Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende: [..] ik ging er vanuit dat ze bedoelt hoe Roy zich zo bezeerd heeft
![]()
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je alles voor elkaar?
auquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
Vandaag was niet mijn dag.
Lekker lomp.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
je had dood kunnen gaan iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik denk altijd maar zo, het had nog veel erger kunnen zijn.
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker lomp.
Nu toch wel met pilsje op de bank he?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.
Oh en als klap op de vuurpijl toen ik even lekker met de brandslang wilde gaan spelen bleek dat ding van het merk ajax te zijn.
inclusief oude logo.
Aaawquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Uw mond staat open meneerquote:
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafelquote:
Correct mevrouw.quote:
Kusje op je hoofd Tijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Goed hequote:
Breng jij Tijn ff op ideeënquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |