http://www.setlist.fm/set(...)rlands-7bc01eac.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noem eens wat liedjes? Hebben ze vooral nieuwe shit gedaan en weinig hitjes?
Dat is West-Afrikaans, en dat is meestal wat rockier.quote:
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja, écht.Ik vind dat ze echt leuke muziek hebben hoor, vooral het eerste album dan. Heel apart
Totaal geen spaanse gitaar met man zoals You & I en LA Calling.
Laura Palmer is wel een leuk hitje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.
Is dat alweer op Ned3quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
Ja dat klopt dan ook weer niet echt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan een kwartier voor tijd stoppen.
5 minuten verdwijnen, dan terugkomen. one for the road spelen, nog een sloom kutnummer en dan een nummer dat ze al hadden gespeeld
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Wat vonden jullie van Limp Bizkit, Rudimental, Paulo Nutini?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat alweer op Ned3Wat een flopshow is dat dan.
Zo bijzonder vond ik het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
Limp Bizkitquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Vond hem ongeïnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffeldequote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
als of metallica daar toestemming voor zou geven..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Draagt gewoon een overhemd hoor.quote:
rudimental was goed, limp bizkit wel aardig, nutini helaas niet gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
New Shoes verneukt hij altijd, ik heb liever dat hij hem helemaal schrapt, matig nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef linebear het volgende:
[..]
Vond hem ongeïnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffelde
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Draagt gewoon een overhemd hoor.
Ja het liep uit zeiden ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef theodoor9 het volgende:
Wordt arcade fire straks nog een keer helemaal uitgezonden?
Verdomme, is dat waar?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.
Kut, had ik het moeten opnemenquote:
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....quote:
thexfr koopt hem meteen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Zijn er al t-shirts gemaakt?
I survived the supermonsterkillerstorm of death. 09-06-2014
Gisteren op RAR mocht het welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:05:47Metallica gaat door. Ze spelen een volledige set. Verwachte aanvang is tussen 21:30 en 21:45 uur. #pp14 reageer retweet
Gisteren gewoon live via een stream op Rock am Ring. Vorige keer Metallica op Pinkpop ook alles live online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
Bijna dusquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Burner82 het volgende:
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:05:47Metallica gaat door. Ze spelen een volledige set. Verwachte aanvang is tussen 21:30 en 21:45 uur. #pp14 reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:07:41Het is nog onduidelijk of we Metallica mogen uitzenden, we zenden nu eerst herhaling Bombay Bicycle Club uit http://t.co/qG2iuk07SE #pp14 reageer retweet
ik zet het concert in frankrijk wel aan op ytquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Jeetje.. Het begint over een kwartier al. Hoe kan daar nu nog onduidelijk over zijn? Echt heel raar. Of is het maar een beetje bluffen?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:07:41Het is nog onduidelijk of we Metallica mogen uitzenden, we zenden nu eerst herhaling Bombay Bicycle Club uit http://t.co/qG2iuk07SE #pp14 reageer retweet
Lekker gaar dat dit pas zo laat wordt beslist dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Tourniquet het volgende:
is gewoon de kijkers zo lang mogelijk vasthoudenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Susi het volgende:
Altijd zo gaar dat het
[..]
Lekker gaar dat dit pas zo laat wordt beslist dan.
twitter:KNMI twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:04:08code rood voor Limburg wegens zwaar #onweer is beëindigd. Limburg, Brabant en Gelderland code oranje http://t.co/C9oGnhxnM5 reageer retweet
Er is ook een livestream. Op internet en culturaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
Waar kijken jullie PP? ik zie Stromae nu pas??
Don't care about him, wil Metallica graag zien als t gestreamed wordt
Schakelen tussen ned3 en 170 als je kpn hebt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
Waar kijken jullie PP? ik zie Stromae nu pas??
Don't care about him, wil Metallica graag zien als t gestreamed wordt
15 op upcquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Schakelen tussen ned3 en 170 als je kpn hebt.
Tot 3 uur morgenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef Kerftminister het volgende:
Nou kunnen alle ramptoeristen mooi naar bed want morgen hebben ze weer tot 4 uur brugklasles
Tja veel kunnen ze ook niet doen hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef whosvegas het volgende:
Volgens mij hebben ze erg geluk gehad
En had de organisatie het niet echt onder controle
Definieer verkeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou die stromae van de verkeerde kant zijn.
Dat hij hetero is? Nah... Bijna onmogelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.quote:
222quote:
Die gast met die wafel net in ieder geval welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
NSB'er?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Zou kunnen, hij heeft iig wel een beter leven dan jij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Caland het volgende:
Door the Guardian..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Over Stromae? Dat is echt een vergelijking die hout slaat.
Hij zingt wel over memmen, dus lichtelijk bi misschienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef YuckFou het volgende:
edit: Stromae is homo, is tie al uit de kast?
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.quote:
Niet verkeerd hoor. Veel vrouwen houden sowieso wel van die metro-trekjes volgens mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Leuk meisje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Jula123 het volgende:
Nee, dit is zijn ex
[ afbeelding ]
En hij heeft nu wat met een ander vrouwtje.
Daar had je Rexquote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen idee. In België kenden ze de NSB niet denk ik.
Vergeleken met zo'n Jett Rebel valt het ook wel alleszins mee hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Jula123 het volgende:
Voormalig miss België.
Ik als vrouw vind Stromae niet gay overkomen. Wel apart en excentriek enzo, maar niet gay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |