SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
Doublepain - ovb
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel een beetje overdosis Kieft inderdaad, maar vanavond gaat het wat meer over voetbal hoop ikquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben een beetje Kieft moe. Die man is zo ongeveer elke dag op TV dat hij coke heeft gebruikt en ik word nooit gevraagd.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:00 schreef Caland het volgende:
Ik ben een beetje Kieft moe. Die man is zo ongeveer elke dag op TV dat hij coke heeft gebruikt en ik word nooit gevraagd.
Ik zit alweer klaarquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Om 22:28 begint de uitzending. Dat jullie het even weten.
Ik heb antwoord van het Kurhaus, ze zijn bijna uitverkocht (werd niet verteld wat dat bijna inhoudtquote:Op donderdag 5 juni 2014 21:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat maar even weten als je het weet.
hihi overdosis xDquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een beetje overdosis Kieft inderdaad, maar vanavond gaat het wat meer over voetbal hoop ik
Nog artiesten die optredenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:35 schreef Karina het volgende:... Als je nog mee wil, laat even weten dan geef ik je het emailadres/telefoon van de contactpersoon per DM.
Voor de 25e is nog niets bekend maar ik hoop natuurlijk op Dries.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Nog artiesten die optredenEne Dries bijvoorbeeld
![]()
Kledingvoorschriften![]()
Of allemaal in badkleding
quote:Van Gaal werd woest op Kraay junior: 'Je bent de tweelingbroer van Derksen!'
Nu het Nederlands elftal zich in Brazilië voorbereid op het WK, is ook de samenwerking tussen Louis van Gaal en Hans Kraay junior voorbij. De verslaggever van SBS6 mocht de bondscoach voor en na de wedstrijden van Oranje interviewen, maar de duels op het WK worden uitgezonden door de NOS. Van Gaal vertrekt na het WK naar Manchester United en is dus van Kraay 'verlost'.
Verlost: zo zal het ongetwijfeld voelen voor Van Gaal, die het in twee jaar tijd veelvuldig aan de stok kreeg met Hansie Hansie. Voor aanvang van de laatste interland, de oefenwedstrijd tegen Wales, barstte de bom. Van Gaal zei dat hij vond dat je tijdens de wedstrijd geen bereik hebt bij de spelers en dat je net zo goed op de tribune kunt gaan zitten. Daarmee gaf hij Kraay gelijk.
"Toen schrok ik, want hij had nog nooit gezegd 'jij hebt gelijk'", vertelde Kraay bij de Coen en Sander Show of 3FM. "Ik vroeg: 'Wil je daarmee zeggen dat het coachen van Frank de Boer en Marco van Basten onzin is?' Toen ging die helemaal uit zijn dak: 'jij maakt het persoonlijk en jij wilt scoren'. Ik wenste hem succes en het liep vervolgens vier, vijf minuten uit de klauwen."
Een fotograaf van het ANP maakte een foto waarop te zien was dat Van Gaal kort na het interview uit zijn slof schoot: "Hij zei met zoveel vuur en zoveel venijn in zijn ogen: 'jij bent de tweelingbroer van Johan Derksen, jullie willen allebei altijd scoren'. Ik denk dat hij altijd ergens in zijn achterhoofd heeft dat ik bij Wilfred Genee, Derksen en René van der Gijp hoor", aldus Kraay.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de 25e is nog niets bekend maar ik hoop natuurlijk op Dries.
Neuh geen badkleding hoorIk heb een oranje jurk die ik al dan niet met een spijkerbroek eronder aandoe.
Ik durf niet in bikini hoor. En dat is Driesje wel gewend.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]als Dries niet komt kom ik ook niet
![]()
Hoezo geen badkleding![]()
Staat Dries helemaal alleen in zijn gele zwembroek
Dries boeken doe je hierquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Voor de 25e is nog niets bekend maar ik hoop natuurlijk op Dries.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dries boeken doe je hier![]()
http://www.janvis.nl/artiest-boeken/dries-roelvink![]()
Bij bijzonderheden wel ff zwembroek aanvinken
Soms zegt hij ook wel eens "topshow", daar bedoelt hij dan zichzelf mee.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Kieft word ik minder moe dan van Genee en dat geneuzel over dat boekje van hem. Laten we hopen dat het eindelijk eens ophoudt.. soms lijkt het wel of die vent denk dat hij het middelpunt van het universum is.
Yups.. hij heeft ietwat eigengeile trekjes.. ik vind hem een goede presentator, lekker ad rem, maar hij is de enige daar aan tafel die het soms naar de bol lijkt te stijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Soms zegt hij ook wel eens "topshow", daar bedoelt hij dan zichzelf mee.
Ze wilden eigenlijk dat Erik opnieuw een duif zou gooien maar Marianne Thieme heeft hier persoonlijk een stokje voor gestoken.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
Zal Dijkstra vanavond nog wat Heinekenflesjes op rondvaartboten gooien in dit voorzichtig gesponsorde programma?
Op RTL7 zijn dergelijke prorgramma's wel uitgezonden hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
In de film Wolf of Wallstreet komt dwergwerpen voor.. dat zou ik wel lachen vinden, maar iets zegt me dat het verboden is in dit land.
Ik lees net dat de VN dwergwerpen in 2002 verboden hebben, jammer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Op RTL7 zijn dergelijke prorgramma's wel uitgezonden hoor.
Van de VN mag je ook niets. Mensenrechtenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik lees net dat de VN dwergwerpen in 2002 verboden hebben, jammer.
Wim Kieft. Gaat het uitgebreid hebben over de kansen van Colombia op het WK.quote:
Wijf.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gaan ze VI op een fatsoenlijke tijd uitzenden wanneer het WK begint? Half 11 vind ik wat aan de late kant.
Dan begint de late uitzending om 22h50quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:02 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Gaan ze VI op een fatsoenlijke tijd uitzenden wanneer het WK begint? Half 11 vind ik wat aan de late kant.
Ze gaan gewoon voor 2 uitzendingen op een avondquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wijf.
19:50 tot 20:30 op RTL7
22:50 tot 24:00 op RTL4
Hoe weet jij dat ze geen beelden hebben? Tevens waren er ook twee uitzendingen in 2010 per dag.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon voor 2 uitzendingen op een avonden dat zonder beelden?
Beelden zijn toch voor de NOS of niet? Voorgaande jaren hadden ze toch ook nooit beelden...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat ze geen beelden hebben? Tevens waren er ook twee uitzendingen in 2010 per dag.
In 2010 waren er wel degelijk beelden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Beelden zijn toch voor de NOS of niet? Voorgaande jaren hadden ze toch ook nooit beelden...
Dan weet ik niks meer van het WK van 2010 blijkbaar (aangaande VI)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In 2010 waren er wel degelijk beelden.
Daar dokken ze ook veel meerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Tevens zie ik geen reden waarom FIFA alleen aan NOS beelden zou verstrekken. In Engeland worden ze ook aan meerdere zenders vergeven.
okéquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Dit zal ongeveer de reactie zijn op het statement van Van Praag denk ik
Neequote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef XSbig het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik 22;30 echt een kuttijd vind.
Nee donderstraal opquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef XSbig het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik 22;30 echt een kuttijd vind.
Ik vind jou een jongejuffrouw.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:58 schreef XSbig het volgende:
Ik vind 'opperkleurder' en 'Ties02' zeer pedante mannetjes. Het is wel te zien dat jullie niet in De Worp, Deventer zijn opgegroeid.
hermanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:54 schreef opperkleurder het volgende:
Zal RTL4 Ster Herman den Blijker ook eens aanschuiven bij VI Oranje?
Dat doet Derksen nooit.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:03 schreef Paxcon het volgende:
Genee misbruikt een serieus voetbalpraatprogramma voor schaamteloze reclame over een boekje
Jammer
neequote:
Laat zich ook niet al te veel in met dat enge wereldje in Hilversum.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen is idd gelukkig niet zo'n commerciële hoer.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:00 schreef Caland het volgende:
Alles voor de alimentatie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Laat zich ook niet al te veel in met dat enge wereldje in Hilversum.
Tommie moet worden genomineerd voor een Televizier Talent Award.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk weer uit naar de tip van Tommie.
Misschien moet 'ie in Duitsland zijn eigen programma krijgen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tommie moet worden genomineerd voor een Televizier Talent Award.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |