Bij de hoeveelheden die Saind binnengiet, maakt vervetting geen verschil meer.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag het zelf na zou ik zeggen.
Heeft te maken met vervetting van de lever waardoor gifstoffen (waaronder dus alcohol) veel minder effectief kunnen worden afgebroken door de lever.
De vervetting vormt als het ware een blokkade en daardoor kan er uiteindelijk sneller schade ontstaan als je meer drinkt.
neh, ik doe het wel in het topic.quote:
gayquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, ik doe het wel in het topic.
Is veiliger.
Ook zonder vet zal het al snel zo'n vaart lopen hoor. Bij alcohol wat minder.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:28 schreef Elan het volgende:
Wat natuurlijk niet wegneemt dat een dun iemand zijn lever niet naar de klote kan zuipen alleen als je vadsig bent zal het over het algemeen wat sneller gaan.
Ja, online heb je waarschijnlijk wel 'vrienden'...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
neh, ik doe het wel in het topic.
Is veiliger.
Ik moet de eerste neger nog tegenkomen, die je gaat meppen omdat je tégen NL juicht...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoef niet in elkaar gemept te worden door 6 negers
Tijd geleden zo'n docu gezien van een kerel die elke avond 6-9 Duvels wegdronk moest die afkicken in Thailand en na 25 jaar op zo'n voet leven was zijn lever nog prima gezond, geen schade niks hij was wel dun al zou ik dat risico ook niet nemen hoor .quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook zonder vet zal het al snel zo'n vaart lopen hoor. Bij alcohol wat minder.
Nederland - Spanje ga ik sowieso niet met vrienden kijkenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ja, online heb je waarschijnlijk wel 'vrienden'...
oh dan is er niets aan de handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Tijd geleden zo'n docu gezien van een kerel die elke avond 6-9 Duvels wegdronk moest die afkicken in Thailand en na 25 jaar op zo'n voet leven was zijn lever nog prima gezond, geen schade niks hij was wel dun al zou ik dat risico ook niet nemen hoor .
Ben je Spaans?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
ik hoef niet in elkaar gemept te worden door 6 negers
Lekker al prefereer ik voor het gemak de beugels.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:34 schreef Saind het volgende:
[..]
oh dan is er niets aan de hand
proost.
[ afbeelding ]
Waren op en deze kreeg ik in m'n poten gedrukt, sla niets af dan vliegen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker al prefereer ik voor het gemak de beugels.
Half.quote:
Ik vind het wel handig, heel simpel om een verjaardagsfeestje te plannen als je altijd rond EK/WK jarig bentquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Spanje ga ik sowieso niet met vrienden kijken
Niet altijd toch.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig, heel simpel om een verjaardagsfeestje te plannen als je altijd rond EK/WK jarig bent
Als het maar in ons voordeel is, een mannetje extra kunnen we goed gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:42 schreef hafcfan het volgende:
Italiaanse scheidsrehter bij Nederland-Spanje. Die man kan er echt niets vanHij zal wel weer een beslissende rol gaan spelen.
xdquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben ook wel ieder jaar rond een EK of WK jarig.
Ik weet alleen niet wat voor EK of WK xd
Ik doe enkel mee aan die van de Telegraaf. Heel makkelijk in te vullen en je kan zowaar een scooter winnen !11!!!!!11!!!1!oneone!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand nog wat gratis WK pooltjes (met prijzen)?
Die wil ik wel hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe enkel mee aan die van de Telegraaf. Heel makkelijk in te vullen en je kan zowaar een scooter winnen !11!!!!!11!!!1!oneone!
Bj van Paon.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wil ik wel hebben![]()
Ben ook benieuwd welke prijzen er verbonden zijn met de FOK! WK Pool.
Hier staan er nog een paar:quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Weet iemand nog wat gratis WK pooltjes (met prijzen)?
Ik denk dat ik goede hoop ga hebben bij de WK Nostradamus.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat ik geen prijs ga winnen met de FOK! WK Pool
Dat vond ik een sterk antwoord ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik goede hoop ga hebben bij de WK Nostradamus.
Ook denk ik dat jij vraag 43 van post #3 van dit topic steunt.
hoezo vrijquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb deze week vrij genomen. Klaaar met stage
Niks te doen daar. Kan mezelf niet elke dag 8,5 blijven vermaken en 6 keer koffie zettenquote:
Ik moest vandaag afwassen op werk.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niks te doen daar. Kan mezelf niet elke dag 8,5 blijven vermaken en 6 keer koffie zetten
Wel wat beters te doen toch.
Kansloos weer, kut negersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:29 schreef Karina het volgende:
NWS / Nederland krijgt een andere Zwarte Piet, is definitief!___
ONZ / Welke slechte film móet je gezien hebben?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SS Doomtrooper is mijn favoriete documentaire, maar die vraag werd niet gesteld.
FOK! is een smakeloos land.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / Welke slechte film móet je gezien hebben?
Stelt mij nog steeds teleur dat deze post geen nieuwe volgelingen opleverde
heb mijn standaard lijstje ook maar neergeplemptquote:Op dinsdag 10 juni 2014 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ONZ / Welke slechte film móet je gezien hebben?
Stelt mij nog steeds teleur dat deze post geen nieuwe volgelingen opleverde
Ik had ook nog een tip, eigenlijk een heleboel, maar eentje gepost.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heb mijn standaard lijstje ook maar neergeplempt
Overigens vond ik Momento wel echt een teringfilm, maar een sterk lijstje ook van jouw handquote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:17 schreef Adames het volgende:
[..]
heb mijn standaard lijstje ook maar neergeplempt
Ik had niet anders verwachtquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem nog steeds niet gezien
Nee ben verslaafd aan Pretty Little Liarsquote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht
Gelukkig heb je vanavond tijd
Dit vergeet ik niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ben verslaafd aan Pretty Little Liars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |