SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ja, stoer!quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet het eens hard gezegd worden ...
Durf jij met dit verhaal in je achterhoofd je man nog wel naar buiten te sturen om te roken?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hiervoor hadden wij ook een kat, die ging ook altijd lekker naar buiten, maar op een dag in januari ging ze naar buiten en kwam nooit meer terug en dat was echt niet leuk en, we hebben nog weken gezocht en ja, ze was gechipt, maar helaas.
Je kan altijd blijven hopen, toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Durf jij met dit verhaal in je achterhoofd je man nog wel naar buiten te sturen om te roken?
Wat een nare reactie.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:24 schreef chufi het volgende:
Blijkbaar had die kat er geen behoefte meer aan om daar te zijn... Kinderen gaan toch meestal ook op zichzelf wonen en verlaten het nest
Ik ben het trouwens wel met chufi eens in deze. Mijn kat kan (ongechipt en wel) overal heen waar ze wil.quote:
Ja, hoor dat vind ik ook, het plezier dat ze hebben in naar buiten gaan weegt zwaarder dan het risico dat ze niet terug komen, maar ik ben niet de enige die daarin beslist, maar nu gaan ze alsnog naar buiten.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met chufi eens in deze. Mijn kat kan (ongechipt en wel) overal heen waar ze wil.
Ondertussen is ze 14, dus de wilde haren zijn een beetje verdwenen, maar het idee dat ze lekker in vrijheid kan doen en laten wat ze wil is me wel wat waard. Ook het risico wat ze loopt als ze naar buiten gaat....dat is onderdeel van het leven.
Die opmerking zag ik pas nadat ik mijn posting had gedaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:32 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het wel een lullige opmerking om te zeggen dat het beestje liever niet meer bij ons was.
Soms heeft het even tijd nodig, maar uiteindelijk gaan mijn katten nu toch ook naar buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 18:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die opmerking zag ik pas nadat ik mijn posting had gedaan.
Was het eens met de strekking over het naar buiten gaan en ik kan daar itt jou helemaal alleen over beslissen. Alhoewel mevrouw zich heel weinig laat zeggen.
Ik weet hoe het kan werken na een vervelende ervaring. Mijn beste vriendin vertoonde dat panische gedrag ook nadat haar kat was overreden en ze een nieuwe had. Het doemscenario zit dan zo sterk in het hoofd, dat er niet tegen aan te praten valt en dan duurt het idd even, voordat alles weer in een "normaal" perspectief geplaatst wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Soms heeft het even tijd nodig, maar uiteindelijk gaan mijn katten nu toch ook naar buiten
Dat was niet persoonlijk Dees.. Sorry daarvoor.. Maar ik weet dat je me begrijpt ... Ik doe niet aan huisdieren, maar denk dat dat al wel duidelijk wasquote:
Nou ik begrijp het niet. Ik vind het gewoon een rotopmerking.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was niet persoonlijk Dees.. Sorry daarvoor.. Maar ik weet dat je me begrijpt ... Ik doe niet aan huisdieren, maar denk dat dat al wel duidelijk was
Ik ook. Je hoéft niet overal op te reageren chufi.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ik begrijp het niet. Ik vind het gewoon een rotopmerking.
Wat leuk, een kat die met koeien speelt. Nee, dat kun en mag je niet tegenhouden. Wat een leeftijd trouwens, prachtig.quote:Op maandag 9 juni 2014 20:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ook. Je hoéft niet overal op te reageren chufi.
Mijn kat speelt, zelfs al is ze inmiddels bijna 18, graag met koeien en struint dus rustig alle weilanden rondom ons huis af. Ik ben steeds bang dat ze door zo'n kolos vetrappeld wordt. Maar ja, kan niet dirigeren waar ze al dan niet naartoe mag als ze buiten is.
Dat je katten niet moet wandelen ?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Soms moet het eens hard gezegd worden ...
Ok.quote:
Ach een held.quote:
Jong ook, jammer.quote:Op maandag 9 juni 2014 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja was hij wel. Enorm intelligent en getalenteerd.
Wat een rotstreekquote:
Dat laatste hoeft tijdens deze editie dan ook niet...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kon vanmiddag al zien dat die bui over zuid Limburg zou gaan, de tent alvast opbergen en wat plastic regelen zou ik wel gedaan hebben.
Wil alleen op Pinkpop nog niet dood gevonden worden.
Ik overleef het nog geen halve middag.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft tijdens deze editie dan ook niet...
Er stonden best wel een paar aardige bandjes, maar zelden op het hoofdpodium...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik overleef het nog geen halve middag.
Dat lijk wel het hoofd van een gorilla.quote:Op maandag 9 juni 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Vlak voordat Metallica on stage kwam...
Fake of niet (??), ik vind het een mooi plaatje...quote:Op maandag 9 juni 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijk wel het hoofd van een gorilla.
Het lijkt er iets teveel op dus ik denk fake.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fake of niet (??), ik vind het een mooi plaatje...
Hier ff een flinke bui net toen ik weer thuis kwam rond 21:00u, maak me iets meer zorgen om Oberagger dat ligt 80 km ten oosten van Keulen en wanneer ik op de onweerkaarten kijk is het daar aardig los gegaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 23:08 schreef MadMaster het volgende:
Heb vanavond 3 spetters meegemaakt, overdreven gedoe weer allemaal...
Goed voor de open haard...quote:Op maandag 9 juni 2014 23:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hier ff een flinke bui net toen ik weer thuis kwam rond 21:00u, maak me iets meer zorgen om Oberagger dat ligt 80 km ten oosten van Keulen en wanneer ik op de onweerkaarten kijk is het daar aardig los gegaan.
Dat wordt weer bomen ruimen.
Yep, maar aan hout sowieso geen gebrek daar. Lastig zijn de bomen die over de omheining vallen of boven op chalet.quote:
Pareidoliaquote:Op maandag 9 juni 2014 22:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lijk wel het hoofd van een gorilla.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Heining ?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 07:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
Weer een paar bomen op de heining gevallen, chalet staat nog en er liggen wat tuinstoelen in de wei nu.
De Heining is vlak bij mij achter, richting Ruigoord.quote:
heining - schuttingquote:
Peace Love
3. Ambient modern
Dat was weken geleden alweer het geval, wegens de rechtszaken daaromtrent...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
Het is begin juni, dus logisch dat we alweer over Zwarte Piet gaan discusseren.
Dat was me (gelukkig) ontgaan, maar zag een topic op NWS, waar iedereen weer fijn hetzelfde keuteltje perst als een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was weken geleden alweer het geval, wegens de rechtszaken daaromtrent...
No surrender!!quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat was me (gelukkig) ontgaan, maar zag een topic op NWS, waar iedereen weer fijn hetzelfde keuteltje perst als een half jaar geleden.
NWS / Nederland krijgt een andere Zwarte Piet, is definitief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Treehut362 op 10-06-2014 19:30:00 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
Ik meng me niet meer in die discussie.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 18:32 schreef Kingstown het volgende:
Het is begin juni, dus logisch dat we alweer over Zwarte Piet gaan discusseren.
Peace Love
3. Ambient modern
Het kan ook zonder om.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik twijfelde ook even over een niet nog iets voor moest
Ik word er een beetje moe van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 19:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik meng me niet meer in die discussie.
Ja precies, ik ken dat niet als een zelfstandig naamwoord, wel OMheiningquote:Op dinsdag 10 juni 2014 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
heining - schutting
Heining - Verschansing.
HEINING - 1) Aftuining 2) Afschutting 3) Afzetting 4) Afscheiding 5) Afsluiting 6) Betuining 7) Haag 8) Heg 9) Latwerk 10) Muur 11) Omheining 12) Pagger 13) Randverschijnsel dat zijn beperking heeft (crypt.) 14) Schutting 15) Schutsel
Ik twijfelde ook even over een niet nog iets voor moest
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
De Action is een waar Nederlandse succesnummer aan het worden. Het bedrijfsresultaat kwam met 406 winkels vorig jaar uit op 128 miljoen euro. Daarmee passeert de relatief nieuwe keten in rap tempo de Hema die met 627 winkels een bedrijfsresultaat van 119 miljoen euro maakt.Wat was de naam van die mevrouw ook alweer die onlangs nogal neerbuigend deed over bezoekers van de Action in Assen? Voornaam was Yvonne dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook vermoeiend. Als het niet goed is, dan verandert het gaandeweg vanzelf wel. Forceren lijkt me zinloos.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik word er een beetje moe van.
Als het aan mij lag, dan zouden alleen kinderen onder de 8 er iets over mogen zeggen.
Yvonne Kroonenberg.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was de naam van die mevrouw ook alweer die onlangs nogal neerbuigend deed over bezoekers van de Action in Assen? Voornaam was Yvonne dacht ik.
Is daar een Joetoepje van toevallig? Of had ze het slechts geschreven?quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat was de naam van die mevrouw ook alweer die onlangs nogal neerbuigend deed over bezoekers van de Action in Assen? Voornaam was Yvonne dacht ik.
Ik wist het niet, bedankt voor de wijze lesquote:
die vind ik grappigquote:
Peace Love
3. Ambient modern
Geen YT, maar wel de originele opnamequote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Is daar een Joetoepje van toevallig? Of had ze het slechts geschreven?
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die vind ik grappigHet is op zich wel een grappig mens. Maar deze keer versprak ze zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach....ik vond de ophef (dat woord kan ik ook niet meer horenquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is op zich wel een grappig mens. Maar deze keer versprak ze zich.
Verontwaardiging is een volkshobby in Nederland.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach....ik vond de ophef (dat woord kan ik ook niet meer horen) ook nogal overdreven.
Ze leeft in een hele andere wereld als dat vele anderen doen.
ik noem dat "intellectualisme"quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is op zich wel een grappig mens. Maar deze keer versprak ze zich.
achquote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
En daar is wat mij betreft weinig mis mee.
True. Lijkt me best vermoeiend om elke dag weer verontwaaridgd te zijn, maar ik zal het principe wrs niet goed begrijpen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Verontwaardiging is een volkshobby in Nederland.
quote:
Het zal wel een gevoel van zelfimportantie geven. Jouw mening doet ertoe, jij vindt overal wat van.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True. Lijkt me best vermoeiend om elke dag weer verontwaaridgd te zijn, maar ik zal het principe wrs niet goed begrijpen.
Ze is sowieso redelijk denigrerend bezig over de bevolkingsklasse van Amsterdam Noord.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen YT, maar wel de originele opname
Slechte kwaliteit btw. Ik hoor alles dubbel/met vertraging![]()
http://www.hpdetijd.nl/wp(...)berg-Nick-Muller.mp3
Mooi klein beestje.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 20:57 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Foto's aan het opruimen, hier ééntje voor de dierenvrienden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |