Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijdenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ha, die APK stress ken ikBlij dat die nu weg is
.
Heb dat schip gezien ja, wat een creatie! Geweldig.
Tja, als iedereen zo denkt...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijden
er zit nog wel iets tussen een standaard auto en een piratenschipquote:
Whut? Het gaat toch om het avontuur? Ik vind het geweldig. En dat het de luchtweerstand van een loods heeft is dikke pech hebben, maar ik vind het wel echt heel tof. En respect, want heel comfortabel zijn die oude brikken ook niet. Dan zit je met je personenwagen toch een stuk luxer.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijden
Maar dit soort creaties maakt het toch zo mooi? En er is niets voor niets een originaliteitsprijs.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:27 schreef densmee het volgende:
[..]
er zit nog wel iets tussen een standaard auto en een piratenschip
Ik maak mij meer zorgen om het uitzicht. Schuin naar links/rechts is dat redelijk weg.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Whut? Het gaat toch om het avontuur? Ik vind het geweldig. En dat het de luchtweerstand van een loods heeft is dikke pech hebben, maar ik vind het wel echt heel tof. En respect, want heel comfortabel zijn die oude brikken ook niet. Dan zit je met je personenwagen toch een stuk luxer.
Dat klopt. Gelukkig rijden ze met een groter team, dus ze kunnen allemaal meekijken. Want inderdaad, heel veilig is het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen om het uitzicht. Schuin naar links/rechts is dat redelijk weg.
Als je nog bekleding of vloerbedekking nodig hebt moet je bij George zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:04 schreef 2cv het volgende:
Eindelijk heeft de Ambu op permanent, Nederlands kenteken wat rondgereden. Heerlijk. Maar er moet nog wel wat gebeuren:
- Voorwielen balanceren (gewichtjes komen tegen de remklauwen aan)
- Uitlijnen
- Lijmresten en andere meuk uit de laadruimte halen
- Laadruimte in de owatrol, loodmenie en Hippoliner zetten
- Bed etc. achterin bouwen
- Elektrieke meuk monteren (ik verwacht dat dat morgen/overmorgen binnen komt)
- Sponsorstickers plakken (maar daar wacht ik even mee tot alle ontwerpen binnen zijn)
- Water vervangen door koelvloeistof
- Olie verversen (maar daar wacht ik even mee want ik wil ook de carterpan vervangen door een met een gat voor een temperatuursensor)
- Dagteller repareren (maar daar wacht ik even mee want ik overweeg om er een dashboard van een Peugeot in te zetten)
We hebben een blokswap gehad he, dus het e.e.a. is wel vervangen ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hebben jullie ook de vacuümslangetjes e.d. vervangen na die lange stilstand?
Wij hebben ook een beurtje gedaan, maar er gaan wel wat slangklemmetjes en een paar rollen ducttape mee, want ik zou niet verbaasd zijn als er nog het e.e.a. scheurt na een paar jaar slaap...
Zoiets. Daarna wordt het m'n daily.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 07:52 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat klopt. Gelukkig rijden ze met een groter team, dus ze kunnen allemaal meekijken. Want inderdaad, heel veilig is het niet.
En als ik bovenstaande lijst lees, ben je eigenlijk dus een nieuwe auto aan het bouwen voor de CR?
Ga ik zeker doen !quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je nog bekleding of vloerbedekking nodig hebt moet je bij George zijn.
Beetje spuitwerk en nog een versterker etc inbouwen en dan ist wel klaar denk ik. Luchthoorn heb ik net besteld, dus die moet ook nog een plekkie krijgen. Ski's en slee heb ik voor op de dakdragers.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef RobertNL het volgende:
Mooi! Auto ziet er ook goed uit.
Nog veel te doen de komende 2 weken of valt het mee?
Dat hebben wij gelukkig allemaal al klaar. Gaat al met al altijd wel veel tijd in zitten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wij moeten ook nog zat doen. Belangrijkste: radio erin en 12v-aansluiting werkend krijgen. Anders wordt het een saaie run
Ziet er goed uitquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Radio zit er hier wel al in en speelt gelukkig al, bekabeling voor de versterker moet alleen nog even van voor naar achter getrokken worden.
Voor de rest zoals gezegd afspuiten en gaan!
Edit: en lekker legitiem rijden nu, dus de cor staat nu thuis
[ afbeelding ]
Desnoods rij ik meer, en navigeer jij meerquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:44 schreef 2cv het volgende:
Rug stukHopelijk is die voor de Run goed genoeg en kan ik voor de start ook nog het één en ander monteren en zulks ...
Vorig jaar reed CarBtch ook al 80% ...quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Desnoods rij ik meer, en navigeer jij meer
Maar hoop inderdaad dat monteren lukt en we uberhaupt meegaan.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:32 schreef ueberduitser het volgende:
Radio zit er hier wel al in en speelt gelukkig al, bekabeling voor de versterker moet alleen nog even van voor naar achter getrokken worden.
Voor de rest zoals gezegd afspuiten en gaan!
Edit: en lekker legitiem rijden nu, dus de cor staat nu thuis
[ afbeelding ]
je valt in de herhaling.quote:
Klopt, ik vind het zonde dat je een Corrado zo mishandeldquote:Op woensdag 2 juli 2014 13:32 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
je valt in de herhaling.
Maar nogmaals, wees gerust hoor, de run is eenmalig en daarna gaat ie weer op stal en er zijn ook al plannen voor een wederopbouw.![]()
Auto rijdt trouwens heerlijk, was lang geleden
Hij wordt echt niet mishandeld, hij is er namelijk nu beter aan toe dan de afgelopen 10 jaar. Die kleurtjes zijn er zo af. Dan nog wat plaatwerk echt strak maken, onderstel aanpakken spuiten en hij is weer klaar voor de komende jaren. Komt wel goed...quote:Op woensdag 2 juli 2014 18:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het zonde dat je een Corrado zo mishandeld
Kom je kijken bij de start? Of op zondag een rondje sjokken over het terrein?quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:39 schreef Dingest het volgende:
Ik geloof, maar ik weet het niet zeker, dat binnenkort de start hier in de buurt is... Staan al plakkaten hier in het dorp en er stonden zowel een advertentie als nieuwsstukje in de lokale huis-aan-huis
Klopt, vandaar dat ik 'm langzaamaan ook wat begin te knijpenquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:16 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Dat hebben wij gelukkig allemaal al klaar. Gaat al met al altijd wel veel tijd in zitten.
Nice! Uiteindelijk inderdaad afgeplakt met transparante tape?quote:
Kweenie, het is maar liefst 12 km hier vandaanquote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Kom je kijken bij de start? Of op zondag een rondje sjokken over het terrein?
quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
Nice! Uiteindelijk inderdaad afgeplakt met transparante tape?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |