Ja dat was toch net de hele oproer, dat er bij Microsoft iets over de legend of Zelda op het scherm stondquote:
Gast ga vliegen!quote:
Little Big Planet?quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef JimmyJames het volgende:
Dit lijkt verdacht veel op die game van Sony.
Denk dat ze met Halo 5 eindigen.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ontzettend veel van die happy fantasy "lollige toonzetting" adventure games komen voorbij.
Ik hoop het! Deel 1 was zo tering vet!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe Tomb Raider 2 schijnt ook op de E3 langs te komen.
Er is blijkbaar een markt voorquote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ontzettend veel van die happy fantasy "lollige toonzetting" adventure games komen voorbij.
Vond ik ook alquote:Op maandag 9 juni 2014 19:16 schreef Dagger87 het volgende:
ME4 als het goed is.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:18 schreef Cikx het volgende:
Denken jullie dat er nog iets komt dat ons wegblaast?
Ingewikkeld geloof ik niet, tijdrovend wel!quote:Op maandag 9 juni 2014 19:17 schreef koei het volgende:
Nee, gaat 'm niet worden. Veel te ingewikkeld om toffe levels mee te maken, waardoor je alleen prut zit te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |