quote:British comedian and actor Rik Mayall has died aged 56, according to his manager.
He played the obnoxious, poetry-writing anarchist Rick in The Young Ones alongside friend Adrian Edmonson.
The duo later went on to star in Bottom.
quote:He was left seriously ill after a quad bike accident in 1998 which left him in a coma for several days.
Hij heeft geen 16 jaar in coma gelegen.quote:
Waar die vervolgens na een paar dagen prima is uitgekomen en er 16 jaar geen last van heeft gehadquote:
Eens met deze post, maar waar is hij dan aan overleden?quote:Op maandag 9 juni 2014 17:22 schreef KoudeVoetjes het volgende:
[..]
Waar die vervolgens na een paar dagen prima is uitgekomen en er 16 jaar geen last van heeft gehad
Gave film ookquote:Op maandag 9 juni 2014 17:29 schreef Ferdo het volgende:
Als het daarboven maar geen Guest House Paradiso blijkt te zijn...
Is nog niet bekend (gemaakt).quote:Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef BrandX het volgende:
Eens met deze post, maar waar is hij dan aan overleden?
http://www.itv.com/news/2(...)mayall-dies-aged-56/quote:No further details of the cause of his death were immediately available.
Rick gewoon, volgens mij.quote:*Rickie uit The Young Ones*
Yep. Geen Ricky. En al helemaal geen Rickie.quote:
Wel Ritchie in Bottom.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Geen Ricky. En al helemaal geen Rickie.
Die live-shows.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:49 schreef karton2 het volgende:
Binnenkort maar weer eens mijn Bottom dvds uit de kast plukken.
Nooit gezien, ken alleen de standaard afleveringen. Misschien de liveshows ook maar eens opzoeken dan.quote:
Onbekend op dit moment.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eens met deze post, maar waar is hij dan aan overleden?
Dat zeker.quote:
Doen.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:52 schreef karton2 het volgende:
[..]
Nooit gezien, ken alleen de standaard afleveringen. Misschien de liveshows ook maar eens opzoeken dan.
Rowan Atkinson heeft meer gedaan dan alleen Mr Bean. De UK heeft en had veel comedy helden, meer dan welk land ook. Het is echt cultuur.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Jeetje veel te jong om te gaanik zag um graag moest altijd lachen om die man stukken leuker dan die vervelende Mr Bean.
Ik zie zat Britse comedies, ken er genoeg maar die Bean vind ik echt niks.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:24 schreef Individual het volgende:
[..]
Rowan Atkinson heeft meer gedaan dan alleen Mr Bean. De UK heeft en had veel comedy helden, meer dan welk land ook. Het is echt cultuur.
Hij heeft wel goeie dialogen altijd.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie zat Britse comedies, ken er genoeg maar die Bean vind ik echt niks.
Vinden veel Britten die ik ken ook niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:28 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik zie zat Britse comedies, ken er genoeg maar die Bean vind ik echt niks.
Ben er stil van Arcee.quote:
Jouw jeugdhelden moeten we toch meer in de richting van Laurel en Hardy en Charlie Chaplin zoeken?quote:
Nooit om Charlie Chaplin kunnen lachen. De Dikke en de Dunne zijn briljant. Samen met WC Fields en André van Duin de grootsten.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jouw jeugdhelden moeten we toch meer in de richting van Laurel en Hardy en Charlie Chaplin zoeken?
Geweldige afleveringen ja. Ook die met de inbreker was fantastisch.quote:Op maandag 9 juni 2014 18:51 schreef TLC het volgende:
Eddie: [Exited] Hey! Richie! Look at this! [at the newspaper]
Remember that Stork margarine competition we entered!
Richie: Yeah!
Eddie: ... We didn't win it!
Richie: What! Well who did?
Eddie: Slip Digby.
Richie: Slip Digby? The organist?
Eddie: Well, that's not what they called him in court.
Richie: Well what was the winning caption?
Eddie: I like Stork Margarine because: "I've only got one leg."
[Both nod]
Richie: Not bad.
Eddie: Clever bastard!
Richie: Yeah.
Eddie: Why didn't we think of that one!
Richie: Well, I told you we weren't going to get far with
I like Stork margarine because: "I've enclosed a fiver, Mum's the word"
Eddie: Yeah, well we never posted it, did we?
Richie: There wasn't a lot of point! You took the fiver out, didn't you!
[ afbeelding ]
Wat een geniale serie is dat Bottom![]()
ik kan me geen een slechte aflevering voor de geest halen, ook erg grappig was die aflevering met de gascontroleur
![]()
![]()
Chaplin vond ik ook niks en van Duin toch wel niet... En WC Fields was alleen in Benny Hill grappig...quote:Op maandag 9 juni 2014 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nooit om Charlie Chaplin kunnen lachen. De Dikke en de Dunne zijn briljant. Samen met WC Fields en André van Duin de grootsten.
Heb ze nog niet zo lang geleden weer eens allemaal gezien...quote:De video's van The Young Ones ontelbare keren teruggekeken.
Hadden ze hem opgegravenquote:Op maandag 9 juni 2014 19:19 schreef AchJa het volgende:
En WC Fields was alleen in Benny Hill grappig...
Je plaatje is stuk. Doorlinken mag niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mijn jeugdheld
[ afbeelding ]
Zelfs mijn nick is naar hem vernoemd
quote:Op maandag 9 juni 2014 19:50 schreef Alan_Bastard het volgende:
Mijn jeugdheld
[ afbeelding ]
Zelfs mijn nick is naar hem vernoemd, Alan B'stard.
quote:Op maandag 9 juni 2014 22:45 schreef Nemephis het volgende:
Da's onverwacht..![]()
Kennen jullie de serie Grim Tales van hem? Sprookjes van de broeders Grim, vertelt op de typische Mayall-manier
Speelde ook een keer mee als een piloot in de serie over WO1.quote:Op maandag 9 juni 2014 17:50 schreef Montov het volgende:
[..]
Kwam er trouwens pas later achter dat dit Rik Mayall was.
Van het lachen hoop ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Speelde ook een keer mee als een piloot in de serie over WO1.
God, wat heb ik dubbel gelegen om deze gozer zeg...
In elke serie van Blackadder speelt hij Lord Flasheart.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Speelde ook een keer mee als een piloot in de serie over WO1.
God, wat heb ik dubbel gelegen om deze gozer zeg...
Nee hoor, hij was er maar in twee afleveringen.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:21 schreef Gunner het volgende:
[..]
In elke serie van Blackadder speelt hij Lord Flasheart.
RIP
blijkbaar dus ja. had het idee dat het er meer waren.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 12:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was er maar in twee afleveringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |