Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komenquote:
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat er geniale dingen voorbij komen
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.quote:
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
80x per dag een reclame met Roy Donders is niet geniaal.
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die speciaalbieren sloegen wel in. Gelukkig was er ook festivalbier om even rustig aan te doen.
Puur?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
De cola raakte mij ook goed dit weekend.. Pfoe.
Liever niet.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik dacht dat je misschien wel een meet en greet wou..
Ik zal cola nooit verkrachten met ietsquote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zal cola nooit verkrachten met iets
Niet eens?quote:
Jeej.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Niet eens?
Ik mag de 12e mn pak ophalen
Alles met een piemel.quote:
En, groot nieuws!!quote:
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
Hertog is de functie, Jan de naam toch?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 3 baardagamen en het mannetje heet Hertog.
Owja dat is weer in de mode he?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En, groot nieuws!!
Mn gras groeit..
quote:
Kattengrasquote:
Ik ben onschuldig!quote:
Een volledige grasmat ivm WKquote:
Ik vind oranje echt enorm lelijkquote:
Ik zuip je onder tafel jonguh!quote:
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoorquote:
Ditoquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik zit gewoon op de bank met een jointje hoor
Stoereboiquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.quote:
quote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Doe je goed. Ik kreeg t aanbod ook, maar dan kak ik teveel in na een dagje flink sjouwen ergens in de rimbo in de buurt van dat dorp van royquote:Op zondag 8 juni 2014 20:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapjuh jonguhquote:Op zondag 8 juni 2014 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand zegt dat hij wiet boven alcohol verkiest, hij vindt zichzelf heel stoer en dat ga ik hem zeggen ook.
Ja.quote:Op zondag 8 juni 2014 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Middenin 1 van de geilste gesprekken ooit houdt whatsapp er gewoon mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |