Moeten de chauffeurs er sowieso wel zijn.. En dat is ook niet in alle gevallen zo.. Dus dan kan de bus er wel staan, maar dan gaat ie niet vol en geen kant opquote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bullshit. Als er stront aan de knikker is gaat iedereen rijden. Of in opdracht of vrijwillig.
Pesten moet strafbaar worden gesteld.quote:
Kinderen voor de rechter?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pesten moet strafbaar worden gesteld.
Vanaf 12 jaar kan dat primaquote:
Ja zou een idee kunnen zijn.quote:
Dit ja, andere chauffeurs dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, het is geen Bullshit.. De enige manier is om andere chauffeurs te sturen.. Geen enkele werkgever wil die wet breken.. Dat is een geintje van 1500 tot 5000 euro per chauffeur, voor zowel de chauffeur zelf als het bedrijf..
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En, heb je je KPN Swing alweer in gebruik?quote:
Natuurlijk. Stront aan de knikker en alle werkgevers kijken de andere kant op? Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, het is geen Bullshit.. De enige manier is om andere chauffeurs te sturen.. Geen enkele werkgever wil die wet breken.. Dat is een geintje van 1500 tot 5000 euro per chauffeur, voor zowel de chauffeur zelf als het bedrijf..
Maar dan komt probleem 2.. Niet elk bedrijf heeft voldoende chauffeurs over om alsnog te sturen..quote:
Echt wel. regels of niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Overigens bij een echte ramp dan gaan die bussen echt wel rijden.
Het is een stelling, waarom emo-face jij dit?quote:
Mja dan pak je nog steeds niet de oorzaak aan.quote:
Mensen die zich laten pesten moeten ze een paar schoppen onder de hol gevenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die zich laten pesten moeten ze een paar schoppen onder de hol geven
Daar worden echt wel uitzonderingen voor gemaakt.quote:
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, dit helpt man.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ten eerste is pesten veel te breed. Iedereen beschouwd iets anders als pesten. Daarnaast komt het voor van de peuterschool tot het bejaardentehuis. Wil je echt die 1000den mensen voor de rechter slepen voor een tik op de vingers?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een stelling, waarom emo-face jij dit?
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar worden echt wel uitzonderingen voor gemaakt.
Jammer dat je alleen op de boe roepers in gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.
beide kanten is iets voor te zeggen. Ik weet wel dat pesten via internet echt enorm ver gaat somsquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dan pak je nog steeds niet de oorzaak aan.
Ik ben er eerder voor om kinderen weerbaarder te maken, dan worden ze hopelijk ook minder makkelijk en snel gepest.
Overigens ben ik bang dat pesten toch altijd wel voor zal blijven komen, zeker wanneer de ouders roepen dat hun heilig boontje zoiets nooit zou doen. Het is in een verdomhoekje geduwt en ook scholen doen er vrij weinig aan. Internet maakt het zelfs nog makkelijker.
In dat geval Faxie jongen kom maar op, jij hebt ook een paar schoppen nodigquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heuh, Ik denk de hele tijd al dat ze gaan rijden.quote:
Er kan wel gekozen worden om het te laten eindigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Daar wordt ook echt voor gekozen ja, om zich te laten pesten
je kent het verschil tussen pesten en plagen niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is pesten veel te breed. Iedereen beschouwd iets anders als pesten. Daarnaast komt het voor van de peuterschool tot het bejaardentehuis. Wil je echt die 1000den mensen voor de rechter slepen voor een tik op de vingers?
Jij hoeft niet met die stelling te komenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.
Geloof me, ik heb het jaren geprobeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er kan wel gekozen worden om het te laten eindigen.
Ik was nog niet klaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen op de boe roepers in gaat.
Wat is dit nou weer voor antwoord?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kent het verschil tussen pesten en plagen niet?
JB vroeg er om.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die stelling te komen
Geen sterke comeback Faxmanquote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die stelling te komen
Kom op zeg. Jij wet net zo goed als ik dat bij nood die regels overboord gaan. De rest komt later wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27
Noem eens een voorbeeld danquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27
Ik denk dat dat heel erg meevaltquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dit helpt man.
Worden ze nog meer in elkaar getrapt.
Klopt, het gaat ook erg gemakkelijk trouwens. Ben er ook 1 geweest die wel eens de pik op iemand had en achteraf denk ik dan, moest dat nou. Denk alleen niet dat straffen zal helpen, dat uit zich vaak in represaillestegen de gepeste want hij zal wel geklikt hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
beide kanten is iets voor te zeggen. Ik weet wel dat pesten via internet echt enorm ver gaat soms
nihil. En na contact met de overheid 0.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld daner is ergens een ramp gebeurd, mensen moesten geëvacueerd worden en een chauffeur had te veel gereden. Chauffeur krijgt een boete
Natuurlijk zijn er verschillende soorten pesten; maar al het echte pesten is gewoon erg en ziekelijk. Daar vallen dikwijls doden bij. Ik vind dat best de moeite. Jij niet? of denk je dat mensen het gewoon maar moeten laten gebeuren?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor antwoord?
Chauffeur, en ook het bedrijf.. tussen de 1500 en 5000 euro..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld daner is ergens een ramp gebeurd, mensen moesten geëvacueerd worden en een chauffeur had te veel gereden. Chauffeur krijgt een boete
Uiteraard. Je mag alleen maar napraten en ja knikkenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen op de boe roepers in gaat.
ging dat ook zover dat die persoon door de hele klas of grotendeels van de school zwart gemaakt werd?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Klopt, het gaat ook erg gemakkelijk trouwens. Ben er ook 1 geweest die wel eens de pik op iemand had en achteraf denk ik dan, moest dat nou. Denk alleen niet dat straffen zal helpen, dat uit zich vaak in represaillestegen de gepeste want hij zal wel geklikt hebben.
Zelfs al is pesten strafbaar dan is het nog steeds erg lastig om te bewijzen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kent het verschil tussen pesten en plagen niet?
Waar zie je dat ik dat doe dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uiteraard. Je mag alleen maar napraten en ja knikken
Hoezo?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat geval Faxie jongen kom maar op, jij hebt ook een paar schoppen nodig
Noem nu één bedrijf in NL welke die boete heeft gekregen naa inzet bij een ramp oid. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chauffeur, en ook het bedrijf.. tussen de 1500 en 5000 euro..
Als er een ramp afgeroepen wordt door de overheid dan ligt het misschien anders, maar bij dit soort zaken dus niet..
Was het eerst wat in mij opkwamquote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet persé deze stelling.
Maar nee, niet mee eens.
Ik ga hier gewoon niet eens meer op in. We hebben duidelijk heel wat anders in ons hoofd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillende soorten pesten; maar al het echte pesten is gewoon erg en ziekelijk. Daar vallen dikwijls doden bij. Ik vind dat best de moeite. Jij niet? of denk je dat mensen het gewoon maar moeten laten gebeuren?
Nou nee, was op het werk. Hij had wel een pestverleden ja en dat merkte ik. Het irriteerde me gruwelijk zelfs. Mja was niet aardig van me en ik denk niet dat ik het 'te' bont heb gemaakt. Mooi is anders tho.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ging dat ook zover dat die persoon door de hele klas of grotendeels van de school zwart gemaakt werd?
Ik ga niet meer teruglezen. Het kwam op mij juist andersom over.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heuh, Ik denk de hele tijd al dat ze gaan rijden.
natuurlijk niet. Maar straffen is Nederland op z'n smalst. Het gaat niet zoals we het willen, dus we verzinnen een nieuwe regel en maken het strafbaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er verschillende soorten pesten; maar al het echte pesten is gewoon erg en ziekelijk. Daar vallen dikwijls doden bij. Ik vind dat best de moeite. Jij niet? of denk je dat mensen het gewoon maar moeten laten gebeuren?
Die vraagt er altijd omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ook festival is stil gelegd op last van politie en brandweer ergo overheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Chauffeur, en ook het bedrijf.. tussen de 1500 en 5000 euro..
Als er een ramp afgeroepen wordt door de overheid dan ligt het misschien anders, maar bij dit soort zaken dus niet..
Ze hebben het bij mij 1 keer geprobeerd. Was heel eenvoudig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb het jaren geprobeerd.
Dat gaat echt lang niet zo makkelijk
Verscheidene kranten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Wie vertelde dat verhaal dat er een gepest kind van school gestuurd werd, omdat dat minder moeite was dan de pesters aanpakken?
Dat was toch bij dat project P?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
Wie vertelde dat verhaal dat er een gepest kind van school gestuurd werd, omdat dat minder moeite was dan de pesters aanpakken?
Dit soort zaken, zoals bij Pinkpop nu gebeurt zijn nog nooit voorgekomen. Als er een rampevacuatie is, komt dat van de overheid, niet vanaf een organistatie a la Pinkpop.. Dan zal het ongetwijfeld anders liggen. Maar zoals het nu is, geloof me, dan gaat geen enkele werkgever zich eraan wagen..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Noem nu één bedrijf in NL welke die boete heeft gekregen naa inzet bij een ramp oid. Ik ben benieuwd.
1x proberen is niet pesten fax.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze hebben het bij mij 1 keer geprobeerd. Was heel eenvoudig.
Maar dat is het niet voor iedereenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vorige keer ging dat onderwerp ook al zo goed ja
Dat is pas geleden nog in het nieuws geweest ofzo?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
EN dit is al meteen een verschil he, jij hebt het meteen de kop in gedrukt, dat is wat anders als wanneer je het toelaat en het van kwaad tot erger gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een aantal zaken de pesters wel een goede les mogen leren, ik denk dat het per geval bekeken moet worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
natuurlijk niet. Maar straffen is Nederland op z'n smalst. Het gaat niet zoals we het willen, dus we verzinnen een nieuwe regel en maken het strafbaar.
nou, ik kan mij uit eigen ervaring nog een Lowlands herinneren, in het zelfde jaar als die ramp met Pukkelpop. Dat was redelijk vergelijkbaar qua omstandigheden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit soort zaken, zoals bij Pinkpop nu gebeurt zijn nog nooit voorgekomen. Als er een rampevacuatie is, komt dat van de overheid, niet vanaf een organistatie a la Pinkpop.. Dan zal het ongetwijfeld anders liggen. Maar zoals het nu is, geloof me, dan gaat geen enkele werkgever zich eraan wagen..
Maar het was niet zo dat hij niet meer naar het werk durfde te komen of zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou nee, was op het werk. Hij had wel een pestverleden ja en dat merkte ik. Het irriteerde me gruwelijk zelfs. Mja was niet aardig van me en ik denk niet dat ik het 'te' bont heb gemaakt. Mooi is anders tho.
Denk je dat ik mij gepest voel hier?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij wordt hier zelf af en toe gekliert, denk je dat een trap onder jou hol werkt?
He?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
En, heb je je KPN Swing alweer in gebruik?
Ow welnee. Meer een bijnaam geven en die af en toe gebruiken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar het was niet zo dat hij niet meer naar het werk durfde te komen of zo?
Precies, je hebt geen idee waar je hebt over hebt. Dank je voor de opheldering.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk je dat ik mij gepest voel hier?Ik lach jullie allemaal uit man
Een grootschalige evacuatie komt alleen vanuit de overheid. Vandaar mijn vraag waarom jij dan denkt dat chauffeurs dagen later dan boetes gaan krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dit soort zaken, zoals bij Pinkpop nu gebeurt zijn nog nooit voorgekomen. Als er een rampevacuatie is, komt dat van de overheid, niet vanaf een organistatie a la Pinkpop.. Dan zal het ongetwijfeld anders liggen. Maar zoals het nu is, geloof me, dan gaat geen enkele werkgever zich eraan wagen..
Dat is niet zo heftig nee, maar niet erg netjes.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow welnee. Meer een bijnaam geven en die af en toe gebruiken.
[..]
Precies, je hebt geen idee waar je hebt over hebt. Dank je voor de opheldering.
Lekker danquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb daar verder geen data en berichten van dus weet niet hoe dat toen gegaan is..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
nou, ik kan mij uit eigen ervaring nog een Lowlands herinneren, in het zelfde jaar als die ramp met Pukkelpop. Dat was redelijk vergelijkbaar qua omstandigheden.
Helaas wel.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ach ja, het is zo gemakkelijk en het gebeurt heel snel... denk niet dat straffen daarin gaan helpen. Voorlichting net zo min, allemaal symptoombestrijding.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is niet zo heftig nee, maar niet erg netjes.
tot op zekere hoogte. Kwaad met kwaad vergelden is op de lange termijn zelden effectief. Ik geloof wel in een andere aanpak van de pestproblematiek. De pesters komen er nu m.i. te makkelijk vanaf.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik denk dat bij een aantal zaken de pesters wel een goede les mogen leren, ik denk dat het per geval bekeken moet worden.
Omdat dit geen overheids evacuatie zou zijn momenteel? En officieel, kan dat dus gewoon gebeuren..quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een grootschalige evacuatie komt alleen vanuit de overheid. Vandaar mijn vraag waarom jij dan denkt dat chauffeurs dagen later dan boetes gaan krijgen.
Zouden ze ook eens bij het voetbal moeten gaan doen dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb daar verder geen data en berichten van dus weet niet hoe dat toen gegaan is..
Wat ik wel zou verwachten, is dat alle kosten verhaalt moeten en zullen gaan worden bij de organisatie...
Daar ben ik het ook mee eens. ik denk ook niet dat je er goed aan doet door ze meteen maar kei hard te straffen. Volgens mij maakt dat het zelfs ergerquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ja, het is zo gemakkelijk en het gebeurt heel snel... denk niet dat straffen daarin gaan helpen. Voorlichting net zo min, allemaal symptoombestrijding.
Beter maak je de slachtoffers weerbaarder. Trainen, sport, verzin maar iets om dat zelfvertrouwen op te laten krikken.
Whehehe.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
camping vol met mensen, ook een code rood qua weer, ook de keuze om niet te evacueren. Was best spannend op het moment zelf.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb daar verder geen data en berichten van dus weet niet hoe dat toen gegaan is..
Wat ik wel zou verwachten, is dat alle kosten verhaalt moeten en zullen gaan worden bij de organisatie...
Denk dat ze dan misschien juist "wraak" nemen op het slachtoffer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. ik denk ook niet dat je er goed aan doet door ze meteen maar kei hard te straffen. Volgens mij maakt dat het zelfs erger
Gesloopte bussen en schades door supporters worden verhaalt bij de betreffende voetbalclubsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zouden ze ook eens bij het voetbal moeten gaan doen dan.
welke aanpak bijvoorbeeld?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
tot op zekere hoogte. Kwaad met kwaad vergelden is op de lange termijn zelden effectief. Ik geloof wel in een andere aanpak van de pestproblematiek. De pesters komen er nu m.i. te makkelijk vanaf.
Ik denk dat het helemaal niet helpt. Men wacht het slachtoffer later buiten gewoon op en gaan daar wel verder. Mensen die gepest worden/zijn hebben een bepaalde zwakte, die zie ik zelf soms vrij snel al. Ik zal daar de enige niet in zijn... Waarom die zwakte niet aanpakken en ze sterker maken, dan worden ze ook anders behandelt.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens. ik denk ook niet dat je er goed aan doet door ze meteen maar kei hard te straffen. Volgens mij maakt dat het zelfs erger
Als pinkpop geevacueerd zou worden is het zeker een zeker een zaak van de overheid. Smeets of Corton kan roepen wat hij wil. Maar het is een beslissing van bv de regionaal commandant GGD.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat dit geen overheids evacuatie zou zijn momenteel? En officieel, kan dat dus gewoon gebeuren..
Dat denk ik dus ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Denk dat ze dan misschien juist "wraak" nemen op het slachtoffer.
Werkt dat ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gesloopte bussen en schades door supporters worden verhaalt bij de betreffende voetbalclubs![]()
Mijn nieuwe werkgever rijdt dus voor Feijenoord.. Dat is gewoon een contract waar dat soort zaken in beschreven staan
Hooguit een paar dagen, daarna is het gewoon weer raak.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
welke aanpak bijvoorbeeld?
er zijn nu heel wat films over pesten te vinden, en boeken en zo. Denk je dat wanneer ze op scholen deze laten zien het pesten zou verminderen?
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gesloopte bussen en schades door supporters worden verhaalt bij de betreffende voetbalclubs![]()
Mijn nieuwe werkgever rijdt dus voor Feijenoord.. Dat is gewoon een contract waar dat soort zaken in beschreven staan
En je denkt dat dat werkt, blijf vooral dromenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach ja, het is zo gemakkelijk en het gebeurt heel snel... denk niet dat straffen daarin gaan helpen. Voorlichting net zo min, allemaal symptoombestrijding.
Beter maak je de slachtoffers weerbaarder. Trainen, sport, verzin maar iets om dat zelfvertrouwen op te laten krikken.
Inderdaad ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet helpt. Men wacht het slachtoffer later buiten gewoon op en gaan daar wel verder. Mensen die gepest worden/zijn hebben een bepaalde zwakte, die zie ik zelf soms vrij snel al. Ik zal daar de enige niet in zijn... Waarom die zwakte niet aanpakken en ze sterker maken, dan worden ze ook anders behandelt.
Dan nog, moet je eerst de chauffeurs daar krijgen binnen aanzienlijke tijdquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als pinkpop geevacueerd zou worden is het zeker een zeker een zaak van de overheid. Smeets of Corton kan roepen wat hij wil. Maar het is een beslissing van bv de regionaal commandant GGD.
En rusttijden of niet, echt alles gaat dan rijden.
Werkt wat?quote:
Uiteindelijk moet het slachtoffer het wel doen ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat het helemaal niet helpt. Men wacht het slachtoffer later buiten gewoon op en gaan daar wel verder. Mensen die gepest worden/zijn hebben een bepaalde zwakte, die zie ik zelf soms vrij snel al. Ik zal daar de enige niet in zijn... Waarom die zwakte niet aanpakken en ze sterker maken, dan worden ze ook anders behandelt.
...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
En je denkt dat dat werkt, blijf vooral dromen
Dan zoeken ze gewoon een ander slachtoffer waar het op doorgaat.
Sowieso is er al decenia lang voorlichting en het gebeurt nog steeds, blijkbaar heeft dat niet het gewenste effect.quote:
Je gaat pesten ook nooit helemaal weg krijgen,quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad, een pester kán absoluut niet zonder slachtoffer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen dan de aangewezen chauffeurs die zo'n ding van hun plek krijgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, moet je eerst de chauffeurs daar krijgen binnen aanzienlijke tijd
Dat denk ik dus ook ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat pesten ook nooit helemaal weg krijgen,
Ja en men is het hier niet mee eens want het ligt niet aan het slachtoffer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet het slachtoffer het wel doen ja.
Vaak zie je ook dat als ze bijvoorbeeld van school wisselen ze daar ook weer gepest worden.
Nee logisch ook als scholen bijvoorbeeld het wegwuiven en het niet als probleem zien.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat pesten ook nooit helemaal weg krijgen,
Zonder sleutels en toegang? Succesquote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen dan de aangewezen chauffeurs die zo'n ding van hun plek krijgen.
Slachtoffers weerbaarder maken dat sowieso, en kinderen leren normaal met elkaar om te gaan. Respect voor elkaar, elkaars verschillen accepteren en het niet gebruiken om de ander te pestenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag ik het eens op een bus van jou proberen?quote:
Het gebeurt ook niet alleen op scholen, het gebeurt overal.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee logisch ook als scholen bijvoorbeeld het wegwuiven en het niet als probleem zien.
Dat vind ik wel erg, dat scholen het niet serieus-genoeg- nemenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee logisch ook als scholen bijvoorbeeld het wegwuiven en het niet als probleem zien.
Die aanpakquote:Op maandag 9 juni 2014 21:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan nog, moet je eerst de chauffeurs daar krijgen binnen aanzienlijke tijd
[..]
Werkt wat?
Van mij mag hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mag ik het eens op een bus van jou proberen?
Overal ja, ook op het werk maar daar sluiten mensen de ogen voor. Pesten is toch iets van de jeugd? Hoe naief.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet alleen op scholen, het gebeurt overal.
Zelfs niet alleen bij mensen.
De zwakkere worden gepakt.
verzin iets anders?quote:
Eens.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
een concreet voorbeeld heb ik niet voorhanden. Laatst wel een interessant artikel gelezen over een aanpak, maar dan zou ik hard moeten gaan zoeken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er zijn nu heel wat films over pesten te vinden, en boeken en zo. Denk je dat wanneer ze op scholen deze laten zien het pesten zou verminderen?
Dat is geen echte aanpak.. Dat is gewoon wondenverzorging..quote:
Van je baas ook?quote:
Oh sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet voor niks aan jou
Ik zie het niet zo maar mensen die er niet 'bij' horen/passen. Sowieso wordt het vaak gewoon ontkend. (Niet perse scholen e.d inderdaad.)quote:Op maandag 9 juni 2014 21:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het gebeurt ook niet alleen op scholen, het gebeurt overal.
Zelfs niet alleen bij mensen.
De zwakkere worden gepakt.
Tjah dat zit nog veel dieper. Waarom gunt iemand zijn buurman die nieuwe auto niet of moet hij altijd iets mooiers hebben. Daar begint het al mee ... Elkaar aftroeven met gadgets of behaalde zaken zoals geld of studie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Waarom iemand tergen omdat hij/zij afwijkt van jouw norm.
quote:
Hopelijk werkt hetquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is geen echte aanpak.. Dat is gewoon wondenverzorging..
Maar je hebt altijd supposten in de bus, die weten precies wie wie is, ook aan de hand van de kaartjes, die kunnen dan die persoon uit de bus zetten, en zelfs een ban opleggen
Pesters kijken heel anders tegen zoiets aan dan tegen hun eigen acties, kwestie van perceptie. Mensen schatten zichzelf nooit zo erg in.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)en-veelbelovend.htmlquote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh sorryoke ik wil wel iets anders bedenken, weet je wel een richting?
Dat is toch de hele consumptie maatschappij van tegenwoordig, mensen waarderen de simpele dingen niet eens meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dat zit nog veel dieper. Waarom gunt iemand zijn buurman die nieuwe auto niet of moet hij altijd iets mooiers hebben. Daar begint het al mee ... Elkaar aftroeven met gadgets of behaalde zaken zoals geld of studie.
Precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pesters kijken heel anders tegen zoiets aan dan tegen hun eigen acties, kwestie van perceptie. Mensen schatten zichzelf nooit zo erg in.
Niet iedereen die ergens niet bij hoort of past wordt gepest.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo maar mensen die er niet 'bij' horen/passen. Sowieso wordt het vaak gewoon ontkend. (Niet perse scholen e.d inderdaad.)
en laat die mensen toevallig net weer ook de ouders van de pesters zijn. Of de pesters op het werk. Of...quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is toch de hele consumptie maatschappij van tegenwoordig, mensen waarderen de simpele dingen niet eens meer.
Ze beseffen niet hoeveel schade ze aanrichten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies.
De meeste pesters zullen zeggen dat ze het als een geintje bedoelde
hm, oke, het zou mij wel aan het denken zetten.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pesters kijken heel anders tegen zoiets aan dan tegen hun eigen acties, kwestie van perceptie. Mensen schatten zichzelf nooit zo erg in.
Haha, Fax.quote:
Tetten!!!!quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, zullen we het maar weer over hete chicks hebben?
Precies, ik ben ook altijd net wat anders geweest als hier normaal was in een gehucht.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet iedereen die ergens niet bij hoort of past wordt gepest.
Nee, een keer proberen is niet pesten.quote:
Hoppa meteen klappenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ik ben ook altijd net wat anders geweest als hier normaal was in een gehucht.
En dan was ik ook nog een mager scharminkel waarin ze een makkelijk doelwit zagen.
Maar nooit gepest, wat ook wel kwam omdat ik me niks liet zeggen en er meteen op los sloeg.
Scherpe conclusiequote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow welnee. Meer een bijnaam geven en die af en toe gebruiken.
[..]
Precies, je hebt geen idee waar je hebt over hebt. Dank je voor de opheldering.
Ik heb ook nooit ergens bij gehoord, word nog steeds regelmatig raar gevonden (Het stomme is wel dat ik geen idee heb waaromquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, ik ben ook altijd net wat anders geweest als hier normaal was in een gehucht.
En dan was ik ook nog een mager scharminkel waarin ze een makkelijk doelwit zagen.
Maar nooit gepest, wat ook wel kwam omdat ik me niks liet zeggen en er meteen op los sloeg.
ja, pesten is het leven ondraaglijk maken, dag in dag uit, voor maanden of jaren lang.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, een keer proberen is niet pesten.
Als je iemand een keer uitscheldt, of dik noemt, of lelijk of brillenjood of weet ik t, ben je nog niet aan het pesten, dat is iets dat langer duurt. Pesten is niet een eenmalig iets.
Naar Fok! maatstaven ben jij niet zo raar volgens mijquote:Op maandag 9 juni 2014 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit ergens bij gehoord, word nog steeds regelmatig raar gevonden (Het stomme is wel dat ik geen idee heb waarom) maar ik ben nooit gepest.
En heb ook nooit iemand geslagen
Dagelijks inderdaad als je naar huis fietst, in een klas, en dat zo'n 10 jaar lang.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als je iemand een keer uitscheldt, of dik noemt, of lelijk of brillenjood of weet ik t, ben je nog niet aan het pesten, dat is iets dat langer duurt. Pesten is niet een eenmalig iets.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:18 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, zullen we het maar weer over hete chicks hebben?
Jij ontvangt liever?quote:
Ja, dat is vreselijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dagelijks inderdaad als je naar huis fietst, in een klas, en dat zo'n 10 jaar lang.
Donna.quote:
zullen we haar samen pakken?quote:
FOK is dan ook best een rariteitenkabinet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar Fok! maatstaven ben jij niet zo raar volgens mij
Nee, hier inderdaad nietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Naar Fok! maatstaven ben jij niet zo raar volgens mij
maar ik wil eerst nog eens met je pener plassenquote:
Eens.quote:
Als jullie met haar klaar zijn stuur haar dan door naar mijquote:
Nee.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie met haar klaar zijn stuur haar dan door naar mij
Jij pakt de afdankertjes?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jullie met haar klaar zijn stuur haar dan door naar mij
Denk dat m'n ouders je ook raar zouden vinden.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hier inderdaad niet
Maar op mn vorige werk wel, op de middelbare school ook, nu op mn werk weer en in mn vorige relatie zelfs.(Ok, hij was een eikel, maar zn vrienden vonden me ook maar raar...)
Waarom vraag je dat aan mij?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
JB, is het mogelijk om klaar te komen en te plassen tegelijk? Als vrouw?
Dat is nog zwak uitgedrukt. 10jaar verkloten door dat soort figuren.quote:
Ik vind jouw vader ook raarquote:Op maandag 9 juni 2014 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat m'n ouders je ook raar zouden vinden.
Jij bent de queen of sex.quote:
Jaquote:
Ja dat mag hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar ik wil eerst nog eens met je pener plassen
Whehe, goed punt.quote:
ik ook, enorm geil zelfsquote:
Zuchtquote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg als mensen me raar vindenquote:
Dat stuk tegen Pennsatucky dat ze haar zou beffen in haar slaap als ze niet ophoudt met haar gedrag.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thanx bro. Ik waardeer het vertrouwen dat je in mij hebt.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Moet je echt eens doen. Veel mensen hebben een nogal verkeerd beeld bij hem, al veroorzaakt hij dat zelf ook nogal eens natuurlijk.Ik ken hem irl en het is één van de weinige fokkers waarvoor ik beide handen in het vuur zou steken.
Gewoon is ook maar gewoon hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo erg als mensen me raar vinden
Als ze maar gewoon normaal doen
Wtf Weiss.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx bro. Ik waardeer het vertrouwen dat je in mij hebt.
Hm gladde warme boterquote:Op maandag 9 juni 2014 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo scherp als een warm mes door boter.
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat stuk tegen Pennsatucky dat ze haar zou beffen in haar slaap als ze niet ophoudt met haar gedrag.
neequote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet juichen dan want dan zit alles onder
Pas op voor de Sherlock hatersquote:Op maandag 9 juni 2014 21:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Thanx bro. Ik waardeer het vertrouwen dat je in mij hebt.
Zeker weten dat het niet gisteren was? Toen was er een Italiaans evenement in Assenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kwam deze auto vanmiddag tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet gisteren was? Toen was er een Italiaans evenement in Assen
Whahahaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
http://voetbalflitsen.nl/(...)estorte-kitesurfer-/
Dat kitesurfen moeten ze ook verbieden Fax
Nee, vandaag.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker weten dat het niet gisteren was? Toen was er een Italiaans evenement in Assen
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Italiaanse auto's. Geen Italiaanse man of vrouw gezien
Ja dus. Wat klaag je dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ik heb haar gescoord
Vind je?quote:
Nog steeds niet? Echt fax, doe er iets aan.quote:
Leef je uit!quote:
This prima zo hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 21:34 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dus. Wat klaag je dan?
[..]
Vind je?
[..]
Nog steeds niet? Echt fax, doe er iets aan.
[..]
Leef je uit!
Oh, nou ja altijd wel leuk om te zien en horenquote:
Sowieso viel de hoeveelheid mooie personen tegenquote:
Ik klaag toch nietquote:
Als je chickies wil kijken kan je beter naar time-attack e.d. gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nou ja altijd wel leuk om te zien en horen
[..]
Sowieso viel de hoeveelheid mooie personen tegen
Haha ja altijd leuk dat soort evenementenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nou ja altijd wel leuk om te zien en horen
[..]
Sowieso viel de hoeveelheid mooie personen tegen
Zekers, was een los stekkertjequote:
Wie?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je chickies wil kijken kan je beter naar time-attack e.d. gaan
Ok, geen fokker voor jou dus?quote:
Ok, als jij er tevreden mee bent.quote:
Vooruit dan maarquote:
oke, dat verklaard een hoopquote:
Mooi dat het mee viel dan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers, was een los stekkertje
Gisteren mee over het TT Circuit gereden
[..]
Wie?
wel hoor :-)quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, geen fokker voor jou dus?
[..]
Ok, als jij er tevreden mee bent.
[..]
Vooruit dan maar
Te weinig tietquote:Op maandag 9 juni 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja altijd leuk dat soort evenementenVooral de 'pitspoezen'
Na een paar keer heb je het wel gezien hoor.
Tuning e.d. minder ouwe lullen bakken.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zekers, was een los stekkertje
Gisteren mee over het TT Circuit gereden
[..]
Wie?
en voor de volledigheid, met een juichpak aan zal je minder scoren dan zonder. En dat sloeg op faxie.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, geen fokker voor jou dus?
[..]
Ok, als jij er tevreden mee bent.
[..]
Vooruit dan maar
Echte tuning, en geen tupperware tuningquote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuning e.d. minder ouwe lullen bakken.
;-)quote:
Uh wat? Ik scoor sowieso niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
en voor de volledigheid, met een juichpak aan zal je minder scoren dan zonder. En dat sloeg op faxie.
Plastictuning?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tuning e.d. minder ouwe lullen bakken.
die neus is zo lelijk he.quote:
Wat? Zijn er fokkers met minder dan 30 cm?quote:
ik ook?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
Doei schatjes!
En jullie weten wie jullie zijn! Ja jij, Kaneel...
En Tammi en Fas en en en en en en
Dag boterbloempje. <3 xoxoxquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
Doei schatjes!
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Zijn er fokkers met minder dan 30 cm?
ik neuk wel op dates, dus ik kan je zeggen, ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Wat? Zijn er fokkers met minder dan 30 cm?
Ik schiet alleen maar recht op de keepsterquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
Doei schatjes!
Nu ga je te ver, he.quote:
Ach jij hebt altijd nog meer dan mij gescoordquote:
Ik red t ook nietquote:
Zeg, ook jij kunt te ver gaan qua opmerkingen hequote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik neuk wel op dates, dus ik kan je zeggen, ja.
Wat ouderwetsquote:Op maandag 9 juni 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik neuk wel op dates, dus ik kan je zeggen, ja.
Jij bent anders langdurig aan het daten nu. Iets wat ik nog nooit voor elkaar gekregen hebquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt altijd nog meer dan mij gescoord
Art? Vergeet je niet wat?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:42 schreef artelligence het volgende:
Doei schatjes!
Mensen die Sherlockenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een leven hebt ga je dit toch niet sherlocken?
o sorryquote:Op maandag 9 juni 2014 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Ik red t ook niet
[..]
Zeg, ook jij kunt te ver gaan qua opmerkingen he
ja, maar dat boeit me niet.quote:
Echt?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent anders langdurig aan het daten nu. Iets wat ik nog nooit voor elkaar gekregen heb
wtf hoe kom je daar weer bij?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een leven hebt ga je dit toch niet sherlocken?
Jij treft dan ook niet steeds een keepster die je tegen houdquote:Op maandag 9 juni 2014 21:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
o sorrymaar was zo'n mooi schot voor open doel.
Hij stond toevallig op die pagina zeker, plzquote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
wtf hoe kom je daar weer bij?
Ik gebruik sherlock sowieso nooit
die keeper staat wel bij andere doelenquote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef yats het volgende:
[..]
Jij treft dan ook niet steeds een keepster die je tegen houd
ow ow ow Louise.quote:
Hoe kom je anders bij een bericht van een dag oud?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
wtf hoe kom je daar weer bij?
Ik gebruik sherlock sowieso nooit
Damnquote:
Prijs jezelf gelukkigquote:Op maandag 9 juni 2014 21:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die keeper staat wel bij andere doelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |