Zoiets. Daarna wordt het m'n daily.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig rijden ze met een groter team, dus ze kunnen allemaal meekijken. Want inderdaad, heel veilig is het niet.
En als ik bovenstaande lijst lees, ben je eigenlijk dus een nieuwe auto aan het bouwen voor de CR?
Ga ik zeker doen !quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nog bekleding of vloerbedekking nodig hebt moet je bij George zijn.
Beetje spuitwerk en nog een versterker etc inbouwen en dan ist wel klaar denk ik. Luchthoorn heb ik net besteld, dus die moet ook nog een plekkie krijgen. Ski's en slee heb ik voor op de dakdragers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef RobertNL het volgende:
Mooi! Auto ziet er ook goed uit.
Nog veel te doen de komende 2 weken of valt het mee?
Dat hebben wij gelukkig allemaal al klaar. Gaat al met al altijd wel veel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij moeten ook nog zat doen. Belangrijkste: radio erin en 12v-aansluiting werkend krijgen. Anders wordt het een saaie run
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Radio zit er hier wel al in en speelt gelukkig al, bekabeling voor de versterker moet alleen nog even van voor naar achter getrokken worden.
Voor de rest zoals gezegd afspuiten en gaan!
Edit: en lekker legitiem rijden nu, dus de cor staat nu thuis
[ afbeelding ]
Desnoods rij ik meer, en navigeer jij meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef 2cv het volgende:
Rug stukHopelijk is die voor de Run goed genoeg en kan ik voor de start ook nog het één en ander monteren en zulks ...
Vorig jaar reed CarBtch ook al 80% ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Desnoods rij ik meer, en navigeer jij meer
Maar hoop inderdaad dat monteren lukt en we uberhaupt meegaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Radio zit er hier wel al in en speelt gelukkig al, bekabeling voor de versterker moet alleen nog even van voor naar achter getrokken worden.
Voor de rest zoals gezegd afspuiten en gaan!
Edit: en lekker legitiem rijden nu, dus de cor staat nu thuis
[ afbeelding ]
je valt in de herhaling.quote:
Klopt, ik vind het zonde dat je een Corrado zo mishandeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
je valt in de herhaling.
Maar nogmaals, wees gerust hoor, de run is eenmalig en daarna gaat ie weer op stal en er zijn ook al plannen voor een wederopbouw.![]()
Auto rijdt trouwens heerlijk, was lang geleden
Hij wordt echt niet mishandeld, hij is er namelijk nu beter aan toe dan de afgelopen 10 jaar. Die kleurtjes zijn er zo af. Dan nog wat plaatwerk echt strak maken, onderstel aanpakken spuiten en hij is weer klaar voor de komende jaren. Komt wel goed...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het zonde dat je een Corrado zo mishandeld
Kom je kijken bij de start? Of op zondag een rondje sjokken over het terrein?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Dingest het volgende:
Ik geloof, maar ik weet het niet zeker, dat binnenkort de start hier in de buurt is... Staan al plakkaten hier in het dorp en er stonden zowel een advertentie als nieuwsstukje in de lokale huis-aan-huis
Klopt, vandaar dat ik 'm langzaamaan ook wat begin te knijpenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat hebben wij gelukkig allemaal al klaar. Gaat al met al altijd wel veel tijd in zitten.
Nice! Uiteindelijk inderdaad afgeplakt met transparante tape?quote:
Kweenie, het is maar liefst 12 km hier vandaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kom je kijken bij de start? Of op zondag een rondje sjokken over het terrein?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice! Uiteindelijk inderdaad afgeplakt met transparante tape?
Goeie genade wat een stress en een k#tzooi...quote:Op zondag 6 juli 2014 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En inderdaad, de Corrado op Facebook leek in de problemen te zitten
Kroonsteentijesquote:Op zondag 6 juli 2014 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij ons moet er ook nog genoeg gebeuren. Tijdens een ritje afgelopen week begon namelijk een deel van de decoratie los te laten, en dat was toch niet echt de bedoelingAls het kan nog speakers aanleggen, maar daarbij is het de vraag of het nog op de nette manier gaat lukken of dat het toch een kwestie wordt van bestaande kabels doorknippen en oplengen met kroonsteentjes.
En inderdaad, de Corrado op Facebook leek in de problemen te zitten
Dat zou wel heel erg zonde zijn, hij leeft er enorm naartoequote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals het nu lijkt gaan 2cv en ik niet mee. 2cv heeft spit in de rug en we weten niet of hij op tijd herstelt.
Ah, dat is herkenbaar. Ik heb hier ook nog wel e.e.a. liggen dat erin moet. Hopelijk lukt het allemaal deze weekquote:Op zondag 6 juli 2014 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bij ons moet er ook nog genoeg gebeuren. Tijdens een ritje afgelopen week begon namelijk een deel van de decoratie los te laten, en dat was toch niet echt de bedoelingAls het kan nog speakers aanleggen, maar daarbij is het de vraag of het nog op de nette manier gaat lukken of dat het toch een kwestie wordt van bestaande kabels doorknippen en oplengen met kroonsteentjes.
Is dat dezelfde als vorig jaar? Net even jullie blog deels gelezen en die Chevy bus had behoorlijk wat problemen toch?quote:Op zondag 6 juli 2014 18:59 schreef Syd het volgende:
Delichtpuntjes.nl en hopelijk dinsdag aangevuld met onze team. We gaan met twee auto's. De limo en de chevy dually 3500 silverado
Niet doen! Dit is Carbagerun ten voeten uit. In de dagen voor vertrek gaat er van alles mis, maar des te blijer ben je als alles net op tijd klaar is en je gewoon kan gaan!quote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Goeie genade wat een stress en een k#tzooi...
Vanmiddag zouden we versterker inbouwen, luchthoorn erop en wat klein spul klaar maken, verloor de auto onderweg alle koelvloeistof.
Bijgevuld, slangbreuk gemaakt een verder gereden. Eenmaal bij de klusplek aangekomen alle kvs weer op straat. Monteur bellen, koppakking kapot.
Die is dus direct in de auto gestapt en nu ligt alles op de werkbank.
Hij neemt de kop mee en die wordt morgen gevlakt.
Ik ben even kapot nu en barst van de koppijn, hadden echt vanmiddag de moed opgegeven...
Is het een 2.0 16V met een 9A motor?quote:Op zondag 6 juli 2014 20:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Goeie genade wat een stress en een k#tzooi...
Vanmiddag zouden we versterker inbouwen, luchthoorn erop en wat klein spul klaar maken, verloor de auto onderweg alle koelvloeistof.
Bijgevuld, slangbreuk gemaakt een verder gereden. Eenmaal bij de klusplek aangekomen alle kvs weer op straat. Monteur bellen, koppakking kapot.
Die is dus direct in de auto gestapt en nu ligt alles op de werkbank.
Hij neemt de kop mee en die wordt morgen gevlakt.
Ik ben even kapot nu en barst van de koppijn, hadden echt vanmiddag de moed opgegeven...
Ooooh, een G60quote:Op zondag 6 juli 2014 21:24 schreef ueberduitser het volgende:
Nee een geladen, een pg dus voor de volledigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Wij wel, hij stond buiten met een autohoes maar toch was er op een paar plekken doorgelekt.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Goed bezig!
Mijn ervaring is dat juist met zon, de boel vaag wordt. Wij hadden in elk geval geen last van 'waterschade'.
Veel bewegen!! Lopen en fietsen it is.quote:Op zondag 6 juli 2014 19:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoals het nu lijkt gaan 2cv en ik niet mee. 2cv heeft spit in de rug en we weten niet of hij op tijd herstelt.
Ik heb nog een sirene van vorig jaar, alleen daarvan is de speaker eraf gevallen in Spanje. Het plan is nu die te verbinden met een gewone autoradiospeaker die ik nog had liggen. En omdat ik er daar twee van heb, blijft de mogelijkheid bestaan om te kijken of we de autoradio ook naar buiten kunnen laten blazen. Gewoon, omdat het kanquote:Op zondag 6 juli 2014 20:29 schreef RobertNL het volgende:
Balen man! Hoop dat het (snel) goed komt!
[..]
Kroonsteentijes. Werkt perfect
Wat voor speakers ga je monteren?
Jouw decoratiemateriaal is per stuk nogal wat vierkante centimeters minder dan wat wij gebruikenquote:Op zondag 6 juli 2014 21:01 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Ah, dat is herkenbaar. Ik heb hier ook nog wel e.e.a. liggen dat erin moet. Hopelijk lukt het allemaal deze week. We gaan het zien! Decoratie komt er bij ons pas rond het weekend op, lekker last-minute
. Dus als dat los gaat laten zijn we al onderweg.
Vorig jaar was ik de runner twee dagen voor de run wezen showen bij wat familie. Op de terugweg nog even tanken, en toen ik weg wilde rijden stopte de auto ermee. Niets werkte meer. Dikke paniek eerst, en toen ik een beetje tot rust was gekomen kon ik het wat analyseren. Bleek uiteindelijk een accupool te zijn die niet goed vast zat en ik had het gereedschap mee, dus kon gelijk weer verder. Twee jaar terug stress gehad omdat de mulitiriem op dag 1 eraf vloog, het hoort er allemaal bijquote:[..]
Niet doen! Dit is Carbagerun ten voeten uit. In de dagen voor vertrek gaat er van alles mis, maar des te blijer ben je als alles net op tijd klaar is en je gewoon kan gaan!
En een week van tevoren is dit nog te fixen. Team van Jalopy Abroad had vorig jaar op zondag voor de start hun exclusieve DAF kapot, dat was dus echt niet meer te halen... Hebben nog last-minute een andere auto gekocht.
Ik vind die spanning wel wat hebben. Onze auto heeft sinds aankoop 200km gereden en daarvoor amper, dus ik vrees dat we onderweg ook wel e.e.a. voor onze kiezen krijgen. Het hoort er allemaal bij!
Ik hoop dat wij straks zonder verdere problemen de run uit kunnen rijden, anders zijn wij echt afhankelijk van de technische kennis van andere teams vrees ik.quote:Op maandag 7 juli 2014 08:09 schreef Piet__Piraat het volgende:
Gelukkig rijden er wat meer mensen mee met verstand van techniek, die hulp kunnen we vast goed gebruiken
Dat houdt het spannend joh! En er gaan genoeg teams mee zonder enige kennis van zaken. Ik weet basisdingen, maar verder kom ik ook niet. Dus als er echt iets stuk gaat, dan is het hopen dat er een slim team voorbij komtquote:Op maandag 7 juli 2014 08:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik hoop dat wij straks zonder verdere problemen de run uit kunnen rijden, anders zijn wij echt afhankelijk van de technische kennis van andere teams vrees ik.
Vandaag wordt de kop weggebracht, gevlakt en vanavond begint de opbouw weer.
[ afbeelding ]
Ik vind het persoonlijk behoorlijk erg hoor, was er net nog even, maar het is een triest gezicht zo hoor.quote:Op maandag 7 juli 2014 12:58 schreef Dingest het volgende:
Op zo'n plaatje ziet het er natuurlijk al snel erger uit dan het eigenlijk is![]()
Ons kost het nu gelukkig alleen het vlakken van de kop en de rest van het materiaal.quote:Een koppakking heeft een reputatie van 'gevreesde reparatie', maar dat komt vooral door de tijd die erin zit wat het zo'n dure/grote klus maakt.
Wij hadden het vorig jaar ook. Er miste ruim 3cm uitlaat (was best broos achteraf dusquote:Op maandag 7 juli 2014 08:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat houdt het spannend joh! En er gaan genoeg teams mee zonder enige kennis van zaken. Ik weet basisdingen, maar verder kom ik ook niet. Dus als er echt iets stuk gaat, dan is het hopen dat er een slim team voorbij komt. Juist dat is de charme van de run...dat je elkaar hebt waar nodig en er 's avonds onder het genot van een biertje om kan lachen als je -hopelijk- alsnog weer binnen bent. En wordt het een keertje nachtwerk doordat je de hele dag bij de garage staat? Pech hebben. Gelukkig liggen de uurtarieven in Polen, Oekraïne en Slowakije niet zo hoog dus dan valt de rekening mee
. Daarna gas erop en je hebt weer een mooi verhaal om te delen, dat is uiteindelijk waar het om draait!
Je moet het maar positief zien. Beter nu dan de eerste dag!quote:Op maandag 7 juli 2014 15:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk behoorlijk erg hoor, was er net nog even, maar het is een triest gezicht zo hoor.
[..]
Ons kost het nu gelukkig alleen het vlakken van de kop en de rest van het materiaal.
quote:Op maandag 7 juli 2014 15:22 schreef RobertNL het volgende:
Je moet het maar positief zien. Beter nu dan de eerste dag!
Als je alleen een hoop onderdelen ziet van een essentieel component lijkt het natuurlijk al snel erg, maar als je iemand erbij hebt die een beetje weet wat hij doet (en de nodige gegevens/tools heeft) is het allemaal echt niet zo rampzalig als het lijktquote:Op maandag 7 juli 2014 15:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk behoorlijk erg hoor, was er net nog even, maar het is een triest gezicht zo hoor.
[..]
Ons kost het nu gelukkig alleen het vlakken van de kop en de rest van het materiaal.
Heb je helemaal gelijk in. Gisteren met m'n neus er boven gehangen en goed opgelet, uiterst leerzaam!quote:Op maandag 7 juli 2014 16:25 schreef Dingest het volgende:
Als je alleen een hoop onderdelen ziet van een essentieel component lijkt het natuurlijk al snel erg, maar als je iemand erbij hebt die een beetje weet wat hij doet (en de nodige gegevens/tools heeft) is het allemaal echt niet zo rampzalig als het lijkt
Haha, ik ben ook altijd van het gassen. Ding van ons heeft sinds aankoop zo'n 200km gereden. 100km teamgenoot die rustig aan doet. Ik heb laatst nog een 100km gereden en 'm vol doorgestampt. Nagenoeg koud gassen. Dat kan zo'n ding best wel eens hebben, maar dan komen de kuurtjes meteen naar boven. En nu was er niets aan de hand. Althans, zo lijkt hetquote:Op maandag 7 juli 2014 15:54 schreef ueberduitser het volgende:
[..]Dat zei onze monteur ook met de toevoeging: Je had hem beter afgelopen week een paar keer echt flink op z'n staart kunnen trappen, dan was het veul eerder gebeurd en hadden we iets meer tijd gehad.
![]()
Ik had de hele week namelijk braaf rustig gereden om maar niets kapot te maken
Dat is het voordeel van dit soort geintjes, je krijgt de kans je erin te verdiepenquote:Op maandag 7 juli 2014 16:49 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in. Gisteren met m'n neus er boven gehangen en goed opgelet, uiterst leerzaam!
De kop lag binnen een mum van tijd helemaal los op de werkbank, vond het echt supersnel gaan.
Al hebben ze soms wat moeite met warmte. Ik weet de ontmoeting op de Duitse vluchtstrook nog wel, met een te warme Impreza, Espace en nog een voertuig dat van geen van ons wasquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oja, het is jullie eerste hè? Bereid je voor op een virus. Ik denk dat Dingest een week lang gaat balen
Ik ben bij ons ook heel benieuwd. Verwacht echt wel het e.e.a. aan slangen dat de geest gaat geven. Plus al het andere dat de leeftijd plus stilstand niet aan kan... tot nu toe hadden we altijd auto's die nog wel reden.
Ik zag hem op Facebook, maar het lijkt me sterk dat die ook echt mee gaat doenquote:
Inderdaad, zie het team ook niet in de lijst.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zag hem op Facebook, maar het lijkt me sterk dat die ook echt mee gaat doen
Op hun eigen Facebook hebben ze in maart gepost dat ze een volgend project gingen doen en dat ze daarvoor de body van een C4 al hadden staan. Over de rest van de auto reppen ze met geen woordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:25 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Inderdaad, zie het team ook niet in de lijst.
Bedanktquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Had hem al voorbij zien komen, eindbazenbak!
Een dop op de trekhaak (Zo'n standaard doppie) met daarom een stuk plasticbuis recht omhoog.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef Syd het volgende:
[..]
BedanktKan kloppen op Facebook, had me broer erop gezet. Heb je nog leuke aanvullingen die we kunnen doen ?
Geen zuivere koffie in ieder geval, er zit echt wel wat achterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:15 schreef Piet__Piraat het volgende:
Haha, lekker lompe bak
En die Corvette had ik ook wel iets gelezen over een body ja. Zal wel prut onder zitten dan. Er is ook op de foto's geen kenteken te zien, heel slim
Zal wel geschorst zijn denk ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Geen zuivere koffie in ieder geval, er zit echt wel wat achter
Ik vind het wel een beetje jammer, maar eigenlijk zit op dit moment mijn hoofd niet zo in een vakantiestemming dus zo'n ramp is het ook nietquote:Op maandag 7 juli 2014 23:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
Oja, het is jullie eerste hè? Bereid je voor op een virus. Ik denk dat Dingest een week lang gaat balen
Gisteren helaas niet gelukt haar zover klaar te krijgen dat ze gestart kon worden. Duurde allemaal wat langer dan verwacht. Distributieriem hebben we ook vervangen en dat duurde vrij lang omdat de beschermkap er eerst niet af wilde, daarna poulies die vreselijk vast zaten en toen dat eenmaal geregeld was moest de motor even goed op tijd gezet worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:52 schreef ueberduitser het volgende:
Werk aan de cor is mooi opgeschoten, hopelijk krijgen we hem morgen klaar, anders kan er niet eerder aan gesleuteld worden dan zaterdag.
Dat wist je niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat de verplichte keuring dit jaar op zondagmiddag is. Bij deze dus een extra waarschuwing
quote:Beste Carbage Runners,
Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zover: edition 2014 van the Carbage Run! Hierbij nog even de laatste instructies voordat jullie afreizen richting het Ermerstrand in het Drentse Erm:
- We verwachten jullie zondag tussen 14.00 uur en 18.00 uur voor de keuring.
- Eerder dan 14.00 uur heeft geen zin, dan is het terrein gesloten.
- Zorg dat je je startnummer weet! We hebben 4 keuringsstraten die gesplitst zijn op startnummer. Rij de juiste keuringsstraat in!
- Hou alle dingen die gecontroleerd worden bij de hand (dus niet in de kofferbak onder alle bagage). Dit zijn: alle paspoorten, geldige groene kaart, EHBO-kit, gevarendriehoek en veiligheidshesje.
- Om 20.00 uur wordt er in de grote tent een presentatie gehouden door de organisatie.
En dan de meest belangrijke oproep: lees je handboek van voor tot achter door! Daarin staat alles dat je moet weten over het avontuur volgende week.
Wij hebben er ontzettend veel zin in! En we gaan er van uit dat dat bij jullie zeker niet minder zal zijn! Dus we gaan er volgende week een fantastische week van maken die jullie de rest van je leven niet meer zullen vergeten!
Met vriendelijke groet,
Bram Eigenraam
Ik ben voor, maar teamgenoot heeft een verzoek ingediend om toch op maandagochtend te mogen komen opdagen. Geen idee waarom overigens. Mijn eigen bed slaapt wel lekkerder dan een tent, maar als ik voor dag en dauw op moet blijft er van dat voordeel een stuk minder over.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat wist je niet?Mooi juist dan, naar de keuring, tent opgooien en aan het bier!
Mooi dat de Cor steeds verder af komt, UD! Wij moeten nog een hoop, gelukkig zijn er nog twee dagen
Ja goed hequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooie interne communicatie dan
Ik ben ook voorstander van eigen bed, maar dan zou ik dit jaar om vier uur moeten opstaan, dat schiet ook niet op. Dan ga ik liever op een luchtbedje liggen. Vooral omdat dat de rest van de week ook moetEn op zich lijkt die zondagavond me ook wel gezellig
Inzittendenverzekering niet geloof ik. Twee jaar geleden wel, zag het vorig jaar en dit jaar nergens staan. Hoe dan ook, die 4 euro extra kan er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is ook verplicht, dus dat scheelt. Eens kijken of we elkaar zondag tegen het lijf lopen dan!
Haha ik ben moeilijk te missen ja. Zal gedurende avond wel in de tent te vinden zijn vlakbij het bierquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inzittendenverzekering niet geloof ik. Twee jaar geleden wel, zag het vorig jaar en dit jaar nergens staan. Hoe dan ook, die 4 euro extra kan er wel vanaf.
Ik hou mijn ogen voor je open zondag. Gelukkig ben je vrij makkelijk te zien
beterschap voor 2cvquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het lijkt erop dat 2cv morgen wordt opgenomen in het UMCG, dus bye CR2014
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het lijkt erop dat 2cv morgen wordt opgenomen in het UMCG, dus bye CR2014
He bah...quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het lijkt erop dat 2cv morgen wordt opgenomen in het UMCG, dus bye CR2014
Hier liggen ze al in het dashboard kastje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik twijfel nog over de vignetten, waren eigenlijk van plan om ze ter plekke aan de grens te kopen. Maar misschien toch wel handig om het anders te doen. Alleen komen ze dan vast niet bijtijds binnen, als ze nu nog verzonden moeten worden (bedenk ik me nu).
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zag het net op FB ja, heel erg klote! Maar als je opgenomen wordt, zegt dat wel genoeg... Heel zuur wel!
Ik twijfel nog over de vignetten, waren eigenlijk van plan om ze ter plekke aan de grens te kopen. Maar misschien toch wel handig om het anders te doen. Alleen komen ze dan vast niet bijtijds binnen, als ze nu nog verzonden moeten worden (bedenk ik me nu).
Die stops maken wij ook wel, hoeven alleen niet in de rij te staan voor de vignetten...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops niet
Natuurlijk slaapt het thuis lekkerder. En scheelt dat het maar een half uurtje is. Ik zit op iets meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Hier liggen ze al in het dashboard kastje.
Ik heb trouwens uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de corrado weer rijdt! Morgen na m'n werk direct ophalen en de laatste spullen inslaan. Zaterdag de laaste klusjes en dan gaan!
Mag je trouwens zondag na de keuring etc. gewoon van het terrein? M'n zwager heeft nog verplichtingen en daarom slapen we beide gewoon thuis en zijn maandagochtend weer vroeg aanwezig. Was niet mijn planning, maar op zich vindt ik het wel lekkerder slapen in m'n eigen bedje. Is voor ons ook maar iets meer dan een half uurtje tuffen naar Erm.
Dat ook wel weer. Afgelopen jaar hebben we heel efficiënt gereden. Vaak vroeg binnen. Dit jaar is het plan om wat relaxter te doen en meer te genieten van de momentjes onderweg langs de route en bijv. de 'overvallen' op tankstations enzo. Echte relaxte rit er van makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops niet
Dat vind ik nou weer erg jammer dat ik dat misloop ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
En die zondagavond daar met iedereen buurten is natuurlijk ook wel weer gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |