Goeie reden. Maar voor de snelle tijden zou ik rivals pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:33 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Omdat ik ook de single player wil uitspelen
Hahaquote:Op vrijdag 13 juni 2014 00:10 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Wiebel535... heb wel weer eens zin aan een partijtje schieten. Speel te veel forza 5 op het moment. Kan dat niet winnen van Wiebeldak
... titanfall daarentegen
...
En de voetbal was grandioos;):):). Heeeerlijkquote:Op vrijdag 13 juni 2014 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
Zo'n 10 potjes online Forza 5 en zeker 7 keer eerste![]()
De laatste race was er nog maar 1 iemand gebleven, ze werden het zat
Maar nu tijd voor voetbal
Kom nu maar online. Wiebeldak ook... k zit in een mooie noobserver. En ze willen vechtenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Haha, kwamen ze maar eens online "Wiebelen".
Gisteren ook een race in Forza, lekker gereden en gewonnen. De volgende race was ik veranderd in een "doelwit". Alles en iedereen had het op mij voorzien
..
.
Ben wel redelijk klaar met race games.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsamme ik wil echt graag een One nu, net wat gameplay van de Nürburgring in Forza 5 zitten kijken, jeukt echt als de neten. Gelukkig helemaal geen geld dus dat scheelt, maar damn..!
Zei je ook over FAPPEN, maar ondertussenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben wel redelijk klaar met race games.
Stalker!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:03 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zei je ook over FAPPEN, maar ondertussen
[ afbeelding ]
Dank Pheno!quote:Op woensdag 18 juni 2014 06:03 schreef Pheno het volgende:
Ik heb nog een preview voor een Xbox One exclusive in de aanbieding: http://games.fok.nl/preview/656838/1/1/100/sunset-overdrive.html
Ben benieuwd hoe deze game gaat vallen bij het publiek: nieuwe IP is altijd afwachten.
Speel hem met Forza 4 op de 360quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Godsamme ik wil echt graag een One nu, net wat gameplay van de Nürburgring in Forza 5 zitten kijken, jeukt echt als de neten. Gelukkig helemaal geen geld dus dat scheelt, maar damn..!
Forza 5 = Forza 4 HD?quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speel hem met Forza 4 op de 360Op de opgepoetste graphics na weinig verschil
Weinig verschil? De baan is behoorlijk anders hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 10:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Speel hem met Forza 4 op de 360Op de opgepoetste graphics na weinig verschil
Had ik ook, daarom heb ik net Forza 5 even opgepikt bij GameMania. Moest welgeteld 8 euro afrekenen haha.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |