quote:
quote:
Nietquote:
Manboobs ja?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:23 schreef Peter het volgende:
En waar blijven de lekkere mannen? Discriminasie!
Verpest het topic nou niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:23 schreef Peter het volgende:
Je bent zelf nasiquote:Op maandag 9 juni 2014 12:23 schreef Peter het volgende:
Nu heb ik zin in nasiquote:
Soms heb ik het idee dat wij best goed zouden kunnen opschieten met elkaar.quote:
Ik ook wel.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat wij best goed zouden kunnen opschieten met elkaar.
Je dekte je al in door 'soms' te zeggen hč.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu al niet meer, zal aan het weer liggen denk ik.
Waarom was jij 3 dagen niet op FOK!?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:37 schreef BlauweTijger het volgende:
BEN IK 3 DAGEN NIET OP FOK! EN ER MOGEN GELIJK TIETEN WORDEN GEPOST? VERDOMME WAT MOOI.
Bier zon festivals wijven chillen tieten zon bier wijven chillen festivals muziekje zon bier chillen wijven tieten tepels muziek chillen en zon.quote:
Niet tussen deze activiteiten door FOK!kenquote:Op maandag 9 juni 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bier zon festivals wijven chillen tieten zon bier wijven chillen festivals muziekje zon bier chillen wijven tieten tepels muziek chillen en zon.
Ja dat vond ik ook vreemd.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Niet tussen deze activiteiten door FOK!ken
Leuken fotosoep.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Niet zeiken man, in mijn tijd liepen alle meisjes topless op het strand!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Sapstengel op 09-06-2014 17:02:22 ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Post dan opengesperde vleeskutten en -anussen die overlopen van de negercum of zo. Dan heb je nog wat om te fappen.
Ik lek al een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Post dan opengesperde vleeskutten en -anussen die overlopen van de negercum of zo. Dan heb je nog wat om te fappen.
Volgens mij geeft je dit de uitgelezen kans te participeren, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
ik voel me buitengesloten door deze maatregel
Denken dat ik ga bijdragen aan de objectificatie van de vrouw in KLBquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je dit de uitgelezen kans te participeren, maar goed.
quote:
Zou een foto van jouw boezem niet juist een de-objectificatie zijn? Zelfstandig, zelfverzekerd e.d.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat ik ga bijdragen aan de objectificatie van de vrouw in KLB
[..]
Denk je dit is een femen-rally ofzoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou een foto van jouw boezem niet juist een de-objectificatie zijn? Zelfstandig, zelfverzekerd e.d.
Hoop doet leven niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dit is een femen-rally ofzo
Walgelijke neptieten zijn amper tieten te noemen dus daar zal je niet op gepakt worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zowel in ONZ als KLB, ja.
[..]
Ik denk dat hij het hoofd wel koel houdtquote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop trouwens dat Frank deze nieuwe regel een beetje overleefd.
Wil je zeggen dat 'ie 'koud' is?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hoofd wel koel houdt
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef anti-loper het volgende:
gadverdamme
post liever billen ofzo
Billen > borsten
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef anti-loper het volgende:
gadverdamme
post liever billen ofzo
Billen > borsten
Dit is jouw smaak? Really?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zowel in ONZ als KLB, ja.
[..]
lol wtfquote:
dayum sonquote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyf op met je ranzige plaatjes gek.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Mogen dit soort tieten nu ook?
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |