Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komenquote:
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komen
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.quote:
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.
Puur?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.
Liever niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..
Ik zal cola nooit verkrachten met ietsquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal cola nooit verkrachten met iets
Niet eens?quote:
Jeej.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens?
Ik mag de 12e mn pak ophalen
Alles met een piemel.quote:
En, groot nieuws!!quote:
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
Hertog is de functie, Jan de naam toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.
Owja dat is weer in de mode he?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
quote:
Kattengrasquote:
Ik ben onschuldig!quote:
Een volledige grasmat ivm WKquote:
Ik vind oranje echt enorm lelijkquote:
Ik zuip je onder tafel jonguh!quote:
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoorquote:
Ditoquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoor
Stoereboiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Doe je goed. Ik kreeg t aanbod ook, maar dan kak ik teveel in na een dagje flink sjouwen ergens in de rimbo in de buurt van dat dorp van royquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapjuh jonguhquote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Middenin 1 van de geilste gesprekken ooit houdt whatsapp er gewoon mee op.
Met wie zat jij te appen dan?quote:
Laura Prepon.quote:
Aaaaahwquote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha, net wakker dus.quote:
Ik niet, moet zo gaan tukken.quote:
Morgen om 05.25 gaat de wekker weer.quote:
Eens.quote:
Tinderslet doet niet aan FOK!quote:
klopt, ze heeft no parts, ze is dan ook een vrouw.quote:
quote:
Zijn probleem.quote:
meen je dat nou?quote:
Maar daar ben je toch niet echt mee aan het appen?quote:
oh die vind ik niet aantrekkelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
meen je dat nou?
Doe mij maar mila kunis.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch niet echt mee aan het appen?
App doet het weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Idem.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
meen je dat nou?
Doe mij maar mila kunis.
Hier ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Dood hierquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Hmmmmm......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]Is dat nou een zoutvaatje op d'r rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Omfg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hoi knappe jongenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maakt
[..]MooooreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik ben dan Alex en jij Pijper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Thxs, dat helpt! Fax to the rescuequote:
Hey, die ken ik nog niet!quote:
quote:
Jammer alleen dat moeraskat rustig doorgaat met gifjes. Ik ben die van jou weer vergeten.quote:
Yats, ik wil je!!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer alleen dat moeraskat rustig doorgaat met gifjes. Ik ben die van jou weer vergeten.
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef zeefje het volgende:
Ik ben echt een sukkel als het gaat om geyle gifjes vinden
orange is the new blackquote:
quote:
mij ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gifjes doen me echt helemaal niks, maar ik begrijp dat ik in mijn broek hoor te ejaculeren nu?
quote:
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoekenquote:
Echt, kun jij me niet de hele dag achtervolgen met dit soort plaatjes? Zelfs in de rimboe vanmiddag kregen ze het nog voor elkaar om me met een enorm geile vrouw op te schepen.quote:
quote:
Omg, je ava.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Ik denk trouwens dat dat laatste ook niet perse nodig is.
Ik wil nog een film met allemal fantasiedieren enzo kijken!
Iemand tips?
zo moeilijk is het niet :-)quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoeken
tumblrquote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoeken
Winnie the Pooh?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Iemand tips?
Labyrinth?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Iemand tips?
zie je dat nu pas?quote:
jackpot.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gifjes doen me echt helemaal niks, maar ik begrijp dat ik in mijn broek hoor te ejaculeren nu?
ik vind van wel want ik wil altijd orgineel zij en zulksquote:
Was laatst trouwens ook aan Grimm begonnen. Vond het niet heel denderend, maar wel vermakelijk op zich.quote:
Die serie is gewoon;quote:
ja maar dan moet je eerst zoeken dat kost bij mij altijd heel langt hahaquote:
Nope. 100.000 keer geprobeerd, maar lukt me gewoon niet en het effect wat er wel was is nogal afgenomen.quote:
knap wel, heb binnen 2 seconde een prima gif gevonden meestal.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je eerst zoeken dat kost bij mij altijd heel langt haha
knap iddquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
knap wel, heb binnen 2 seconde een prima gif gevonden meestal.
Mij ook niet, maar ik word ook niet opgewonden van pron.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. 100.000 keer geprobeerd, maar lukt me gewoon niet en het effect wat er wel was is nogal afgenomen.
Ow hehehequote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik nog vaker gezien zelfs![]()
![]()
ik vind het heel leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was laatst trouwens ook aan Grimm begonnen. Vond het niet heel denderend, maar wel vermakelijk op zich.
genoegquote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hehehe![]()
Uhm kan zo 1-2-3 niets meer bedenken...
Bridge to Terabithia? Hoewel niet echt helemaal fantasy...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk.
Maar ik houd altijd wel van een combi van echt en fantasie door elkaar
Nouja ik ga d'r van uit dat je de meest voor de hand liggende wel gezien hebtquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg
Elke fantasyfilm die er is
Blij dat ik dat niet hebquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik word ook niet opgewonden van pron.
Trustequote:
Dat hoeft niet, ik vind gewoon dingen die niet echt zijn heel leukquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bridge to Terabithia? Hoewel niet echt helemaal fantasy...
Kijk je nu al GoT?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk.
Maar ik houd altijd wel van een combi van echt en fantasie door elkaar
ik mis er niks aan.quote:
eigenlijk niet. Ik kijk niet zo heel veel fantasyquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ga d'r van uit dat je de meest voor de hand liggende wel gezien hebt
Jij niet, ik wel vrees ikquote:
dark crystal en labyrinth?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
Fax weer met z'n obscure, underground filmsmaak.
als je niet beter weet niet.quote:
Bridge to Terabithia klonk wel obscuur.quote:
is niet zo'n leuke film.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bridge to Terabithia klonk wel obscuur.
Mwah...quote:
is ook wel redelijk bekend.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bridge to Terabithia klonk wel obscuur.
Die titels niet manquote:Op zondag 8 juni 2014 22:37 schreef Fascination het volgende:
Fax weer met z'n obscure, underground filmsmaak.
Kom hier kijkenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Ik kijk niet zo heel veel fantasy![]()
Ook omdat ado er niet van houdt...
Pls.quote:
Win-win voor jou dan toch? Of hier, of toch maar daarquote:Op zondag 8 juni 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat hij dan nog liever met mij samen kijkt.
Die tongsmiley doet helaas af aan smoothness. Ik snap het gebruik daarvan nooit zo.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Win-win voor jou dan toch? Of hier, of toch maar daar
Er valt altijd wat te zeiken over mijn smileysquote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die tongsmiley doet helaas af aan smoothness. Ik snap het gebruik daarvan nooit zo.
Ga jij maar lekker zeiken op andere smileys.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Die tongsmiley doet helaas af aan smoothness. Ik snap het gebruik daarvan nooit zo.
Met je smile is niks misquote:Op zondag 8 juni 2014 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er valt altijd wat te zeiken over mijn smileys
Ja, die komt toch altijd een beetje retarded over. Soms zie ik geen andere oplossing en gebruik ik 'm, maar het laat toch een bittere nasmaak achter.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Past dus goed op FOK!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die komt toch altijd een beetje retarded over. Soms zie ik geen andere oplossing en gebruik ik 'm, maar het laat toch een bittere nasmaak achter.
Zeg twi, lopen er zoveel mooie vrouwen in dat dorp van jou rond?quote:
Pakweg een miljoen inwoners, dus ik denk dat er wel een paar mooie dames tussen zitten ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Zeg twi, lopen er zoveel mooie vrouwen in dat dorp van jou rond?
Ik proef wat vijandigheid hier, wil je erover praten?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker zeiken op andere smileys.
Ja, dat dus. Ik zie er een kwijlende mongool in in plaats van het ''wacky'' effect wat het zou moeten beogen.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die komt toch altijd een beetje retarded over. Soms zie ik geen andere oplossing en gebruik ik 'm, maar het laat toch een bittere nasmaak achter.
Ok, en ik maar denken dat door al die inteelt iedereen een kop als Dirk Kuyt had.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:59 schreef twi het volgende:
[..]
Pakweg een miljoen inwoners, dus ik denk dat er wel een paar mooie dames tussen zitten ja.
Alleen Dirk en ik zijn zo lelijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, en ik maar denken dat door al die inteelt iedereen een kop als Dirk Kuyt had.
Ik zal je eens een bittere nasmaak gevenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer dat de huizen daar wat aan de prijzige kant zijnquote:
Heeft Frea geklaagd of wil je zelf in de bijbelgordel gaan wonen?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:03 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer dat de huizen daar wat aan de prijzige kant zijn
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef twi het volgende:
Hè Faxie, mijn enige makker die me wel wilde komen bezoeken.
Ondanks dat ik vandaag de hele dag redelijk in de buurt van Fere en Royco was heb ik ze niet gesproken. Dus nee. Maar twee 'collega's' van vandaag kwamen uit Katwijk en ik overwoog ineens een verhuizing.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Heeft Fera geklaagd of wil je zelf in de bijbelgordel gaan wonen?
heel typisch, ik zie iemand die z'n tong uitsteektquote:Op zondag 8 juni 2014 23:00 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik proef wat vijandigheid hier, wil je erover praten?
[..]
Ja, dat dus. Ik zie er een kwijlende mongool in in plaats van het ''wacky'' effect wat het zou moeten beogen.
Was ik uitgenodigd dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:05 schreef twi het volgende:
Hè Faxie, mijn enige makker die me wel wilde komen bezoeken.
Ga lekker naar Leiden dan, iets meer sfeer.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vandaag de hele dag redelijk in de buurt van Fere en Royco was heb ik ze niet gesproken. Dus nee. Maar twee 'collega's' van vandaag kwamen uit Katwijk en ik overwoog ineens een verhuizing.
Blblblblblquote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel typisch, ik zie iemand die z'n tong uitsteekt
Studentenstadquote:Op zondag 8 juni 2014 23:08 schreef twi het volgende:
[..]
Ga lekker naar Leiden dan, iets meer sfeer.
Nee, dat is dus echt deze:quote:Op zondag 8 juni 2014 23:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
heel typisch, ik zie iemand die z'n tong uitsteekt
Volgens mij zit je niet in de FB groep maar je zou van harte welkom zijn. Helaas had de gemeente andere plannen e ligt de komende zomer de hele straat open zodat mijn huisje vrij moeilijk bereikbaar is.quote:
He HJ, de weg terug naar deze sc gevonden vanuit de andere sc?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is dus echt deze: [ afbeelding ]
Ach, ik ga een uitdaging niet uit de weg.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij zit je niet in de FB groep maar je zou van harte welkom zijn. Helaas had de gemeente andere plannen e ligt de komende zomer de hele straat open zodat mijn huisje vrij moeilijk bereikbaar is.
Dat vind ik ook al zo'n verschrikkelijke klotesmiley ja. Maar het ergst zijn nog dequote:
Dat tindertopic? Zo kun je het wel noemen ja. Zal wel snel dicht gaan.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
He HJ, de weg terug naar deze sc gevonden vanuit de andere sc?
Dan zal je wel dikke vriendjes zijn met Weissquote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo'n verschrikkelijke klotesmiley ja. Maar het ergst zijn nog deen de
smileys. Ik krijg daarvan soms serieus zin om iemand door zijn monitor heen te trekken. Een heel sensationeel effect.
Waarom eigenlijk?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat tindertopic? Zo kun je het wel noemen ja. Zal wel snel dicht gaan.
Niet weer tegelijk met 2 andere he?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een volgende bbq poging in juli als het weer deels open is.
Weiss is een prima gast, maar draaft daarin ook nogal door op het moment.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zal je wel dikke vriendjes zijn met Weiss
Beetje maar whehehequote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weiss is een prima gast, maar draaft daarin ook nogal door op het moment.Getroll of niet.
maar die is boos.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:09 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nee, dat is dus echt deze: [ afbeelding ]
Nou ja, het is niet niet eens een verkapte sc meer, eerder een openlijke. Meestal heeft men niet zoveel genade met dat soort reeksen als het uit de hand loopt.quote:
Ik heb zojuist een fantasy-pack gedownloadquote:Op zondag 8 juni 2014 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar die is boos.
deze doet t vriendelijk/plagerig.
dequote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat vind ik ook al zo'n verschrikkelijke klotesmiley ja. Maar het ergst zijn nog deen de
smileys. Ik krijg daarvan soms serieus zin om iemand door zijn monitor heen te trekken. Een heel sensationeel effect.
Eentje van een maat van me was de 28e. En die van Tammie ook. Alleen jullie waren eerder dus tja...quote:
Vertelquote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk het meest awesome bed ooit kopen.
Eentje die kan vliegen!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Myraela het volgende:
Sorry man, toen onderschatte ik nog wat voor een teringzooitje ze er hier van zouden gaan maken...quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje van een maat van me was de 28e. En die van Tammie ook. Alleen jullie waren eerder dus tja...
Waarom gebruik je iets dat je fout vindt?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
degebruik ik soms on duidelijk te maken dat ik niet serieus ben. Vooral als ik denk dat iemand dat misschien niet begrijpt, óf als ik iemand irritant vind.
Deis gewoon fout. En toch gebruik ik hem soms
zo een met n kooi eronder?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:15 schreef Myraela het volgende:
Kutstadquote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef twi het volgende:
[..]
Sorryman, toen onderschatte ik nog wat voor een teringzooitje ze er hier van zouden gaan maken...
voor de leukquote:Op zondag 8 juni 2014 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom gebruik je iets dat je fout vindt? [ afbeelding ]
Oh ja.quote:
Ach, ik ouwehoer rustig weg daar. Volgens mij is vrijwel niemand daar echt serieus.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat tindertopic? Zo kun je het wel noemen ja. Zal wel snel dicht gaan.
Prima planquote:Op zondag 8 juni 2014 23:12 schreef twi het volgende:
[..]
Misschien een volgende bbq poging in juli als het weer deels open is.
Dat geloof ik ook wel. Ik wil hem serieus weleens ontmoeten,quote:Op zondag 8 juni 2014 23:13 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Weiss is een prima gast, maar draaft daarin ook nogal door op het moment.Getroll of niet.
Poezenbedjes onderinquote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze.Maar dan met een antraciet-wash.
Te cute.
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen kooi nodig om twi te temmen.
voor je huisleeuwquote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk uit, nu ik solidair ben met jouw knuffelimago hier en ik nimand meer haat moet ik ergens mijn frustraties kwijt.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
dequote:Op zondag 8 juni 2014 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
degebruik ik soms on duidelijk te maken dat ik niet serieus ben. Vooral als ik denk dat iemand dat misschien niet begrijpt, óf als ik iemand irritant vind.
Deis gewoon fout. En toch gebruik ik hem soms
ik heb geen idee, ik ben geen begeerlijke vrijgezel, dus word niet zo lastig gevallen.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
dekomt meestal voor bij mannelijke users die na een soort van ''gelikte'' reply - vaak in combinatie met overdreven slijmerigheid - er wat extra effect aan willen geven en zo in je dm willen kruipen. Hoog wij-weten-iets-wat-de-rest-niet-weet gehalte. Vaak irritant en het lijkt me dat je er als vrouw sneller van opdroogt dan een concert van de Toppers.
Moet je echt eens doen. Veel mensen hebben een nogal verkeerd beeld bij hem, al veroorzaakt hij dat zelf ook nogal eens natuurlijk.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:18 schreef yats het volgende:
Dat geloof ik ook wel. Ik wil hem serieus weleens ontmoeten,
quote:Op zondag 8 juni 2014 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk uit, nu ik solidair ben met jouw knuffelimago hier en ik nimand meer haat moet ik ergens mijn frustraties kwijt.
Als het aan mij ligt gebeurt dat zeker een keer. Ik ben alleen niet zo vaak in Rotterdam of omgeving. Maar misschien als ik naar Amsterdam verhuisd ben.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Moet je echt eens doen. Veel mensen hebben een nogal verkeerd beeld bij hem, al veroorzaakt hij dat zelf ook nogal eens natuurlijk.Ik ken hem irl en het is één van de weinige fokkers waarvoor ik beide handen in het vuur zou steken.
die heeft hij eigenlijk wel een nodig! Op zich best n goed idee om je aan te bieden HJ!quote:Op zondag 8 juni 2014 23:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
Maar wat hij hier afgelopen week allemaal heeft uitgevreten weet ik natuurlijk ook niet. Ik ben zijn nanny niet.
*geeft topic weer een slinger*
Wanneer verhuis je dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef yats het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt gebeurt dat zeker een keer. Ik ben alleen niet zo vaak in Rotterdam of omgeving. Maar misschien als ik naar Amsterdam verhuisd ben.
Ik moet er wel meer heropvoeden geloof ik.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heeft hij eigenlijk wel een nodig! Op zich best n goed idee om je aan te bieden HJ!
wie had je nog meer in gedachten dan?quote:Op zondag 8 juni 2014 23:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wanneer verhuis je dan?
[..]
Ik moet er wel meer heropvoeden geloof ik.
Enkele users die jij verder niet kent. Doet er ook niet zoveel toe.quote:Op zondag 8 juni 2014 23:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie had je nog meer in gedachten dan?
saai hoorquote:Op zondag 8 juni 2014 23:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Enkele users die jij verder niet kent. Doet er ook niet zoveel toe.
Ik hoop vrij snel, maar ik moet wachten tot er een plek vrij komt in de flat. Geen idee wanneer dat gaat zijn, maar ik sta iig op 1 in de wachtrij.quote:
quote:
Goedenavond meneer.quote:
hi!quote:
U bent nog laat wakker.quote:
morgen vrij!quote:
Lekker hoor!quote:
jij niet dan?quote:
Ik ben helaas altijd vrij.quote:
ow ja. Sorryquote:
Precies! Zo erg is het dus niet huppel.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja. Sorry
Maar je hebt wel weer leuke vrijetijdsbesteding toch!
Goedenavondquote:Op maandag 9 juni 2014 00:46 schreef Tamashii het volgende:
Altijd vrij... Tsja. Het is weer iets anders.
Zekers.quote:Op maandag 9 juni 2014 00:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ow ja. Sorry
Maar je hebt wel weer leuke vrijetijdsbesteding toch!
Haha, gaat goed voor iemand die er totaal niet voor open stondquote:Op maandag 9 juni 2014 00:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zekers.![]()
Zal daar morgen of overmorgen wel weer druk mee zijn.
hiquote:
Dat is de 'truc' toch ook juist?quote:Op maandag 9 juni 2014 01:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Haha, gaat goed voor iemand die er totaal niet voor open stond
Whehe.quote:
quote:
Werk?quote:
Lola.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar een bakkie doen.
Oh wacht das om he
Via rome naar keulen ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kom maar een bakkie doen.
Oh wacht das om he
Nee, gisteren was ik nog vroeger wakkerquote:Op maandag 9 juni 2014 08:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor, precies zo laat als gister om deze tijd.
Superquote:Op maandag 9 juni 2014 08:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oogjes dicht en weer gaan slapen.
Of je vertelt mij hoe Assen was
kun jij dat goed dan?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |