SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciale Bewoners: T-REX, Utokat & Knijntje (die het haasje is)![]()
![]()
Standaard POLL's in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor uitgebreide informatie UTO / De drie nieuwe bewoners - juni
Poll: Welke nieuwe bewoner wil jij erin?
• Ivan (26jaar)
• Amy (35jaar)
• Marceline (40jaar)
Tussenstand:
De nominatie- en eliminatie data van juni:
DI 10-6 Nominatie.
WO 11-6 Entree 2 nieuwe bewoners.
ZO 15-6 Exit 1 nieuwe bewoner.
MA 16-6 Exit 1 genomineerde.
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia AgendaLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja het kan allemaal wel weer omgeslagen zijn, maar vanmiddag had het roddelgroepje duidelijke stemafspraken over Joeyquote:Op maandag 9 juni 2014 04:00 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dat weet ik niet ze moeten nu kiezen de asos of isa of joey en lot lau en ruud willen heeel graag van isa af omdat ze geliefd is en zij dat weten
Ja heb je gezien wat voor pogingen?quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
heb ik het goed gedaan? brrrr eng hahaha heb hier nog nooit iets geopend
Nou nog een keer danquote:Op maandag 9 juni 2014 04:03 schreef DaniqueV het volgende:
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja heb je gezien wat voor pogingen?
Hij pakte haar bij de schouders en wilde haar gewoon dwingen met hem mee te lopen, want iedereen vond dat ze naar bed moest
eerste keer is altijd engquote:Op maandag 9 juni 2014 04:07 schreef DaniqueV het volgende:
Pjuhh....blij om, kreeg even een lichtelijk paniekgevoel toen ik zag dat ik de laatste wasMaar viel dan wel mee dat openen, wist alleen niet zo snele en nieuwe tittel en maar dit gedaan
quote:
Ieuwwwquote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...quote:Op maandag 9 juni 2014 04:08 schreef Parlay het volgende:
[..]
Dat naar bed gaan was echt belachelijk, ze was helemaal over de rooie. De enige die haar een klein beetje kalmeerde was gek genoeg Vanessa. In het heetst van de strijd dan, daarna ging ze nog ff door in de kas en daar was het volgens mij Emil die haar kon kalmeren.
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
Nieuwe kleertjes, eten op de markt en Isa die werd afgezeken. Het RKV had weer een topdag.
[ afbeelding ]
Was het niet iets van Ranzig Kut Varken?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Ik zeg regie laat morgen maar een mail binnen komen van wolter kroes ik wil plaat met je opnemen of zullen ze daarmee wachten tot ze genomineerd is LOL zou ook wel een leuke zijn ....quote:Op maandag 9 juni 2014 04:09 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
Ach als je dan maar wel van het moment genoten hebquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]had mijn ontmaagding via fok nu ff....het was gebeurd voor ik het goed doorhad
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Klopt en dat gaf ik ook al eerder aan je moet iemand eerst gewoon ff lekker laaten razen en niet teveel tegenspreken en dan rustig op iets anders overgaan en gerust stellen...
rooms katolieke vrouw LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 04:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
RKV? Waar staat dat precies voor ook alweer?
Nou......meer het naspel eigenlijkquote:Op maandag 9 juni 2014 04:12 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ach als je dan maar wel van het moment genoten heb
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......meer het naspel eigenlijk![]()
oww oww, te erg, te laat, te wakker en te melig
Tis dat ik een leuke baan heb maar soms zou ik wensen dat ik er zat en zou ik sommige mensen de waarheid echt zeggenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:
Stelletje meelopers daar, iedereen is bang voor Vanessa, inclusief Dennis met zijn grote bek
Doen ze om ons te pesten, wij een hele week in de spanning of Isa blijft.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat ik wel altijd heel apart vind, is dat Isa na zo'n stressvolle situatie kort daarna weer lacht en grapjes maakt. Echt dronken was ze m.i. ook niet, eerder wat aangeschoten. Ze kon zich nog best goed verwoorden. Ik had vanavond het gevoel dat er een duwtje in de rug werd gegeven door de regie zo vlak voor de nominaties.
Ach je hoeft morgen oeps straks niet vroeg op om te werken.... en zou mooi weer worden dus lekker in de tuin zonnen of op balkonquote:Op maandag 9 juni 2014 04:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou......meer het naspel eigenlijk![]()
oww oww, te erg, te laat, te wakker en te melig
Ik had niet het idee dat het gestuurd is, maar ik zal wel naïef zijn danquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat ik wel altijd heel apart vind, is dat Isa na zo'n stressvolle situatie kort daarna weer lacht en grapjes maakt. Echt dronken was ze m.i. ook niet, eerder wat aangeschoten. Ze kon zich nog best goed verwoorden. Ik had vanavond het gevoel dat er een duwtje in de rug werd gegeven door de regie zo vlak voor de nominaties.
Kruipt onder stoelquote:
klopt denk ik welquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kan, kan ook haar manier van in het leven staan zijn hé, niet miepen maar doorgaan. Ander hoeft niet te weten hoe ik mij voelquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
En ze heeft ook wel een bepaalde kracht om het goede weer terug te vinden heb ik het idee.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ik had me opgegeven maar ben niet eens naar de eerste screening gegaan..... had me opgegeven na een flinke borrel en toen ik gebelt werd dacht ik mmmmm zal wel weer een dgk of bb worden en das niet mijn ding om me voor lul te laten zetten door hunquote:Op maandag 9 juni 2014 04:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Tis dat ik een leuke baan heb maar soms zou ik wensen dat ik er zat en zou ik sommige mensen de waarheid echt zeggen
Ja als het meezit welquote:Op maandag 9 juni 2014 04:16 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ach je hoeft morgen oeps straks niet vroeg op om te werken.... en zou mooi weer worden dus lekker in de tuin zonnen of op balkon
Was de donder er daarnet al niet? Of was dat een andere knal?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:19 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja als het meezit wel......heerlijk ff in de tuin maar de bewolking en regen zou pas morgenmiddag komen als ik het goed heb, soms heb je de pech dat die bewolking en regen eerder komt
Isa blijft sowieso, ook al komt ze op de bank. Een nieuwe inwoner gaat haar er als publiekslieveling zijnde er niet uitstemmen lijkt mij.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Doen ze om ons te pesten, wij een hele week in de spanning of Isa blijft.
Vanessa moest vlak voor deze confrontatie haar zender checken terwijl ze al op bed lag, daarna kwam ze uit bed zocht haar zender en ging los. Tsja....quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
trustequote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Zeyina het volgende:
Hier fluiten de vogeltjes al volop buiten, dus ik ga eens een trapje hoger.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
dat zeiden we ook met jimmy....... maar je weet het nooit zou voor de nieuwe niet echt goed zijn .... om dat te doen denk dat aike en nicolien er tegenin gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Isa blijft sowieso, ook al komt ze op de bank. Een nieuwe inwoner gaat haar er als publiekslieveling zijnde er niet uitstemmen lijkt mij.
Wijs besluit en ingeving van je geweestquote:Op maandag 9 juni 2014 04:18 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven maar ben niet eens naar de eerste screening gegaan..... had me opgegeven na een flinke borrel en toen ik gebelt werd dacht ik mmmmm zal wel weer een dgk of bb worden en das niet mijn ding om me voor lul te laten zetten door hun
Ja was al bezig...regende straks ook al ff. Daarom alles dicht gedaan. Het is nu rustig buitenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Was de donder er daarnet al niet? Of was dat een andere knal?
Gaan we trappequote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Zeyina het volgende:
Hier fluiten de vogeltjes al volop buiten, dus ik ga eens een trapje hoger.![]()
Slaap lekker allemaal![]()
nou ja of dit nu wel of niet zo was.... ik heb er van genotenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
IK ooken het is verslavend bij dgk sliep ik soms maar 2 uur per nacht en op werk ook alles kijken LOLquote:Op maandag 9 juni 2014 04:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wijs besluit en ingeving van je geweest![]()
Ik dacht, heb er zo weinig tijd voor, ga het niet volgen hoor! maar uiteindelijk zit ik toch regelmatig snel bij te lezen hoe of wat
isa heeft haar credits bij de redactie wel weer verdiend hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 04:22 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
dat zeiden we ook met jimmy....... maar je weet het nooit zou voor de nieuwe niet echt goed zijn .... om dat te doen denk dat aike en nicolien er tegenin gaan
DGK rules, tot diep in de nacht ja pffffff waren regelmatig erg korte nachtjes voor mijquote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef Dutchmannew het volgende:
[..]
IK ooken het is verslavend bij dgk sliep ik soms maar 2 uur per nacht en op werk ook alles kijken LOL
ja ze zorgt wel voor kijkcijfersquote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
isa heeft haar credits bij de redactie wel weer verdiend hoor
trustequote:Op maandag 9 juni 2014 04:25 schreef DaniqueV het volgende:
Slaap lekker Zeyina , ik ga ook even verstandig nu doen, vond het even gezelligLot en Lau zullen vast niet meer gaan knallen zoals ze beloofd hadden, slaap lekker voor wie er zo ook gaan slapen.
wat moet ik snel vergetenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rancuneus Kwaadaardig Varken, vergeet het niet meer.
Inderdaad, het viel mij op dat Dennis kort voor de confrontatie naar binnen liep om te gaan slapen. Zijn blik was gericht op Vanessa, die zich ging aankleden om naar buiten te gaan om tegen Isa tekeer te gaan. In het YT filmpje is dat heel duidelijk te zien. Tja, er moet tv gemaakt wordenquote:Op maandag 9 juni 2014 04:20 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vanessa moest vlak voor deze confrontatie haar zender checken terwijl ze al op bed lag, daarna kwam ze uit bed zocht haar zender en ging los. Tsja....
Het zal niet gestuurd worden maar een hintje hier en daar
Hou je van ruzies?quote:Op maandag 9 juni 2014 04:23 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
nou ja of dit nu wel of niet zo was.... ik heb er van genoten
quote:Op maandag 9 juni 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Rancuneus Kwaadaardig Varken, vergeet het niet meer.
ja de hele toko weer wakker maken.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:36 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Is er al omgeroepen in de loods dat het onweert en ze binnen moeten blijven?
En veel voor elke die je ziet zijn er 10 tot 100 die je niet ziet, Ik dacht eerst dat het een konijntje was, zijn behoorlijke joekels. Bruine ratten. Maar als Isa zegt dat de stal goed schoongehouden moet worden is ze een zeikwijf. Als Ruud iets op zou lopen door een rattenvlobeet zou wel gerechtigheid zijnquote:Op maandag 9 juni 2014 06:11 schreef Hobby het volgende:
hele colonie rattenfamile,s in de mestcontainer .
Heb ik te snel de SV gelezen, want ik heb wel over Vanessa en Isa gelezen (rum)?.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:59 schreef Rica het volgende:
Wat een drama om niks mompelt Isa.
Noouuuu.... niet helemaal om niks. Het was de positie van Vanessa die op tafel werd gelegd en dat is in 5 maanden tijd *dat waar men niet over zult spreken* geworden.
Hela, ik dacht gelezen te hebben dat Nico en Gio dat gingen doen vandaagquote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 01:07 schreef Kaleddi het volgende:
Isa: Ruud staat daar uit het raam te hangen als een langharige beftekkel te roepen....
Het is altijd maar afwachten of ze al wakker zijn in dat regiehok.quote:Op maandag 9 juni 2014 06:58 schreef Ebinas het volgende:
Zit ik op 3 klaar voor opname van de "swing", is de camera te laat
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaalquote:Op maandag 9 juni 2014 07:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik te snel de SV gelezen, want ik heb wel over Vanessa en Isa gelezen (rum)?.
Maar niet iets over Vanessa.
Staat het in de SV? (ff snel teruglezen lukt hier niet, verslagen laden heel traag)
-edit- uit pullup zijn post begrijp ik dat ik beter cossen kan doorlopen![]()
Ik vind jou ook vroeg erg actiefquote:Op maandag 9 juni 2014 07:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Jeetje... was Isa al zo vroeg? Ik ben net terug van het hardlopen, maar ze is al klaar..
Zat al te cossen, duik nu naar de filmpjesquote:Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaal
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal je aanraden de filmpjes te kijken is heel heftig geweest vannacht, Isa flipt helemaal
Ja is echt heftig, emil de moraal redden geeft aan de Vanessa in der recht staatquote:Op maandag 9 juni 2014 07:08 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zat al te cossen, duik nu naar de filmpjes
Er staan er heel wat, de eerste die ik open duurt ruim 50 min. tot overmorgen allenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?
Klopt, maar ik ben altijd vroeg op. Ik loop 's morgens altijd een klein uurtje en plan het meestal zo in dat ik net weer terug ben als Isa naar de koetjes gaat. Maar vandaag stond ze kennelijk dus al ruim voor zeven uur te melken.quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er staan er heel wat, de eerste die ik open duurt ruim 50 min. tot overmorgen allen![]()
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, ik ben normaal niet zo'n oude koe terugkijkert. Welke is het meest aan te raden ?
Ik zit die van Capaja terug te kijken in filmpje twee flipt Isaquote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Die van Capaja zijn allemaal korte filmpjesquote:
Wel lekker zo vroeg met dit warme weer en de wereld is nog heerlijk rustig.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben altijd vroeg op. Ik loop 's morgens altijd een klein uurtje en plan het meestal zo in dat ik net weer terug ben als Isa naar de koetjes gaat. Maar vandaag stond ze kennelijk dus al ruim voor zeven uur te melken.
quote:
Duik ik daarna toe, want die 50 min. loopt nu. Maar ik kan er nog bij mee-cossenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die van Capaja zijn allemaal korte filmpjes
Het gaat nog drie delen verder, maar deze eerste vijftien minuten zijn absoluut het belangrijkste waarin alles gebeurt.quote:
Ja! Me tooquote:Op maandag 9 juni 2014 06:58 schreef Ebinas het volgende:
Zit ik op 3 klaar voor opname van de "swing", is de camera te laat
Deze keer echt de moeite waard om ze terug te kijkenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Isa heeft op tafel gelegd dat het volgens haar niet deugt met hoe het gaat met booschappen en restaurantbudget (Vanes heeft altijd sigaretten en drank voor drzelf en om uit te delen), maar ze zij dat ze het niet kon bewijzen en dus niet aankaarten.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:01 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ik te snel de SV gelezen, want ik heb wel over Vanessa en Isa gelezen (rum)?.
Maar niet iets over Vanessa.
Staat het in de SV? (ff snel teruglezen lukt hier niet, verslagen laden heel traag)
Interessant, ben nu begonnen aan de inhaalslag.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Isa heeft op tafel gelegd dat het volgens haar niet deugt met hoe het gaat met booschappen en restaurantbudget (Vanes heeft altijd sigaretten en drank voor drzelf en om uit te delen), maar ze zij dat ze het niet kon bewijzen en dus niet aankaarten.
De meesten waren het met haar eens, alleen Rienk werd boos en liep weg. Toen ging Isa verder over het baas spelen van Vanes en dat niemand er iets van durft te zeggen enz. Al die dingen die hier al maanden worden gezegd op het forum.
Dennis en Isa hadden idd rum gepakt als statement. Zo van, het is van ons allemaal. Dat had er dus wel mee te maken maar was niet echt de issue. Dennis peerde hem snel toen de gemoederen opliepen trouwens. Isa bleef zitten.
Toen Vanessa naar buiten kwam bulderen begon ze ook niet over de drank maar over de dingen die gezegd waren "daar ben ik niet van gediend." En ze viel er over dat er was gezegd da de meeste bewoners voor haar kruipen. Dat was heulemaal nie zo volgens Vanfles.
In het gesprek eerder tussen Emil en Vanessa had Emil bovendien al de fooienpot ter discussie gesteld. Van hoe fair is het eigenlijk dat Vanessa daarover vrijelijk mag beslissen. Het is en blijft gemeenschapsgeld.
Dus het ging over van alles, van het sjoemelen met budgetten tot het alleenheerschappij van Vanessa over de keuken en alles daaromheen, inclusief fooienpot.
Daar is hij ook duidelijk mee bezig.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:18 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel opvallend hoe vaak Emil aanmoedigt gewoon boos te worden en te huilen want 'dat is menselijk' en ook om gewoon seks te hebben aldaar (tegen Rienk en Nicoline). Ik geloof er niets van dat hij dat zelf zou doen. Hij moedigt mensen aan compleet zichzelf te zijn terwijl hij zelf wel degelijk grenzen heeft, ook zou hebben als hij single was me dunkt. Ik denk soms dat hij mensen een bepaalde richting op wil sturen.
Zo kun je je ook afvragen of dat Giorgio aansturen op bekennen dat er iets gebeurd was in de kuil ten overstaan van iedereen in Centraal Emil de Moraalridder was of Emil die iets naar buiten wilde hebben zodat er weer van alles gebeurde. Nou ja, ik sluit het niet uit, laat ik het daar op houden.quote:
Emil is gisteren echt door de mand gevallen met zijn discussie met Vanessa. Het ging over de BBQ die Vanessa vandaag organiseert (van die deejays weet hij nog niet eens) en over het Chinese voer van onlangs, allemaal bekostigd uit haar fooienpot. De achterliggende gedachte bij Emil was dat hij de geldstromen van Vanessa niet vertrouwt (hij had het vorige week al tegen iemand over haar onuitputbare fooienpot) , maar hij durfde dat gisteren niet rechtstreeks tegen haar te zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is echt heftig, emil de moraal redden geeft aan de Vanessa in der recht staat
Alsof Vanessa nooit iets pakt, ze is altijd eerlijk zegt ze.
Waar komen al die sigaretten vandaan.
Heb nog nooit gehoord dat gasten Rum vragen?
Ja precies.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wel lekker zo vroeg met dit warme weer en de wereld is nog heerlijk rustig.
Het is echt een achterbaks mannetje, hij laat dit wel weer door iemand anders vertellen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Emil is gisteren echt door de mand gevallen met zijn discussie met Vanessa. Het ging over de BBQ die Vanessa vandaag organiseert (van die deejays weet hij nog niet eens) en over het Chinese voer van onlangs, allemaal bekostigd uit haar fooienpot. De achterliggende gedachte bij Emil was dat hij de geldstromen van Vanessa niet vertrouwt (hij had het vorige week al tegen iemand over haar onuitputbare fooienpot) , maar hij durfde dat gisteren niet rechtstreeks tegen haar te zeggen.
Hij heeft meer dan een uur met haar zitten praten zonder dat het ei op tafel kwam.
Emil is een stokerquote:Op maandag 9 juni 2014 07:18 schreef Grunge. het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel opvallend hoe vaak Emil aanmoedigt gewoon boos te worden en te huilen want 'dat is menselijk' en ook om gewoon seks te hebben aldaar (tegen Rienk en Nicoline). Ik geloof er niets van dat hij dat zelf zou doen. Hij moedigt mensen aan compleet zichzelf te zijn terwijl hij zelf wel degelijk grenzen heeft, ook zou hebben als hij single was me dunkt. Ik denk soms dat hij mensen een bepaalde richting op wil sturen.
Kijk de filmpjes, het is echt heel heftigquote:Op maandag 9 juni 2014 07:24 schreef heks29 het volgende:
goedemorgen.
het was weer een heftig nachtje als ik de streamverslagen lees.
vraag me af waar dit heen gaat.
Ik heb het filmpje van 15 min gepakt en het komt wonderbaarlijk chaotisch over.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:13 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja! Me too
[..]
Deze keer echt de moeite waard om ze terug te kijken
dat ga ik straks op mijn gemakje doen. dank iedereen voor de filmpjes en verslagen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk de filmpjes, het is echt heel heftig
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Isa heeft op tafel gelegd dat het volgens haar niet deugt met hoe het gaat met booschappen en restaurantbudget (Vanes heeft altijd sigaretten en drank voor drzelf en om uit te delen), maar ze zij dat ze het niet kon bewijzen en dus niet aankaarten.
De meesten waren het met haar eens, alleen Rienk werd boos en liep weg. Toen ging Isa verder over het baas spelen van Vanes en dat niemand er iets van durft te zeggen enz. Al die dingen die hier al maanden worden gezegd op het forum.
Dennis en Isa hadden idd rum gepakt als statement. Zo van, het is van ons allemaal. Dat had er dus wel mee te maken maar was niet echt de issue. Dennis peerde hem snel toen de gemoederen opliepen trouwens. Isa bleef zitten.
Toen Vanessa naar buiten kwam bulderen begon ze ook niet over de drank maar over de dingen die gezegd waren "daar ben ik niet van gediend." En ze viel er over dat er was gezegd da de meeste bewoners voor haar kruipen. Dat was heulemaal nie zo volgens Vanfles.
In het gesprek eerder tussen Emil en Vanessa had Emil bovendien al de fooienpot ter discussie gesteld. Van hoe fair is het eigenlijk dat Vanessa daarover vrijelijk mag beslissen. Het is en blijft gemeenschapsgeld.
Dus het ging over van alles, van het sjoemelen met budgetten tot het alleenheerschappij van Vanessa over de keuken en alles daaromheen, inclusief fooienpot.
Het is half 8 in de ochtend, net begonnen met de inhaalslag.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Als Isa iets zegt over de kazen die opgegeten worden dan wordt het weggelachen
Maar een slok rum en de boel staat op zijn kop.
Iedereen liet haar zakken. Waar was Nico die al weet ik hoelang ook wil koken maar door Vanessa uit de keuken geweerd? Waar was Ron die zei dat Vanessa met alles sjoemelde? Waar was Joey die ook vond dat het niet deugde en mensen bang waren hun bek open te trekken?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje van 15 min gepakt en het komt wonderbaarlijk chaotisch over.
Wat een jankende Isa na al die heftige scheldpartijen die een keer of 10 herhaalt dat Dennis haar in de steek laat.
Laura was ook heel smerig bezig door aan Vanessa door te brieven dat ze die fles rum hadden gepakt. Ze is voor het gemak wel even vergeten dat ze bij een feestje vorige maand samen met Charlotte een voorraadkast stond te forceren om drank te jatten.quote:
Het is gewoon een lachertje, ik merk een ding, als bepaalde mensen ergens over vallen staat iedereen ze bij, maar is het bij een ander dan wordt het weggelachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is half 8 in de ochtend, net begonnen met de inhaalslag.
En mijn hartslag schiet nu al omhoog.
Ik moet me maar in blijven prenten: Het is maar een spelletje![]()
Ik maak er maar een mantra van
Isabella is vanaf het begin al de gebeten hond, en ze zal er ook steeds in blijven trappenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Iedereen liet haar zakken. Waar was Nico die al weet ik hoelang ook wil koken maar door Vanessa uit de keuken geweerd? Waar was Ron die zei dat Vanessa met alles sjoemelde? Waar was Joey die ook vond dat het niet deugde en mensen bang waren hun bek open te trekken?
Maar vooral Rienk en Dennis zijn voor mij de grootste losers van gister. Rienk met zijn zogenaamde eerlijkheid en Dennis die het hazenpad kiest.
Ruud ook wel maar die is dom zoals Isa zegt want nu krijgt alsnog de drie stemmen van haar.
Dat laatste.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:27 schreef Grunge. het volgende:
Ik begrijp trouwens nog steeds niet van 'achter', hebben jullie een idee? Hoe het eruitziet bedoel ik. In mijn hoofd was het echt een kamertje waar mensen zaten, fysiek, waar de bewoners dan ook waren, fysiek. Maar nu komt het over alsof ze echt in dat kleine kamertje - de zenderkamer - komen en daar communiceren via een soort telefoon.
Dennis is idd geval een heel smerig geniepig mannetje, maar dat was me al vaker opgevallen,quote:Op maandag 9 juni 2014 07:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Iedereen liet haar zakken. Waar was Nico die al weet ik hoelang ook wil koken maar door Vanessa uit de keuken geweerd? Waar was Ron die zei dat Vanessa met alles sjoemelde? Waar was Joey die ook vond dat het niet deugde en mensen bang waren hun bek open te trekken?
Maar vooral Rienk en Dennis zijn voor mij de grootste losers van gister. Rienk met zijn zogenaamde eerlijkheid en Dennis die het hazenpad kiest.
Ruud ook wel maar die is dom zoals Isa zegt want nu krijgt alsnog de drie stemmen van haar.
Ja, het is best een gluiperdquote:Op maandag 9 juni 2014 07:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dennis is idd geval een heel smerig geniepig mannetje, maar dat was me al vaker opgevallen,
Ja klopt, zeg ik in een eerder berichtje ook, de een mag alles, daar wordt alles bij weggelachen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laura was ook heel smerig bezig door aan Vanessa door te brieven dat ze die fles rum hadden gepakt. Ze is voor het gemak wel even vergeten dat ze bij een feestje vorige maand samen met Charlotte een voorraadkast stond te forceren om drank te jatten.
De echte redactieruimte zit achter de koeienstal.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:27 schreef Grunge. het volgende:
Ik begrijp trouwens nog steeds niet van 'achter', hebben jullie een idee? Hoe het eruitziet bedoel ik. In mijn hoofd was het echt een kamertje waar mensen zaten, fysiek, waar de bewoners dan ook waren, fysiek. Maar nu komt het over alsof ze echt in dat kleine kamertje - de zenderkamer - komen en daar communiceren via een soort telefoon.
Maar hebben ze dan alleen gesprekken via een soort telefoon (of telecom) met die mensen? Want ik kan me voorstellen dat het veel indrukwekkender is als je echt tegenover elkaar zit. Of bedoel je met 'dat laatste' dat er ergens een gebouw staat dat wij niet zien maar waar de bewoners makkelijk in kunnen lopen?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:32 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat laatste.
De regie en productie zitten in een ander gebouw op het terrein.Maar er is wel een achteringang/uitgang want de mensen die aan de camera's werken komen ook nooit door de vooringang.
Meestal is het via de intercom idd. Maar soms schijnt er ook fysiek iemand te zijn. Kan makkelijk immers, zolang het buiten beeld gehouden wordt.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:27 schreef Grunge. het volgende:
lachen. ik heb eens iemand met een doekje in zijn hand door het beeld zien lopen om de camera's bij de stal te poetsen. ruud was daar toen bij de koeien.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De echte redactieruimte zit achter de koeienstal.
Ohquote:Op maandag 9 juni 2014 07:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De echte redactieruimte zit achter de koeienstal.
Ik heb het idee dat ze zelf wel eens naar de redactie of elders gaanquote:Op maandag 9 juni 2014 07:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar hebben ze dan alleen gesprekken via een soort telefoon (of telecom) met die mensen? Want ik kan me voorstellen dat het veel indrukwekkender is als je echt tegenover elkaar zit. Of bedoel je met 'dat laatste' dat er ergens een gebouw staat dat wij niet zien maar waar de bewoners makkelijk in kunnen lopen?
Nou ja, je hoeft niet iedereen te verwijten dat ze midden in de nacht bij een ergens plots uitbrekende ruzie niet meteen ter plekke zijn en paraat staan.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:30 schreef Rica het volgende:
[..]
Gaan ze ook.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze zelf wel eens naar de redactie of elders gaan
Het is wel een paar keer voorgekomen dat er telefoon was voor een persoon en iemand liep te zoeken en niet te vinden was.
Dan werd er gezegd, die is nog niet terug, oja hoor je dan
Nou hij zat Isa anders behoorlijk uit te dagen en uit te schelden voor hypocriete kut, als je slecht tegen ruzies kan blijf je er bij weg en ga je het niet opzoeken toch?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil Rienk niet verdedigen maar ik heb bij hem het idee dat hij heel slecht tegen ruzies kan. Dat kun je soms al merken bij een klein discussietje (van andere mensen).
Nee, dat zou je denken. Maar bij sommige mensen kan het zo oplopen in hun hoofd dat ze er dan recht tegenin gaan. Geschreeuw triggert ze dan bijvoorbeeld. Daarom liep Rienk ook weg toen het eraan zat te komen, denk ik. Een beetje wat sommige mensen met posttraumatische stressstoornissen hebben.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou hij zat Isa anders behoorlijk uit te dagen en uit te schelden voor hypocriete kut, als je slecht tegen ruzies kan blijf je er bij weg en ga je het niet opzoeken toch?
Goed, maar aan de andere kant als het andersom iets is zegt Isa staat Isa ook als eerste klaar om ruud iets te zeggen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:41 schreef Grunge. het volgende:
En Ruud is een domme klootzak. Lekker voor hem dat hij nu drie stemmen krijgt. Ik heb het idee dat dat Isa nog het meest dwarszat: ze hadden het uitgepraat, hij kon het kalfje geboren zien worden want dat gunden ze elkaar, en dan doet-ie dit waaruit duidelijk wordt dat hij nog helemaal niet klaar is. Isa heeft niet door dat Ruud haar echt haat. Ruudfaal.
Als het voor een mededeling is kunnen ze gebruikmaken van de intercom, maar als ze echt op het matje moeten komen, moeten ze naar de redactieruimte. Die is achter het stalterrein. Wij mogen dat eigenlijk niet weten Leuk was dat Gio en Robin ooit eens een waarschuwing kregen tijdens een SL toen ze te dicht in de buurt kwamen die wel via de 360 was te horen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:34 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Maar hebben ze dan alleen gesprekken via een soort telefoon (of telecom) met die mensen? Want ik kan me voorstellen dat het veel indrukwekkender is als je echt tegenover elkaar zit. Of bedoel je met 'dat laatste' dat er ergens een gebouw staat dat wij niet zien maar waar de bewoners makkelijk in kunnen lopen?
Ja, Roel en Dido waren degenen die de omerta van 'Het Hokje' hebben doorbroken. Veel van wat er heimelijk gebeurt in een RLS vermoedden we al, maar zij zijn de eerste klokkenluiders die openlijk vertelden dat er vrolijk op los wordt gestuurd en gescript als de redactie een bepaalde kant uit wil of als er reuring moet komen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:35 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh. En daar zitten dus echt mensen? Jouw filmpje met dat interview over Big Brother heeft mij best wel aan het denken gezet namelijk, met dat paaien van 'achter' (met eten en peuken) wat later stoken werd, maar toen vertrouwden ze 'achter' al.
Ik weet ook niet wat Rienk zijn probleem nu eigenlijk was. Volgens mij wil hij dingen het liefst onder de mantel der liefde bedekt houden. Het gaat wel prima voor hem en hij heeft geen zin in dat dingen opengegooid worden (behalve als hij dat doet natuurlijk, dan mag het wel).quote:Op maandag 9 juni 2014 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet iedereen te verwijten dat ze midden in de nacht bij een ergens plots uitbrekende ruzie niet meteen ter plekke zijn en paraat staan.
Dennis wel want die zag je gewoon lekker zijn bedje instappen als Vanessa op fliptochtje gaat en Laura er rap achteraan ten tonele verschijnt. Dus wat dat betreft had Isa wel gelijk.
Rienk zijn verwijten kon ik eigenlijk niet echt goed verstaan
Is dat dezelfde ruimte waar ook al die beeldschermen staan? En de SL's worden geregeld en zo?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het voor een mededeling is kunnen ze gebruikmaken van de intercom, maar als ze echt op het matje moeten komen, moeten ze naar de redactieruimte. Die is achter het stalterrein. Wij mogen dat eigenlijk niet weten Leuk was dat Gio en Robin ooit eens een waarschuwing kregen tijdens een SL toen ze te dicht in de buurt kwamen die wel via de 360 was te horen.
Het mooiste vond ik toen Vanessa zei dat het iedereen alleen maar om zuipen ging, dat Isa toen zoeits zei van: "En dat zeg JIJ?"quote:Op maandag 9 juni 2014 07:37 schreef Dotteke het volgende:
"Langharige Beftekkel", noemt Isa Ruud ha ha ha ha
Rienk zegt, "jij loopt te rellen, loopt fucking te rellen. Jij pakt alleen maar die fles rum omat jij wil lopen rellen. Dat is de enige reden, jij wil fucking aandacht". "Houdt je zweverskutbek", schreeuwt Isa als Rienk zegt dat ze niet eerlijk is. Waarop Rienk zegt, hypocriete irritante kut dat je er bent.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet iedereen te verwijten dat ze midden in de nacht bij een ergens plots uitbrekende ruzie niet meteen ter plekke zijn en paraat staan.
Dennis wel want die zag je gewoon lekker zijn bedje instappen als Vanessa op fliptochtje gaat en Laura er rap achteraan ten tonele verschijnt. Dus wat dat betreft had Isa wel gelijk.
Rienk zijn verwijten kon ik eigenlijk niet echt goed verstaan
Koffie dronk.. Vandaar dat hij altijd terugkwam met ogen als schoteltjes..quote:Op maandag 9 juni 2014 07:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gaan ze ook.
Huub vertelde dat hij soms koffie ging drinken met de redactie tijdens DGK
En ook wat in en outs te horen kreeg.
Ah dan zullen ze daar wel die opmerkingen hebben gehad over stinken. Ik weet dat nog van het begin. En ook dat ze in codetaal aan elkaar vroegen wie ze hadden gesproken.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het voor een mededeling is kunnen ze gebruikmaken van de intercom, maar als ze echt op het matje moeten komen, moeten ze naar de redactieruimte. Die is achter het stalterrein. Wij mogen dat eigenlijk niet weten Leuk was dat Gio en Robin ooit eens een waarschuwing kregen tijdens een SL toen ze te dicht in de buurt kwamen die wel via de 360 was te horen.
Ja, behalve als hij ze zelf kan uitlokken.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik wil Rienk niet verdedigen maar ik heb bij hem het idee dat hij heel slecht tegen ruzies kan.
Later zegt ze ook, doen ze wijn in hun beker en zeggen dat ze aan de thee, koffie zittenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toen Vanessa zei dat het iedereen alleen maar om zuipen ging, dat Isa toen zoeits zei van: "En dat zeg JIJ?"
Ik denk dat de schellen nu wel van haar ogen aan het vallen zijn, want Ruuds optreden was misschien nog wel de grootste ontgoocheling voor haar.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:41 schreef Grunge. het volgende:
En Ruud is een domme klootzak. Lekker voor hem dat hij nu drie stemmen krijgt. Ik heb het idee dat dat Isa nog het meest dwarszat: ze hadden het uitgepraat, hij kon het kalfje geboren zien worden want dat gunden ze elkaar, en dan doet-ie dit waaruit duidelijk wordt dat hij nog helemaal niet klaar is. Isa heeft niet door dat Ruud haar echt haat. Ruudfaal.
Gelukkig komt woensdag de monnikTijd voor bezinningquote:Op maandag 9 juni 2014 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rienk zegt, "jij loopt te rellen, loopt fucking te rellen. Jij pakt alleen maar die fles rum omat jij wil lopen rellen. Dat is de enige reden, jij wil fucking aandacht". "Houdt je zweverskutbek", schreeuwt Isa als Rienk zegt dat ze niet eerlijk is. Waarop Rienk zegt, hypocriete irritante kut dat je er bent.
Heb het niet live mee gekregen maar filmpjes terug gekeken.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:52 schreef Jian het volgende:
Wann feest zeg, ik wilde net afhaken toen de bom barste. Geweldig genoten
Dat maakt het cirkeltje dan wel rond. Dennis en Isa wilden ergens ook een beetje rellen door die rum te pakken natuurlijk. Ze wilden in ieder geval een punt maken over de positie van Vanessa en kozen daarvoor de indirecte weg in plaats van de discussie.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rienk zegt, "jij loopt te rellen, loopt fucking te rellen. Jij pakt alleen maar die fles rum omat jij wil lopen rellen. Dat is de enige reden, jij wil fucking aandacht". "Houdt je zweverskutbek", schreeuwt Isa als Rienk zegt dat ze niet eerlijk is. Waarop Rienk zegt, hypocriete irritante kut dat je er bent.
Ja het ging over de drank volgens Rienkquote:Op maandag 9 juni 2014 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan krijgt ze een duw van Dennis, die ik interpreteer als van: Daar moet je je mond over houden.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het mooiste vond ik toen Vanessa zei dat het iedereen alleen maar om zuipen ging, dat Isa toen zoeits zei van: "En dat zeg JIJ?"
quote:Op maandag 9 juni 2014 07:54 schreef Toverheks het volgende:
Filmpje gezien, die Laura hahahaa Isabella loopt altijd achter een ander zijn rug te lullen, Laura heeft het uit gevonden, wat een sufkut die had ik gelijk op haar poffertjes porum geslagen
Op het toilet werken ze met briefjes naar elkaarquote:Op maandag 9 juni 2014 07:51 schreef Rica het volgende:
[..]
Ah dan zullen ze daar wel die opmerkingen hebben gehad over stinken. Ik weet dat nog van het begin. En ook dat ze in codetaal aan elkaar vroegen wie ze hadden gesproken.
Juis, wie is er dan de hypocriet?quote:Op maandag 9 juni 2014 07:54 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja het ging over de drank volgens RienkRienk is niet op zijn achterhoofd gevallen. Hij zat erbij toen het daarvoor over sjoemelen ging en wilde er niks van horen want dat was moraliteit of iets dergelijks. Hij wou niks over Vanessa of fraude horen. Daar werd hij boos om.
En dat doen we vanmiddag nog eens dunnetjes over. gezellig met stampmuziek en 10 dj's.quote:
Geloof het maar. Iedereen die eigenlijk stiekem het liefst op Isa gestemd zou hebben maar geen goede motivatie kon vinden, gaat nu los op haar los. Lot kan moeilijk zeggen: 'je krijgt er drie van me want je zingt te goed en je bent te populair buiten', maar nu heeft ze de handvatten om met ' legitieme redenen' haar aartsvijand te nomineren..quote:Op maandag 9 juni 2014 07:43 schreef Toverheks het volgende:
Isabella krijgt dus veel stemmen, want dit is de gelegenheid dat ze het gaan aankaarten bij hun onderbouwing.
Juist en dat is zo vals dat ze dit nu gaan aangrijpen, maar het gaat gebeurenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof het maar. Iedereen die eigenlijk stiekem het liefst op Isa gestemd zou hebben maar geen goede motivatie kon vinden, gaat nu los op haar los. Lot kan moeilijk zeggen: 'je krijgt er drie van me want je zingt te goed en je bent te populair buiten', maar nu heeft ze de handvatten om met ' legitieme redenen' haar aartsvijand te nomineren..
Klopt. die verdienen echt credits.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:47 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat Rienk zijn probleem nu eigenlijk was. Volgens mij wil hij dingen het liefst onder de mantel der liefde bedekt houden. Het gaat wel prima voor hem en hij heeft geen zin in dat dingen opengegooid worden (behalve als hij dat doet natuurlijk, dan mag het wel).
Of anderen niet paraat kunnen staan weet ik niet. Het lukte Marije en Aike wel. Eigenlijk de enige die naast Isa bleven staan.
Dat is de regie. Die zullen daar ook wel inpandig zijn ja.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:48 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Is dat dezelfde ruimte waar ook al die beeldschermen staan? En de SL's worden geregeld en zo?
Alles wordt daar altijd met de mantel der liefde bedekt, dit niet dit gaat volgens mij doorsudderen.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof het maar. Iedereen die eigenlijk stiekem het liefst op Isa gestemd zou hebben maar geen goede motivatie kon vinden, gaat nu los op haar los. Lot kan moeilijk zeggen: 'je krijgt er drie van me want je zingt te goed en je bent te populair buiten', maar nu heeft ze de handvatten om met ' legitieme redenen' haar aartsvijand te nomineren..
Met de filmpjes kun je een beetje op verschillende plekken kijken, dat was gisteren niet mogelijk want er gebeurde allerlei dingen tegelijk, maar het was wel heftig. Ik moest met de uitbarsting van Vanfles mijn volume terugschroeven, kun je nagaan.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het niet live mee gekregen maar filmpjes terug gekeken.
Ben benieuwd hoe het vandaag gaat verlopen, helemaal als er vanavond weer gedronken gaat worden.
En ik denk dat Isa morgen veel stemmen gaat krijgen, jij blij!
Daar hebben wij ook niets te zoekenquote:Op maandag 9 juni 2014 07:48 schreef spapaars het volgende:
wat ook vreemd is, dat in een gedeelte van het bos geen camera's zijn.
Isa gaat ook zeker niet weg maar de heisa die uit haar nomineren gaat ontstaan komt de meesten, voor of achter de schermen daar, wel goed uit schat ik zomaar inquote:Op maandag 9 juni 2014 08:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Juist en dat is zo vals dat ze dit nu gaan aangrijpen, maar het gaat gebeuren
Dat is vaak zo, als er al eens iets gebeurd is het op meerdere streams tegelijk.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Met de filmpjes kun je een beetje op verschillende plekken kijken, dat was gisteren niet mogelijk want er gebeurde allerlei dingen tegelijk, maar het was wel heftig. Ik moest met de uitbarsting van Vanfles mijn volume terugschroeven, kun je nagaan.![]()
Vandaag komt die wiedergutmachung onder het mom van "het ging eigenlijk nergens over, een klein ding dat is opgeblazen" zoals Aike het gisteren al benaderde en daar zit ze wederom natuurlijk volledig fout. Het ging natuurlijk we degelijk ergens over, de fles rum was slechts de aanleiding, maar Emil en Aike zullen dat vandaag met "de mantel der liefde" proberen te bedekken.
Uiteindelijk kan Isa nu gewoon vrij de stemming ingaan. En ook hierna. Niet meer op eieren hoeven lopen omdat ze anders stemmen krijgt. Geef ze maar, kom maar op.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, die zijn er niet.quote:
Ik denk inderdaad weleens dat als Ruud eruit gestemd zou worden, dat ze dan gelijk van die vliegenplaag af zijn.quote:Ruud is gewoon een ranzbak beter gekend als ranzing ventje.
Volgens mij is z'n haar allang niet meer gewassen
Dat vermoeden hadden we ook al een tijdje.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Later zegt ze ook, doen ze wijn in hun beker en zeggen dat ze aan de thee, koffie zitten
Dat gevoel had ik ook heel sterk, ik heb het gisteravond gezien, iedereen hield gelijk stil, toen Vanessa de heks aan kwam stormen, met haar mega muil, en ging schreeuwen, gelukkig schreeuwde Isa terug, en de sensatie van de andere bewoners die gelijk hun vlooienbaal uitkwamen, vooral Rienk die was angstwekkend, en Ruud gelijk ook erbij van Hypocriet.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:30 schreef Rica het volgende:
[..]
quote:
Ze kreeg popu stem van de elitequote:Op maandag 9 juni 2014 08:07 schreef Hunter het volgende:
Ze moeten toch gehoord hebben dat Isa buiten populair is. Ze zullen zich toch wel realiseren dat degenen die naast haar op het bankje zitten daarmee extra kwetsbaar zijn?
Wie waren er op dan ?quote:Op maandag 9 juni 2014 08:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja regie, jullie snappen het. Er zijn bewegende beelden en die drukken jullie weer weg zodat we nu weer naar een dooie slaapkamer kunnen kijken.
Dat zit er dik in maar doen alsof ze het niet zien en van niks weten zal toch weer ietsje moeilijker gaan na gister.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Vandaag komt die wiedergutmachung onder het mom van "het ging eigenlijk nergens over, een klein ding dat is opgeblazen" zoals Aike het gisteren al benaderde en daar zit ze wederom natuurlijk volledig fout. Het ging natuurlijk wel degelijk ergens over, de fles rum was slechts de aanleiding, maar Emil en Aike zullen dat vandaag met "de mantel der liefde" proberen te bedekken.
Ze schrijven berichten op de deur. Een aantal bewoners is het daar niet mee eens en heeft zich daar ook meerdere malen over uitgesproken.quote:Op maandag 9 juni 2014 07:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Op het toilet werken ze met briefjes naar elkaar
de kramen worden zo opgehalaldquote:
ik voor isaquote:Op maandag 9 juni 2014 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
Vanacht had ik de grootste waardering voor Aike!
Oh zeker voor Isa, maar de enige die vanacht voor Isa opkwam was Aike!!quote:
En Dennis, die was al in het werkhokquote:
Ik vrees met grote vreze. Iedereen denkt er zo over, maar ze kiezen altijd allemaal de weg van de minste weerstand. Dat is een tweede natuur geworden bij die lui.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Alles wordt daar altijd met de mantel der liefde bedekt, dit niet dit gaat volgens mij doorsudderen.
Dennis was laf vanacht, die had ook van de rum gedronken als eerste, en drukte daarna zijn snor.quote:
Zijn even naar "achter", zekerquote:Op maandag 9 juni 2014 08:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja regie, jullie snappen het. Er zijn bewegende beelden en die drukken jullie weer weg zodat we nu weer naar een dooie slaapkamer kunnen kijken.
Het is altijd hopen op een nieuweling met ballen die een gevaarlijke concurrent durft weg te stemmen.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:07 schreef Hunter het volgende:
Ze moeten toch gehoord hebben dat Isa buiten populair is. Ze zullen zich toch wel realiseren dat degenen die naast haar op het bankje zitten daarmee extra kwetsbaar zijn?
Maar op het moment zelf, zat hij als een dood vogeltje mee te luisteren naar de tirade van Vanessa. Niemand deed zijn mond open behalve Isa!quote:Op maandag 9 juni 2014 08:17 schreef Jian het volgende:
En toch speelde Joey ook gisteren weer een redelijke rol hoor, rustig redenerend en proberend enige orde te brengen in de chaos.
Omdat Huub met zooooooo'n goed team van devote mensen samenwerktquote:Op maandag 9 juni 2014 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Demme, waarom nu alle streams op de slapers
Aike en Dennis.quote:
Nu hebben we beeld op 1.quote:
Ja had ik ook ben ook blijven kijken, was gelijk over mijn slaap heen.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:21 schreef kaatje50 het volgende:
gm![]()
Wat was het heftig vannacht hé. Ik wilde net afsluiten, toen het los ging....
Isa heeft gelijk, maar ik ben bang dat ze het vandaag allemaal weer een
beetje af zal zwakken. Voor de sfeer....Het zou haar sieren als ze nu haar
poot stijf houdt, bij haar mening blijft en niet toegeeft.
Aike deed het inderdaad heel goed... Laat haar ook maar eens wat meer haar
mond open doen
Klopt. Ze lijden daar ook allemaal aan selectieve verontwaardiging.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:15 schreef spapaars het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar dat doorsluizen door Ruud van 100 Euris koeien knuffelen naar Charlotte is ook nooit besproken.
Ik niet, ze liep zelfs nu weer op 40%, bang om uitgesproken een zijde te kiezen. Ja, ze kon Isa moeilijk laten vallen, maar ze had de ruimte en de reden om veel steviger op te treden, bijvoorbeeld richting Ruud en ook Rienk en dat had haar gesierd, maar ze koos wederom voor gematigdheid en veiligheid.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:12 schreef Poezewoes het volgende:
Vanacht had ik de grootste waardering voor Aike!
Daar slaagde hij maar matig in en ook hij is een bange wezel.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:17 schreef Jian het volgende:
En toch speelde Joey ook gisteren weer een redelijke rol hoor, rustig redenerend en proberend enige orde te brengen in de chaos.
Ik ben heel erg benieuwd of ze nog zegt dat ze een enveloppe met geld heeft gevonden waar de naam van Ruud en Billy op stond, beide hebben aangegeven geen geld meer te hebben, maar er zat wel geld in die enveloppe.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:21 schreef kaatje50 het volgende:
gm![]()
Wat was het heftig vannacht hé. Ik wilde net afsluiten, toen het los ging....
Isa heeft gelijk, maar ik ben bang dat ze het vandaag allemaal weer een
beetje af zal zwakken. Voor de sfeer....Het zou haar sieren als ze nu haar
poot stijf houdt, bij haar mening blijft en niet toegeeft.
Aike deed het inderdaad heel goed... Laat haar ook maar eens wat meer haar
mond open doen
Joey was toch niet direct partij daarin, sterker nog die probeerde Isa af te houden van deze clashquote:Op maandag 9 juni 2014 08:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar op het moment zelf, zat hij als een dood vogeltje mee te luisteren naar de tirade van Vanessa. Niemand deed zijn mond open behalve Isa!
Joey is wel president. Dan mag je in dit soort situaties wel een iets actievere rol van hem verwachten.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Joey was toch niet direct partij daarin, sterker nog die probeerde Isa af te houden van deze clash
Nee, dat is hij niet volgens mij, hij is rustig en weloverwogen en heeft aan veel dingen maling.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar slaagde hij maar matig in en ook hij is een bange wezel.
Ja hoor, je mag een weekje president spelen, hetgeen geen zak voorstelt en dan moet je je meteen als de grote Utopia-leider opwerpen, get real.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Joey is wel president. Dan mag je in dit soort situaties wel een iets actievere rol van hem verwachten.
En naarmate de maanden verstrijken wordt het steeds erger, let op mijn woordenquote:Op maandag 9 juni 2014 08:25 schreef Rica het volgende:
Ik verwacht binnenkort nog een bommetje dat standhouders zich terug willen trekken vanwege hoe het er aan toe gaat. De ranzigheid, geweld van Ruud en het intimideren steeds, het stelen van elkaar, gelieg en respectloosheid ed. Weer een keuze voor de redactie hoe ze verder willen.
Isa was al klaar met de koeien toen ik terugkwam van hardlopen. Dat was om 7 uur.quote:
Dan zijn Willem & Drees weg en met hen het grootste deel van de markt.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En naarmate de maanden verstrijken wordt het steeds erger, let op mijn woorden
quote:Op maandag 9 juni 2014 08:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Isa was al klaar met de koeien toen ik terugkwam van hardlopen. Dat was om 7 uur.
Ze was er dus behoorlijk vroeg bij vandaag.
Ik kreg dat idee ook, Isa heeft al vaker aangegeven dat ze het "leuk vind om te rellen"quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Je aanvaardt die job toch? Commandant der Strijdkrachten is een mooie titel met bijpassende status, maar als je de pech hebt dat er uitgerekend tijdens jouw ambtsperiode oorlog uitbreekt, zul je toch gesteld moeten staan.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor, je mag een weekje president spelen, hetgeen geen zak voorstelt en dan moet je je meteen als de grote Utopia-leider opwerpen, get real.
Het zal erom gaan hangen nu, Isa en Marije gaan op de bank denk ik, dat betekent dat er nog maar één plaatsje overblijft die zou voor Ruud kunnen zijn, maar ik geef Ron ook wel een redelijke kans.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:33 schreef Paxcon het volgende:
Helaas leidt dit gebeuren de aandacht wel af van Ruud en Billy
Is dat wat de productie wil? Dat zij niet genomineerd worden?
Commandanten der Strijdkracht worden in de regel niet voor één week benoemd. "President" voor een week is een wassen neus, je kan namelijk niets in een week.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je aanvaardt die job toch? Commandant der Strijdkrachten is een mooie titel met bijpassende status, maar als je de pech hebt dat er uitgerekend tijdens jouw ambtsperiode oorlog uitbreekt, zul je toch gesteld moeten staan.
De Mol wil een tweede Gouden Kooi, daar gaat de Stichting Doen echt niet aan meewerken. Veel van hun relaties komen uit de biblebelt, zoals Willem & Drees.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En naarmate de maanden verstrijken wordt het steeds erger, let op mijn woorden
Konden ze weer niet wachten tot 7-7quote:Op maandag 9 juni 2014 08:35 schreef Paule33 het volgende:
Weet jullie dat Rienk en Nico seks hebben gehad.
Billy is bijna verzekerd van een plek en Ruud heeft zijn kansen juist vergroot nu hij er drie van Isa krijgt.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:33 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op maandag 9 juni 2014 08:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk inderdaad weleens dat als Ruud eruit gestemd zou worden, dat ze dan gelijk van die vliegenplaag af zijn.
Isa heeft Billy's plaatsje gisteren ingepiktquote:Op maandag 9 juni 2014 08:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Billy is bijna verzekerd van een plek en Ruud heeft zijn kansen juist vergroot nu hij er drie van Isa krijgt.
O ja, er is duidelijk bijgestuurd. Maar Isa heeft een lichte vorm van borderline en ADHD, dus die moodswings zijn niet echt vreemd.quote:Op maandag 9 juni 2014 04:14 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Billy komt er wel op. Geloof ik vast.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Isa heeft Billy's plaatsje gisteren ingepikt
De tweede keer is het wat minder grappigquote:Op maandag 9 juni 2014 08:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Isa zegt nogmaals dat ze klaar is met die langharige befteckel.
Ik hoop het echt, maar ik denk oprecht dat na gisteren er naast Isa en Marije nog maar 1 plaats te vergeven is en ik zie daar nog eerder Ruud dan Billy terecht komen.quote:
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2014 08:46 schreef sararaats het volgende:
ik als Gooreindse noem dat ook een frânke (spreek uit als fraanke) teut
Okquote:
ja, daar kan je wel eens helemaal gelijk in hebben, de regie moet een reden hebben om die ransapen erniet uit te halen. Gisteren waren ze al bezig op Charlotte, en nu is isabel aan de beurt. Grappig ook, dat er opeens Rum in de keuken aanwezig te zijn, hoe doorzichtig!quote:Op maandag 9 juni 2014 08:33 schreef Paxcon het volgende:
Die Rum was over van de bbq met Julius Jaspers, die hadden ze nodig voor de gebakkenquote:Op maandag 9 juni 2014 08:49 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ja, daar kan je wel eens helemaal gelijk in hebben, de regie moet een reden hebben om die ransapen erniet uit te halen. Gisteren waren ze al bezig op Charlotte, en nu is isabel aan de beurt. Grappig ook, dat er opeens Rum in de keuken aanwezig te zijn, hoe doorzichtig!
Ruud en Billy hebben de olijfolie van Nicoline gebruikt voor de seks en de fles gewoonquote:Op maandag 9 juni 2014 08:53 schreef sararaats het volgende:
wat was het ook alweer met olie? of waren het Ruud en Billly?
Dat heb ik ook, (als er drank in het spel is) maar kan ook een oorzaak hebben. Kan bij Nicoline ook zo zijn.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:53 schreef Jian het volgende:
Isa baalt er een beetje van dat Nico altijd de benen neemt als het erop aankomt. Nico lijdt aan een sterke mate van conflict vermijdend gedrag dus daar heeft wel gelijk in.
ieuwquote:Op maandag 9 juni 2014 08:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ruud en Billy hebben de olijfolie van Nicoline gebruikt voor de seks en de fles gewoon
weer terug op de plaats gezet....
Het heeft altijd een oorzaak, neemt niet weg dat het er is.quote:Op maandag 9 juni 2014 08:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, (als er drank in het spel is) maar kan ook een oorzaak hebben. Kan bij Nicoline ook zo zijn.
Ja brrr!quote:Op maandag 9 juni 2014 08:55 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vond ik de houding van Rienk net zo stuitend als die van Vanfles. Fysiek intimiderend houding nam hij op een gegeven moment aan, .... t.o.v. van een vrouw??? Wtf.
Helemaal mee eens, en die overslaande stem van Rienk! Die was echt agressief....quote:Op maandag 9 juni 2014 08:55 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk vond ik de houding van Rienk net zo stuitend als die van Vanfles. Fysiek intimiderend houding nam hij op een gegeven moment aan, .... t.o.v. van een vrouw??? Wtf.
Waarquote:Op maandag 9 juni 2014 08:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Het heeft altijd een oorzaak, neemt niet weg dat het er is.
Tsja, beter laat dan nooit I guess.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:00 schreef pullup het volgende:
Waarom heeft Isa nu pas door hoe Ruud is dan
Ook dit is precies het echte leven: shoot the messenger, en de foute mensen komen er weer mee weg.quote:Op maandag 9 juni 2014 09:01 schreef Marjeltje het volgende:
Ik heb wat gemist vannacht. Normaal zouden mensen moeten gaan nadenken en eens kritisch moeten gaan kijken naar vanessa, maar dat zootje hersenlozen zullen wel allemaal op isa gaan stemmen
Toch heeft ze wat schattigsquote:Op maandag 9 juni 2014 09:05 schreef Jian het volgende:
Drie mensen aan tafel weten het en wie zit er weer met open mond te kijken ........ ja hoor ons naïeve stronkje prei.
Goeiemorgen.quote:
goedemorgenquote:
goeiemorgen. we hebben het allemaal druk. was een heftig nachtjequote:
Ik vind het ook best geinig hoorquote:Op maandag 9 juni 2014 09:06 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Toch heeft ze wat schattigsIk heb een beetje een zwak voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |