RPG kan ook SP toch?quote:
"Watch your step"quote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef Zolder het volgende:
Leuk hoor die cooperatieve chat, maar in de praktijk gaat dat nooit zo xD
Nintendo op XBoxquote:
MMORPG jaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
RPG kan ook SP toch?
Bedoel je MMORPG?
HEt lijkt me tof maar ik speel vrijwel geen multiplayer,
Wat hadden ze bij nintendo dan?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef gniffie het volgende:
Platinum games zijn dus heel snel weggerend bij Nintendo
Ze zijn multiplatform, geen second party developer.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:53 schreef gniffie het volgende:
Platinum games zijn dus heel snel weggerend bij Nintendo
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:55 schreef Gh0stface het volgende:
Scalebound heeft m'n aandacht wel getrokken zeg je eerlijk.
twitter:majornelson twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:55:36Crackdown. Is. Back. Chaos returns to Pacific City, Exclusively for Xbox One reageer retweet
Gast!quote:
Zullen ze denk ik eerder bewaren voor de EA conferentie.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef JimmyJames het volgende:
En nu Crackdown 3, Halo Collection HD en Mass Effect 4
Oh ja, true.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zullen ze denk ik eerder bewaren voor de EA conferentie.
Hey een meisje.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef koei het volgende:
Crackdown
Alleen vliegtuigenEn ik zie nergens orbs liggen
Daat zit wel wat in eigelijkquote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zullen ze denk ik eerder bewaren voor de EA conferentie.
Het was ook CGI, geen gameplay volgens mij. Komt wel goed!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef koei het volgende:
Crackdown
Hij pakte er wel 1 in tje het filmpje geloof ik. sowieso moet dat er in zitten joh.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:58 schreef koei het volgende:
Crackdown
Matig kun je het niet noemen, gewoon goed maar dat is niet voldoende het had SUPER moeten zijn.quote:
Fallout is hopelijk dood.quote:
Blijkbaar.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef koei het volgende:
Waar waren de Kinect-games eigenlijk? Enkel Dance Central? Ziet Microsoft eindelijk het licht?
Goed? Geen verassingen. 90% CGI.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:00 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Matig kun je het niet noemen, gewoon goed maar dat is niet voldoende het had SUPER moeten zijn.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik af ging op een tweet van iemand van Bioware.quote:
Dus daar zal vast ook nog wel wat meer van Dragon Age bijzitten.twitter:YanickRRoy twitterde op maandag 09-06-2014 om 19:20:24If you want to see more from BioWare, make sure to watch the #EAE3 conference at 12 PM PST (or 3 PM EST, my favourite time zone :-) reageer retweet
Hij ziet er wel lekker uit hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
NU ff de nabeschouwing van SKATE THE GREAT bekijken.
De man zegt altijd zinnige dingen!
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2014-livestream/
De lat lag dan ook niet zo hoogquote:Op maandag 9 juni 2014 20:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
8/10 voor Microsoft, en weer wat games erbij die ik wil spelen op een Xbone. Beste MS-conferentie in jaren.
Kloptquote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Bij die logo's op het eind zat 'ie er 100% zeker tussen.
Ik blijf er iig niet voor op. Ik lees morgen wel een verslag.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef gniffie het volgende:
Val nu al bijna in slaap. Hopelijk haal ik Sony
Dat gaat zwaar voor je worden straks bij EA dan! Als ze weer dezelfde games als elk jaar laten zienquote:Op maandag 9 juni 2014 20:06 schreef gniffie het volgende:
Val nu al bijna in slaap. Hopelijk haal ik Sony
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou, dat van MS was bagger.
RIP Xbone
Maar KOei voor den 100ste keer MS staat achter dan is een ''prima'' show niet genoeg.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:04 schreef koei het volgende:
[..]
De lat lag dan ook niet zo hoog
Maar ik vind het ook wel een prima persconferentie, zeker voor Microsoft! Had alleen graag een exclusieve platformer gezien.
Ik kom er niet op of bedoel je datquote:
Beetje overdreven, maar vond het echt tegenvallen.quote:
EA gaat vlammen dit jaar!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef koei het volgende:
[..]
Dat gaat zwaar voor je worden straks bij EA dan! Als ze weer dezelfde games als elk jaar laten zien
Met Chrome doet het niet goed. Zonet nog wel. Dan maar IE.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:03 schreef AQuila360 het volgende:
NU ff de nabeschouwing van SKATE THE GREAT bekijken.
De man zegt altijd zinnige dingen!
http://www.gamekings.tv/g(...)-e3-2014-livestream/
Ja, weet ikquote:Op maandag 9 juni 2014 20:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar KOei voor den 100ste keer MS staat achter dan is een ''prima'' show niet genoeg.
Dit gaat helaas niet veel doen.
Netjes koei!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:11 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, weet ikIk ga ook geen XBone halen
Daarvoor zijn er sowieso voor mij te weinig boeiende games onderweg. Enkel Crackdown vind ik tof, maar ik vond die trailer een klein beetje tegenvallen. Maar voor de gewone gamer hadden ze van alles wel wat en een redelijk uitgebreidde line-up. Ik mis alleen echte knallers, maar die moet Sony ook nog aan gaan kondigen.
En den Skate!quote:
Hoezo.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beetje overdreven, maar vond het echt tegenvallen.
Zometeen weer genieten van sims + 30 DLC en dan ook nog 20 DLC van simcityquote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het maar tegenvallen.
Asassins creed 4man co op is wel leuk. Al heb ik het een beetje gehad met assassins creed. De vorige 2 delen alle 2 niet uitgespeeld omdat ik gek werd van steeds het zelfde doen alleen in een andere setting
The division zag er wel heel vet uit.
Halo heb ik niks meer dus dat boeide me niks
Van de rest weinig gezien wat me echt aansprak.
Benieuwd of sony meer leuks heeft.
Vond er niet een echte topper tussen zitten eigenlijk. Allemaal leuke games.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoezo.
Werden alleen maar games laten zien waarvan een groot gedeelte exclusives. Verder geen gezeik
Ja dat zal best. en dan de spellen waar ik voor kijk allemaal op het laatst doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zometeen weer genieten van sims + 30 DLC en dan ook nog 20 DLC van simcity
haha jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Cikx het volgende:
Je ziet hoe je het heel anders ervaart als je erbij bent.
Via 4g. Wel knap gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
GK livestream vanuit LA dat is wel knap opzich!
Nope. Is al bekend. Geen Fallout.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef JimmyJames het volgende:
Ik zie net op twitch "2:30pm – Bethesda (Unannounced title)"
Het zal toch niet?
Vorig jaar vond Boris het ook helemaal geweldig dat iedereen het kut vond.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:19 schreef Cikx het volgende:
Je ziet hoe je het heel anders ervaart als je erbij bent.
Yes!quote:
Wat dan wel?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Is al bekend. Geen Fallout.
Hoelaat is dat in Nederlandse tijd?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef JimmyJames het volgende:
Het zal toch niet?
Nieuwe IP!quote:
Die in het midden daar gaat voor de Max Payne 3 look xDquote:Op maandag 9 juni 2014 20:27 schreef Cikx het volgende:
Wel tof dat GK op de frontpage van Twitch staat.
battle cryquote:Op maandag 9 juni 2014 20:20 schreef JimmyJames het volgende:
Het zal toch niet?
Haha, het thema is ook Hawaï.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die in het midden daar gaat voor de Max Payne 3 look xD
Pheno ouwe Penguin/quote:
relaxed. Zit nu met ward en Maarten bij ea. Drank en donuts. Wel een rare opstelling van tafelsquote:
quote:
Haha tof man!quote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
relaxed. Zit nu met ward en Maarten bij ea. Drank en donuts. Wel een rare opstelling van tafels
De Maarten en de Wardquote:Op maandag 9 juni 2014 20:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
relaxed. Zit nu met ward en Maarten bij ea. Drank en donuts. Wel een rare opstelling van tafels
Inderdaad.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:35 schreef AQuila360 het volgende:
Lol die reactis van engelse kijkers op het nederlands.
9 uur bij optellen dus 23:30 uur.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 20:42 schreef AQuila360 het volgende:
Oja Star Wars battlefront bij EA kan ook wel tof zijn.
Ik wil nieuwe game van de Jedi Knight seriequote:Op maandag 9 juni 2014 20:43 schreef Pheno het volgende:
Battlefront, dragon age, mirrors edge, Mass effect, kom maar op met die verrassingen.
Welkequote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Qunix het volgende:
Na Ubisoft met Watch Dogs komt EA ook met een open wereld sandbox game.
ja want die stamp je zo even in elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 20:44 schreef Qunix het volgende:
Na Ubisoft met Watch Dogs komt EA ook met een open wereld sandbox game.
quote:
En dan niet iets met de toekomst.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:49 schreef JimmyJames het volgende:
Een niet-zuigende C&C-game zou ook wel nice zijn. Believe
Tuurlijk, iedereen heeft er last van behalve jij.quote:
Hebben we het over de GK stream?quote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft er last van behalve jij.
Want jij hebt me toch een partij super-snel internet.
IGN.com/E3 streamt allesquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef Friday12 het volgende:
Is er ergens een stream van EA zelf want twitch is dood aan het gaan
Heeft met twitch te maken niet met internet thuis dus iedereen zou het moeten hebbenquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk, iedereen heeft er last van behalve jij.
Want jij hebt me toch een partij super-snel internet.
IGN miejungquote:Op maandag 9 juni 2014 20:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heeft met twitch te maken niet met internet thuis dus iedereen zou het moeten hebben
jaquote:Op maandag 9 juni 2014 20:55 schreef SherlockHolmes het volgende:
Microsoft
Fallout 4 laat zeker nog een jaartje op zich wachten
Doe normaal! EA gaat toffe dingen doen nu.quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe normaal! EA gaat toffe dingen doen nu.
Ik draag zelf geen pakken maar staat gewoon zo triestquote:Op maandag 9 juni 2014 21:04 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Laat de modepolitie 2.0 het maar niet zien.
Oke! Ik hoor je graag als het afgelopen is,quote:
Doe ignquote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Kriebelhoest het volgende:
En die tyfusstreams doen het weer eens niet
Hij kon zo een neger zijn.quote:
Ik ook niet, maar je hoeft geen verstand ervan te hebben om te zien dat dat echt niet kan.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik draag zelf geen pakken maar staat gewoon zo triest
Wat vindt Huub Stevens er eigenlijk van?quote:Op maandag 9 juni 2014 21:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom dat eens hier in m'n gezicht zeggen joh, klootzak.
11 vingerige darmfluitquote:Op maandag 9 juni 2014 21:08 schreef Friday12 het volgende:
Welk instrument was die vrouw aan het spelen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |