Hoe langer je speelt Hoe beter Het gaat Hoe leuker het wordt:). Ik zie je gamertag niet eigenlijk. Mijne is wiebel535. Voeg me maar toe. Ben vanavond wel online tegen half tien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:40 schreef Chevalric het volgende:
Ik was eigenlijk nooit zo van de race games, en zeker niet van de race sims, maar de afgelopen dagen heb ik me toch ontzettend vermaakt met Forza 5.
Gisteren ook de eerste voorzichtige stapjes in het multiplayer gedeelte gezet, maar dat werkt dan toch weer net even anders. Zeker in de beginners groepen wordt er aardig op los gebeukt. Nu ben ik zelf niet vies van even langs de zijkant aaien om zo de binnenbocht te kunnen nemen, maar iemand keihard torpederen met je auto is dan toch weer minder netjes.
Desondanks heb ik best interesse om vaker multiplayer te doen, dus als er iemand een groepje start, houd ik me aanbevolen! Gamertag staat hieronder.
Z'n gamertag staat in z'n onderschrift. Misschien ben ik er ook ff maar dat is echt misschien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:21 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Hoe langer je speelt Hoe beter Het gaat Hoe leuker het wordt:). Ik zie je gamertag niet eigenlijk. Mijne is wiebel535. Voeg me maar toe. Ben vanavond wel online tegen half tien.
Hmmm, op de mobiele site zie ik geen onderschriften... ik ben nu online. Voeg me maar toequote:Op donderdag 19 juni 2014 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Z'n gamertag staat in z'n onderschrift. Misschien ben ik er ook ff maar dat is echt misschien.
Helaas. Vanavond ben ik wel van de partij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:00 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Hmmm, op de mobiele site zie ik geen onderschriften... ik ben nu online. Voeg me maar toe
Haha. Ziet er goed uit. Heb gisteren mijn Mugen gepaint... Ben nu iets beter herkenbaar voor fok! gebruikersquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:48 schreef Chevalric het volgende:
Bedankt voor de invite gisteravond, maar het was eigenlijk al tijd om naar bed te gaan voor mij. Moest alleen nog even racen nadat ik de hele avond bezig was geweest om m'n auto een nieuwe paint job te geven. Resultaat is best oke voor een eerste keer:
[ link | afbeelding ]
Zitten nog wat kleine foutjes in, zoals het randje bij de koplampen en een gekke bobbel aan de bovenkant van het donkergrijze vlak. Maar ach, als ik je inhaal zie je dat toch niet
Subtielquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:40 schreef wiebel535 het volgende:
Volgens mij is het gelukt.
www.forzamotorsport.net/H(...)id=2534398&full=true
Mijn mugen is het mooist.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:22 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Haha. Ziet er goed uit. Heb gisteren mijn Mugen gepaint... Ben nu iets beter herkenbaar voor fok! gebruikersheb alleen geen idee hoe ik die foto hier krijg.
Wat een bakquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:40 schreef wiebel535 het volgende:
Volgens mij is het gelukt.
www.forzamotorsport.net/H(...)id=2534398&full=true
Lekker nu kopen en alles via us store kopen (dollars). Doe ik nu en blijf ik ook doen wanneer de nl store werkt. Veel goedkoper en net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 21:39 schreef Robbdie het volgende:
Zit erg te twijfelen over het aanschaffen van een Xbox One voordat de hij in Nederland gereleased wordt in september. Is het de moeite om tot september te wachten, of zijn er met een geïmporteerde versie geen beperkingen voor een Nederlandse gebruiker (met betrekking tot het aanschaffen van spellen en dergelijken)?
Bedankt voor je reactie! Heb er inderdaad meer over gelezen dat er amper nadelen zijn. Gister tijdens de wk wedstrijden geen tijd voor gehad, vandaar mijn vraag hier. Ga hem zo lekker bestellen met Forza en Battlefield erbijquote:Op zaterdag 21 juni 2014 08:33 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Lekker nu kopen en alles via us store kopen (dollars). Doe ik nu en blijf ik ook doen wanneer de nl store werkt. Veel goedkoper en net zo makkelijk.
Offgamers.com us gift card bestellen. Kan met ideal. Account op us zetten en fake us adres opzoeken. Meer is dr niet bij. Scheelt klauwen met geld. Heb je wel alles op je hd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:32 schreef Reintji het volgende:
Heb mijn gold gewoon met een NL creditcard, werkt de US store daar ook mee? Of moet je iets meer doen dan locatie veranderen etc?
Nl cc werkt volgens mij niet meer.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 10:32 schreef Reintji het volgende:
Heb mijn gold gewoon met een NL creditcard, werkt de US store daar ook mee? Of moet je iets meer doen dan locatie veranderen etc?
Komt vast nog wel.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer dat het Xbone Topic zo uitgestorven is! Vroeger hadden we het goedlopende 360 topic!
AQ koopt geen Xbox One.quote:
Ik ook pas in september op zijn vroegst. Kan ik mooi de backlog op mijn PS3 wegwerken in de tussentijd.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 23:30 schreef Pheno het volgende:
Ik heb een ps4, en ik vermoed dat er ook een one binnenkomt. Maar dat is pas in september, dus ik heb nog even na te denken of ik het wel kan/wil etc
Hoe kan iets uitsterven als het er nog niet is?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:29 schreef AQuila360 het volgende:
Jammer dat het Xbone Topic zo uitgestorven is! Vroeger hadden we het goedlopende 360 topic!
Morning after pil?quote:Op zondag 22 juni 2014 02:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe kan iets uitsterven als het er nog niet is?
Het is vrij simpel, vanaf september is dat ding hier overal verkrijgbaar (in tegenstelling tot ps4quote:Op zondag 22 juni 2014 08:44 schreef Chevalric het volgende:
Tja, of de Xbox One gamers zijn te druk met gamen om hier veel te posten.
Leuke aanname en sneer naar Sony. We zullen zien in september, ik denk dat het reuze mee gaat vallen.. Bij heel veel winkels staat een import One en die blijft gewoon staan itt de PS4 (let wel; ik wil hier geen flame war starten of wat dan ook. Heb zelf een One staan en ben er erg blij meequote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, vanaf september is dat ding hier overal verkrijgbaar (in tegenstelling tot ps4). Dus dan zal het echt wel harder gaan lopen
Het is geen sneer, het is in mijn ogen apart dat Sony de voorraden niet op peil kan brengen. Ik heb een ps4, dus niets tegen sony. Ik ben gamer, geen fanboyquote:Op zondag 22 juni 2014 11:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Leuke aanname en sneer naar Sony. We zullen zien in september, ik denk dat het reuze mee gaat vallen.. Bij heel veel winkels staat een import One en die blijft gewoon staan itt de PS4 (let wel; ik wil hier geen flame war starten of wat dan ook. Heb zelf een One staan en ben er erg blij mee)
Verkeerd begrepen danquote:Op zondag 22 juni 2014 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is geen sneer, het is in mijn ogen apart dat Sony de voorraden niet op peil kan brengen. Ik heb een ps4, dus niets tegen sony. Ik ben gamer, geen fanboyIk woon aan de duitse grens, zoveel import zie je niet in de winkel, alleen MM en Saturn.
De Xbox One is hier nog niet, dus ja, we zijn geen belangrijk gebied blijkbaar. Voor Sony niet en voor Microsoft niet. Hier hebben ze nog geen concurrentie, dus ik verwacht in september eigenlijk dat beide consoles 'opeens' beschikbaar zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Verkeerd begrepen dan. Dat is ook apart dat Sony dat niet kan bolwerken, misschien is het zelfs wel bewust..
Dat laatste komt niet door het importeren, maar door de regio-instellingen van (o.a.) je xbox. De mijne komt uit Duitsland, maar omdat ik in een long-stay-motel in Montano woon (:')) kan ik de games afrekenen in dollars zonder belasting.quote:Op zondag 22 juni 2014 12:33 schreef Buitendam het volgende:
Is het importeren van een One uiteindelijk niet goedkoper? De games uit de US Store zijn toch goedkoper dan de games kopen als ie in Nederland uit is?
Zijn wel een aantal staten waar het volgens mijn nog goedkoper isquote:Op zondag 22 juni 2014 13:42 schreef Robbdie het volgende:
Uiteindelijk maakt het qua prijs toch bijster weinig uit? Zie op Amazon de meeste games ook al voor een mooi prijsje staan wat niet onderdoet voor de Amerikaanse prijs.
Ik krijg hem mijn Xone dinsdag binnen denk ik. Ik zie dat iedereen hier adressen heeft van hotels in de Verenigde Staten, hoe moet ik mij dit voorstellen? Kan ik gewoon zonder problemen een adres opgeven van een willekeurig hotel ergens in de VS?
Volgens mij ben je deze maand niet naar de Mediamarkt, Saturn, of een andere games zaak geweest. De grote schaarste is voorbij. Zelfs in een kleine Bart Smit kun je een PS4 zo uit de schappen halen.quote:Op zondag 22 juni 2014 11:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is vrij simpel, vanaf september is dat ding hier overal verkrijgbaar (in tegenstelling tot ps4). Dus dan zal het echt wel harder gaan lopen
Dat kloptquote:Op zondag 22 juni 2014 15:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Volgens mij ben je deze maand niet naar de Mediamarkt, Saturn, of een andere games zaak geweest.
Maar ik begrijp niet wat je adres er toe doet? Je moet toch gewoon een regio kiezen waarin je de One wilt laten functioneren. Dus als ik zie dat Amerikaanse games goedkoper zijn in de store zet ik mijn One toch op regio Amerika en koop punten in dollars om games te kopen?quote:Op zondag 22 juni 2014 12:39 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat laatste komt niet door het importeren, maar door de regio-instellingen van (o.a.) je xbox. De mijne komt uit Duitsland, maar omdat ik in een long-stay-motel in Montano woon (:')) kan ik de games afrekenen in dollars zonder belasting.
De nederlandse variant gaat fysiek niet anders zijn en dan is dit ook nog steeds mogelijk
Hier staat het helemaal uitgelegd, je hebt nml. een geldig adres nodig in Amerikaquote:Op zondag 22 juni 2014 16:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet wat je adres er toe doet? Je moet toch gewoon een regio kiezen waarin je de One wilt laten functioneren. Dus als ik zie dat Amerikaanse games goedkoper zijn in de store zet ik mijn One toch op regio Amerika en koop punten in dollars om games te kopen?
Gedeelte van dat hotel gaat een beetje aan mij voorbij.
Het moeten invoeren van een adres is mij volledig ontgaan. Ik dacht gewoon de regio invoeren en games kopen. Maar zitten er geen gevolgen aan vast als men erachter komt dat de One gewoon in Nederland staat en is "ingeschreven" in Amerika? Ik zie al dat je dan niet je eigen creditcard kunt gebruiken.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hier staat het helemaal uitgelegd, je hebt nml. een geldig adres nodig in Amerika
http://ikwerkindeict.nl/2(...)in-de-us-xbox-store/
De creditcard en paypal opties werken helemaal niet meer sinds een maandje of 4. Giftcards van offgamers werken wel gewoon nog netjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 16:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het moeten invoeren van een adres is mij volledig ontgaan. Ik dacht gewoon de regio invoeren en games kopen. Maar zitten er geen gevolgen aan vast als men erachter komt dat de One gewoon in Nederland staat en is "ingeschreven" in Amerika? Ik zie al dat je dan niet je eigen creditcard kunt gebruiken.
Zeer irritante kut baan ja!quote:Op zondag 22 juni 2014 19:16 schreef Rainesz het volgende:
Noem je ook gelijk het meest irritante stuk digitale asfalt op in de game.
Bah, ik vind hem er niet uitzien..quote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De Xbox One ziet er in het wit beter uit. Hopelijk komt die ook eens uit.
[ afbeelding ]
Ik vind de console niet geweldig in het wit.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Aan gratis dlc jaquote:Op zondag 22 juni 2014 20:40 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zie dat ze bij Forza 5 ook achievements gekoppeld hebben aan DLC, fijn hoor.
Zou willen dat het waar wasquote:
Die had ik indd even gemist.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:56 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Zou willen dat het waar was , kijk maar naar de Panoramic achievement met de Holden Xbox One versie. Deze zit bij mij echt in een betaald DLC pakket
Ze kunnen nu op zich wel makkelijk af van de Xbone preorders door dit faillissementquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Shit, hopelijk komt het helemaal goed met Neckermann. De webshop is nu down geloof ik
http://mobiel.nu.nl/econo(...)maakt-doorstart.html
Daar heb ik niks tegenin te brengen. Af en toe x-klasse.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Chevalric het volgende:
Met welke klasse auto's rijden jullie meestal in Forza 5? Ik houd 't eigenlijk altijd maar bij C-klasse. Alles daarboven staat bij mij te vaak achterstevoren op de baan
Veel c klasse maar ook D en soms de ABC's waarmee je in 1 race met verschillende klasses (C, B, A of S) rijd waardoor bijvoorbeeld als S klasse heel veel moet ontwijken omdat die veel langzamer zijn. Je kunt dan ook goud winnen als je in jouw klasse wint.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:52 schreef Chevalric het volgende:
Met welke klasse auto's rijden jullie meestal in Forza 5? Ik houd 't eigenlijk altijd maar bij C-klasse. Alles daarboven staat bij mij te vaak achterstevoren op de baan
Ik ben er, maar wel iets later. Ben net thuis van het werk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:51 schreef wiebel535 het volgende:
Vanavond iemand forza 5? Vanaf een uurtje of 7?
Dat is juist het leuke aan dat race type omdat je dan echt totaal andere lijnen moet rijden om anderen te ontwijken. En als je in de langzamere C klasse rijd andere klassen voorrang geven. Al snapt niet iedereen dat waardoor je er soms wel vol op knalt met 100km/u verschil.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:57 schreef JohnB52 het volgende:
Jammer dat die klasses samengevoegd zijn.
Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is juist het leuke aan dat race type omdat je dan echt totaal andere lijnen moet rijden om anderen te ontwijken. En als je in de langzamere C klasse rijd andere klassen voorrang geven. Al snapt niet iedereen dat waardoor je er soms wel vol op knalt met 100km/u verschil.
Ah op die manier. Ja vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:48 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Vind het jammer dat je de E en F klasse nu niet meer hebt.
Dat is mij allemaal te omslachtig. Ik wil gewoon Xbox record that zeggen op dat moment dan.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twitch slaat je stream toch op? Dan kun je daar weer uit je gameplay opnemen gok ik
Twitch slaat niet meer automatisch op, dit moet je in de settings op de site dan wel even aanpassen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Twitch slaat je stream toch op? Dan kun je daar weer uit je gameplay opnemen gok ik
Dan weet ik het ook niet kerelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:01 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is mij allemaal te omslachtig. Ik wil gewoon Xbox record that zeggen op dat moment dan.
Meeste viewers is een keer 6 geweest terwijl ik aan het racen was. WOEOEOE![]()
http://support.xbox.com/en-US/?xr=shellnavquote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef JaafkeEHV het volgende:
Mijn xbox one start regelmatig zonder geluid op..
Even aan en uit en je hebt weer geluid.. iemand?
Dat is ook geen probleem. Ik heb nu ook al een paar keer DLC gekocht in de US store en dan zonder problemen met regio UK gespeeld.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:34 schreef Buitendam het volgende:
Omdat de One regiovrij is heb ik straks geen problemen met Nederlandse games te draaien op een importbox, maar hoe zit het met de DLC?
Idd. No problemo.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:17 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Dat is ook geen probleem. Ik heb nu ook al een paar keer DLC gekocht in de US store en dan zonder problemen met regio UK gespeeld.
/mening.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:43 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Ik heb er 15 euro voor betaald (omgerekend) die season pass kun je links laten liggen voorlopig.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:10 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Sorry,je hebt gelijk.
Is het de 37 dollar waard of is na 1 avond de uitdaging er wel af?
Ok bedankt. Dan ga ik m straks maar eens proberenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:23 schreef DrParanoid het volgende:
$19.99 in de US storemits je een non tax staat heb uitgekozen als je "adres"
|quote:Op dinsdag 1 juli 2014 14:42 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Ok bedankt. Dan ga ik m straks maar eens proberen. Ik denk dat ik m verwarde met plants vs zombies. Die is dan waarschijnlijk bijna 40 dollar.
Ik. Leuk spel maar erg frustrerend.quote:
Ik heb geen idee wat daar gebeurde. Ik werd in ieder geval onbenullig de lucht ingeschoten, terwijl niemand mij raakte. Zal wel een onstabiele verbinding tussen hebben gezeten.quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
|
Dat filpmje bvan jou in Forza. WTF! Gebeurde daar bij de start. Er werden 3 mensen gelanceerd en jij wel het meest ver denk ik. Erg tof om te zien.
Oh en btw. Ik ben zo rond 8 uur onlinequote:Op woensdag 2 juli 2014 19:12 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat daar gebeurde. Ik werd in ieder geval onbenullig de lucht ingeschoten, terwijl niemand mij raakte. Zal wel een onstabiele verbinding tussen hebben gezeten.
Trials fusion valt me niet tegen... Erg verslavend. Multiplayer zou leuk zijn.
Ik Om 3 uur pasquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Oh en btw. Ik ben zo rond 8 uur onlineGeen voetbal vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |