Ik lek al een beetje.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:59 schreef SuperwormJim het volgende:
Post dan opengesperde vleeskutten en -anussen die overlopen van de negercum of zo. Dan heb je nog wat om te fappen.
Volgens mij geeft je dit de uitgelezen kans te participeren, maar goed.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:01 schreef housesoftheholy het volgende:
ik voel me buitengesloten door deze maatregel
Denken dat ik ga bijdragen aan de objectificatie van de vrouw in KLBquote:Op maandag 9 juni 2014 13:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Volgens mij geeft je dit de uitgelezen kans te participeren, maar goed.
quote:
Zou een foto van jouw boezem niet juist een de-objectificatie zijn? Zelfstandig, zelfverzekerd e.d.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:05 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat ik ga bijdragen aan de objectificatie van de vrouw in KLB
[..]
Denk je dit is een femen-rally ofzoquote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou een foto van jouw boezem niet juist een de-objectificatie zijn? Zelfstandig, zelfverzekerd e.d.
Hoop doet leven niet.quote:Op maandag 9 juni 2014 13:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denk je dit is een femen-rally ofzo
Walgelijke neptieten zijn amper tieten te noemen dus daar zal je niet op gepakt worden.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zowel in ONZ als KLB, ja.
[..]
Ik denk dat hij het hoofd wel koel houdtquote:Op maandag 9 juni 2014 13:08 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop trouwens dat Frank deze nieuwe regel een beetje overleefd.
Wil je zeggen dat 'ie 'koud' is?quote:Op maandag 9 juni 2014 13:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het hoofd wel koel houdt
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef anti-loper het volgende:
gadverdamme
post liever billen ofzo
Billen > borsten
quote:Op maandag 9 juni 2014 13:16 schreef anti-loper het volgende:
gadverdamme
post liever billen ofzo
Billen > borsten
Dit is jouw smaak? Really?quote:Op maandag 9 juni 2014 12:22 schreef Socios het volgende:
[ afbeelding ]
Mag zowel in ONZ als KLB, ja.
[..]
lol wtfquote:
dayum sonquote:Op maandag 9 juni 2014 13:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tyf op met je ranzige plaatjes gek.quote:Op maandag 9 juni 2014 12:56 schreef Sapstengel het volgende:
Mogen dit soort tieten nu ook?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |