Dat had ik eergisteren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
twitter:PetrusJanRens twitterde op dinsdag 10-06-2014 om 13:13:11We waren al in het ziekenhuis voor controle en ..oeps! Virginia haar vliezen braken. Perfecte timing. Het wordt spannend de komende dagen. reageer retweet
Nooit, weet je toch man.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat het weer lekker in je zure hol?
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.quote:
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik drink niet elke dag bier hoor. En ik ga er ook weer mee stoppen, dan is het wel weer mooi geweest.
Ik ga eind deze maand een speedbike kopen, dan kan ik even beter aan mijn conditie werken en kan ik straks met de MTB ook weer beter naar buiten.
Dat kan, zelfs midden in de zomer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:28 schreef Peunage het volgende:
Niet te geloven dit. Ik ben gewoon verkouden. Dat slaat helemaal nergens op.
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik plaag je maar joh niks mis met een biertje bij dit weer. Misschien neem ik er straks ook eentje.
Half uurtje shaddow boxen. BAM!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zo![]()
Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem er meteen 12 of zo![]()
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembadquote:Anyways, ik heb een nieuwe manier van workout gevonden en een ultimate motivator. Die man is een fucking held.. het enige wat ik nodig heb is een rekstok in mijn huis.
BAM!
Dat werkt ook inderdaad.. maar wat deze man doet is echt gruwelijk gewoon.. en gebruikt bijna alleen zijn eigen lichaamsgewicht. Wat hij doet is echt zwaar efficient.quote:
We houden gewoon van het goede levenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat herken ik wel, fles wijn open, dan kan ik niet 1 glas nemen1 blikje bier dan weer wel, ik zal niet snel 5 blikjes leegdrinken.
[..]
Voordat je dat kunt ben je wel eventjes verder! Ik houd niet van sporten maar aan zo een rekstok hangen lijkt me dan wel weer tof eigenlijk. Nou ja of zwemmen, maar ik heb geen zwembad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |