SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gendry.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Wie willen jullie het liefst op de IJzeren Troon zien eindigen?
white walker joffreyquote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
chanantquote:Op maandag 9 juni 2014 22:31 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Of was deze al geplaatst? Boze fan
Maar de Night's Watch wel, voor de rest van hun leven.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:20 schreef MouzurX het volgende:
Nou vond er weinig aan, aan het einde van de aflevering kwam het een beetje maar die sam is me toch eens een saai personage. Eerste niet-enorm leuke aflevering van het seizoen, en ook de eerste die zich op 1 plek afspeelt 1+1=2.
Ik zat gewoon niet te wachten op the wall.
"I know you never fooked a bear."quote:
Gequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:22 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Maar de Night's Watch wel, voor de rest van hun leven.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef Khaleesi het volgende:
Jij moet gewoon branden voor deze TT timmmmm.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Arya.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Kyubey het volgende:
Hodor.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Arya.
Nah, Jon Snow maar ik vrees dat die te obvious is om te gebeuren.
quote:
dochter van stannis? de draken drieling?quote:Op maandag 9 juni 2014 23:52 schreef sp3c het volgende:
dat gaat toch over children ofzo
ik verwacht dat ze daarmee de Lannister kids en dat vervelende kroost uit Winterfell bedoelen
DIKKE SPOILER (Kwam ook al voor in de serie eigenlijk maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet willen weten)quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
dochter van stannis? de draken drieling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
DIKKE SPOILER (Kwam ook al voor in de serie eigenlijk maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen het niet willen weten)is dat in de serie geweest? ik kan het me niet herinneren namelijk, maar zou best tof zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Wel dat ze praten overquote:Op dinsdag 10 juni 2014 00:58 schreef Slayage het volgende:
[..]
is dat in de serie geweest? ik kan het me niet herinneren namelijk, maar zou best tof zijn
dudequote:
maar ik denk dat je gelijk hebt,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar ik denk dat je gelijk hebt,Och, van een beetje spoiler gaat niemand dood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen drama, maar als het waar blijkt is het geen verrassing meer komende week voor mij, das dan weer jammerquote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Och, van een beetje spoiler gaat niemand dood.
Wel, want we weten het niet.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen drama, maar als het waar blijkt is het geen verrassing meer komende week voor mij, das dan weer jammer
bedankt heh!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:19 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel, want we weten het niet.
Kan net zo goed naar letterlijke kinderen verwijzen. (Arya, etc)
quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 01:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wel dat ze praten over
Wat moet dat voorstellen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die Jon Snow een saaie gast vindenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond het wel een aardige episode. Leuke actie opzich, alleen de personages bij die Wall boeien me niet zo heel erg veel. Jon Snow vind ik echt een saaie gast en die Sam is ook echt
Vond die ser Allister eindelijk wel eens tof door echt te gaan vechten en het voortouw te nemen. Beter dan die lafaard die bij Gilly ging zitten te fappen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of ja, mag iedereen wel zien, is gewoon geschiedenis.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
[..]maar hoe kom je erbij dat die titel daarnaar verwijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want het is niet echt alsof daar een hint naar wordt gegeven in de afgelopen tijd in de serie?
Ik zeg maar, het kan zo zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maar hoe kom je erbij dat die titel daarnaar verwijst?
want het is niet echt alsof daar een hint naar wordt gegeven in de afgelopen tijd in de serie?
ygritte kan best goed narratenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:27 schreef Skillstorm het volgende:
Ook leuk voor iedereen trouwens, history.
Gewoon handige informatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |