Moeten de chauffeurs er sowieso wel zijn.. En dat is ook niet in alle gevallen zo.. Dus dan kan de bus er wel staan, maar dan gaat ie niet vol en geen kant opquote:Op maandag 9 juni 2014 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bullshit. Als er stront aan de knikker is gaat iedereen rijden. Of in opdracht of vrijwillig.
Pesten moet strafbaar worden gesteld.quote:
Kinderen voor de rechter?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pesten moet strafbaar worden gesteld.
Vanaf 12 jaar kan dat primaquote:
Ja zou een idee kunnen zijn.quote:
Dit ja, andere chauffeurs dus.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, het is geen Bullshit.. De enige manier is om andere chauffeurs te sturen.. Geen enkele werkgever wil die wet breken.. Dat is een geintje van 1500 tot 5000 euro per chauffeur, voor zowel de chauffeur zelf als het bedrijf..
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En, heb je je KPN Swing alweer in gebruik?quote:
Natuurlijk. Stront aan de knikker en alle werkgevers kijken de andere kant op? Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
En nee, het is geen Bullshit.. De enige manier is om andere chauffeurs te sturen.. Geen enkele werkgever wil die wet breken.. Dat is een geintje van 1500 tot 5000 euro per chauffeur, voor zowel de chauffeur zelf als het bedrijf..
Maar dan komt probleem 2.. Niet elk bedrijf heeft voldoende chauffeurs over om alsnog te sturen..quote:
Echt wel. regels of niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Overigens bij een echte ramp dan gaan die bussen echt wel rijden.
Het is een stelling, waarom emo-face jij dit?quote:
Mja dan pak je nog steeds niet de oorzaak aan.quote:
Mensen die zich laten pesten moeten ze een paar schoppen onder de hol gevenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mensen die zich laten pesten moeten ze een paar schoppen onder de hol geven
Daar worden echt wel uitzonderingen voor gemaakt.quote:
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, dit helpt man.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ten eerste is pesten veel te breed. Iedereen beschouwd iets anders als pesten. Daarnaast komt het voor van de peuterschool tot het bejaardentehuis. Wil je echt die 1000den mensen voor de rechter slepen voor een tik op de vingers?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is een stelling, waarom emo-face jij dit?
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar worden echt wel uitzonderingen voor gemaakt.
Jammer dat je alleen op de boe roepers in gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.
beide kanten is iets voor te zeggen. Ik weet wel dat pesten via internet echt enorm ver gaat somsquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dan pak je nog steeds niet de oorzaak aan.
Ik ben er eerder voor om kinderen weerbaarder te maken, dan worden ze hopelijk ook minder makkelijk en snel gepest.
Overigens ben ik bang dat pesten toch altijd wel voor zal blijven komen, zeker wanneer de ouders roepen dat hun heilig boontje zoiets nooit zou doen. Het is in een verdomhoekje geduwt en ook scholen doen er vrij weinig aan. Internet maakt het zelfs nog makkelijker.
In dat geval Faxie jongen kom maar op, jij hebt ook een paar schoppen nodigquote:Op maandag 9 juni 2014 20:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Heuh, Ik denk de hele tijd al dat ze gaan rijden.quote:
Er kan wel gekozen worden om het te laten eindigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Daar wordt ook echt voor gekozen ja, om zich te laten pesten
je kent het verschil tussen pesten en plagen niet?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste is pesten veel te breed. Iedereen beschouwd iets anders als pesten. Daarnaast komt het voor van de peuterschool tot het bejaardentehuis. Wil je echt die 1000den mensen voor de rechter slepen voor een tik op de vingers?
Jij hoeft niet met die stelling te komenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se te reageren hoor fax.
Geloof me, ik heb het jaren geprobeerd.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er kan wel gekozen worden om het te laten eindigen.
Ik was nog niet klaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je alleen op de boe roepers in gaat.
Wat is dit nou weer voor antwoord?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
je kent het verschil tussen pesten en plagen niet?
JB vroeg er om.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die stelling te komen
Geen sterke comeback Faxmanquote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hoeft niet met die stelling te komen
Kom op zeg. Jij wet net zo goed als ik dat bij nood die regels overboord gaan. De rest komt later wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27
Noem eens een voorbeeld danquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet door de politie die de chauffeur aanhoudt op dag 27
Ik denk dat dat heel erg meevaltquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dit helpt man.
Worden ze nog meer in elkaar getrapt.
Klopt, het gaat ook erg gemakkelijk trouwens. Ben er ook 1 geweest die wel eens de pik op iemand had en achteraf denk ik dan, moest dat nou. Denk alleen niet dat straffen zal helpen, dat uit zich vaak in represaillestegen de gepeste want hij zal wel geklikt hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
beide kanten is iets voor te zeggen. Ik weet wel dat pesten via internet echt enorm ver gaat soms
nihil. En na contact met de overheid 0.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld daner is ergens een ramp gebeurd, mensen moesten geėvacueerd worden en een chauffeur had te veel gereden. Chauffeur krijgt een boete
Natuurlijk zijn er verschillende soorten pesten; maar al het echte pesten is gewoon erg en ziekelijk. Daar vallen dikwijls doden bij. Ik vind dat best de moeite. Jij niet? of denk je dat mensen het gewoon maar moeten laten gebeuren?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor antwoord?
Chauffeur, en ook het bedrijf.. tussen de 1500 en 5000 euro..quote:Op maandag 9 juni 2014 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld daner is ergens een ramp gebeurd, mensen moesten geėvacueerd worden en een chauffeur had te veel gereden. Chauffeur krijgt een boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |