Definieer verkeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou die stromae van de verkeerde kant zijn.
Dat hij hetero is? Nah... Bijna onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.quote:
222quote:
Die gast met die wafel net in ieder geval welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
NSB'er?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou kunnen, hij heeft iig wel een beter leven dan jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Door the Guardian..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.
Hij zingt wel over memmen, dus lichtelijk bi misschienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
edit: Stromae is homo, is tie al uit de kast?
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.quote:
Niet verkeerd hoor. Veel vrouwen houden sowieso wel van die metro-trekjes volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Leuk meisje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Daar had je Rexquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.
Vergeleken met zo'n Jett Rebel valt het ook wel alleszins mee hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Jula123 het volgende:
Voormalig miss België.
Ik als vrouw vind Stromae niet gay overkomen. Wel apart en excentriek enzo, maar niet gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |