http://www.setlist.fm/set(...)rlands-7bc01eac.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Noem eens wat liedjes? Hebben ze vooral nieuwe shit gedaan en weinig hitjes?
Dat is West-Afrikaans, en dat is meestal wat rockier.quote:
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef richolio het volgende:
[..]
[..]
Ja, écht.Ik vind dat ze echt leuke muziek hebben hoor, vooral het eerste album dan. Heel apart
Totaal geen spaanse gitaar met man zoals You & I en LA Calling.
Laura Palmer is wel een leuk hitje.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt dat ook niet zo'n goede smaak. Geef verder niet hoor.
Is dat alweer op Ned3quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Kerftminister het volgende:
Bastille, nog zoiets oninteressants.
Ja dat klopt dan ook weer niet echt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan een kwartier voor tijd stoppen.
5 minuten verdwijnen, dan terugkomen. one for the road spelen, nog een sloom kutnummer en dan een nummer dat ze al hadden gespeeld
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Wat vonden jullie van Limp Bizkit, Rudimental, Paulo Nutini?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Is dat alweer op Ned3Wat een flopshow is dat dan.
Zo bijzonder vond ik het nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
Limp Bizkitquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef linebear het volgende:
Wat vonden jullie van Limp Bizkit, Rudimental, Paulo Nutini?
Geen idee, maar ik begreep net van iemand die op Pinkpop zit via Facebook dat ze nog net begonnen waren.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Vond hem ongeïnteresseerd over komen en erg jammer dat ie new shoes zo afraffeldequote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen de laatste gezien en dat vond ik als fan genot.
als of metallica daar toestemming voor zou geven..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]:D ja
Maar nogmaals, zenden ze Metallica nog uit?
Draagt gewoon een overhemd hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |