Je bent zelf thuisquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen jij naar het strand was had je zus thuis dus alle ruimte voor een orgie met negers.
Sterfquote:Op maandag 9 juni 2014 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie woont er dan ook in Overrijssel, Limburg of Brabant.
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is ontspoord omdat jij bent weggegaan. Dit is jouw schuld.
GGMM is GGMM niet meer.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ehh okequote:
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM goed voor onze knul zou zorgen
Ja die waren uit de kom gesprongenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM kan niet eens voor een paar vissen zorgen.
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?quote:
Ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was gisteren toch al in Brazilië met Studio Voetbal of was dat een of ander kutdecortje?
Correctquote:
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld vergingquote:Op maandag 9 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu niet meer hoor. En ik had rond een uur of 8 drie druppels regen
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt en sowieso nu donker aan het worden maar zat tot 22:00 heerlijk bij Reuring op het terras biertjes weg te tikken terwijl ze in dat weertopic deden alsof de wereld verging
Buitjes voor het stofquote:Op maandag 9 juni 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was er wel bang voor toen ik naar huis liep dat ik opeens in een stortbui terecht zou komenmag nu wel even gaan regenen trouwens, gaat die benauwdheid tenminste weg.
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Buitjes voor het stof![]()
Ach vrijdag weer lekker 15 graden jas aan alles
Dan sta je daar 90 minuten tussen al die dooien.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het maar droog is vrijdag, ik wil op het Museumplein naar NED-SPA gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |