Gisteren helaas niet gelukt haar zover klaar te krijgen dat ze gestart kon worden. Duurde allemaal wat langer dan verwacht. Distributieriem hebben we ook vervangen en dat duurde vrij lang omdat de beschermkap er eerst niet af wilde, daarna poulies die vreselijk vast zaten en toen dat eenmaal geregeld was moest de motor even goed op tijd gezet worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:52 schreef ueberduitser het volgende:
Werk aan de cor is mooi opgeschoten, hopelijk krijgen we hem morgen klaar, anders kan er niet eerder aan gesleuteld worden dan zaterdag.
Dat wist je niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag ontdekt dat de verplichte keuring dit jaar op zondagmiddag is. Bij deze dus een extra waarschuwing
quote:Beste Carbage Runners,
Nog een paar dagen en dan is het eindelijk zover: edition 2014 van the Carbage Run! Hierbij nog even de laatste instructies voordat jullie afreizen richting het Ermerstrand in het Drentse Erm:
- We verwachten jullie zondag tussen 14.00 uur en 18.00 uur voor de keuring.
- Eerder dan 14.00 uur heeft geen zin, dan is het terrein gesloten.
- Zorg dat je je startnummer weet! We hebben 4 keuringsstraten die gesplitst zijn op startnummer. Rij de juiste keuringsstraat in!
- Hou alle dingen die gecontroleerd worden bij de hand (dus niet in de kofferbak onder alle bagage). Dit zijn: alle paspoorten, geldige groene kaart, EHBO-kit, gevarendriehoek en veiligheidshesje.
- Om 20.00 uur wordt er in de grote tent een presentatie gehouden door de organisatie.
En dan de meest belangrijke oproep: lees je handboek van voor tot achter door! Daarin staat alles dat je moet weten over het avontuur volgende week.
Wij hebben er ontzettend veel zin in! En we gaan er van uit dat dat bij jullie zeker niet minder zal zijn! Dus we gaan er volgende week een fantastische week van maken die jullie de rest van je leven niet meer zullen vergeten!
Met vriendelijke groet,
Bram Eigenraam
Ik ben voor, maar teamgenoot heeft een verzoek ingediend om toch op maandagochtend te mogen komen opdagen. Geen idee waarom overigens. Mijn eigen bed slaapt wel lekkerder dan een tent, maar als ik voor dag en dauw op moet blijft er van dat voordeel een stuk minder over.quote:Op donderdag 10 juli 2014 13:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat wist je niet?Mooi juist dan, naar de keuring, tent opgooien en aan het bier!
Mooi dat de Cor steeds verder af komt, UD! Wij moeten nog een hoop, gelukkig zijn er nog twee dagen
Ja goed hequote:Op donderdag 10 juli 2014 19:14 schreef Piet__Piraat het volgende:
Mooie interne communicatie dan
Ik ben ook voorstander van eigen bed, maar dan zou ik dit jaar om vier uur moeten opstaan, dat schiet ook niet op. Dan ga ik liever op een luchtbedje liggen. Vooral omdat dat de rest van de week ook moetEn op zich lijkt die zondagavond me ook wel gezellig
Inzittendenverzekering niet geloof ik. Twee jaar geleden wel, zag het vorig jaar en dit jaar nergens staan. Hoe dan ook, die 4 euro extra kan er wel vanaf.quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:21 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is ook verplicht, dus dat scheelt. Eens kijken of we elkaar zondag tegen het lijf lopen dan!
Haha ik ben moeilijk te missen ja. Zal gedurende avond wel in de tent te vinden zijn vlakbij het bierquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inzittendenverzekering niet geloof ik. Twee jaar geleden wel, zag het vorig jaar en dit jaar nergens staan. Hoe dan ook, die 4 euro extra kan er wel vanaf.
Ik hou mijn ogen voor je open zondag. Gelukkig ben je vrij makkelijk te zien
beterschap voor 2cvquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Het lijkt erop dat 2cv morgen wordt opgenomen in het UMCG, dus bye CR2014
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
He bah...quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hier liggen ze al in het dashboard kastje.quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik twijfel nog over de vignetten, waren eigenlijk van plan om ze ter plekke aan de grens te kopen. Maar misschien toch wel handig om het anders te doen. Alleen komen ze dan vast niet bijtijds binnen, als ze nu nog verzonden moeten worden (bedenk ik me nu).
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops nietquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:32 schreef Piet__Piraat het volgende:
Ik zag het net op FB ja, heel erg klote! Maar als je opgenomen wordt, zegt dat wel genoeg... Heel zuur wel!
Ik twijfel nog over de vignetten, waren eigenlijk van plan om ze ter plekke aan de grens te kopen. Maar misschien toch wel handig om het anders te doen. Alleen komen ze dan vast niet bijtijds binnen, als ze nu nog verzonden moeten worden (bedenk ik me nu).
Die stops maken wij ook wel, hoeven alleen niet in de rij te staan voor de vignetten...quote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops niet
Natuurlijk slaapt het thuis lekkerder. En scheelt dat het maar een half uurtje is. Ik zit op iets meerquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Hier liggen ze al in het dashboard kastje.
Ik heb trouwens uit zeer betrouwbare bron vernomen dat de corrado weer rijdt! Morgen na m'n werk direct ophalen en de laatste spullen inslaan. Zaterdag de laaste klusjes en dan gaan!
Mag je trouwens zondag na de keuring etc. gewoon van het terrein? M'n zwager heeft nog verplichtingen en daarom slapen we beide gewoon thuis en zijn maandagochtend weer vroeg aanwezig. Was niet mijn planning, maar op zich vindt ik het wel lekkerder slapen in m'n eigen bedje. Is voor ons ook maar iets meer dan een half uurtje tuffen naar Erm.
Dat ook wel weer. Afgelopen jaar hebben we heel efficiënt gereden. Vaak vroeg binnen. Dit jaar is het plan om wat relaxter te doen en meer te genieten van de momentjes onderweg langs de route en bijv. de 'overvallen' op tankstations enzo. Echte relaxte rit er van makenquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wij gaan gewoon voor kopen aan de grens. Heb je gelijk de gelegenheid een koffie te kopen, te wisselen van rijder, een plasje te plegen... Zo erg zijn die paar extra stops niet
Dat vind ik nou weer erg jammer dat ik dat misloop ja.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 01:07 schreef Piet__Piraat het volgende:
En die zondagavond daar met iedereen buurten is natuurlijk ook wel weer gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |