Mogen blij zijn dat jij niet bij de FIA werkt.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
nog een keer, Massa stuurde naar rechts, op perez in, waar perez zijn stuur recht hield.
verder als je in het verkeer iemand van achter aanrijdt ben je ook schuld.
nee, want dan was het gewoon bij een race incident gebleven, net zoals in andere open wheel klassen.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mogen blij zijn dat jij niet bij de FIA werkt.
Volgens mij kreeg Verstappen laatst nog een penalty voor track limits. Dan kwam Rosberg gisteren nog goed weg toen hij weer een beloning kreeg voor een stuurfout. Dus in andere raceklassen zijn ze ook streng.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want dan was het gewoon bij een race incident gebleven, net zoals in andere open wheel klassen.
FIA mierenneukers, echt he, wat een aanstellers, altijd maar straf dit, zus en zo!
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:48 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Mogen blij zijn dat jij niet bij de FIA werkt.
Gelukkig worden de meesten andere klassen ook onder FIA geredenquote:Op maandag 9 juni 2014 22:50 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nee, want dan was het gewoon bij een race incident gebleven, net zoals in andere open wheel klassen.
FIA mierenneukers, echt he, wat een aanstellers, altijd maar straf dit, zus en zo!
Heul echt wel meer vriendinnen/vrouwen laten zienquote:Op maandag 9 juni 2014 13:43 schreef Sinister-D- het volgende:
ow, en ik wil een verzoek doen aan de FOM om niet meer de broers/vriendinnen/ouders van een coureur, het publiek of een zenuwpees aan de pitmuur te laten zien gedurende de race. En zeker niet op cruciale momenten![]()
![]()
Als er iemand schuldig is, dan is dat Massa, met zijn naar rechts sturen, dat ziet een blinde mol nog, daar heb ik geen zogenaamde experts voor nodig.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 02:33 schreef twiFight het volgende:
Uiteindelijk is er geen discussie mogelijk over wie schuldig is. Perez is dat per definitie, omdat het enige orgaan die dat bepaalt al een uitspraak heeft gedaan (motor sport counsil etc. even niet meegerekend). Hun besluit is 'wet', of je het er nou mee eens bent of niet. Daar hoef je het helemaal niet mee eens te zijn, maar het is wel 'de waarheid' zoals deze nu bepaald is.
En natuurlijk zijn FI en Williams beide pissed. Terecht, ze verloren hier allebei ontzettend veel punten.
Dus als jij op de weg rijdt, iemand aan het inhalen bent op een stuk waar een bocht is, en die ander houdt het stuur recht (en stuurt dus niet mee mee de bocht) en rijdt je van de weg, dan is het jouw schuld?quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef THEFXR het volgende:
nog een keer, Massa stuurde naar rechts, op perez in, waar perez zijn stuur recht hield.
verder als je in het verkeer iemand van achter aanrijdt ben je ook schuld.
Wat stom van mij, je hebt helemaal gelijk! Alsnog ben ik blij dat jij niet bij de FIA werktquote:Op dinsdag 10 juni 2014 03:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als er iemand schuldig is, dan is dat Massa, met zijn naar rechts sturen, dat ziet een blinde mol nog, daar heb ik geen zogenaamde experts voor nodig.
Perez heeft ook bezwaar aangetekend tegen die falende beslissing.
Heb je die idioten niet 10x uitgescholden dat ze het voor de 1000e keer in de laatste 5 jaar verneukt hebben door die kuttactiek? Tis echt een genant slecht team aan de pitmuur - wat mij betreft slechter dan Caterham en Marussia.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:30 schreef Syntix het volgende:
Zelfs al is Massa er medeschuldig aan, who gives a fuck about Force IndiaWilliams gaat gewoon voor en zijn grotere helden.
Eens, ze hebben stappen gemaakt wat betreft de wagen zelf, maar als team moet het nog veel professioneler. Gelukkig zijn de pitstops (op die van massa's na) wel een stuk sneller en meer competitief nu. Echter hadden ze nu al zeker 2/3 keer op het podium moeten staan met 1 van hun drivers en zelf verkloten ze het de hele tijd door strategieën, teamfoutjes of de drivers zelf (bottas die de muur schaaft in 1 van de eerste races, massa nu weer).quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je die idioten niet 10x uitgescholden dat ze het voor de 1000e keer in de laatste 5 jaar verneukt hebben door die kuttactiek? Tis echt een genant slecht team aan de pitmuur - wat mij betreft slechter dan Caterham en Marussia.
Ik bedoel, Williams' tactiek is meer debet aan het uitvallen van Massa dan Perez.
Had Massa doorgereden was ie 2e geworden denk ik, Rosberg en Perez waren daar nooit meer voorbij gekomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Eens, ze hebben stappen gemaakt wat betreft de wagen zelf, maar als team moet het nog veel professioneler. Gelukkig zijn de pitstops (op die van massa's na) wel een stuk sneller en meer competitief nu. Echter hadden ze nu al zeker 2/3 keer op het podium moeten staan met 1 van hun drivers en zelf verkloten ze het de hele tijd door strategieën, teamfoutjes of de drivers zelf (bottas die de muur schaaft in 1 van de eerste races, massa nu weer).
Hij deed er wel erg lang over er voorbij te komen nadat hij was aangesloten bij de kopgroep, had plek 1 of 2 moeten scoren gezien de aanwezige snelheid en beschikbare banden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had Massa doorgereden was ie 2e geworden denk ik, Rosberg en Perez waren daar nooit meer voorbij gekomen.
Misschien zelfs 1e maar dat is discutabel.
Ik kreeg juist de indruk dat ie het hartstikke goed heeft gedaan. Zonder die mislukte pitstop was hij voor Alonso gekomen en had hij versere banden voor de kopgroep gehad. Dat was een zekere podium of misschien zelfs een overwinning.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:37 schreef twiFight het volgende:
Volgens mij is Massa zijn grootste tegenstander Massa zelf. Ergens heeft hij de snelheid wel, denk ik, maar hij weet het er maar niet uit te krijgen.
Maar in die slotfase haalde hij er niet uit wat er in zit, die crash nog even daar gelaten, hij had er al voorbij moeten zijn.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kreeg juist de indruk dat ie het hartstikke goed heeft gedaan. Zonder die mislukte pitstop was hij voor Alonso gekomen en had hij versere banden voor de kopgroep gehad. Dat was een zekere podium of misschien zelfs een overwinning.
Massa die Alonso inhaalde was ook wel eenmomentje
Volgens mij waren zijn bandjes er toen al aardig aanquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar in die slotfase haalde hij er niet uit wat er in zit, die crash nog even daar gelaten, hij had er al voorbij moeten zijn.
Dat ligt dan toch mede aan hem, waren 10 rondjes verser dan die van zijn voorliggersquote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij waren zijn bandjes er toen al aardig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |