2 jaar non-stopquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef JanCees het volgende:
Godverdomme jongens, 5 dagen achter elkaar zuipen gaat me niet in de koude kleren zitten
Van het één komt het ander .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja want in de buurt komen is hetzelfde als seks hebben met
Jij bent duidelijk nog nooit in de buurt van Smoof geweestquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij hebt Smoofie duidelijk nog nooit ontmoet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die zo woest aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in de buurt van Smoof geweest
Zijn borstkasquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Is die zo woest aantrekkelijk dan?
Dan kan ik maar beter uit de buurt blijven inderdaad.
ik denk ergens anders, een kroeg zal het wel wordenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:28 schreef Karina het volgende:
Vrijdag ga ik waarschijnlijk op het Museumplein kijken, tenzij het regent.
Lekker bij Hoppequote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk ergens anders, een kroeg zal het wel worden
Kwam daar een paar jaar terug wel regelmatig, best prima. Geen typische voetbalkroeg iig, wat scheelt in de hoeveelheid wortelpakken en oranje huisvrouwenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ze hebben daar toch geen tv hangen, tenminste voor zover ik weet, zo vaak kom ik er nietquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Kwam daar een paar jaar terug wel regelmatig, best prima. Geen typische voetbalkroeg iig, wat scheelt in de hoeveelheid wortelpakken en oranje huisvrouwen
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzoquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben daar toch geen tv hangen, tenminste voor zover ik weet, zo vaak kom ik er niet
OK is voor mij korter geleden is me niet opgevallen maar stond ook buitenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzo
Was in de zitversie toenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK is voor mij korter geleden is me niet opgevallen maar stond ook buiten
Sowieso die pleinen mijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Op de hendrikkade vlakbij leidse heb je wel wat leuke kroegen met zitplaatsen en TV's zonder tokkie volk.
Is dat met al die vaatjes aan de muur, volgens mij gisteren ook geweest.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was wel. Wel een tijdje terug, 2010 ofzo
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:37 schreef Smoofie het volgende:
Ik werk vrijdagavond.
ik heb vrij gevraagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en gekregen![]()
Is wel een oude kroegquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat met al die vaatjes aan de muur, volgens mij gisteren ook geweest.
Wat ik een leuke kroeg vind is het Aepjen op de zeedijk, dat zit nog in 1 van de laatste houten gebouwen van Amsterdam, ze hebben geen tv overigensquote:
Ahja volgens mij ken ik die, heel bruin en heel klein toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat ik een leuke kroeg vind is het Aepjen op de zeedijk, dat zit nog in 1 van de laatste houten gebouwen van Amsterdam, ze hebben geen tv overigens
klopt, wel klein ja, is altijd handig om daar af te spreken met mensen die met de trein komenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 15:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Ahja volgens mij ken ik die, heel bruin en heel klein toch?
Vergeten, maar ik ga gewoon werken met oordopjes in. Fuck dat, anders meld ik me ziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |