Atzegod over AF:quote:
twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
Jammer dat ze geen punten meer geven, anders was dit een 10.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Atzegod over AF:twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
setlist was al bekend toch? Mochten mensen toch stemmen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
Het zou wel vet zijn als Metallica met Ride the Lightning zou beginnen
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
Het zou wel vet zijn als Metallica met Ride the Lightning zou beginnen
Dat wil niet zeggen dat ze niet kunnen improviseren of wat volgordes aanpassen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
setlist was al bekend toch? Mochten mensen toch stemmen?
In gelderland ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
De zonsondergang hier in Rotterdam resulteert in een fel en fel oranje zon. Net nepAlles heeft een oranje/bruine gloed. Alsof ik door mijn zonnebril heen kijk.
Hier ookquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
De zonsondergang hier in Rotterdam resulteert in een fel en fel oranje zon. Net nepAlles heeft een oranje/bruine gloed. Alsof ik door mijn zonnebril heen kijk.
Atzegod die vorig jaar bijna elk optreden afzeek.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Atzegod over AF:twitter:atzedevrieze twitterde op maandag 09-06-2014 om 20:49:06Zeik en zeik en zeik nat geregend tijdens deze legendarische Arcade Fire show. Wow #pp14 reageer retweet
dat heet smogquote:Op maandag 9 juni 2014 21:30 schreef richolio het volgende:
Atze is een god.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Atzegod die vorig jaar bijna elk optreden afzeek.(op de kleine onbekende en onontdekete badjes na dan)
quote:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:29:59Voorste vak was lange tijd afgesloten, maar mensen mogen weer naar binnen nu. #pp14 http://t.co/ntwoehSDoD reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |