
Klopt.quote:
Daar heb ik geen koude douche voor nodig hoor.quote:
Oeh.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik geen koude douche voor nodig hoor.
Hij gaat maar lekker zelf de ijsdouche inquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vindt dat we dan maar om en om moeten doen. Ene keer zijn ijsdouche, andere keer mijn fijne warme douche.
Ik vind van niet.
Onze voetbaldiscussie is er mild bij.
Jij discusseert over voetbal met je tinderslet?!?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Hij vindt dat we dan maar om en om moeten doen. Ene keer zijn ijsdouche, andere keer mijn fijne warme douche.
Ik vind van niet.
Juist.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hij gaat maar lekker zelf de ijsdouche inik zou lekker onder mijn eigen warme douche stappen
Tussen het neuken door moet je toch iets doenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij discusseert over voetbal met je tinderslet?!?
Ik dacht dat je vooral spierpijn zou gaan kweken met hem.
Zo af en toe even bijkomen natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach jammer voor hem tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist.
Al staat hij er dan wel zielig naast.
Meer water voor mij.
Uhuh.quote:
een verwensing over die klote iPad?quote:
Je bent er echt heel blij mee he.quote:
koud douchen, net gedaan. Fijn om in een huis te zitten met een sauna.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Ik vind van niet.
ik kon kiezen op mijn werk; of een iPad of niks. Nou ja, dan maar een iPad. Helaas bevestigt dat ding al mijn vooroordelen over Apple.quote:
Maar koud is brrrrrrrquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
koud douchen, net gedaan. Fijn om in een huis te zitten met een sauna.
Nodig voor het werk ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
ik kon kiezen op mijn werk; of een iPad of niks. Nou ja, dan maar een iPad. Helaas bevestigt dat ding al mijn vooroordelen over Apple.
tja, je moet toch ff afkoelen als je tien minuten in een hok van 90 graden hebt gezeten.quote:
Dat dan weer wel ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tja, je moet toch ff afkoelen als je tien minuten in een hok van 90 graden hebt gezeten.
yup, scheelt bergen papier, over toegang tot e-mail en een digitale agenda.quote:
En de baas heeft niet door dat je daar ook makkelijk een Android tablet voor kan gebruiken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
yup, scheelt bergen papier, over toegang tot e-mail en een digitale agenda.
Zal ik jou eens spierpijn geven?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
inmiddels wel. Ff wachten nog, dan kan ik overstappen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de baas heeft niet door dat je daar ook makkelijk een Android tablet voor kan gebruiken.
Fijn, arme jij.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
inmiddels wel. Ff wachten nog, dan kan ik overstappen.
ik wist niet dat jij aan de coke zat.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
Pffff, lijk wel een oude man, helemaal kapot.
truequote:
Aaawwwquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
Ben je ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
Ik zag de voorstukjes ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
Mijn leven in puin staat hier opjeetje wat erg zeg
![]()
Zelfs ik ben nog wakker. Niet mauwen dus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef Royco1 het volgende:
ik vind van welquote:
Eens.quote:
Dat is echt triest als je dat zo zietquote:
zeker met een scheut Bacardi black erin.quote:
Een zwaar weekend en dan een nacht niet slapen breekt me op.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zelfs ik ben nog wakker. Niet mauwen dus.
Daar heb ik ook zo vaak last van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zwaar weekend en dan een nacht niet slapen breekt me op.
Had ik ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een zwaar weekend en dan een nacht niet slapen breekt me op.
Hoe heeft het zo ver kunnen komen vraag ik mij dan altijd af.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is echt triest als je dat zo ziet
Jij wil alleen nog maar alcohol?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
Ik vind frisdranken niet meer te zuipen.
Nee inderdaad, en soms hebben die mensen ook nog familie dan vraag ik mij echt af waarom die niet hebben ingegrepenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe heeft het zo ver kunnen komen vraag ik mij dan altijd af.
Ik laat ook vaak zat de vaat staan en zuigen doe ik ook niet elke dag terwijl dat eigenlijk wel moet maar zo erg laat je het toch niet ontsporen?
wist ik alquote:
je wilde ice tea toen je hier was.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
Ik vind frisdranken niet meer te zuipen.
Als ik in een dip zit dan lijkt het hier net een oorlogsgebied.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, en soms hebben die mensen ook nog familie dan vraag ik mij echt af waarom die niet hebben ingegrepen![]()
Ik heb hier ook vaak zat een rommeltje maar dat is dan 2 dagen leuk en daarna erger ik mij er dood aan en moet alles schoon en op zijn eigen plekje terug
Ja maar tot aan het plafond aan toe spullen opgestapeld en niet eens meer je keuken of badkamer inkunnenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in een dip zit dan lijkt het hier net een oorlogsgebied.
Nooit!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar tot aan het plafond aan toe spullen opgestapeld en niet eens meer je keuken of badkamer inkunnen
Dat dusquote:
En dan ook nog alles als bruikbaar zien he.quote:
Ja vind het echt heel erg zielig hoor voor die mensenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ook nog alles als bruikbaar zien he.
Iets is kapot maar mag toch niet weggegooid worden.
* gaat Full Metal Jacket maar weer eens kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik in een dip zit dan lijkt het hier net een oorlogsgebied.
Je weet nooit waar het nog goed voor isquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan ook nog alles als bruikbaar zien he.
Iets is kapot maar mag toch niet weggegooid worden.
Je zou het maar net nodig hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je weet nooit waar het nog goed voor is
niet echt.quote:
Pas nog gedaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* gaat Full Metal Jacket maar weer eens kijken
Breek een stukje voor mij af.quote:
Kom maar halenquote:
En dat is erg?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pas nog gedaan.
Ik wil Martyrs weer kijken maar tinderslet wilde meekijken geloof ik.
Ja.quote:
Nu gaat niet lukken.quote:
Je bent nu ook al te laatquote:
Lekker kaassie moppiequote:
Ik heb zin in een grote friet waterfiets oorlogquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
Maar eigenlijk heb ik zin in een vette hap![]()
Ik heb echt een chocolade kickquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
Kapsalon?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef zeefje het volgende:
Haal morgen een nieuwe dan.quote:
Kom er eentje brengen dan morgenquote:
Is goed.quote:
Neem je ook ijsjes mee dan?quote:
Kaas is ook lekkerquote:
Ook die kaas die El mata bedoeld?quote:
Die zullen onderweg wel smelten?quote:
Ik in mac of donerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een grote friet waterfiets oorlog
Niks in huisquote:
quote:
Jong belegrn hier. Gewoon zo uit t vuisjequote:
Lekker.quote:
Owquote:
Ik had gisteren echt zo een heerlijke patatje met warm vleesquote:
Doe ik ze in een zakje. kun je ze op slurpen?quote:
Kaas is bij hem meestal wietquote:
Mehquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doe ik ze in een zakje. kun je ze op slurpen?
.omg. Volgende keer delen hequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik had gisteren echt zo een heerlijke patatje met warm vleesgoffer wat had ik daar zin in zeg
quote:
Dat is goed, ik ken een heerlijk tentje in Utrecht daar eet je je vingers bij opquote:
Dat mag je ook komen brengenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:22 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik in mac of doner
[..]
Niks in huis
[..]
[..]
Jong belegrn hier. Gewoon zo uit t vuisje
Lijkt mij pijnlijk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat is goed, ik ken een heerlijk tentje in Utrecht daar eet je je vingers bij op
owquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:25 schreef zeefje het volgende:
[..]
Lijkt mij pijnlijk.
Utrecht is 2 uur weg
Ja.quote:
Hoe gaat het daar met u meneer?quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja.
Maar hier in t dorp hebben we en macVeel turkse bakkertjes
Veel banketbakkers
en Nog meer lekkers
..quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]ow lekker dan laat ik mij door jou verrassen, mag jij iets lekkers uitkiezen
Opa faxquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja wel prima. Middagdutje gedaan die uiteindelijk 4 uur duurde, oeps
Lekker tochquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die sla ik overquote:
Was je zo uitgeput dan? En zo ja door wie?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oké dan turkse pizza met veel vleeschquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:30 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Die sla ik overik vind puddingbroodjes zo vies
![]()
Ja vleeschquote:
Neuh sliep gewoon door m'n wekker heenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was je zo uitgeput dan? En zo ja door wie?
Andere wekker kopenquote:
Maak zo'n wekker danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |