Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komenquote:
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komen
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.quote:
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.
Puur?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.
Liever niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..
Ik zal cola nooit verkrachten met ietsquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal cola nooit verkrachten met iets
Niet eens?quote:
Jeej.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens?
Ik mag de 12e mn pak ophalen
Alles met een piemel.quote:
En, groot nieuws!!quote:
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
Hertog is de functie, Jan de naam toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.
Owja dat is weer in de mode he?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
quote:
Kattengrasquote:
Ik ben onschuldig!quote:
Een volledige grasmat ivm WKquote:
Ik vind oranje echt enorm lelijkquote:
Ik zuip je onder tafel jonguh!quote:
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoorquote:
Ditoquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoor
Stoereboiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Doe je goed. Ik kreeg t aanbod ook, maar dan kak ik teveel in na een dagje flink sjouwen ergens in de rimbo in de buurt van dat dorp van royquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapjuh jonguhquote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Middenin 1 van de geilste gesprekken ooit houdt whatsapp er gewoon mee op.
Met wie zat jij te appen dan?quote:
Laura Prepon.quote:
Aaaaahwquote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Aha, net wakker dus.quote:
Ik niet, moet zo gaan tukken.quote:
Morgen om 05.25 gaat de wekker weer.quote:
Eens.quote:
Tinderslet doet niet aan FOK!quote:
klopt, ze heeft no parts, ze is dan ook een vrouw.quote:
quote:
Zijn probleem.quote:
meen je dat nou?quote:
Maar daar ben je toch niet echt mee aan het appen?quote:
oh die vind ik niet aantrekkelijkquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
meen je dat nou?
Doe mij maar mila kunis.
Nee.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar daar ben je toch niet echt mee aan het appen?
App doet het weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Idem.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 8 juni 2014 21:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
meen je dat nou?
Doe mij maar mila kunis.
Hier ookquote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Dood hierquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Hmmmmm......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
[..]Is dat nou een zoutvaatje op d'r rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 8 juni 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
Omfg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Hoi knappe jongenquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maakt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
sorryquote:Op zondag 8 juni 2014 22:16 schreef yats het volgende:
[..]
Tering MK, of dit weer me niet al geil genoeg maakt
[..]MooooreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
quote:Op zondag 8 juni 2014 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik ben dan Alex en jij Pijper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Thxs, dat helpt! Fax to the rescuequote:
Hey, die ken ik nog niet!quote:
quote:
Jammer alleen dat moeraskat rustig doorgaat met gifjes. Ik ben die van jou weer vergeten.quote:
Yats, ik wil je!!quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Jammer alleen dat moeraskat rustig doorgaat met gifjes. Ik ben die van jou weer vergeten.
Ik ookquote:Op zondag 8 juni 2014 22:27 schreef zeefje het volgende:
Ik ben echt een sukkel als het gaat om geyle gifjes vinden
orange is the new blackquote:
quote:
mij ook niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gifjes doen me echt helemaal niks, maar ik begrijp dat ik in mijn broek hoor te ejaculeren nu?
quote:
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoekenquote:
Echt, kun jij me niet de hele dag achtervolgen met dit soort plaatjes? Zelfs in de rimboe vanmiddag kregen ze het nog voor elkaar om me met een enorm geile vrouw op te schepen.quote:
quote:
Omg, je ava.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Ik denk trouwens dat dat laatste ook niet perse nodig is.
Ik wil nog een film met allemal fantasiedieren enzo kijken!
Iemand tips?
zo moeilijk is het niet :-)quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoeken
tumblrquote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef zeefje het volgende:
[..]
[..]
dqod en gnd en nog een paarkunnen echt binnen en paar sec een leuk gifje vinden i moet altijd zoeken
Winnie the Pooh?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Iemand tips?
Labyrinth?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij ook niet.
Iemand tips?
zie je dat nu pas?quote:
jackpot.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:26 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die gifjes doen me echt helemaal niks, maar ik begrijp dat ik in mijn broek hoor te ejaculeren nu?
ik vind van wel want ik wil altijd orgineel zij en zulksquote:
Was laatst trouwens ook aan Grimm begonnen. Vond het niet heel denderend, maar wel vermakelijk op zich.quote:
Die serie is gewoon;quote:
ja maar dan moet je eerst zoeken dat kost bij mij altijd heel langt hahaquote:
Nope. 100.000 keer geprobeerd, maar lukt me gewoon niet en het effect wat er wel was is nogal afgenomen.quote:
knap wel, heb binnen 2 seconde een prima gif gevonden meestal.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef zeefje het volgende:
[..]
ja maar dan moet je eerst zoeken dat kost bij mij altijd heel langt haha
knap iddquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
knap wel, heb binnen 2 seconde een prima gif gevonden meestal.
Mij ook niet, maar ik word ook niet opgewonden van pron.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nope. 100.000 keer geprobeerd, maar lukt me gewoon niet en het effect wat er wel was is nogal afgenomen.
Ow hehehequote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die heb ik nog vaker gezien zelfs![]()
![]()
ik vind het heel leuk.quote:Op zondag 8 juni 2014 22:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was laatst trouwens ook aan Grimm begonnen. Vond het niet heel denderend, maar wel vermakelijk op zich.
genoegquote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hehehe![]()
Uhm kan zo 1-2-3 niets meer bedenken...
Bridge to Terabithia? Hoewel niet echt helemaal fantasy...quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk.
Maar ik houd altijd wel van een combi van echt en fantasie door elkaar
Nouja ik ga d'r van uit dat je de meest voor de hand liggende wel gezien hebtquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
genoeg
Elke fantasyfilm die er is
Blij dat ik dat niet hebquote:Op zondag 8 juni 2014 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar ik word ook niet opgewonden van pron.
Trustequote:
Dat hoeft niet, ik vind gewoon dingen die niet echt zijn heel leukquote:Op zondag 8 juni 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bridge to Terabithia? Hoewel niet echt helemaal fantasy...
Kijk je nu al GoT?quote:Op zondag 8 juni 2014 22:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind het heel leuk.
Maar ik houd altijd wel van een combi van echt en fantasie door elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |