Hedon?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Mastodon, speelden erg vet live hoor.
Moet nog even afwachten op een groen licht voor het concert in Zwolle en dan ben ik daar bij in een redelijk klein zaaltje, tof man.
Jep.quote:
waarom heb je dan geen kaartje gekocht?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verdorie, ik heb echt genoten. Jaloers
En de grootste tegenvaller?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoogtepunten: The Scene waarbij de tent uit zn voegen barstte bij de singles. De Stones die er klassieker na klassieker uit gooien op het eind van de set. Editors in zijn geheel. Jett Rebel met no-nonsense rock, Mastodon die technisch het beste zijn van allemaal en Arcade Fire met alleen maar knallers en confettiregen
Dit hoor ik dus zó vaak, om me heen en op fok. Over elke artiest ook. Wordt er een beetje gek van. Meuk dit dat 3FM dit dat.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Vind het maar wat 13 in een dozijn.
JA MAAR CODE ROOD EN PUKKELPOP ENZOquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Tha_Duck het volgende:
Wat een aanstelleritis om een spettertjes
Festivalverslaggeving van de NOS/VPRO/3FM is al jaren ruk. Ze moeten een voorbeeld nemen aan de belg en de BBC. Het gaat alleen maar om sfeerverslagen en nauwelijks muziek.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Brembo het volgende:
Vind het wel jammer dat ze in tegenstelling tot voorgaande jaren echt niks live uitzenden op ned 3.
Maar vooral verplichtingen waardoor ik nooit op tijd in Antwerpen kan zijnquote:
Als het muziek is is het vaak 1 hitjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Festivalverslaggeving van de NOS/VPRO/3FM is al jaren ruk. Ze moeten een voorbeeld nemen aan de belg en de BBC. Het gaat alleen maar om sfeerverslagen en nauwelijks muziek.
Jij kende m nog niet?quote:
Interview met een of andere boeker een half uur na de start van het programmaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef borisz het volgende:
Vind het wel jammer dat ze in tegenstelling tot voorgaande jaren echt niks live uitzenden op ned 3.
Festivalverslaggeving van de NOS/VPRO/3FM is al jaren ruk. Ze moeten een voorbeeld nemen aan de belg en de BBC. Het gaat alleen maar om sfeerverslagen en nauwelijks muziek.
Voor veel bands zoals de Stones komen de uitzendrechten gewoon nog eens bovenop de boekprijs. Dan moet de publieke omroep dus flink gaan lappen (zoals bij de BBC wel gebeurd), maar ik denk niet dat dat hier in goede aarde valtquote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Vond Limp Bizkit niet veel aan. Na een half uurtje fuck you had ik het wel gehad.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had 'm al zeker een paar dagen niet gezien.
Nja zolang er uit iemands muziek niks onderscheidends voorkomt is dat ook de harde waarheid. Ik hoor niks bij Stromae wat hem laat uitblinken boven andere Franstalige Hip-Hop zoals Sexion D'assaut ofzo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef richolio het volgende:
[..]
En de grootste tegenvaller?
[..]
Dit hoor ik dus zó vaak, om me heen en op fok. Over elke artiest ook. Wordt er een beetje gek van. Meuk dit dat 3FM dit dat.
Ik heb m al klaar staan voor bij de eerste minuut VI Oranjequote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef alors het volgende:
[..]
Die werd in het wedstrijdtopic toen de hele tijd gepost
Ben jij Belg?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga ik wel doen maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Hup Rode Duivels.
Amai, Ceeke, wat zegt ge nu?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Ga ik wel doen maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Hup Rode Duivels.
De Stones puur commercieel zijn begrijp ik maar een band als Arcade Fire zou toch wel leuk zijn op Ned 3. Eventueel Metallica als het te bekostigen is.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef Poespas het volgende:
[..]
Voor veel bands zoals de Stones komen de uitzendrechten gewoon nog eens bovenop de boekprijs. Dan moet de publieke omroep dus flink gaan lappen (zoals bij de BBC wel gebeurd), maar ik denk niet dat dat hier in goede aarde valt.
Verschrikkelijk he. Had daar 10 minuten van meegekregen, ging toen maar zelf wat opzetten.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet toch ergens om kunnen <<juichen!>>?
Hij is zelf ook zo'n halve hoor, gaat ie juichen voor Spanjequote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, maar ik moet toch ergens om kunnen <<juichen!>>?
Mad?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zelf ook zo'n halve hoor, gaat ie juichen voor Spanje
Daarom noemde ik ook de Belg. Hebben ook niet veel geld, maar hun festivalverslaggeving is wel een stuk beter.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef Poespas het volgende:
[..]
Voor veel bands zoals de Stones komen de uitzendrechten gewoon nog eens bovenop de boekprijs. Dan moet de publieke omroep dus flink gaan lappen (zoals bij de BBC wel gebeurd), maar ik denk niet dat dat hier in goede aarde valt.
Gloryhunter.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zelf ook zo'n halve hoor, gaat ie juichen voor Spanje
Mee eens, op John Mayer na dan. AM was een grote tegenvaller omdat ik er zoveel van had verwacht.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste tegenvaller was John Mayer, had niet verwacht dat het zo'n saaie gast zou zijn, Arctic Monkeys met hun rare setlist en Clean Bandit, dat was toch écht niet goed.
Uh, oké.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Die stromae he, is vroeger toch echt wel een keer van de commode geflikkerd...
Knettergekquote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
Die stromae he, is vroeger toch echt wel een keer van de commode geflikkerd...
Hier ook. Clean Bandit was ook niet zo veel, op het hitje na. Wel te harden verder. Alleen keisaaie beat eronder telkens. Jake Bugg was wel oke, net als Nutini. Niet echt bijzonder verder. Young The Giant had een steady en leuke performance en wat ik van Mastadon gezien heb was ook in orde.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Had daar 10 minuten van meegekregen, ging toen maar zelf wat opzetten.
Blame al die enge Spaanse mannetjes en dat slaapverwekkende voetbal.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, oké.
Dit neem ik heel persoonlijk.
Wat was de setlist van AM dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Grootste tegenvaller was John Mayer, had niet verwacht dat het zo'n saaie gast zou zijn, Arctic Monkeys met hun rare setlist en Clean Bandit, dat was toch écht niet goed.
Waarom ga je er dan 9x heen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blame al die enge Spaanse mannetjes en dat slaapverwekkende voetbal.
Overigens vind ik Spanje als land zelf ook zeer matig, 9 x op vakantie geweest.
Zo apart dat de meningen verschilden van beste optreden ooit tot waardeloos.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was de setlist van AM dan?
Crystal Fightersquote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Spaanse indieGenot
Sidonie of zo.
Was toen nog minderjarig, ouders zijn fan van Catalonië.quote:
Veel rustige nummers, veel van het laatste album ook. Als afsluiter op een festival was een andere setlist toch wel verwacht. Wat klassiekertjes ofzo, of om mee te knallen. Was een beetje saai zo..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was de setlist van AM dan?
Het pakte niet als headliner, volgorde was raar, doe dan je nieuwe nummers in het begin zoals Placebo, die in 2009 ook in het water vielen maar beter waren dan ditquote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo apart dat de meningen verschilden van beste optreden ooit tot waardeloos.
Cataloniëquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Was toen nog minderjarig, ouders zijn fan van Catalonië.
Jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef richolio het volgende:
Heeft Stromae nou ineens andere kleding aan?
Noem eens wat liedjes? Hebben ze vooral nieuwe shit gedaan en weinig hitjes?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zo apart dat de meningen verschilden van beste optreden ooit tot waardeloos.
Geen idee, heb niet gekeken, vond AM maar een zaadplaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noem eens wat liedjes? Hebben ze vooral nieuwe shit gedaan en weinig hitjes?
Ik zou Malinees zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Kerftminister het volgende:
Dit nummertje klinkt best aardig, beetje mid-Afrikaanse sound,
Na het vorige nummer werd hij van het podium gehaald en toen kwam hij later terug. Leuk dat je kijkt.quote:
Ik keek even naar NL3quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
Na het vorige nummer werd hij van het podium gehaald en toen kwam hij later terug. Leuk dat je kijkt.
Edit, laat maar.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
ja, dan een kwartier voor tijd stoppen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:
Ja, écht.quote:
http://www.setlist.fm/set(...)rlands-7bc01eac.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is West-Afrikaans, en dat is meestal wat rockier.quote:
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja, écht.Ik vind dat ze echt leuke muziek hebben hoor, vooral het eerste album dan. Heel apart
Totaal geen spaanse gitaar met man zoals You & I en LA Calling.
Laura Palmer is wel een leuk hitje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.
Is dat alweer op Ned3quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
Ja dat klopt dan ook weer niet echt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan een kwartier voor tijd stoppen.
5 minuten verdwijnen, dan terugkomen. one for the road spelen, nog een sloom kutnummer en dan een nummer dat ze al hadden gespeeld
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Wat vonden jullie van Limp Bizkit, Rudimental, Paulo Nutini?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat alweer op Ned3Wat een flopshow is dat dan.
Zo bijzonder vond ik het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
Limp Bizkitquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Vond hem ongeïnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffeldequote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
als of metallica daar toestemming voor zou geven..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Draagt gewoon een overhemd hoor.quote:
rudimental was goed, limp bizkit wel aardig, nutini helaas niet gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
New Shoes verneukt hij altijd, ik heb liever dat hij hem helemaal schrapt, matig nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef linebear het volgende:
[..]
Vond hem ongeïnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffelde
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Draagt gewoon een overhemd hoor.
Ja het liep uit zeiden ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef theodoor9 het volgende:
Wordt arcade fire straks nog een keer helemaal uitgezonden?
Verdomme, is dat waar?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.
Kut, had ik het moeten opnemenquote:
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....quote:
thexfr koopt hem meteen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Zijn er al t-shirts gemaakt?
I survived the supermonsterkillerstorm of death. 09-06-2014
Gisteren op RAR mocht het welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:05:47Metallica gaat door. Ze spelen een volledige set. Verwachte aanvang is tussen 21:30 en 21:45 uur. #pp14 reageer retweet
Gisteren gewoon live via een stream op Rock am Ring. Vorige keer Metallica op Pinkpop ook alles live online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
Bijna dusquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:05:47Metallica gaat door. Ze spelen een volledige set. Verwachte aanvang is tussen 21:30 en 21:45 uur. #pp14 reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:07:41Het is nog onduidelijk of we Metallica mogen uitzenden, we zenden nu eerst herhaling Bombay Bicycle Club uit http://t.co/qG2iuk07SE #pp14 reageer retweet
ik zet het concert in frankrijk wel aan op ytquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Jeetje.. Het begint over een kwartier al. Hoe kan daar nu nog onduidelijk over zijn? Echt heel raar. Of is het maar een beetje bluffen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:07:41Het is nog onduidelijk of we Metallica mogen uitzenden, we zenden nu eerst herhaling Bombay Bicycle Club uit http://t.co/qG2iuk07SE #pp14 reageer retweet
Lekker gaar dat dit pas zo laat wordt beslist dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
is gewoon de kijkers zo lang mogelijk vasthoudenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Susi het volgende:
Altijd zo gaar dat het
[..]
Lekker gaar dat dit pas zo laat wordt beslist dan.
twitter:KNMI twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:04:08code rood voor Limburg wegens zwaar #onweer is beëindigd. Limburg, Brabant en Gelderland code oranje http://t.co/C9oGnhxnM5 reageer retweet
Er is ook een livestream. Op internet en culturaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
Waar kijken jullie PP? ik zie Stromae nu pas??
Don't care about him, wil Metallica graag zien als t gestreamed wordt
Schakelen tussen ned3 en 170 als je kpn hebt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
Waar kijken jullie PP? ik zie Stromae nu pas??
Don't care about him, wil Metallica graag zien als t gestreamed wordt
15 op upcquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Schakelen tussen ned3 en 170 als je kpn hebt.
Tot 3 uur morgenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Nou kunnen alle ramptoeristen mooi naar bed want morgen hebben ze weer tot 4 uur brugklasles
Tja veel kunnen ze ook niet doen hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij hebben ze erg geluk gehad
En had de organisatie het niet echt onder controle
Definieer verkeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou die stromae van de verkeerde kant zijn.
Dat hij hetero is? Nah... Bijna onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.quote:
222quote:
Die gast met die wafel net in ieder geval welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
NSB'er?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou kunnen, hij heeft iig wel een beter leven dan jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Door the Guardian..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.
Hij zingt wel over memmen, dus lichtelijk bi misschienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
edit: Stromae is homo, is tie al uit de kast?
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.quote:
Niet verkeerd hoor. Veel vrouwen houden sowieso wel van die metro-trekjes volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Leuk meisje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Daar had je Rexquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.
Vergeleken met zo'n Jett Rebel valt het ook wel alleszins mee hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Jula123 het volgende:
Voormalig miss België.
Ik als vrouw vind Stromae niet gay overkomen. Wel apart en excentriek enzo, maar niet gay.
Atzegod over AF:quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
Jammer dat ze geen punten meer geven, anders was dit een 10.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Atzegod over AF:twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
setlist was al bekend toch? Mochten mensen toch stemmen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
Het zou wel vet zijn als Metallica met Ride the Lightning zou beginnen
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
Het zou wel vet zijn als Metallica met Ride the Lightning zou beginnen
Dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen improviseren of wat volgordes aanpassen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
setlist was al bekend toch? Mochten mensen toch stemmen?
In gelderland ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
De zonsondergang hier in Rotterdam resulteert in een fel en fel oranje zon. Net nepAlles heeft een oranje/bruine gloed. Alsof ik door mijn zonnebril heen kijk.
Hier ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
De zonsondergang hier in Rotterdam resulteert in een fel en fel oranje zon. Net nepAlles heeft een oranje/bruine gloed. Alsof ik door mijn zonnebril heen kijk.
Atzegod die vorig jaar bijna elk optreden afzeek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Atzegod over AF:twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
dat heet smogquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
Atze is een god.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Atzegod die vorig jaar bijna elk optreden afzeek.(op de kleine onbekende en onontdekete badjes na dan)
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:29:59Voorste vak was lange tijd afgesloten, maar mensen mogen weer naar binnen nu. #pp14 http://t.co/ntwoehSDoD reageer retweet
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Hier ook
En een dikke regenboog
Heeft wel wat
Mooi hequote:
quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:32:12Setlist van Metallica komt hier binnen. Ride the Lightning staat er op hoor! #pp14 reageer retweet
Bombay Bicycle Clubquote:
Nee op 3, had hem net weggezapt.quote:
Ohquote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee op 3, had hem net weggezapt.
Kerft keek op 3quote:
Ja, dat is Clean Banditquote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nee op 3, had hem net weggezapt.
Klinkt erg kaal, alsof er iets ontbreekt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja, dat is Clean BanditVond het ook niet zo goed inderdaad
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roep even als Rob Zombie aan de beurt is op 3
Lekker hoor.quote:
Dat hok daar passen ook maar ongeveer 50 mensen in?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef StephanL het volgende:
John Newman, klonk ook wel goed. Kende hem alleen van de radio.
Ja denk hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Dat hok daar passen ook maar ongeveer 50 mensen in?
Wel een goed lijstjequote:Op maandag 9 juni 2014 21:35 schreef YuckFou het volgende:
http://www.metallicabyrequest.com/results.php?s=57
Hollanders blijken maar weer eens clichématige mietjes
wat een kutlijstquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wel een goed lijstje
Mijn favo op 1, Master of Puppets
Nopequote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Haunter het volgende:
Is het überhaupt al bekend of ze Metallica mogen uitzenden?
Was vanmiddag nog onbekend wie ze zouden uitzenden, zou er niet van uitgaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Haunter het volgende:
nee, daar wacht iedereen met smart opquote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Haunter het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:41:23Er is op dit moment geen toestemming om Metallica uit te zenden. Hopelijk mogen wij er later nog delen van uitzenden. #PP14 reageer retweet
Straks klaagt Lars Ulrich de NPO aan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef Haunter het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:41:23Er is op dit moment geen toestemming om Metallica uit te zenden. Hopelijk mogen wij er later nog delen van uitzenden. #PP14 reageer retweet
oke, doei!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
Stelletje fuckersquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Wel een goed lijstje
Mijn favo op 1, Master of Puppets
Was te verwachten, jammer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
Haha komen ze ook 2 minuten van te voren achterquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef SpillingDrinks het volgende:
Dyers Eve is wel tofquote:
wisten ze allang, maar wilde gewoon vieuwers vasthouden voor de statsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Haha komen ze ook 2 minuten van te voren achter
Niets mis mee toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef theodoor9 het volgende:
Je zult maar een dagkaartje hebben voor metalmaandag
Je zult maar met de trein terug moeten, tussen Weert en Eindhoven geen treinen en later dan 23:30 rijden ze volgens mij al niet meer...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef theodoor9 het volgende:
Je zult maar een andere smaak hebben dan de grote massa.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef theodoor9 het volgende:
Dan val je buiten de boot, in de maatschappijquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Je zult maar een andere smaak hebben dan de grote massa.
Oei!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dan val je buiten de boot, in de maatschappij
btje raar dat ze rebellion op het begin speelden, alhoewel wake up ook echtt een prachtafsluiter wasquote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Arcade Fire was zooo briljant... En toen brak de hel los
Nee valt eigenlijk wel mee, maar het is meer dat mensen met een weekendkaart vandaag op het hoofdpodium geen gevarieerd programma voorgeschoteld krijgen.quote:
Dat zou jammer zijn, dat zou betekenen dat hij misschien onsterfelijk is. Met andere woorden: Dat Pinkpop altijd een kutfestival zal blijven (organisatorisch).quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn, dat zou betekenen dat hij misschien onsterfelijk is. Met andere woorden: Dat Pinkpop altijd een kutfestival zal blijven (organisatorisch).
Dat is wel jammer inderdaad, hadden ze beter voor een deel op Stage 2 kunnen doen, dan kunnen mensen kiezen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Nee valt eigenlijk wel mee, maar het is meer dat mensen met een weekendkaart vandaag op het hoofdpodium geen gevarieerd programma voorgeschoteld krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |