quote:
een 'lollige' shooterquote:
Ja? gespeeld?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef Poepz0r het volgende:
Hele goeie game dit. Ooit op Dreamcast geweest dacht ik/.
Sunset toch niet? of is dat iets anders dan die Sunset?quote:
?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:01 schreef Poepz0r het volgende:
Hele goeie game dit. Ooit op Dreamcast geweest dacht ik/.
Eens maar die eerdere trailer zag er wel heel tof uit.quote:
Als dat het enige is wat je opvaltquote:Op maandag 9 juni 2014 19:04 schreef koei het volgende:
Heeft er niet iemand een goed passend overhemd voor die man? Dit ziet er niet uit...
Is tenminste iets uniek. Kun je niet zeggen van de aankondigingen van Nintendo met hun Mario 188 en Zelda 55 dat is pas pure kankerquote:
Jep ik vind dit ook het leukste tot nu toe. De rest was gewoon kutquote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef JimmyJames het volgende:
Leukste game tot nu toe wat mij betreft
Dragon Age is al geweest dus we kunnen afsluiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:05 schreef IMVHI het volgende:
Gaan we nog serieuze spellen zien of krijgen we alleen maar dit sort neppe onzin te zien?
Dit. Flikker op met die co-op onzin. Niemand dit dat leuk vindquote:Op maandag 9 juni 2014 19:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil heel niet allemaal co-op shit. Waar blijven die SP's met een goed verhaal.
Alleen in Gears vond ik het tof voor de rest vond ik het nog nergens echt goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:07 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Dit. Flikker op met die co-op onzin. Niemand dit dat leuk vind
Koei!quote:
Vond persoonlijk de Halo Coop ook altijd erg tof.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Alleen in Gears vond ik het tof voor de rest vond ik het nog nergens echt goed.
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:08 schreef koei het volgende:
FantasiaDat is echt de stomste Disney film ooit!
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Jimbo het volgende:
Co-op moet offline, op de bank, met je maat en een krat pils.
Alsof de PS4 iets boeiends heeftquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef IMVHI het volgende:
Als ik dit zo zie ben ik blij dat ik m'n Xbox One verkocht heb en een PS4 heb gekocht
ja maar als je dood ging kwam je gewoon weer terug als je co-op mattie terug liep toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Vond persoonlijk de Halo Coop ook altijd erg tof.
Ook geen KI?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Friday12 het volgende:
Ik zie nog niets dat mij een Xbox one zou doen kopen
Vind je het gek. Het enige toffe tot nu toe was Dragon Age.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef MaxMark het volgende:
Deze zaal had wel met een publieksopwarmer kunnen doen, die voor de uitzending iedereen een beetje enthousiast maakt. Wat een dooie zooi zeg
Fable is ook tofquote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vind je het gek. Het enige toffe tot nu toe was Dragon Age.
Maar wel genoeg waarvoor je 'm zou verkopenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Friday12 het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:09 schreef Friday12 het volgende:
Fable was veel eerder broederquote:Op maandag 9 juni 2014 19:11 schreef Rogan het volgende:
Het begint een beetje op DOTA en LOL te lijken allemaal..
Ja, maar ik vind de multiplayerfocus niet zo tofquote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef Poepz0r het volgende:
Fable is tof omdat het zichzelf niet zo serieus neemt
Heb ik nu ook ja.quote:
zaten toch wel een paar toffe bij! Alleen nog geen echte MEGA dingen of verrassingen nee.quote:
Gamespot werkt hier ook goed. Twitch daarentegen not so much.quote:
Idd, Fable is zo'n typische singleplayer game! Multiplayer is soms overbodig!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de multiplayerfocus niet zo tof
Volgens kan je ook met AI spelen maar dat werkt nooit zo goed wat mij betreft.quote:
Ja dat was toch net de hele oproer, dat er bij Microsoft iets over de legend of Zelda op het scherm stondquote:
Gast ga vliegen!quote:
Little Big Planet?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef JimmyJames het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op die game van Sony.
Denk dat ze met Halo 5 eindigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ontzettend veel van die happy fantasy "lollige toonzetting" adventure games komen voorbij.
Ik hoop het! Deel 1 was zo tering vet!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Tomb Raider 2 schijnt ook op de E3 langs te komen.
Er is blijkbaar een markt voorquote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ontzettend veel van die happy fantasy "lollige toonzetting" adventure games komen voorbij.
Vond ik ook alquote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ME4 als het goed is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Denken jullie dat er nog iets komt dat ons wegblaast?
Ingewikkeld geloof ik niet, tijdrovend wel!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef koei het volgende:
Nee, gaat 'm niet worden. Veel te ingewikkeld om toffe levels mee te maken, waardoor je alleen prut zit te spelen.
Ditquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Als die 2D is, dan heeft dat veel meer kans op slagen. Dit 3D is veel te lastig om echt iets moois mee te maken. Die tijd willen mensen er niet instoppen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grappige is dat Nintendo het exact na aan het maken is met Mario RPG Maker ofzoiets
Het onweer wat er aan komt (code oranje) misschien, maar niet door iets van MSquote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Dat was 2 jaar alweer.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Vorig jaar werd ik omver geblazen door Watch Dogs. Maar nu val ik tot nu toe in slaap.
Haha, in die hype trappen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Qunix het volgende:
Vorig jaar werd ik omver geblazen door Watch Dogs. Maar nu val ik tot nu toe in slaap.
Meest interessante setting tot nu toe inderdaad !quote:
(nog) niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Nog steeds geen reden om een xbone te kopen
Ik vind het allemaal nog wat matig.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
zaten toch wel een paar toffe bij! Alleen nog geen echte MEGA dingen of verrassingen nee.
Toffe visuals en muziek ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meest interessante setting tot nu toe inderdaad !
Toffe stijl wel.quote:
Code rood hier in Limburg, als straks mijn connectie maar niet naar de tyfus gaat.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het onweer wat er aan komt (code oranje) misschien, maar niet door iets van MS
Ori the dark forest als ik het goed las.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:20 schreef Gh0stface het volgende:
Huh wat was dat wat we net zagen? Lijkt op child of light
Ori: blablablblaquote:Op maandag 9 juni 2014 19:20 schreef Gh0stface het volgende:
Huh wat was dat wat we net zagen? Lijkt op child of light
Is Pinkpop nu niet (nog) bezig?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Code rood hier in Limburg, als straks mijn connectie maar niet naar de tyfus gaat.
Mhh ja, hoef ik opzich ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |