rudimental was goed, limp bizkit wel aardig, nutini helaas niet gezienquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Wat vonden jullie van Limp Bizkit, Rudimental, Paulo Nutini?
New Shoes verneukt hij altijd, ik heb liever dat hij hem helemaal schrapt, matig nummer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef linebear het volgende:
[..]
Vond hem ongeďnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffelde
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Draagt gewoon een overhemd hoor.
Ja het liep uit zeiden ze.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef theodoor9 het volgende:
Wordt arcade fire straks nog een keer helemaal uitgezonden?
Verdomme, is dat waar?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze mochten alleen 1x live streamen (oké met 20 minuten vertraging) maar komt verder niet online.
Kut, had ik het moeten opnemenquote:
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....quote:
thexfr koopt hem meteen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Burner82 het volgende:
Zijn er al t-shirts gemaakt?
I survived the supermonsterkillerstorm of death. 09-06-2014
Gisteren op RAR mocht het welquote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
twitter:pinkpopfest twitterde op maandag 09-06-2014 om 21:05:47Metallica gaat door. Ze spelen een volledige set. Verwachte aanvang is tussen 21:30 en 21:45 uur. #pp14 reageer retweet
Gisteren gewoon live via een stream op Rock am Ring. Vorige keer Metallica op Pinkpop ook alles live online.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Lars Ulrich een beetje kennende, en gezien zijn aversie van online muziek delen in ogenschouw nemend....
Wat denk je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |