microsoft deed het prima, een van de betere van hun sinds tijden. Ea was nogal, uh, beta, maar daar komen toffe dingen uit. Als ze eens wat beter op kwaliteit gaan lettenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:46 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja, mja. No Man's Sky heeft wel potentie, maar daar hebben we nog weinig van gezien dus dat valt niet echt met zekerheid te zeggen. Voor de rest ben ik niet echt onder de indruk. Vooral Microsoft en EA waren dit jaar erg triest.
Wat een fanboyismequote:
dank uquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
http://www.nintendo.nl/Spellen/E3/Nintendo-E3-2014-891073.html
een hele bak met games? Prima dan ben ik maar een fanboy van gamesquote:
Mooie prijzen alleen nog te skeer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2DS naar 99 euro
3DSXL naar 129 euro
Wii U naar 199 euro
Zelda U
X
Smash
Hyrule Warriors
Star Fox
Allemaal dit jaar nog.
Een soort Nintendo Direct-video.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:55 schreef koei het volgende:
Wat heeft Nintendo zo voor iets? Een round table of een presentatie van de line-up oid?
2 mensen voor een webcam ergens in Japan. Niets bijzonders.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:55 schreef koei het volgende:
Wat heeft Nintendo zo voor iets? Een round table of een presentatie van de line-up oid?
Zonder irritante mensen erbij in ieder geval. Nintendo snapt dat je zoiets zonder publiek hoort te doen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:55 schreef koei het volgende:
Die dingen kijk ik ook nooit. Maar wel een presentatie met iets van trailers erdoorheen dus?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een soort Nintendo Direct-video.
Een vooropgenomen persconferentiequote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:58 schreef koei het volgende:
[..]
Die dingen kijk ik ook nooit. Maar wel een presentatie met iets van trailers erdoorheen dus?
Ah, prima! Nog wel de moeite waard dus waarschijnlijk! Dat wordt eten met de laptop op tafel!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een vooropgenomen persconferentie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |