Klopt.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende: [..] ik ging er vanuit dat ze bedoelt hoe Roy zich zo bezeerd heeft
![]()
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar hoe kreeg je alles voor elkaar?
auquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Collega liet een wandelement uit zijn klauwen glijden, op mijn vingers.
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
Vandaag was niet mijn dag.
Lekker lomp.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna liep ik toen ik een osb plaat wilde pakken met mijn scheenbeen in een spijker, en lomp als ik ben liep ik natuurlijk niet gewoon recht terug zodat je een mooi gaatje hebt maar liep ik zijwaarts.
je had dood kunnen gaan iddquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach ik denk altijd maar zo, het had nog veel erger kunnen zijn.
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker lomp.
Nu toch wel met pilsje op de bank he?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga nu naar de koelkast lopen inderdaad.
Oh en als klap op de vuurpijl toen ik even lekker met de brandslang wilde gaan spelen bleek dat ding van het merk ajax te zijn.
inclusief oude logo.
Aaawquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Uw mond staat open meneerquote:
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafelquote:
Correct mevrouw.quote:
Kusje op je hoofd Tijnquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik auw heb krijg ik dan ook een kusje? * tijnbrein stoot zijn hoofd hard tegen de tafel
Goed hequote:
Breng jij Tijn ff op ideeënquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeg dan dat je een knietje in je zak hebt gehad.
Heb jij nog wat lekkers?quote:
Aauww, knietje gehad in mijn zak! Kusje?quote:
Vast welquote:
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aauww, knietje gehad in mijn zak! Kusje?![]()
Iets hartigs.quote:
Sorry alleen maar zoete dingen in huisquote:
quote:
Voor, tijdens of na?quote:
Als ik dat doe krijg ik straks ruzie met iemandquote:
Ow gaat het zo goed met je datemeisjequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik straks ruzie met iemand
Ja, en het is geen datemeisje meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow gaat het zo goed met je datemeisje
Wat goedquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en het is geen datemeisje meermaar het is nu relatiemeisje
Thnxquote:
Hoppa nu op facebook officieel makenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat komt nog welquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoppa nu op facebook officieel maken
Feliquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxquote:
Vloeiden er tranen?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WAT?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neequote:
Zag op fb nog iemand voorbij komen die in een relatie zat. Jeetje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd Tijn! Faxie, yats en ik zijn jaloers op je.
gr gr
Wtf? Kan ik zo slecht hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag op fb nog iemand voorbij komen die in een relatie zat. Jeetje.
Ik zou bijna een relatie met jou aan willen knopen, maar je zou helaas niet mijn eerste keuze zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wtf? Kan ik zo slecht hebbenhoeren!
Dank jequote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef artelligence het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd Tijn! Faxie, yats en ik zijn jaloers op je.
gr gr
Nee, dat is Fas toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou bijna een relatie met jou aan willen knopen, maar je zou helaas niet mijn eerste keuze zijn.
Ik heb al spijt.quote:
Je maakt geen grapje?quote:
Wat tof! Zo blij voor je!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over mijn nagels? Nee.quote:
maak je je hier echt druk om?quote:
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.quote:
What happened to the celibaatlife?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.
Ik val niet op stalpootjes.
Nee, ik heb een andere waifu.
De celibaatlife is prima te combineren met iemand leuk vinden die bezet is.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
What happened to de celibaatlife?
Waarom?quote:
Je moet een beetje in je eigen league daten, hè.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas is een lieve meid, maar niet mijn type.
Ik val niet op stalpootjes.
Nee, ik heb een andere waifu.
Ja.quote:
Wie is uit mijn league? Mijn waifu of jij?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je moet een beetje in je eigen league daten, hè.
Hahaha dat is waarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De celibaatlife is prima te combineren met iemand leuk vinden die bezet is.
Er waren er een paar afgebroken nu is alles weer gelijk.quote:
het is je van harte gegund. Veel plezier en succes ermee!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
oh, nooit problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb altijd lange nagels met korte nagels laat ik dingen uit mn handen vallen, krijg ik geen peukie uit mn pakje krijgen, krijg ik geen kleingeld bij elkaar gepakt enz.
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is uit mijn league? Mijn waifu of jij?
Hoe brak je die af dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er waren er een paar afgebroken nu is alles weer gelijk.
Ik dus wel.quote:
In de rug van tinderslet.quote:
Owja. Was het even vergeten.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.
Fat people are funny.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent tegenwoordig toch fatty? Dan zit er niets anders op dan met een andere fatty te daten.
Whehehequote:
Short men ook.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fat people are funny.
Of ben ik niet grappig?
Risico van het vak hoor.quote:
beter heeft 'ie je daar flink voor op je lazer gegeven.quote:
Nu maar een pauze tot je weer lange nagels hebt.quote:
Godverquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja. Was het even vergeten.
Nouja, maar even vissen in KPD dan.
Nee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
beter heeft 'ie je daar flink voor op je lazer gegeven.
Grapjas.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu maar een pauze tot je weer lange nagels hebt.
quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dit wil ik ook wel zien komende maand.
quote:
Oh, ik dacht deze maand al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |