Jepz. Kleine voorraad/grote vraag gok ik zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zelfs die ene die ik vond van Conrad?
- Zwaailichtquote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:17 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wat ga je allemaal nog in de ambu bouwen dan? Bij ons houdt het bij wat led-flitsertjes en toeters wel op. Moeten alleen de 12V nog goed werkend krijgen voor de omvormer, anders kan alsnog de laptop niet mee op reis...
Dat geldt alleen als hij ook echt voldoet aan de grijs-kenteken normen. Doet 'ie dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:55 schreef 2cv het volgende:
En ik kom er net achter dat RouteMobiel geen bedrijfswagens doet. En 3 keer raden wat m'n Ambulance is volgens RouteMobiel ? Juist ...
![]()
Pluspunt: ik hoef geen provinciale opcenten te betalen volgens de belastingdienst![]()
Wel aan de Franse normen daarvoor, niet aan de Nederlandse normenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 16:52 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als hij ook echt voldoet aan de grijs-kenteken normen. Doet 'ie dat?
Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijdenquote:Op zondag 22 juni 2014 22:02 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ha, die APK stress ken ikBlij dat die nu weg is
.
Heb dat schip gezien ja, wat een creatie! Geweldig.
Tja, als iedereen zo denkt...quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijden
er zit nog wel iets tussen een standaard auto en een piratenschipquote:
Whut? Het gaat toch om het avontuur? Ik vind het geweldig. En dat het de luchtweerstand van een loods heeft is dikke pech hebben, maar ik vind het wel echt heel tof. En respect, want heel comfortabel zijn die oude brikken ook niet. Dan zit je met je personenwagen toch een stuk luxer.quote:Op maandag 23 juni 2014 01:58 schreef densmee het volgende:
[..]
Mooi hoor als je weet ik hoeveel km je moet rijden
Maar dit soort creaties maakt het toch zo mooi? En er is niets voor niets een originaliteitsprijs.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:27 schreef densmee het volgende:
[..]
er zit nog wel iets tussen een standaard auto en een piratenschip
Ik maak mij meer zorgen om het uitzicht. Schuin naar links/rechts is dat redelijk weg.quote:Op maandag 23 juni 2014 07:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Whut? Het gaat toch om het avontuur? Ik vind het geweldig. En dat het de luchtweerstand van een loods heeft is dikke pech hebben, maar ik vind het wel echt heel tof. En respect, want heel comfortabel zijn die oude brikken ook niet. Dan zit je met je personenwagen toch een stuk luxer.
Dat klopt. Gelukkig rijden ze met een groter team, dus ze kunnen allemaal meekijken. Want inderdaad, heel veilig is het nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik maak mij meer zorgen om het uitzicht. Schuin naar links/rechts is dat redelijk weg.
Als je nog bekleding of vloerbedekking nodig hebt moet je bij George zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 02:04 schreef 2cv het volgende:
Eindelijk heeft de Ambu op permanent, Nederlands kenteken wat rondgereden. Heerlijk. Maar er moet nog wel wat gebeuren:
- Voorwielen balanceren (gewichtjes komen tegen de remklauwen aan)
- Uitlijnen
- Lijmresten en andere meuk uit de laadruimte halen
- Laadruimte in de owatrol, loodmenie en Hippoliner zetten
- Bed etc. achterin bouwen
- Elektrieke meuk monteren (ik verwacht dat dat morgen/overmorgen binnen komt)
- Sponsorstickers plakken (maar daar wacht ik even mee tot alle ontwerpen binnen zijn)
- Water vervangen door koelvloeistof
- Olie verversen (maar daar wacht ik even mee want ik wil ook de carterpan vervangen door een met een gat voor een temperatuursensor)
- Dagteller repareren (maar daar wacht ik even mee want ik overweeg om er een dashboard van een Peugeot in te zetten)
We hebben een blokswap gehad he, dus het e.e.a. is wel vervangen ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 08:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Hebben jullie ook de vacuümslangetjes e.d. vervangen na die lange stilstand?
Wij hebben ook een beurtje gedaan, maar er gaan wel wat slangklemmetjes en een paar rollen ducttape mee, want ik zou niet verbaasd zijn als er nog het e.e.a. scheurt na een paar jaar slaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |